quote:Op zondag 24 februari 2013 14:52 schreef Moody het volgende:
Volgende week Ajax pakken en het lek is boven
Q-Music?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:43 schreef Frutsel het volgende:
Q-Music meldt net dat Verbeek gespot is en dat Twente vandaag met hem om tafel gaat.
quote:
twitter:voetbalpings twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 08:35:20Volgens Q Music onderhandelt AZ-trainer Gertjan Verbeek vandaag met FC Twente over een mogelijke baan als oefenmeester bij de Tukkers. reageer retweet
Droomkandidaatquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:45 schreef Godtje het volgende:
[..]twitter:voetbalpings twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 08:35:20Volgens Q Music onderhandelt AZ-trainer Gertjan Verbeek vandaag met FC Twente over een mogelijke baan als oefenmeester bij de Tukkers. reageer retweet
Een autistische slecht communicerende dwarsligger?quote:
Verbeek kan niet echt tegen autoriteit, die Gerbrands doet dat wel slim, is een goed koppel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een autistische slecht communicerende dwarsligger?
Denk niet dat dat bij Munsterman past. Daar moet iemand boven zonder mening zoals ze bij AZ hebben
Als mens kun je er je bedenkingen bij hebben maar als trainer heeft hij toch wel laten zien bij o.a. Heracles en AZ maar ook Heerenveen dan het een goede is.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Denk niet dat dat bij Munsterman past. Daar moet iemand boven zonder mening zoals ze bij AZ hebben
Dat maakt hem niet geschikt voor elke club. Dat zag je in Rotterdam.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:54 schreef Aldo-MC het volgende:
Als mens kun je er je bedenkingen bij hebben maar als trainer heeft hij toch wel laten zien bij o.a. Heracles en AZ maar ook Heerenveen dan het een goede is.
Maar wel iemand die rotte plekken terminaal verwijderd (hard nodig bij Twente) en spelers aantoonbaar beter maakt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik denk dat Munsterman al lang blij is dat er weer een figuur voor de groep staat die de boel aan het voetballen krijgt. Ook Joop zal de nodige slapeloze nachten hebben gehad na het McClaren debacle. Die zal nu echt wel iets minder hard van de toren blazen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als Joop weer eens bedenkt dat hij iemand moet kopen of verkopen zonder overleg heb je de poppen aan het dansen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Maar wel iemand die rotte plekken terminaal verwijdert (hard nodig bij Twente) en spelers aantoonbaar beter maakt.
Er is overduidelijk een disciplinair probleem binnen Twente en daar is Verbeek de perfecte man voor. Ook is Verbeek supporter van Twente. Ik zie dit wel werken al moet Joop geen nieuwe drinkbuddy ala Stief verwachten.
Alles beter dan Advocaat zullen we maar zeggen.
Raar ideaal heb je.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:56 schreef Ronaldsen het volgende:
Verbeek zou echt ideaal zijn voor dit stuurloze Fc Twente.
Dat is sowieso iets wat Munsterman niet moet doen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
En als Joop weer eens bedenkt dat hij iemand moet kopen of verkopen zonder overleg heb je de poppen aan het dansen.
Er komt wel wat meer bij kijken bij Twente, je krijgt een technische staf die er al zit, dat is toch wat anders dan je eigen mensen meenemenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:54 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als mens kun je er je bedenkingen bij hebben maar als trainer heeft hij toch wel laten zien bij o.a. Heracles en AZ maar ook Heerenveen dan het een goede is.
Denk dat hij ook het tegenovergestelde is van McLaren wat een slappe lul is en een tactisch onbenul dat zich niet bezig houdt met de eigen jeugd.
Bovendien stevige affiniteit met de club Twente, was zelfs fanatiek supporter in zijn jonge jaren dus waarom niet proberen.
Ja hoorde het ook net... zag dat Voetbalpings (zoals hierboven al gequote) het opgepikt had, maar kan maar zo dat Q-Music het van een luisteraar heeft ofzo. Verder weet ik het niet, maar ik dacht: ik meld het ffquote:
Wat voor gedrag doel je dan precies op?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat maakt hem niet geschikt voor elke club. Dat zag je in Rotterdam.
Ik twijfel niet aan zijn capaciteiten. Ik twijfel of hij met zijn gedrag bij deze club past. Ik twijfel eigenlijk geen eens. Ik denk gewoon van niet. Niet in de huidige situatie.
Wat is er raar aan? Verbeek doet het altijd prima met gemiddelde ploegen, prima trainer voor Fc Twente met het huidige materiaal.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Raar ideaal heb je.
Als dat ideaal is dan is de spoeling wel erg dun.
Skysports meldt hetzelfdequote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:02 schreef Impect het volgende:
Steve per direct weg bij fct.
bron: Fardauw @twitter
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:02 schreef Impect het volgende:
twitter:FardauW twitterde op dinsdag 26-02-2013 om 09:00:03BREAKING: STEVE MCCLAREN is niet langer de trainer van FC Twente reageer retweet
Ik lees hetquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:02 schreef Impect het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |