Dan is het mentaal wel een heel labiele groep als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Impect het volgende:
Ben benieuwd wie er tot de zomer voor de groep gaat staan, hoop dat Verbeek in de zomer komt.
Hoop dat dit toch wat los maakt in de groep waardoor ze godverdomme een keer gaan voetballen!
Q-Musicquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan hoeft hij ook niet dezelfde ochtend op de stoep te staan in twente?
Waarom zou hij dat denken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef onlogisch het volgende:
ja ik had beter bij Feyenoord kunnen blijven
Is het daar niet een beetje te laat voor? Niets overhaast doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Dos37 het volgende:
Schreuder zal het wel tijdelijk overnemen. Niets overhaast doen lijkt me goed.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo lekker voor die ferrader. Heerlijk dat ie in zo'n puinzooi terecht is gekomen.
Dat zijn transfer op het laatst is afgeketst.
Dat ie stiekem denkt : ja ik had beter bij Feyenoord kunnen blijven
Heerlijk dat ie in zo'n zooitje terecht is gekomen
Leon Ten Voorde tweette net dat de huidige technische staf het voorlopig overneemt iddquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Dos37 het volgende:
Schreuder zal het wel tijdelijk overnemen. Niets overhaast doen lijkt me goed.
* Omdat ie dan in een stuk rustiger vaarwater had gezeten.quote:
3 maanden is genoeg?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leon Ten Voorde tweette net dat de huidige technische staf het voorlopig overneemt idd
Zei de NOS zondagavond niet dat Schreuder nog niet alle papieren had en maximaal 3 maand ofzo voor de ploeg zou kunnen staan?
quote:Munsterman: 'Hebben begrip voor beslissing McClaren'
26/02/2013 09:29
Van Joop Munsterman had trainer Steve McClaren niet hoeven vertrekken bij FC Twente. De voorzitter van de Tukkers had nog vertrouwen in een wederopstanding onder de Engelsman.
'We zijn van mening dat de tegenvallende prestaties van Twente onder leiding van McClaren omgebogen zouden kunnen worden', reageerde Munsterman. 'Steve heeft echter aangegeven dat het in het belang van een ieder beter is de club per direct te verlaten.'
'Wij hebben begrip voor zijn beslissing en respecteren deze. Het is teleurstellend afscheid te moeten nemen van de trainer onder wiens leiding FC Twente de landstitel behaalde in 2010.'
Munsterman heeft de opvolging al geregeld. 'De trainingen en wedstrijden zullen vooralsnog worden geleid door Alfred Schreuder, geassisteerd door Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder.'
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Godtje het volgende:
Van Joop Munsterman had trainer Steve McClaren niet hoeven vertrekken bij FC Twente
Over 3 maanden is de competitie afgelopen, 12 mei laatste wedstrijd, PSV thuis.quote:
Hij wil zn ego niet verliezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]![]()
Hij wil graag verliezen. Duidelijk
Dat is het bekende achteraf/koe (in zijn geval beter paard) verhaal, op het moment dat hij weg ging zag het er bij Feyenoord anders uitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* Omdat ie dan in een stuk rustiger vaarwater had gezeten.
* Zich beter had kunnen ontwikkelen.
* In een stabiel elftal had gespeeld.
Om maar een paar redenen te noemen.
Dat is ook de reden waarom ik het zo lekker voor 'm vind.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het bekende achteraf/koe (in zijn geval beter paard) verhaal, op het moment dat hij weg ging zag het er bij Feyenoord anders uit
Ik ben ook benieuwd, die bepaalde toch altijd al de opstellingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Caland het volgende:
Als Schreuder en co. nu opeens iets heel anders gaan doen maken ze zich ook wel belachelijk.
Gaan ze op vakantie?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:55 schreef Afhaalchinees het volgende:
Utrecht gaat twente nog voorbij hoor. Ik hoop dit weekend nog
en de mogelijke play-offs?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Over 3 maanden is de competitie afgelopen, 12 mei laatste wedstrijd, PSV thuis.
Zorg voor later, tegen die tijd kunnen ze Verbeek wel strikken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en de mogelijke play-offs?
of zijn die er dit seizoen niet meer?
Alles op het fair-play klassement.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
en de mogelijke play-offs?
of zijn die er dit seizoen niet meer?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Zorg voor later, tegen die tijd kunnen ze Verbeek wel strikken.
Bert zat afgelopen zondag in Studio Voetbal iig goed te beweren dat hij het echt niet zou willen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:46 schreef Dos37 het volgende:
Ben wel benieuwd of Bert durft, al vraag ik me af of Bert de boel wel kan opbouwen volgend seizoen. Dat lijkt me meer een klus voor Gertjan Verbeek.
Mooi, optyfen met die lamme zak. Resultaatvoetballer eerste klas, echt een McClaren2. Het spel van Oranje was ook niet om aan te gluren onder zijn hand.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Bert zat afgelopen zondag in Studio Voetbal iig goed te beweren dat hij het echt niet zou willen.
Bertje hoopt nog steeds op PSV, maar dat zal niet gebeuren.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Bert zat afgelopen zondag in Studio Voetbal iig goed te beweren dat hij het echt niet zou willen.
Als Dickie weggaat aan t einde van dit seizoen gaat Bertje daar gewoon heen hoorquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:52 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bertje hoopt nog steeds op PSV, maar dat zal niet gebeuren.
Bertje wil toch een Engelse club "doen"?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Dickie weggaat aan t einde van dit seizoen gaat Bertje daar gewoon heen hoor
Neuh ik denk PSV hij heeft wel uitnodigingen in Engeland gehad geloof dat die dat zei maar alleen de top wil die doen daar maar guess what die bellen nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bertje wil toch een Engelse club "doen"?
Neehoor. Cocu zal het dan worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:58 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Als Dickie weggaat aan t einde van dit seizoen gaat Bertje daar gewoon heen hoor
Volgens mij zei hij alleen dat hij op die vraag niet wilde ingaan en dat het niet aan de orde was?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Hoezo? Het werkt gewoon allemaal niet met deze trainer, kan gebeuren toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:23 schreef Slobeend het volgende:
Munsterman maakt zichzelf weer belachelijk.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:30 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hoezo? Het werkt gewoon allemaal niet met deze trainer, kan gebeuren toch?
Hoe ongeloofwaardig kan je zijn.quote:'De prestaties konden onder leiding van McClaren nog omgebogen worden', meent de preses.
Hoezo ongeloofwaardig? Ik weet niet of je VI gezien heb gisteren, maar ik kan me volledig vinden in de uitleg van Hansie Hansie.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:31 schreef Slobeend het volgende:
[..]
[..]
Hoe ongeloofwaardig kan je zijn.
Ik denk dat Munsterman blij is dat hij van McClaren af is, doordat hij zelf is opgestapt. Dan zeggen dat je denkt dat het nog omgebogen had kunnen worden, vind ik typisch Munterman. Hij kan ook moeilijk het tegenovergestelde beweren, maar dit geloof ik ook niet.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo ongeloofwaardig? Ik weet niet of je VI gezien heb gisteren, maar ik kan me volledig vinden in de uitleg van Hansie Hansie.
Op Twitter spelen er geruchten over het terughalen van Rini Coolen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:31 schreef Stienn het volgende:
Ben heel benieuwd wat Munsterman gaat doen, de assistenten er voor zetten zal niet veel uitmaken denk ik.
Maar met een andere trainer krijg je wellicht Buly in de spits. Dat lijkt me al een verbeteringquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:37 schreef Breekfast het volgende:
Mja, de problemen blijven toch wel bestaan in het team. Castaignos raakt nog steeds geen pepernoot en het middenveld blijft uitermate zwak. Hooguit krijg je een iets beter wisselbeleid.
Is die Born niet genoeg voor een kans?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:38 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Maar met een andere trainer krijg je wellicht Buly in de spits. Dat lijkt me al een verbetering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |