Echt ?? Hij moet Verbeek nemen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:
Die drol zegt, mogelijk trainers: Rijkaard. Jans.

Ik zeg doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:

Ja zomaar iets roepen kan ik ook.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:

Maar die is niet per direct beschikbaar. Rijkaard en Jans wel.quote:

Hij zei: "Dit zijn toptrainers en ze zijn per direct beschikbaar. Ze kunnen Twente zeker naar het kampioenschap leiden."quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:31 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja zomaar iets roepen kan ik ook.

Ik geloof dat niemand het kan boeien of Macca een trainer heeftquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef n00b13 het volgende:
Of wilde jij nog 10 wedstrijden zonder trainer gaan voetballen?

Twente wordt dit seizoen met Mourinho ook geen kampioen meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij zei: "Dit zijn toptrainers en ze zijn per direct beschikbaar. Ze kunnen Twente zeker naar het kampioenschap leiden."

?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof dat niemand het kan boeien of Macca een trainer heeft

Schreuder kan het overnemen. Rijkaard een toptrainer zeker.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:32 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar die is niet per direct beschikbaar. Rijkaard en Jans wel.
Of wilde jij nog 10 wedstrijden zonder trainer gaan voetballen?

Verrassend zeg, 2 werkloze Nederlandse trainers, hoe komt ie erop he?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:30 schreef n00b13 het volgende:

Hij zei niet of Twente ook echt kampioen werd, het ging over leiden naar.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Twente wordt dit seizoen met Mourinho ook geen kampioen meer.

Ahaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Hij zei niet of Twente ook echt kampioen werd, het ging over leiden naar.

Het is dan ook de drol van de NOS. Ze belden niet eens die Ajacied (die van het hek-vent)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Verrassend zeg, 2 werkloze Nederlandse trainers, hoe komt ie erop he?

+ een ruime 30 centimeter extra onder de douchequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:36 schreef Muto het volgende:
Kluivert aan het roer lijkt mij een prima plan. Krijgen ze wat meer een killersmentaliteit.

quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Als twente NU per direct goed gaat spelen, is dat gewoon nog de hand van steve
Ik mis steve

Steve
 Steve  

quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:36 schreef Muto het volgende:
Kluivert aan het roer lijkt mij een prima plan. Krijgen ze wat meer een killersmentaliteit.

quote:Steve: Club groter dan individu
Steve McLaren is opgestapt als coach van FC Twente. Hij heeft dit dinsdag aan de krant Tubantia en de BBC laten weten.
"The club is groter dan een individu. Twente is te groot in mijn hart om de vooruitgang in de weg te staan'', aldus de trainer.
'In overleg'
Journalist Fardau Wagenaar van het regionale dagblad Tubantia zegt op BNR op de vraag wat er precies gebeurd is: "We kregen net het bericht via het kamp van McClaren dat hij is opgestapt als trainer van Twente. Wel in overleg, zeggen ze netjes."
McClaren ziet geen grond meer om verder te gaan in Enschede, zegt Wagenaar. "En hij wil het proces van Twente niet in de weg staan."
Druk uitgeoefend
In de laatste zes wedstrijden heeft Twente slechts 4 punten gepakt, waardoor de titel heel ver weg lijkt. Is dat de voornaamste reden? Wagenaar: "De voornaamste reden is dat er heel veel druk op hem is uitgeoefend. De club vond dat hij niet meer de juiste man was om dit Twente verder te brengen. Ze hebben er zondag uitgebreid over gesproken. De supporters waren uiteindelijk wel rustig, maar je merkte wel dat zij uiteindelijk wilden dat de trainer weg zou gaan. Dat is alleen niet het pressiemiddel om een trainer weg te laten gaan."
Ze vat samen: "Ook in de top van Twente was het draagvlak volledig weg. Dat is de belangrijkste reden geweest om te vertrekken."

Zo lekker voor die ferrader. Heerlijk dat ie in zo'n puinzooi terecht is gekomen.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |