quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:35 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Als twente NU per direct goed gaat spelen, is dat gewoon nog de hand van steve
Ik mis steve

Steve
 Steve  

quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:36 schreef Muto het volgende:
Kluivert aan het roer lijkt mij een prima plan. Krijgen ze wat meer een killersmentaliteit.

quote:Steve: Club groter dan individu
Steve McLaren is opgestapt als coach van FC Twente. Hij heeft dit dinsdag aan de krant Tubantia en de BBC laten weten.
"The club is groter dan een individu. Twente is te groot in mijn hart om de vooruitgang in de weg te staan'', aldus de trainer.
'In overleg'
Journalist Fardau Wagenaar van het regionale dagblad Tubantia zegt op BNR op de vraag wat er precies gebeurd is: "We kregen net het bericht via het kamp van McClaren dat hij is opgestapt als trainer van Twente. Wel in overleg, zeggen ze netjes."
McClaren ziet geen grond meer om verder te gaan in Enschede, zegt Wagenaar. "En hij wil het proces van Twente niet in de weg staan."
Druk uitgeoefend
In de laatste zes wedstrijden heeft Twente slechts 4 punten gepakt, waardoor de titel heel ver weg lijkt. Is dat de voornaamste reden? Wagenaar: "De voornaamste reden is dat er heel veel druk op hem is uitgeoefend. De club vond dat hij niet meer de juiste man was om dit Twente verder te brengen. Ze hebben er zondag uitgebreid over gesproken. De supporters waren uiteindelijk wel rustig, maar je merkte wel dat zij uiteindelijk wilden dat de trainer weg zou gaan. Dat is alleen niet het pressiemiddel om een trainer weg te laten gaan."
Ze vat samen: "Ook in de top van Twente was het draagvlak volledig weg. Dat is de belangrijkste reden geweest om te vertrekken."

Zo lekker voor die ferrader. Heerlijk dat ie in zo'n puinzooi terecht is gekomen.quote:

Dan is het mentaal wel een heel labiele groep als dat gebeurt.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Impect het volgende:
Ben benieuwd wie er tot de zomer voor de groep gaat staan, hoop dat Verbeek in de zomer komt.
Hoop dat dit toch wat los maakt in de groep waardoor ze godverdomme een keer gaan voetballen!

Q-Musicquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan hoeft hij ook niet dezelfde ochtend op de stoep te staan in twente?
 is voorlopig de enige bron die er melding van maakt
  is voorlopig de enige bron die er melding van maakt

Waarom zou hij dat denken?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef onlogisch het volgende:
ja ik had beter bij Feyenoord kunnen blijven

Is het daar niet een beetje te laat voor? Niets overhaast doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Dos37 het volgende:
Schreuder zal het wel tijdelijk overnemen. Niets overhaast doen lijkt me goed.

quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo lekker voor die ferrader. Heerlijk dat ie in zo'n puinzooi terecht is gekomen.
Dat zijn transfer op het laatst is afgeketst.
Dat ie stiekem denkt : ja ik had beter bij Feyenoord kunnen blijven
Heerlijk dat ie in zo'n zooitje terecht is gekomen

Leon Ten Voorde tweette net dat de huidige technische staf het voorlopig overneemt iddquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:40 schreef Dos37 het volgende:
Schreuder zal het wel tijdelijk overnemen. Niets overhaast doen lijkt me goed.

* Omdat ie dan in een stuk rustiger vaarwater had gezeten.quote:

3 maanden is genoeg?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:44 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Leon Ten Voorde tweette net dat de huidige technische staf het voorlopig overneemt idd
Zei de NOS zondagavond niet dat Schreuder nog niet alle papieren had en maximaal 3 maand ofzo voor de ploeg zou kunnen staan?

quote:Munsterman: 'Hebben begrip voor beslissing McClaren'
26/02/2013 09:29
Van Joop Munsterman had trainer Steve McClaren niet hoeven vertrekken bij FC Twente. De voorzitter van de Tukkers had nog vertrouwen in een wederopstanding onder de Engelsman.
'We zijn van mening dat de tegenvallende prestaties van Twente onder leiding van McClaren omgebogen zouden kunnen worden', reageerde Munsterman. 'Steve heeft echter aangegeven dat het in het belang van een ieder beter is de club per direct te verlaten.'
'Wij hebben begrip voor zijn beslissing en respecteren deze. Het is teleurstellend afscheid te moeten nemen van de trainer onder wiens leiding FC Twente de landstitel behaalde in 2010.'
Munsterman heeft de opvolging al geregeld. 'De trainingen en wedstrijden zullen vooralsnog worden geleid door Alfred Schreuder, geassisteerd door Boudewijn Pahlplatz en Youri Mulder.'

quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Godtje het volgende:
Van Joop Munsterman had trainer Steve McClaren niet hoeven vertrekken bij FC Twente

Over 3 maanden is de competitie afgelopen, 12 mei laatste wedstrijd, PSV thuis.quote:

Hij wil zn ego niet verliezen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Hij wil graag verliezen. Duidelijk

Dat is het bekende achteraf/koe (in zijn geval beter paard) verhaal, op het moment dat hij weg ging zag het er bij Feyenoord anders uitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
* Omdat ie dan in een stuk rustiger vaarwater had gezeten.
* Zich beter had kunnen ontwikkelen.
* In een stabiel elftal had gespeeld.
Om maar een paar redenen te noemen.

Dat is ook de reden waarom ik het zo lekker voor 'm vind.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is het bekende achteraf/koe (in zijn geval beter paard) verhaal, op het moment dat hij weg ging zag het er bij Feyenoord anders uit

Ik ben ook benieuwd, die bepaalde toch altijd al de opstellingquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:52 schreef Caland het volgende:
Als Schreuder en co. nu opeens iets heel anders gaan doen maken ze zich ook wel belachelijk.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |