quote:FC Twente is een Nederlandse professionele voetbalvereniging uit Enschede die op 1 juli 1965 werd opgericht. Kernwaarden van FC Twente zijn 'voetbal, ambiance en solidariteit'. Tevens zijn dit de belangrijkste pijlers die de club probeert uit te dragen onder het motto 'meer dan een club'. De traditionele uitrusting van FC Twente bestaat uit een volledig rood tenue. De 'Tukkers' spelen hun thuiswedstrijden in De Grolsch Veste. Tot medio 1998 was Stadion Het Diekman de thuisbasis van de club.
Sinds de oprichting in 1965 speelt de club betaald voetbal. Met uitzondering van het seizoen 1983/84 kwam de club constant uit in de Eredivisie. Op de UEFA ranglijst van de beste voetbalclubs in Europa stond FC Twente voor het seizoen 2011/12 als vierde Nederlandse club op de 49e plaats.[3]. Op de eeuwige ranglijst van de Eredivisie bevond de club zich in 2011 op een vierde plaats. FC Twente werd voor het eerst in haar historie landskampioen in het seizoen 2009/10.
Per seizoen 2011/12 werd Co Adriaanse Manager Technische Zaken. Alfred Schreuder, Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder werden de assistent-trainers van het eerste elftal.
Openingspost is hier terug te vindenquote:Rugnummer Naam Land Positie 1 Boschker, Sander (NED) Keeper 2 Bjelland, Andreas (DEN) Verdediger 3 Kuiper, Nicky (NED) Verdediger 4 Wisgerhof, Peter (NED) Verdediger 5 Schilder, Robbert (NED) Middenvelder 6 Brama, Wout (NED) Middenvelder 7 Landzaat, Denny (NED) Middenvelder 8 Fer, Leroy (NED) Middenvelder 9 Bulykin, Dmitry (RUS) Aanvaller 10 Tadic, Dusan (SER) Aanvaller 11 Cabral, Jerson (NED) Aanvaller 12 Cornelisse, Tim (NED) Verdediger 13 Mihaylov, Nikolay (BUL) Keeper 14 Janssen, Willem (NED) Middenvelder 15 Rosales, Roberto (VEN) Verdediger 16 Breukers, Tim (NED) Verdediger 17 Bengtsson, Rasmus (ZWE) Verdediger 18 Boyata, Dedryck (BEL) Verdediger 19 Douglas (NED) Verdediger 20 Braafheid, Edson (NED) Verdediger 21 Gutiérrez, Felipe (CHL) Middenvelder 22 Chadli, Nacer (BEL) Aanvaller 25 Fernandes, Daniel (POR) Keeper 30 Castaignos, Luc (NED) Aanvaller 34 Rendla, Andrej (SLW) Aanvaller
quote:Op zondag 24 februari 2013 15:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Tjarron Chery maar weer terugkopen?
Maar er zou mot tussen Joop en Chery zijn, dusja...quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef dikkedaniel het volgende:
Natuurlijk wil die wel. Komt uit Enschede, opgeleid door FC Twente. Veel grotere club als ADO, kan veel meer verdienen, successen behalen en zich in de kijker spelen. Ik vind hem tenminste goed genoeg voor op de bank. En zoveel hoef je niet voor hem te betalen denk ik.
Met wie heeft Joop geen mot?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Maar er zou mot tussen Joop en Chery zijn, dusja...
Ook dan wordt het gewoon weer zondag.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:14 schreef starla het volgende:
Oh jongens, wat gaan we klappen krijgen zaterdag
Ik haat zondagenquote:Op maandag 25 februari 2013 10:19 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ook dan wordt het gewoon weer zondag.
quote:Munsterman: Situatie onveranderd
De nederlaag van FC Twente tegen SC Heerenveen heeft volgens FC Twente-voorzitter Joop Munsterman geen consequenties voor de onder vuur liggende trainer Steve McClaren. De preses gaf gisteravond te kennen, dat de clubleiding vasthoudt aan het vorige week ingenomen standpunt en niet bezig is met een ontslag van McClaren.
"Er zijn geen ontwikkelingen. Ik sta nog steeds achter wat ik vorige week maandag heb gezegd. Voor ons is de situatie met deze nederlaag niet veranderd. Het is een stabiele situatie bij de club. We zitten in een proces en dat willen we de ruimte geven om zich te voltrekken.”
Positieve eruit pikken
Munsterman benadrukte gisteravond het positieve uit de tweede helft eruit te willen pikken. "Ik houd me aan alles vast, maar zeker ook aan het betere voetbal in de tweede helft. We gaan gewoon weer een keer beter voetballen en ik hoop, dat dat snel gebeurt.”
quote:Fer nog altijd gebukt onder gebeurtenissen
Leroy Fer heeft bij FC Twente een dramatische maand achter de rug. De Tukkers verloren van FC Utrecht, speelden gelijk tegen PEC Zwolle en Willem II en waren zaterdagavond ook niet opgewassen tegen sc Heerenveen (2-1).
Na afloop van dat duel sprak Fer openlijk over de weken die hij achter de rug heeft. Weken waarin de Zoetermeerder leed onder alles dat werd gezegd en geschreven. Nog altijd heeft hij daar last van.
Vrijuit voetballen
"Er zijn meerdere lelijke dingen gezegd en gebeurd", aldus Fer tegen VoetbalPrimeur. "Ik wil verder en het achter me laten, maar zoiets doet wel wat met me. Gelukkig staan de spelers, trainers, de medische staf, mijn familie en mijn vriendin achter me."
De middenvelder gaat niet in op de vraag of hij boos is op bepaalde mensen. "Daar doe ik liever geen uitspraken over." Wel laat hij weten er nog steeds last van te hebben. "Het zit er al lang in", aldus Fer, die de hoop uitspreekt snel weer vrijuit te kunnen voetballen.
Trainer onder druk
En dan is er ook nog het sportieve leed. De voetballer zag in januari een transfer naar Everton afketsen en is sindsdien nog niet de oude. Moeite om zich op te laden voor de wedstrijden van FC Twente heeft hij echter niet. "Ik doe het voor het team, de trainer en de fans. Dat is niet moeilijk."
Steve McClaren moet - ondanks de zes opeenvolgende wedstrijden zonder zege - blijven, vindt Fer. "Dat hoop ik wel en meerdere ploeggenoten hopen dat ook. Maar het is niet aan mij, zoiets komt van hogere hand. Maar het is niet zo dat alleen McClaren onder druk staat. Wij staan ook onder druk."
quote:Janssen: 'McClaren kan er niets aan doen'
FC Twente trok afgelopen zomer voor zes miljoen euro Luc Castaignos aan, de spits kan de in nood verkerende ploeg echter maar niet helpen. Dmitry Bulykin hielp de Tukkers zaterdag wel aan een treffer, maar Alfred Finnbogason maakte die gelijkmaker later ongedaan. "Typerend", vindt Willem Janssen.
De wedstrijd in het Abe Lenstra Stadion beloofde op voorhand een interessante krachtmeting te worden. Twee grote namen die onder druk staan en wel een goed resultaat kunnen gebruiken. Marco van Basten vecht dit seizoen met zijn ploeg tegen degradatie en Steve McClaren won met Twente nog geen wedstrijd na de winterstop.
Naïef
Het was Heerenveen dat aanvankelijk het meest leek te beseffen hoe belangrijk de pot van zaterdagavond was. Twente startte slecht en keek na een kwartier tegen een achterstand aan ."Maar iedereen weet wat er aan de hand is", reageert Janssen desgevraagd tegen VoetbalPrimeur. "Het probleem was dat we te veel wilden voetballen."
"Dat mag je naïef noemen. Heerenveen klapt er met zes à zeven man vol op, we verloren ieder duel. Op een gegeven moment gingen we bepaalde delen overslaan en dan kom je er beter uit. Op de eerste twintig minuten na hebben we goed gespeeld, ook omdat Bulykin na de rust goed inviel. We moesten bijsluiten en dat hebben we goed gedaan."
Volgens Janssen kan FC Twente verder met het in Friesland vertoonde spel. Een ontslag van Steve McClaren, waar steeds harder om wordt geschreeuwd, is dan ook niet de oplossing. "Nee, daar is geen aanleiding voor. Het ligt niet aan de trainer of aan de tactiek dat Alfred Finnbogason ongedekt die 2-1 kan binnenkoppen. Daar kan McClaren toch niets aan doen?"
Klasse
De middenvelder was na afloop ook niet bezig met de eventuele gevolgen voor de Engelsman. "Nee, je bent de wedstrijd aan het naspelen. Analyseren hoe het in godsnaam mogelijk is dat we de controle hebben, maar de wedstrijd toch weggeven. Ik had in de tweede helft alle geloof in een goed resultaat, maar dan valt dat doelpunt aan de andere kant. We missen voorin misschien wel dat laatste beetje klasse."
FC Twente wist al zes duels op rij niet te winnen en dan staan de komende weken ook nog eens wedstrijden tegen Ajax en Vitesse op het programma. "Er zit verbetering in ons spel. Als we zo blijven voetballen, komt de kentering vanzelf. We moeten doorgaan en volgende week tegen Ajax nog maar een tandje bijschakelen", besluit Janssen.
je bedoelt Tim Hölscher? zo ja, dat is volgens mij een middenvelder...quote:Op maandag 25 februari 2013 20:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Wie is die jonge Duitse spits van jullie?
Borne of zo kan dat? Waarom speelt die nooit eens zo goed speelt Luc nietquote:Op maandag 25 februari 2013 20:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je bedoelt Tim Hölscher? zo ja, dat is volgens mij een middenvelder...
of bedoel je Felitciano Zschusschen?
Born, terug gezet omdat die niet fit te zwaar terug kwam na de winterstopquote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Borne of zo kan dat? Waarom speelt die nooit eens zo goed speelt Luc niet
Vooral dit:quote:De vraag is: wie verlost McClaren uit zijn lijden?
Bij FC Twente, na de winterstop in een zware sportieve crisis beland, bestaat al weken nauwelijks nog draagvlak voor het aanblijven van Steve McClaren als hoofdtrainer. Het geloof in zijn aanpak en kwaliteiten is genoegzaam verdampt.
Zelfs op de werkvloer, waar hij nog wel enige steun en sympathie geniet, brokkelt zijn krediet af. Beperken de meningsverschillen met de rest van de technische staf zich doorgaans tot het gebrek aan durf in zijn tactische keuzes, de laatste tijd neemt ook de irritatie over zijn pedagogische kwaliteiten hand over hand toe.
Ingegeven door frustratie en onmacht ging McClaren zaterdagavond na de nederlaag in Heerenveen (2-1 verlies) tekeer tegen jeugdspelers als Joey Pelupessy en Tim Hölscher, maar ontzag hij in zijn commentaar blunderende topspelers als Nikolay Mihaylov en Leroy Fer. Dat gedrag schoot diverse mensen in het verkeerde keelgat.
Zondag kwam het tot een crisisgesprek tussen de directie en McClaren, waarin de uitzichtloosheid van de situatie ter sprake kwam. Joop Munsterman en zijn rechterhand Aldo van der Laan besloten hun ploeterende coach een retourtje Engeland te gunnen, waar hij zich in de luwte van zijn thuisomgeving ¿ het platteland bij Middlesbrough - in alle rust kon beraden op zijn positie.
Bij FC Twente hopen ze dat McClaren dezer dagen tot het inzicht komt dat het het beste is om zijn contract in te leveren. De club heeft niet het geld liggen om zijn tot 2014 lopende verbintenis af te kopen. Het wenst uit morele overwegingen niet zelf een streep te zetten door het dienstverband met de trainer, die in 2010 verantwoordelijk was voor het grootste succes uit de historie: de landstitel.
McClaren wil tot dusverre echter van geen wijken weten. Die houding is ingegeven door overlevingsdrang en angst. De Engelsman vreest voor zijn geloofwaardigheid en houdbaarheid als toptrainer. Na de recente mislukkingen bij VfL Wolfsburg en Nottingham Forest zou een derde ontslag op rij hoogstwaarschijnlijk de nekslag betekenen voor zijn loopbaan.
Ik weet dat hij een hekel heeft aan jeugdspelers maar dit gedrag is echt belachelijk...quote:Ingegeven door frustratie en onmacht ging McClaren zaterdagavond na de nederlaag in Heerenveen (2-1 verlies) tekeer tegen jeugdspelers als Joey Pelupessy en Tim Hölscher, maar ontzag hij in zijn commentaar blunderende topspelers als Nikolay Mihaylov en Leroy Fer.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef Moody het volgende:
Volgende week Ajax pakken en het lek is boven
Q-Music?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:43 schreef Frutsel het volgende:
Q-Music meldt net dat Verbeek gespot is en dat Twente vandaag met hem om tafel gaat.
quote:
twitter:voetbalpings twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 08:35:20Volgens Q Music onderhandelt AZ-trainer Gertjan Verbeek vandaag met FC Twente over een mogelijke baan als oefenmeester bij de Tukkers. reageer retweet
Droomkandidaatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]twitter:voetbalpings twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 08:35:20Volgens Q Music onderhandelt AZ-trainer Gertjan Verbeek vandaag met FC Twente over een mogelijke baan als oefenmeester bij de Tukkers. reageer retweet
Een autistische slecht communicerende dwarsligger?quote:
Verbeek kan niet echt tegen autoriteit, die Gerbrands doet dat wel slim, is een goed koppel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een autistische slecht communicerende dwarsligger?
Denk niet dat dat bij Munsterman past. Daar moet iemand boven zonder mening zoals ze bij AZ hebben
Als mens kun je er je bedenkingen bij hebben maar als trainer heeft hij toch wel laten zien bij o.a. Heracles en AZ maar ook Heerenveen dan het een goede is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk niet dat dat bij Munsterman past. Daar moet iemand boven zonder mening zoals ze bij AZ hebben
Dat maakt hem niet geschikt voor elke club. Dat zag je in Rotterdam.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:54 schreef Aldo-MC het volgende:
Als mens kun je er je bedenkingen bij hebben maar als trainer heeft hij toch wel laten zien bij o.a. Heracles en AZ maar ook Heerenveen dan het een goede is.
Maar wel iemand die rotte plekken terminaal verwijderd (hard nodig bij Twente) en spelers aantoonbaar beter maakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Munsterman al lang blij is dat er weer een figuur voor de groep staat die de boel aan het voetballen krijgt. Ook Joop zal de nodige slapeloze nachten hebben gehad na het McClaren debacle. Die zal nu echt wel iets minder hard van de toren blazen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als Joop weer eens bedenkt dat hij iemand moet kopen of verkopen zonder overleg heb je de poppen aan het dansen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar wel iemand die rotte plekken terminaal verwijdert (hard nodig bij Twente) en spelers aantoonbaar beter maakt.
Er is overduidelijk een disciplinair probleem binnen Twente en daar is Verbeek de perfecte man voor. Ook is Verbeek supporter van Twente. Ik zie dit wel werken al moet Joop geen nieuwe drinkbuddy ala Stief verwachten.
Alles beter dan Advocaat zullen we maar zeggen.
Raar ideaal heb je.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Verbeek zou echt ideaal zijn voor dit stuurloze Fc Twente.
Dat is sowieso iets wat Munsterman niet moet doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als Joop weer eens bedenkt dat hij iemand moet kopen of verkopen zonder overleg heb je de poppen aan het dansen.
Er komt wel wat meer bij kijken bij Twente, je krijgt een technische staf die er al zit, dat is toch wat anders dan je eigen mensen meenemenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als mens kun je er je bedenkingen bij hebben maar als trainer heeft hij toch wel laten zien bij o.a. Heracles en AZ maar ook Heerenveen dan het een goede is.
Denk dat hij ook het tegenovergestelde is van McLaren wat een slappe lul is en een tactisch onbenul dat zich niet bezig houdt met de eigen jeugd.
Bovendien stevige affiniteit met de club Twente, was zelfs fanatiek supporter in zijn jonge jaren dus waarom niet proberen.
Ja hoorde het ook net... zag dat Voetbalpings (zoals hierboven al gequote) het opgepikt had, maar kan maar zo dat Q-Music het van een luisteraar heeft ofzo. Verder weet ik het niet, maar ik dacht: ik meld het ffquote:
Wat voor gedrag doel je dan precies op?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet geschikt voor elke club. Dat zag je in Rotterdam.
Ik twijfel niet aan zijn capaciteiten. Ik twijfel of hij met zijn gedrag bij deze club past. Ik twijfel eigenlijk geen eens. Ik denk gewoon van niet. Niet in de huidige situatie.
Wat is er raar aan? Verbeek doet het altijd prima met gemiddelde ploegen, prima trainer voor Fc Twente met het huidige materiaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Raar ideaal heb je.
Als dat ideaal is dan is de spoeling wel erg dun.
Skysports meldt hetzelfdequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:02 schreef Impect het volgende:
Steve per direct weg bij fct.
bron: Fardauw @twitter
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:02 schreef Impect het volgende:
twitter:FardauW twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 09:00:03BREAKING: STEVE MCCLAREN is niet langer de trainer van FC Twente reageer retweet
Ik lees hetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:02 schreef Impect het volgende:
Dat is dus wel fout uitgepakt maar het ligt natuurlijk niet alleen aan McClarenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:04 schreef Dos37 het volgende:
Zoow dat had ik niet verwacht. Eerlijk waar. Vind het wel jammer dat zijn tweede termijn nou niet echt is geworden waar we op hadden gehoopt. Joopie mag ook wel eens kritisch naar zichzelf gaan kijken
Niet echt lastig wat ik bedoel. Ik vind hem niet passen. Steve is ook een kneus. Er kunnen ook echt meerdere kandidaten slecht zijn. Verbeek is niet goed omdat steve zo slecht is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:03 schreef Aldo-MC het volgende:
Wat voor gedrag doel je dan precies op?
McLaren die staat na een verloren wedstrijd alleen maar clichés uit te braken. : Well, we just lost this match but we hope next week everything will be better" Right....
Ben geen Twentenaar maar kan me toch niet voorstellen dat jullie daar ook niet tenenkrommend naar zitten te kijken.
Verbeek past veel meer in een no-nonsense beleid en is daarnaast tactisch gewoon 100x sterker dan McLaren die zo'n openlijk falende Castaignos allang op de bank had moeten zetten.
twitter:SkyNewsBreak twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 09:03:02Former England manager Steve McClaren has parted company with Eredivisie club FC Twente reageer retweet
twitter:CNN twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 08:18:17BREAKING NEWS: Steve McClaren and FC Twente part ways! That's football. http://t.co/fkQJ94Vgki reageer retweet
Heerlijke Steve quote erachteraan!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
CNN meld het ooktwitter:CNN twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 08:18:17BREAKING NEWS: Steve McClaren and FC Twente part ways! That's football. http://t.co/fkQJ94Vgki reageer retweet
Leuk, net voor zo'n halve finale bekerwedstrijd en thuis tegen Ajax.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]twitter:voetbalpings twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 08:35:20Volgens Q Music onderhandelt AZ-trainer Gertjan Verbeek vandaag met FC Twente over een mogelijke baan als oefenmeester bij de Tukkers. reageer retweet
Dat doet hij toch niet, tenminste zou me verbazenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:19 schreef Godtje het volgende:
Als verbeek per direct over zou stappen dan is het natuurlijk ook een hufter eerste klas. Om je team halverwege het seizoen in de steek te laten.
Of is die stiekem ook ontslagen vanwege de aankomende degradatie van AZ?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef n00b13 het volgende:
Steve heeft tegenover de BBC verklaart ontslag te hebben genomen!!!1
Jullie hebben hem kapot gemaakt!
Dan hoeft hij ook niet dezelfde ochtend op de stoep te staan in twente?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doet hij toch niet, tenminste zou me verbazen
quote:Steve McClaren gooit zelf de handdoek bij FC Twente
26/02/2013 09:06
Het dienstverband van Steve McClaren is voortijdig geëindigd. De Engelse trainer is uit eigen beweging per direct opgestapt bij de Enschedese club.
Door de teleurstellende resultaten was de positie van McClaren al wankel geworden. De Engelse coach, die het een jaar geleden overnam van Co Adriaanse, heeft nu zelf besloten afscheid te nemen van de Tukkers.
Afgelopen weekeinde ging FC Twente met 2-1 onderuit in Heerenveen. De ploeg kwam onder leiding van McClaren het gehele jaar 2013 nog niet tot winst.
Dat is toch juist lachen. Die man vind zich zo interessant met al die clichés. Wat Johan Derksen zegt, een soort jiskefet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:03 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Wat voor gedrag doel je dan precies op?
McLaren die staat na een verloren wedstrijd alleen maar clichés uit te braken. : Well, we just lost this match but we hope next week everything will be better" Right....
Ben geen Twentenaar maar kan me toch niet voorstellen dat jullie daar ook niet tenenkrommend naar zitten te kijken.
Verbeek past veel meer in een no-nonsense beleid en is daarnaast tactisch gewoon 100x sterker dan McLaren die zo'n openlijk falende Castaignos allang op de bank had moeten zetten.
quote:Jong Ajax in kraker langs Twente
Door SamVR, 25 februari 2013 17:30, 14974 views, Bron: Ajax Showtime | Wed 50 euro gratis op wedstrijden
KRAKER - Jong Ajax heeft maandagavond nipt gewonnen van Jong FC Twente. In een wedstrijd met drie gezichten trok de ploeg van trainer Gery Vink aan het langste eind, dankzij doelpunten van Ruben Ligeon, Stefano Denswil en Vincent Vermeij.
Samenvatting:
In de eerste helft was Ajax duidelijk de bovenliggende partij. De Amsterdamse ploeg had een overgrote meerderheid aan balbezit en creëerde prima kansen. De eerste kans kwam na tien minuten voor Lucas Andersen. De Deen mocht uithalen van binnen de zestien, maar schoot naast. Zeven minuten later zeilde een droge knal van Ruben Ligeon wel binnen: 0-1. Jong FC Twente kreeg voor rust slechts één kans, toen Lesly de Sa een te korte terugspeelbal gaf. De kans werd echter niet verzilverd door de Tukkers.
Na de rust was het Jong FC Twente dat lange tijd het tempo bepaalde. De thuisploeg kwam fel uit de kleedkamer en in de 53ste minuut resulteerde dat in de gelijkmaker, toen een afstandsschot van Felitciano Zschusschen doelman Mickey van der Hart kansloos liet. Twente bleef daarna druk zetten en kwam zodoende in de 75ste minuut op voorsprong. Een vrije trap van Rick Hemmink vloog mooi binnen. Ajax leek hierdoor neergeslagen, maar kwam in de laatste vijf minuten langszij dankzij een verzilverde penalty van Stefano Denswil en een kopbal van Vincent Verwij: 2-3.
Echt ?? Hij moet Verbeek nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:
Die drol zegt, mogelijk trainers: Rijkaard. Jans.
Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:
Ja zomaar iets roepen kan ik ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:
Maar die is niet per direct beschikbaar. Rijkaard en Jans wel.quote:
Hij zei: "Dit zijn toptrainers en ze zijn per direct beschikbaar. Ze kunnen Twente zeker naar het kampioenschap leiden."quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja zomaar iets roepen kan ik ook.
Ik geloof dat niemand het kan boeien of Macca een trainer heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef n00b13 het volgende:
Of wilde jij nog 10 wedstrijden zonder trainer gaan voetballen?
Twente wordt dit seizoen met Mourinho ook geen kampioen meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij zei: "Dit zijn toptrainers en ze zijn per direct beschikbaar. Ze kunnen Twente zeker naar het kampioenschap leiden."
?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand het kan boeien of Macca een trainer heeft
Schreuder kan het overnemen. Rijkaard een toptrainer zeker.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar die is niet per direct beschikbaar. Rijkaard en Jans wel.
Of wilde jij nog 10 wedstrijden zonder trainer gaan voetballen?
Verrassend zeg, 2 werkloze Nederlandse trainers, hoe komt ie erop he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:
Hij zei niet of Twente ook echt kampioen werd, het ging over leiden naar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente wordt dit seizoen met Mourinho ook geen kampioen meer.
Ahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij zei niet of Twente ook echt kampioen werd, het ging over leiden naar.
Het is dan ook de drol van de NOS. Ze belden niet eens die Ajacied (die van het hek-vent)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verrassend zeg, 2 werkloze Nederlandse trainers, hoe komt ie erop he?
+ een ruime 30 centimeter extra onder de douchequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:36 schreef Muto het volgende:
Kluivert aan het roer lijkt mij een prima plan. Krijgen ze wat meer een killersmentaliteit.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Als twente NU per direct goed gaat spelen, is dat gewoon nog de hand van steve
Ik mis steve
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:36 schreef Muto het volgende:
Kluivert aan het roer lijkt mij een prima plan. Krijgen ze wat meer een killersmentaliteit.
quote:Steve: Club groter dan individu
Steve McLaren is opgestapt als coach van FC Twente. Hij heeft dit dinsdag aan de krant Tubantia en de BBC laten weten.
"The club is groter dan een individu. Twente is te groot in mijn hart om de vooruitgang in de weg te staan'', aldus de trainer.
'In overleg'
Journalist Fardau Wagenaar van het regionale dagblad Tubantia zegt op BNR op de vraag wat er precies gebeurd is: "We kregen net het bericht via het kamp van McClaren dat hij is opgestapt als trainer van Twente. Wel in overleg, zeggen ze netjes."
McClaren ziet geen grond meer om verder te gaan in Enschede, zegt Wagenaar. "En hij wil het proces van Twente niet in de weg staan."
Druk uitgeoefend
In de laatste zes wedstrijden heeft Twente slechts 4 punten gepakt, waardoor de titel heel ver weg lijkt. Is dat de voornaamste reden? Wagenaar: "De voornaamste reden is dat er heel veel druk op hem is uitgeoefend. De club vond dat hij niet meer de juiste man was om dit Twente verder te brengen. Ze hebben er zondag uitgebreid over gesproken. De supporters waren uiteindelijk wel rustig, maar je merkte wel dat zij uiteindelijk wilden dat de trainer weg zou gaan. Dat is alleen niet het pressiemiddel om een trainer weg te laten gaan."
Ze vat samen: "Ook in de top van Twente was het draagvlak volledig weg. Dat is de belangrijkste reden geweest om te vertrekken."
Zo lekker voor die ferrader. Heerlijk dat ie in zo'n puinzooi terecht is gekomen.quote:
Dan is het mentaal wel een heel labiele groep als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Impect het volgende:
Ben benieuwd wie er tot de zomer voor de groep gaat staan, hoop dat Verbeek in de zomer komt.
Hoop dat dit toch wat los maakt in de groep waardoor ze godverdomme een keer gaan voetballen!
Q-Musicquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan hoeft hij ook niet dezelfde ochtend op de stoep te staan in twente?
Waarom zou hij dat denken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef onlogisch het volgende:
ja ik had beter bij Feyenoord kunnen blijven
Is het daar niet een beetje te laat voor? Niets overhaast doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Dos37 het volgende:
Schreuder zal het wel tijdelijk overnemen. Niets overhaast doen lijkt me goed.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo lekker voor die ferrader. Heerlijk dat ie in zo'n puinzooi terecht is gekomen.
Dat zijn transfer op het laatst is afgeketst.
Dat ie stiekem denkt : ja ik had beter bij Feyenoord kunnen blijven
Heerlijk dat ie in zo'n zooitje terecht is gekomen
Leon Ten Voorde tweette net dat de huidige technische staf het voorlopig overneemt iddquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Dos37 het volgende:
Schreuder zal het wel tijdelijk overnemen. Niets overhaast doen lijkt me goed.
* Omdat ie dan in een stuk rustiger vaarwater had gezeten.quote:
3 maanden is genoeg?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leon Ten Voorde tweette net dat de huidige technische staf het voorlopig overneemt idd
Zei de NOS zondagavond niet dat Schreuder nog niet alle papieren had en maximaal 3 maand ofzo voor de ploeg zou kunnen staan?
quote:Munsterman: 'Hebben begrip voor beslissing McClaren'
26/02/2013 09:29
Van Joop Munsterman had trainer Steve McClaren niet hoeven vertrekken bij FC Twente. De voorzitter van de Tukkers had nog vertrouwen in een wederopstanding onder de Engelsman.
'We zijn van mening dat de tegenvallende prestaties van Twente onder leiding van McClaren omgebogen zouden kunnen worden', reageerde Munsterman. 'Steve heeft echter aangegeven dat het in het belang van een ieder beter is de club per direct te verlaten.'
'Wij hebben begrip voor zijn beslissing en respecteren deze. Het is teleurstellend afscheid te moeten nemen van de trainer onder wiens leiding FC Twente de landstitel behaalde in 2010.'
Munsterman heeft de opvolging al geregeld. 'De trainingen en wedstrijden zullen vooralsnog worden geleid door Alfred Schreuder, geassisteerd door Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder.'
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Godtje het volgende:
Van Joop Munsterman had trainer Steve McClaren niet hoeven vertrekken bij FC Twente
Over 3 maanden is de competitie afgelopen, 12 mei laatste wedstrijd, PSV thuis.quote:
Hij wil zn ego niet verliezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Hij wil graag verliezen. Duidelijk
Dat is het bekende achteraf/koe (in zijn geval beter paard) verhaal, op het moment dat hij weg ging zag het er bij Feyenoord anders uitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* Omdat ie dan in een stuk rustiger vaarwater had gezeten.
* Zich beter had kunnen ontwikkelen.
* In een stabiel elftal had gespeeld.
Om maar een paar redenen te noemen.
Dat is ook de reden waarom ik het zo lekker voor 'm vind.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het bekende achteraf/koe (in zijn geval beter paard) verhaal, op het moment dat hij weg ging zag het er bij Feyenoord anders uit
Ik ben ook benieuwd, die bepaalde toch altijd al de opstellingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Caland het volgende:
Als Schreuder en co. nu opeens iets heel anders gaan doen maken ze zich ook wel belachelijk.
Gaan ze op vakantie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Utrecht gaat twente nog voorbij hoor. Ik hoop dit weekend nog
en de mogelijke play-offs?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Over 3 maanden is de competitie afgelopen, 12 mei laatste wedstrijd, PSV thuis.
Zorg voor later, tegen die tijd kunnen ze Verbeek wel strikken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en de mogelijke play-offs?
of zijn die er dit seizoen niet meer?
Alles op het fair-play klassement.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en de mogelijke play-offs?
of zijn die er dit seizoen niet meer?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Zorg voor later, tegen die tijd kunnen ze Verbeek wel strikken.
Bert zat afgelopen zondag in Studio Voetbal iig goed te beweren dat hij het echt niet zou willen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:46 schreef Dos37 het volgende:
Ben wel benieuwd of Bert durft, al vraag ik me af of Bert de boel wel kan opbouwen volgend seizoen. Dat lijkt me meer een klus voor Gertjan Verbeek.
Mooi, optyfen met die lamme zak. Resultaatvoetballer eerste klas, echt een McClaren2. Het spel van Oranje was ook niet om aan te gluren onder zijn hand.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Bert zat afgelopen zondag in Studio Voetbal iig goed te beweren dat hij het echt niet zou willen.
Bertje hoopt nog steeds op PSV, maar dat zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Bert zat afgelopen zondag in Studio Voetbal iig goed te beweren dat hij het echt niet zou willen.
Als Dickie weggaat aan t einde van dit seizoen gaat Bertje daar gewoon heen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bertje hoopt nog steeds op PSV, maar dat zal niet gebeuren.
Bertje wil toch een Engelse club "doen"?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Dickie weggaat aan t einde van dit seizoen gaat Bertje daar gewoon heen hoor
Neuh ik denk PSV hij heeft wel uitnodigingen in Engeland gehad geloof dat die dat zei maar alleen de top wil die doen daar maar guess what die bellen nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bertje wil toch een Engelse club "doen"?
Neehoor. Cocu zal het dan worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Dickie weggaat aan t einde van dit seizoen gaat Bertje daar gewoon heen hoor
Volgens mij zei hij alleen dat hij op die vraag niet wilde ingaan en dat het niet aan de orde was?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoezo? Het werkt gewoon allemaal niet met deze trainer, kan gebeuren toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:23 schreef Slobeend het volgende:
Munsterman maakt zichzelf weer belachelijk.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoezo? Het werkt gewoon allemaal niet met deze trainer, kan gebeuren toch?
Hoe ongeloofwaardig kan je zijn.quote:'De prestaties konden onder leiding van McClaren nog omgebogen worden', meent de preses.
Hoezo ongeloofwaardig? Ik weet niet of je VI gezien heb gisteren, maar ik kan me volledig vinden in de uitleg van Hansie Hansie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Hoe ongeloofwaardig kan je zijn.
Ik denk dat Munsterman blij is dat hij van McClaren af is, doordat hij zelf is opgestapt. Dan zeggen dat je denkt dat het nog omgebogen had kunnen worden, vind ik typisch Munterman. Hij kan ook moeilijk het tegenovergestelde beweren, maar dit geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo ongeloofwaardig? Ik weet niet of je VI gezien heb gisteren, maar ik kan me volledig vinden in de uitleg van Hansie Hansie.
Op Twitter spelen er geruchten over het terughalen van Rini Coolen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:31 schreef Stienn het volgende:
Ben heel benieuwd wat Munsterman gaat doen, de assistenten er voor zetten zal niet veel uitmaken denk ik.
Maar met een andere trainer krijg je wellicht Buly in de spits. Dat lijkt me al een verbeteringquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:37 schreef Breekfast het volgende:
Mja, de problemen blijven toch wel bestaan in het team. Castaignos raakt nog steeds geen pepernoot en het middenveld blijft uitermate zwak. Hooguit krijg je een iets beter wisselbeleid.
Is die Born niet genoeg voor een kans?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar met een andere trainer krijg je wellicht Buly in de spits. Dat lijkt me al een verbetering
Het zou me niets verbazen als McLaren gewoon geld heeft meegekregen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:35 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik denk dat Munsterman blij is dat hij van McClaren af is, doordat hij zelf is opgestapt. Dan zeggen dat je denkt dat het nog omgebogen had kunnen worden, vind ik typisch Munterman. Hij kan ook moeilijk het tegenovergestelde beweren, maar dit geloof ik ook niet.
Inderdaad. Gewoon Born de kans geven.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is die Born niet genoeg voor een kans?
Of heb ik iets gemist?
Schrijf het eerst eens goed, anders komt dat geld niet aan op zijn rekening denk ikquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als McLaren gewoon geld heeft meegekregen.
Heeft waarschijnlijk een oprotpremie gehad met als voorwaarde dat ie moet doen alsof ie zelf op is gestapt zodat Jopie geen gezichtsverlies lijdt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als McClaren gewoon geld heeft meegekregen.
Redactie Story of Privé zou een mooie stageplek voor je zijn, als ik het zo lees. Maar maak het de volgende keer iets smeuiger. De premie én geld voor z'n vrouw, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heeft waarschijnlijk een oprotpremie gehad met als voorwaarde dat ie moet doen alsof ie zelf op is gestapt zodat Jopie geen gezichtsverlies lijdt.
Het is geen publiek geheim dat Mcclaren het ervan neemt in Nederland met zijn vrouw nog veilig op het eiland. Het zou mij dan ook niks verbazen als Munsterman hem hiermee geconfronteerd heeft dan wel niet gechanteerd om vrijwillig op te stappen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Redactie Story of Privé zou een mooie stageplek voor je zijn, als ik het zo lees. Maar maak het de volgende keer iets smeuiger. De premie én geld voor z'n vrouw, bijvoorbeeld.
Dan moet je beter luisteren. Derksen stelde letterlijk dat Twente het geld niet had om hem te ontslaan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
En bij VI waren ze er nog zo van overtuigd dat Steve zou blijven
En Fer blijkt een bastaardkind van Steve te zijn!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is geen publiek geheim dat Mcclaren het ervan neemt in Nederland met zijn vrouw nog veilig op het eiland. Het zou mij dan ook niks verbazen als Munsterman hem hiermee geconfronteerd heeft dan wel niet gechanteerd om vrijwillig op te stappen.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is geen publiek geheim dat Mcclaren het ervan neemt in Nederland met zijn vrouw nog veilig op het eiland. Het zou mij dan ook niks verbazen als Munsterman hem hiermee geconfronteerd heeft dan wel niet gechanteerd om vrijwillig op te stappen.
Omdat Twente de ontslagvergoeding niet kon betalen. Ze hadden niet verwacht dat hij zelf zou opstappen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:54 schreef de_boswachter het volgende:
En bij VI waren ze er nog zo van overtuigd dat Steve zou blijven
Dat Jopie met z'n dikke tampeloeres dat wijf van Steve uit zou wonen? Hij gaat graag de wijken in, al dan niet in Engeland.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het meisje wat Fer heeft verkracht bleek later zijn halfzus te zijn.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:55 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En Fer blijkt een bastaardkind van Steve te zijn!
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En het meisje wat Fer heeft verkracht bleek later zijn halfzus te zijn.
En dan durven ze Twente een saaie club te noemen
Ah, een waarzegger. Lees m'n hand, trut.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:59 schreef Caland het volgende:
Maar wel fijn dit schokeffect voor één wedstrijd om daarna weer in matigheid te vervallen.
Die belhamel doelt op Ajax. Zonden dat het instituut genaamd Mcclaren nu al opstapt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, een waarzegger. Lees m'n hand, trut.
That's footballquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:04 schreef Buitendam het volgende:
Manolev weg, Steve weg... Eredivisie wordt saaier en saaier.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ah, een waarzegger. Lees m'n hand, trut.
Voor de wedstrijd tegen PEC. Come at me bra.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:53 schreef Caland het volgende:
Typerend voor Feyenoord zou zijn als je vandaag verliest en volgende week wint. Waar je praktisch helemaal niets mee opschiet.
Je had gewoon bijna ongelijk, hoor!!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:07 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Voor de wedstrijd tegen PEC. Come at me bra.
Immers speelde zondag anders voor het eerste best aardig in een topper.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:09 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je had gewoon bijna ongelijk, hoor!!Kutwissel. Kut Engelaar.
![]()
![]()
Jij dacht trouwens ook dat Immers een geweldenaar zou worden, hihi.
Ja, was niet slecht. Schoot er nog 1 vol op Waterman die ik al bijna telde.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
Immers speelde zondag anders voor het eerste best aardig in een topper.
Dat mag.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, was niet slecht. Schoot er nog 1 vol op Waterman die ik al bijna telde.
Verder vind ik hem over het algemeen ruk. Feyenoord onwaardig.
Je bent gewoon jaloers op zijn vechtersmentaliteit, daar waar Lens 2 matties nodig heeft om uberhaupt een shirtje te durven vastpakken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja, was niet slecht. Schoot er nog 1 vol op Waterman die ik al bijna telde.
Verder vind ik hem over het algemeen ruk. Feyenoord onwaardig.
Ja dat mag van mij ook. Niks mis mee.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:42 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is die Born niet genoeg voor een kans?
Of heb ik iets gemist?
Die kan er gewoon geen kloot van. Lekker een paar maandjes in de reserves en volgend jaar opnieuw proberen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Typisch het volgende:
Bulykin in de spits, de tering.Geef dat ventje van 6-7 miljoen met topsalaris wat vertrouwen joh.
Wutquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Twitter spelen er geruchten over het terughalen van Rini Coolen.
Nee, die dikke Rus wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die kan er gewoon geen kloot van. Lekker een paar maandjes in de reserves en volgend jaar opnieuw proberen.
Laat hem godverdomme dan eerst leren wat buitenspel is. Het lijkt wel een vrouw, die kun je dat ook moeilijk aan het verstand brengen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Typisch het volgende:
Bulykin in de spits, de tering.Geef dat ventje van 6-7 miljoen met topsalaris wat vertrouwen joh.
Tja... crisistijden vragen om crisismaatregelen, maar hij schijnt wel beter met jeugd te kunnen werken. Dus wellicht gaat het meevallen.quote:
Is al 2/3e seizoen gebeurd en hij bakte er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Typisch het volgende:
Coolen was een van de matigste trainers van Twente, net als Vandereyckenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... crisistijden vragen om crisismaatregelen, maar hij schijnt wel beter met jeugd te kunnen werken. Dus wellicht gaat het meevallen.
Wie de fuck is Born? En ohja? Ik hoor heel het seizoen al mensen piepen hoor. Zelfs afentoe linksbuiten gespeeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is al 2/3e seizoen gebeurd en hij bakte er helemaal niks van.
Ik zeg Born in de punt met Buly als breekijzer in de 2e helft.
Die speelt tenminste als een man en laat niet elke bal van z'n voet glijdenquote:
Lens liep alleen op Mathijsen af! Willems had ie allang weggestuurd, man tegen man. Hoewel Mathijsen meer een meisje isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn vechtersmentaliteit, daar waar Lens 2 matties nodig heeft om uberhaupt een shirtje te durven vastpakken.
Of zoals McClaren had gesteld. "You need two players to start a fight"
Oke man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die speelt tenminste als een man en laat niet elke bal van z'n voet glijden
Spits in de jeugd, balde tijdens toernooien en vriendschappelijke wedstrijden ook zeer aardig mee met het eerstequote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie de fuck is Born? En ohja? Ik hoor heel het seizoen al mensen piepen hoor. Zelfs afentoe linksbuiten gespeeld.![]()
Jammer johquote:
Het Schreuder-effect is in zicht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spits in de jeugd, balde tijdens toernooien en vriendschappelijke wedstrijden ook zeer aardig mee met het eerste
[..]
Jammer joh
Eigen jeugd, toe maar!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spits in de jeugd, balde tijdens toernooien en vriendschappelijke wedstrijden ook zeer aardig mee met het eerste
Bulykin gedraagt zich tenminste, dat kun je van die haagse knokploeg bij feyenoord niet zeggen.quote:
Ik zie liever het Van Staa-effect weer terugkomenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Schreuder-effect is in zicht.
Werd tijdquote:
Hij is ook nog maar 18 dus iedereen hoeft ook niet direct wonderen te verwachten van hem. Maar ja, slechter dan Castaignos kan ook haast niet. Als Born wat speeltijd krijgt en hij doet verder niets en loopt ook niet buitenspel is hij al beter dan Castaignos.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Jammer joh
Laten we het over Twente hebben, tenzij je het over het chronische minderwaardigheidscomplex hebben van Tukkers tov de randstad wil hebben. Leuk voorbeeldje weer hier van, thanx.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Bulykin gedraagt zich tenminste, dat kun je van die haagse knokploeg bij feyenoord niet zeggen.
Ben geen tukker. Den Haagquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we het over Twente hebben, tenzij je het over het chronische minderwaardigheidscomplex hebben van Tukkers tov de randstad. Leuk voorbeeldje weer hier van, thanx.
Als jij Bulykin gaat afzeiken, ga ik Feyenoord afzeiken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, eerste gedeelte blijft over dan.
Yup. Ook Promes, Pelupessy en Hölscher volgend jaar een kans geven. Röseler terughalen en lekker met de jeugd gaan ballen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij is ook nog maar 18 dus iedereen hoeft ook niet direct wonderen te verwachten van hem. Maar ja, slechter dan Castaignos kan ook haast niet. Als Born wat speeltijd krijgt en hij doet verder niets en loopt ook niet buitenspel is hij al beter dan Castaignos.
Buly is een beestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als jij Bulykin gaat afzeiken, ga ik Feyenoord afzeiken.
Buly is een held.
Dat doet mij niks hoor, maar als jij daar blij van wordt dikke prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als jij Bulykin gaat afzeiken, ga ik Feyenoord afzeiken.
Buly is een held.
WTFquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
De tandjes staan naar voren van het pijpen
[ afbeelding ]
Hij speelt al in de top.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:09 schreef Caland het volgende:
Bulykin zal nooit goed genoeg zijn voor de top.
Geen enkele spits in de Eredivisie, of bedoel je de top van de eredivisie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:09 schreef Caland het volgende:
Bulykin zal nooit goed genoeg zijn voor de top.
Staceyquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:31 schreef de_boswachter het volgende:
Grolsch
Fer
Joop Munsterman
Tukkers
Zichzelf een topclub noemen na 1 titel
Nogmaals Grolsch
Bag Pipe Army
De Grolsch Veste
De infrastructuur om het stadion
Het Oosten in het algemeen
Duitse grenzen
Verbond met Schalke
De trainer verraden die je je enige landstitel heeft gegeven
Twee dennenappels in de zero's, 1 meer dan Feyenoord
Nogmaals Grolsch
Wat zeg je?
Pluskut
Engelaar
Boeren
Eensquote:
Dat laatste ja.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
Geen enkele spits in de Eredivisie, of bedoel je de top van de eredivisie?
Ik krijg het idee dat Nederland niet zit te wachten op de combinatie Verbeek & Twente. Volgens mij zijn ze er zelfs een beetje bang voor...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:07 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik vind als niet-Twente supporter echt dat jullie een veel betere trainer verdienen. 6 duels niet kunnen winnen tegen veelal matige clubs is toch niet acceptabel voor een topclub in wording met dit materiaal?
Mensen laten schrikken. Gaat 'ie zaterdagnacht om een hoekje staan bij de club, en dan als er iemand naar buiten komt schreeuwen. Hij noemt het het van Staa-effect, maar andere mensen noemen het 'vervelend'.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:23 schreef blistah het volgende:
Wat doet van Staa tegenwoordig eigenlijk?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:29 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Mensen laten schrikken. Gaat 'ie zaterdagnacht om een hoekje staan bij de club, en dan als er iemand naar buiten komt schreeuwen. Hij noemt het het van Staa-effect, maar andere mensen noemen het 'vervelend'.
Nou inderdaad.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:16 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik krijg het idee dat Nederland niet zit te wachten op de combinatie Verbeek & Twente. Volgens mij zijn ze er zelfs een beetje bang voor...
Zuchtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eel-veranderen.dhtml
"Ik ga niet veel veranderen" Oh boy... Van de regen in de drup dus.
Ik snap die periode van 4 weken niet zo goed. Waarom? Dan is de competitie toch nog niet afgelopen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)eel-veranderen.dhtml
"Ik ga niet veel veranderen" Oh boy... Van de regen in de drup dus.
Nee, wellicht wil de KNVB voor de laatste 5 wedstrijden wel dispensatie verlenen omdat Schreuder de papieren nog niet heeft?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:47 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Ik snap die periode van 4 weken niet zo goed. Waarom? Dan is de competitie toch nog niet afgelopen?
Uiteindelijk. Maar niet per direct, ben ik bang - tenzij dit écht de droombaan van Verbeek is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gert Jan Verbeek komt toch wel.
Massaverkrachter maakt het seizoen af denk ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:34 schreef huffderobot het volgende:
[..]
Uiteindelijk. Maar niet per direct, ben ik bang - tenzij dit écht de droombaan van Verbeek is.
Prima plan. Mooie UI alvast.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Massaverkrachter maakt het seizoen af denk ik.
Alsof hij hier wat aan kan doen? De verdediging is zo slap als een rieten dak van een boerderij.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Verbeek is de trainer die 3 punten van de streep staat met AZ he, dat jullie ’t ff weten….
Nee het ligt altijd aan een ander bij Gert-Jan, dat is waar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Alsof hij hier wat aan kan doen? De verdediging is zo slap als een rieten dak van een boerderij.
Marcellis
Reijnen
Viergever kan er nog mee door
Gorter
Te denken dat hij ook een optie was voordat Adriaanse kwamquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ronald Koeman willen jullie wel hebben he.
Ja want hij maakt natuurlijk in zijn eentje het verschil bij Feyenoord.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef blistah het volgende:
[..]
Te denken dat hij ook een optie was voordat Adriaanse kwam. Stonden we er mogelijk een stuk beter voor dan nu.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:53 schreef blistah het volgende:
[..]
Te denken dat hij ook een optie was voordat Adriaanse kwam. Stonden we er mogelijk een stuk beter voor dan nu.
Nouja door het ontslag van Co was McClaren teruggekomen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ja want hij maakt natuurlijk in zijn eentje het verschil bij Feyenoord.
Wat een druiloor is dat man. Speelt precies hetzelfde betonvoetbal als McClaren een team laat spelen.quote:
Zag hem al op Facebook inderdaad.quote:
Youri heeft veel meer charisma dan Schreuder vind ik.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Zag hem al op Facebook inderdaad.
-
Vooral al die reacties eronder... Al die huismoeders die het zo jammer vinden dat Steve is opgestapt omdat hij zo 'goed' was en het natuurlijk allemaal aan de selectie lag. Waarom noemen die mensen zich überhaupt supporter als ze niets van de club of van voetbal afweten.
Denk overigens niet dat Schreuder de boel aan de praat gaat krijgen. Die man straalt niets uit. Heeft geen charisma, geen passie, en lijkt me nou niet iemand die de jongens kan inspireren. Kortom, hij mist alle dingen die een goede trainer nodig heeft om de jongens weer te laten ballen. Als ik hem zo hoor heeft hij ook totaal geen zin om nu wél vooruit te ballen. Wat een slappe zak. Vooral op die laatste vraag. "Heb je zin in Ajax thuis?" "Ja, lijkt me leuk."
In principe was Steve toch alleen maar de spreekbuis van de technische staf?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:49 schreef Ties02 het volgende:
Schreuders hoofd ziet er altijd uit alsof het gaat ontploffen
Die blijven gewoon weer vrolijk zitten joh. Op naar trainer nummer zoveel die ze uiteindelijk eruit werken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe was Steve toch alleen maar de spreekbuis van de technische staf?
Voordeel is dat het tegen Ajax alleen maar mee kan vallen
Nee. De technische staf heeft eigenlijk weinig te vertellen en bij twente functioneert de trainer eigenlijk ook zo'n beetje als de technisch directeur. Voornamelijk door het gebrek aan een TD.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe was Steve toch alleen maar de spreekbuis van de technische staf?
Voordeel is dat het tegen Ajax alleen maar mee kan vallen
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-02-2013 om 12:04:56Oud #Feyenoord trainer Bert van Marwijk (2000-2004 en 2007-2008) wordt volgens NUsport vanaf komend seizoen de nieuwe trainer van FC Twente. reageer retweet
Kan je wel zeggen jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu baal ik officieel van het vertrek van McClaren. Wat is en blijft Van Marwijk een saaie nietszeggende persoonlijkheid...
En terecht. Lurling=baasquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
De man die Lurling de voorkeur gaf boven Van Persie
Ik wel. Verbeek en Munsterman gaat gewoon nooit werken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Geloof er eerlijk gezegd niets van.
Het zou zomaar kunnen, als is nusport van hetzelfde niveau als Q musicquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Geloof er eerlijk gezegd niets van.
Niet om Twente te kort te doen, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij zich daar iets te groot voor voelt. Heeft volgens mij ook geroepen dat hij in Nederland alleen de traditionele top 3 wil trainen, maar bij voorkeur naar het buitenland wil. Daarnaast is NUsport een waardeloze bron.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wel. Verbeek en Munsterman gaat gewoon nooit werken.
Van Marwijk zou wel een logische keuze zijn. Beetje op dezelfde voet verder. Die jaknikkers op de bank kunnen lekker blijven zitten. Heerlijk man.
Ik denk dat het Van Marwijk uiteindelijk vies tegen is gevallen waar hij heen kan. Dan is Twente wel een logische keuze toch.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet om Twente te kort te doen, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij zich daar iets te groot voor voelt. Heeft volgens mij ook geroepen dat hij in Nederland alleen de traditionele top 3 wil trainen, maar bij voorkeur naar het buitenland wil. Daarnaast is NUsport een waardeloze bron.
Hij had iig moeten stoppen na Zuid Afrika. Wat was hij denkende om daarna door te gaan.
Dat zou kunnen, maar dan verloochent hij zijn eigen idee daarover en is hij zijn geloofwaardigheid meteen kwijt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het Van Marwijk uiteindelijk vies tegen is gevallen waar hij heen kan. Dan is Twente wel een logische keuze toch.
Laat het aan die grote klasse nu net een beetje ontbrekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Spatzmann het volgende:
Bert is prima! Ik heb echt geen probleem met vanuit de organisatie spelen. Dat aanvallende voetbal is overrated. Twente is ook kampioen geworden met behouden spelen gecombineerd met grote klasse.
2 eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Q. het volgende:
Nou ja, jaartje Bert, daarna is Verbeek vrij.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef Caland het volgende:
Gewoon voor tussenjaartje nummer 3 gaan joh. Helemaal niks mis mee.
twitter:FardauW twitterde op woensdag 27-02-2013 om 12:34:22Munsterman laat weten over Van Marwijk: niet waar #fctwente reageer retweet
Ja echt he. Feyenoord heeft er intussen namelijk ook al een stuk of wat opzitten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef Caland het volgende:
Gewoon voor tussenjaartje nummer 3 gaan joh. Helemaal niks mis mee.
Ja ik weet hoe link het is om telkens maar weer voor een tussenjaar te gaan. Op een gegeven moment kom je er niet meer uit en word je opeens zesde ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja echt he. Feyenoord heeft er intussen namelijk ook al een stuk of wat opzitten.
Dat is dus wel rond.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef Frutsel het volgende:
twitter:FardauW twitterde op woensdag 27-02-2013 om 12:34:22Munsterman laat weten over Van Marwijk: niet waar #fctwente reageer retweet
Wisgerhof en Sander B ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met van Marwijk is Brama altijd zeker van een bassisplaats.
Vergeet landzaat nietquote:
Als transfer haalt ie natuurlijk direct erna demouge, mathijsen en lurling..quote:
En Jhonny van Beukering, voor de aanvallende ervaringquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als transfer haalt ie natuurlijk direct erna demouge, mathijsen en lurling..
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |