Hun puntverlies is minder te wijten aan ENORME persoonlijke fouten..quote:Op zondag 24 februari 2013 15:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed in waarom Ajax of Feyenoord het beter zou doen in de CL. Dan hadden ze wel meer punten gehad toch
Wat maakt het uit of je verliest door een persoonlijke fout of door een zwak team? Je verliest in beide gevallen echter lijkt het mij dat een persoonlijke fout minder vaak voorkomt dan een slechte prestatie als het team gewoon niet sterk genoeg is.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:47 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Hun puntverlies is minder te wijten aan ENORME persoonlijke fouten..
Marcelo is echt niveau Willem II.
maar zeker als een Prof moet je dit soort dingen nooir doen zeker niet als je weet dat de Cam mee kijkt .. en dus is het voor mij zeer duidelijk dat deze speler niet thuis hoort in het prof voetbal wereldquote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Wat maakt het uit of je verliest door een persoonlijke fout of door een zwak team? Je verliest in beide gevallen echter lijkt het mij dat een persoonlijke fout minder vaak voorkomt dat een slechte prestatie als het team gewoon niet sterk genoeg is.
Al kun je daar je twijfels bij hebben wanneer je Marcelo ziet, maar toch.
Rot toch op, als je met z'n drieeen een speler op ga staan wachten omdat je je niet durft over te geven aan je tranen maar eigenlijk ook wel weet dat je een gigantische zaadpot hebt gespeeld, moet je daar gewoon op aangepakt worden.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef Hathor het volgende:
Ik zag het net op tv, Lens pakte Mathijssen bij zijn shirt en zei iets tegen hem, en verder een hele hoop geschreeuw en wat geduw en getrek, met andere woorden een storm in een glas water. Er is niemand vermoord of gewond, er is zelfs geen klein tikje uitgedeeld, gewoon niet zeiken dus, dit gebeurt wel vaker na een wedstrijd vol emoties.
he he een die het snapt en ook de club mag hier voor aan gepakt en zeker over aan gesproken wordenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rot toch op, als je met z'n drieeen een speler op ga staan wachten omdat je je niet durft over te geven aan je tranen maar eigenlijk ook wel weet dat je een gigantische zaadpot hebt gespeeld, moet je daar gewoon op aangepakt worden.
En dat denkt dan rijp te zijn voor een wereldtransferquote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef HighVolume het volgende:
laten we hopen dat lens voor het leven geschorst wordt en die tyfus club uit eindhovenopgeheven wordt
Het was er maar 1, blijkt uit het filmpje van de NOS.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Rot toch op, als je met z'n drieeen een speler op ga staan wachten omdat je je niet durft over te geven aan je tranen maar eigenlijk ook wel weet dat je een gigantische zaadpot hebt gespeeld, moet je daar gewoon op aangepakt worden.
Normaal gesproken zie je dit op het veld en wordt het meestal afgedaan met 2 gele kaarten voor beide spelers.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:48 schreef Hathor het volgende:
Ik zag het net op tv, Lens pakte Mathijssen bij zijn shirt en zei iets tegen hem, en verder een hele hoop geschreeuw en wat geduw en getrek, met andere woorden een storm in een glas water. Er is niemand vermoord of gewond, er is zelfs geen klein tikje uitgedeeld, gewoon niet zeiken dus, dit gebeurt wel vaker na een wedstrijd vol emoties.
Uiteraard kan de organisatie er maar beperkt iets aan doen, maar een leuke boete is natuurlijk wel op z'n plaats. Stukken zinvoller dan de talloze gele kaarten die de afgelopen weken zijn gegeven aan spelers die de scheidsrechters keihard verbaal aanvallen met een diepgewortelde "Héé! dat zag je verkeerd".quote:Op zondag 24 februari 2013 15:52 schreef RAVW het volgende:
[..]
he he een die het snapt en ook de club mag hier voor aan gepakt en zeker over aan gesproken worden
Met zijn drieen nog welquote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Joris kan ook gewoon reageren als er iets tegen hem gezegd wordt. Nu probeert hij er als een bange jongen langs te lopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:53 schreef eight het volgende:
[..]
Normaal gesproken zie je dit op het veld en wordt het meestal afgedaan met 2 gele kaarten voor beide spelers.
Zou me nu overigens niet verbazen als Lens een schorsing krijgt. Hij staat wel heel duidelijk Matthijssen op te wachten terwijl de camera achter hem draait
Geen enkele Nederlandse club zal in de CL een rol van betekenis spelen.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:45 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik zie niet zo goed in waarom Ajax of Feyenoord het beter zou doen in de CL. Dan hadden ze wel meer punten gehad toch
Nu impliceer je dat Mathijsen geen bange jongen isquote:Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Joris kan ook gewoon reageren als er iets tegen hem gezegd wordt. Nu probeert hij er als een bange jongen langs te lopen.
Probeer de faalhaas van de dag maar weer recht te lullenquote:Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Joris kan ook gewoon reageren als er iets tegen hem gezegd wordt. Nu probeert hij er als een bange jongen langs te lopen.
Het beleid van PSV is gewoon hartstikke fout. Ze denken dat ze met gemeentelijke subsidies kampioen kunnen worden. Wat een foutieve gedachte.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:49 schreef De_Pel het volgende:
Dick, Pannenkoek, kampioenschap, weg!
Lens, weg!
Strontman, weg!![]()
Wat een faalhazenteam vol josti-frusti's
Staat ook veel te veel druk op dat team joh, met letterlijk zo'n 10x zoveel investeringen als Feyenoord gewoon compleet van de mat gevaagd worden, terwijl je gewoon kampioen MOET worden
Vitesse heeft meer tegendoelpunten.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:57 schreef IkeDubaku99 het volgende:
PSV kampioen met de verdediging van FC Knudde. Dat zou het zesde wereldwonder zijn. Ik geef Vitesse meer kans als ze Bony weten te houden.
Joris ontwijkt hem.. wat is daar in godsnaam mis mee?quote:Op zondag 24 februari 2013 15:55 schreef AlexanderDeGrote het volgende:
[..]
Het poenerige PSV is weer lekker op zijn bek gegaan. Ze kunnen er niks van in Eindhoven.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:56 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Probeer de faalhaas van de dag maar weer recht te lullen
Gewoon compleet van de mat gevaagd door een selectie die samen even duur was als lens
Jammer dat strontmongeaul vandaag niet z'n knieschijven heeft gebroken, kan die hele club van de zomer in de schuldsaneringquote:Op zondag 24 februari 2013 15:56 schreef Oldie57 het volgende:
[..]
Het beleid van PSV is gewoon hartstikke fout. Ze denken dat ze met gemeentelijke subsidies kampioen kunnen worden. Wat een foutieve gedachte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |