quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:54 schreef onlogisch het volgende:
Zo, gewoon dat Stijn geen TT kan kapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ergens kijkt komt een topic niet automatisch in je AT te staan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom sturen allemaal lui hier ons de laatste paar dagen steeds naar een andere SC om ergens naar te kijken??
hele myat zit er vol mee
Dat doe ik nietquote:
Mag ook wel na deze 3quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck man, PSV heeft wel makkelijke tegenstanders na feyenoord uit
ja ik reageer uiteraard wel anders ga ik niet eens kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je ergens kijkt komt een topic niet automatisch in je AT te staan.
Jij reageert in elk topic waar je kijkt? Raar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja ik reageer uiteraard wel anders ga ik niet eens kijken
dat is helemaal niet raarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij reageert in elk topic waar je kijkt? Raar.
Na ajaxquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
maar serieus hé.
fey uit
vvv thuis
heerenveen uit
rkc thuis
roda uit
willem II uit
ajax thuis
groningen thuis
nec thuis
twente uit
ergens moet az er nog tussen
jij leeft een beetje in de waan van de dag he, vorig jaar nog lopen roepen om het ontslag van de boerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
maar serieus hé.
fey uit
vvv thuis
heerenveen uit
rkc thuis
roda uit
willem II uit
ajax thuis
groningen thuis
nec thuis
twente uit
ergens moet az er nog tussen
psv wordt een beetje geholpen door de tegenstanders laatste tijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij leeft een beetje in de waan van de dag he, vorig jaar nog lopen roepen om het ontslag van de boer
het voetbal van psv stelt geen reet voor en dan die verdedigers... de tering
ik zou het heel erg knap vinden als ze het halen maar ik kan het mij haast niet voorstellen
Hopelijk tegen NEC of Groningen kampioen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij leeft een beetje in de waan van de dag he, vorig jaar nog lopen roepen om het ontslag van de boer
het voetbal van psv stelt geen reet voor en dan die verdedigers... de tering
ik zou het heel erg knap vinden als ze het halen maar ik kan het mij haast niet voorstellen
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval ga ik uit van een winst van Feyenoord volgende week zondag
Zelfs tegen VVV verwacht je dat PSV verliest.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval ga ik uit van een winst van Feyenoord volgende week zondag
verwachten is wat onzinquote:Op zondag 17 februari 2013 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs tegen VVV verwacht je dat PSV verliest.
Who cares.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
bestaat er een topic op FOK! waar danny gepost heeft en zijn schoothondje bart niet?
Ik heb verder niet geklikt, maar ik wilde jullie de belangrijke zaken die er in de wereld aan de hand zijn niet onthouden.quote:
Zijn de doelpunten van vandaag het terugkijken waard?quote:
ja.quote:
intikker en een vrije trapquote:Op zondag 17 februari 2013 00:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn de doelpunten van vandaag het terugkijken waard?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn de doelpunten van vandaag het terugkijken waard?
Want, wat zenden zij uit?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
overigens een dikkevoor de nos komende woensdag
Hiphop Pintoquote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en 301, zoals hiphop Pinto laat zien
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wat, waarom Fischer en Cuenca niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter - de Jong - Lukoki morgen de aanval dus?
Misschien kan boerrigter het weer van links
fischer en cuenca spelen misschien toch, is ie een beetje vaag overquote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter - de Jong - Lukoki morgen de aanval dus?
Misschien kan boerrigter het weer van links
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Messi gaat over de 60 gols in de competitie dit seizoen heen, 60 is een record namelijk
als messi stopt heeft hij alle records
Die Frank komt wel mysterieus uit de hoek.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
fischer en cuenca spelen misschien toch, is ie een beetje vaag over
maar zoiets denk ik wel ja
omdat dit de 3e wedstrijd in 7 dagen is en ze donderdag weer moeten, en dan 3 dagen later weer en dan weer en dan weer als ze doorgaan in de EL en daarna dan dus weerquote:
Oh, oke. Dank je.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
omdat dit de 3e wedstrijd in 7 dagen is en ze donderdag weer moeten, en dan 3 dagen later weer en dan weer en dan weer als ze doorgaan in de EL en daarna dan dus weer
Die spelen dus pas tegen Twente in de basis als ik het zo zie in competitieverband.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
omdat dit de 3e wedstrijd in 7 dagen is en ze donderdag weer moeten, en dan 3 dagen later weer en dan weer en dan weer als ze doorgaan in de EL en daarna dan dus weer
Maar j0rdiii doet alsof hij mijn posts niet ziet dus hij moet zich weer inhouden.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe nou niet, dit vindt j0rdiii niet grappig.
Dan moet hij wel doorgaan zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Messi gaat over de 60 gols in de competitie dit seizoen heen, 60 is een record namelijk
als messi stopt heeft hij alle records
Ik denk niet dat hij een fuck geeft. Maar als jij plezier haalt uit je fantasie dat hij nu gefrustreerd voor z'n pc zit moet je dat vooral blijven doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar j0rdiii doet alsof hij mijn posts niet ziet dus hij moet zich weer inhouden.
Nieuwe lichting van PSV moet even aan de bak.quote:Ajax A1 wint met 1-0 van Sparta
Ajax A1 klimt op in het linkerrijtje van de ranglijst. De ploeg won thuis met 1-0 van Sparta A1. Johan Cruijff was opvallende toeschouwer bij het duel op De Toekomst. Queensy Menig tekende voor het enige doelpunt van de wedstrijd in de eerste helft.
Opstelling Ajax A1: Leeuwenburgh; Tete, Noordhoff, Riedewald, Rosheuvel; Anderson, Keskin, El Hasnaoui; Lazic, Menig, Becker.
I just knowquote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een fuck geeft. Maar als jij plezier haalt uit je fantasie dat hij nu gefrustreerd voor z'n pc zit moet je dat vooral blijven doen.
Zelfde geldt voor PSV natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is eigenlijk verbazingwekkend dat Twente al maanden slecht balt, maar toch in de top 4 staat...
Ajax heeft ook teveel punten laten liggen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is eigenlijk verbazingwekkend dat Twente al maanden slecht balt, maar toch in de top 4 staat...
Zelfde geldt voor Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
idd, vandaag weer al die hulp bij al die kansenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mja psv krijgt de hulp van tegenstanders.
Volgende week zondag niet.
Ik zou eigenlijk je de huid vol willen schelden, maar je blijft er toch mee doorgaan. of we jou nou een ban geven, of niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Ajax natuurlijk.
waarmee?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk je de huid vol willen schelden, maar je blijft er toch mee doorgaan. of we jou nou een ban geven, of niet.
Maar ja.
Utreg moest ook paar keer 0-2 maken hé.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, vandaag weer al die hulp bij al die kansen
Goed dat je je een keer niet laat gaan Stijnquote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk je de huid vol willen schelden, maar je blijft er toch mee doorgaan. of we jou nou een ban geven, of niet.
Maar ja.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utreg moest ook paar keer 0-2 maken hé.
ik zag ergens laatst een lijstje, ze hebben 4 punten meer dan vorig seizoen nuquote:Op zondag 17 februari 2013 00:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax heeft ook teveel punten laten liggen.
Ja, als alle resterende wedstrijden eindigen zoals vorig seizoen worden we weer gewoon kampioen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik zag ergens laatst een lijstje, ze hebben 4 punten meer dan vorig seizoen nu
Toen begon ook de fantastische eindsprint, ik hoop dat het nu weer zo gaat. PSV gaat minder laten liggen dit jaar denk ik, maar Ajax hoeft ook minder in te halen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik zag ergens laatst een lijstje, ze hebben 4 punten meer dan vorig seizoen nu
dat was voor roda jc volgens mij
Nee, als je de tegenstanders gewoon vergelijkt bedoelde ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
Toen begon ook de fantastische eindsprint,
En jij niet, wou je zeggen?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ja.
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jij niet, wou je zeggen?_!
Jij debiel snapt het ook niet. Als PSV 0-2 achter was gekomen had het heel anders geweest.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]![]()
Je weet toch wel dat die 0-1 hulp was?
Je weet toch ook dat PSV hun 50+ minuten tegen de muur heeft gezet?
Ja alsquote:Op zondag 17 februari 2013 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij debiel snapt het ook niet. Als PSV 0-2 achter was gekomen had het heel anders geweest.
Rot lekker een eind op
dan geef je ze te veel eerquote:Op zondag 17 februari 2013 00:27 schreef The_Groove het volgende:
Volgende week maakt Feijenoord ons weer kampioen![]()
![]()
heb je hem ergens voor lul gezet??quote:Op zondag 17 februari 2013 00:40 schreef Adames het volgende:
even kijken of Saind de spytool gebruikt
hij heeft alles van GM eruit gehaaldquote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
fuck man, spytool doet het natuurlijk niet nu
http://www.fok.nl/gm/spytool.php
Nu kunnen we ongestoord roddelen over M_P en consorten.,quote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij heeft alles van GM eruit gehaald
Rare fantasieën heb jijquote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij leegt ook graag je reet met als.
ook pas sinds net, vanavond deed die het nogquote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij heeft alles van GM eruit gehaald
nee, gewoon kijken of hij aandachtsgeil isquote:Op zondag 17 februari 2013 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je hem ergens voor lul gezet??
eigenlijk moet er nu iemand vragen waarom de spytool het niet doetquote:Op zondag 17 februari 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kunnen we ongestoord roddelen over M_P en consorten.,
Wat een teksten van onze Hagenees.quote:‘Ik wil hier basisspeler worden en met Feyenoord kampioen worden’
PSV voert de ranglijst in de Eredivisie aan, maar op zes punten achterstand van de koploper staan Ajax, FC Twente en Feyenoord met 44 punten. Met nog elf wedstrijden te gaan gelooft Wesley Verhoek in een kampioenschap voor de Rotterdamse outsider. De buitenspeler droomt tegenover RTV Rijnmond van de eerste landstitel van de Stadionclub sinds 1999.
Rene moet dat subtiel doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
eigenlijk moet er nu iemand vragen waarom de spytool het niet doet
zou ik wel geniaal vinden
gefeliciteerd vriendquote:Op zondag 17 februari 2013 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Top 100 van zaterdag 16 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 482 Ajacied422
hoezee
Als je het via andere accounts posts is het stukken minder levenloos idd.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
# 21 Ajacied422 142.365
voor het geval ik mezelf levenloos vind en een ander account moet hebben zodat het minder levenloos lijkt heb ik nog genoeg andere accounts klaar liggen.
ja eigenlijk moet ik stoppen met fok om minder levenloos te zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het via andere accounts posts is het stukken minder levenloos idd.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
zijn er veel tools van die gm trouwens?jij kent ze allemaal vast ajacied422
allemaal van dat gloeimuisjequote:Op zondag 17 februari 2013 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
zijn er veel tools van die gm trouwens?jij kent ze allemaal vast ajacied422
KPD zeker?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]elke keer als ik jou zie posten denk ik 'rawr' in mijn hoofd
aan je sig te zien is elke reactie van jou briljantquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik zeer briljante reactie achtergelaten.
Dat zal bestquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je moeder <vul de rest van de stompzinnigheid zelf maar in>quote:
Ontzettende fagquote:
watquote:
hoezo ik vind vampiertjes enzo gewoon leuk, heb ook alle delen van blade, underworld en noem ze maar op gezien, niet dat ik zo fanboy ben ofzo maar vind t wel amusantquote:
gewoonquote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou jij daar blij mee zijn met je o zo veel toegevoegde waarden
ik wil zo'n vies smerig gifje in dat topic gooien maar dan moet ik er zelf ook naar kijken helaasquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik wil zo'n vies smerig gifje in dat topic gooien maar dan moet ik er zelf ook naar kijken helaas
"Mannen" die Twilight kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat
[..]
hoezo ik vind vampiertjes enzo gewoon leuk, heb ook alle delen van blade, underworld en noem ze maar op gezien, niet dat ik zo fanboy ben ofzo maar vind t wel amusant
net zoals vampire diaries
nina dobrev![]()
![]()
![]()
true blood vind ik wat minder trouwens
ken er genoeg hoor - en dat zijn geen homo's, je moet er gewoon van houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Mannen" die Twilight kijken
Blade en Underworld zijn wel tof, True Blood vind ik ook wel tof. Vampire Diaries nog niet gezien.
quote:
Savonds napster aanzetten en hopen dat sochtends je cdtje binnen was..... goeie oude tijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghe, ik heb vandaag voor ongeveer 10 gig aan BBC docu's gedownload en moest net even terugdenken aan de tijd dat we een 56k modem- (), en daarna kabel met een limiet van 1 gig per maand hadden
Hey, hoeveel punten heb je gisteren eigenlijk gekregen met Utrecht?quote:
2 punten van Toornstra.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, hoeveel punten heb je gisteren eigenlijk gekregen met Utrecht?
quote:
Die gaan wel een hoop punten halen denk ik.quote:
vooral volgende week.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaan wel een hoop punten halen denk ik.
quote:
Ik heb er baat bij dat PSV volgende week hard geassraped wordt dus daarom mijn pro-feyenoord opmerkingen.quote:
PSV gaat gewoon minimaal gelijkspelen in dat mislukte zwembad.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er baat bij dat PSV volgende week hard geassraped wordt dus daarom mijn pro-feyenoord opmerkingen.
Hoe ben je daar zo zeker van?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon minimaal gelijkspelen in dat mislukte zwembad.
Contact met een plaatselijke belchinees.quote:
Wat een connecties.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Contact met een plaatselijke belchinees.
Van Ooijenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:32 schreef Caland het volgende:
Boetius gaat die rechtsback van PSV helemaal kapotspelen volgende week uiteraard.
dat is een middenvelder gekkiequote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter van Ooijen is de rechtsback, toch?
Ik ben met PEC bezig.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Typisch het volgende:
fm is echt een kut spel, 7 basisspelers geblesseerd
nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter van Ooijen is de rechtsback, toch?
Echte héquote:Op zondag 17 februari 2013 12:32 schreef Caland het volgende:
Boetius gaat die rechtsback van PSV helemaal kapotspelen volgende week uiteraard.
Peter van Ooijen of Marcel Ritzmaier speelt dan.quote:
Ooijer, Ritzmaier, Hiljemark. Allemaal compleet onbekend. Het zal toch geen eigen jeugd zijn?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter van Ooijen of Marcel Ritzmaier speelt dan.
En middenveld is Strootman - Wijnaldum - Hiljemark.
Vilhena vs Strootman
vOoijen is een middenvelderquote:Op zondag 17 februari 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vilhena vs Strootman
HoppaHoppa weet meer over Hiljemark.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooijer, Ritzmaier, Hiljemark. Allemaal compleet onbekend. Het zal toch geen eigen jeugd zijn?
Je snapt er niks van Stijn. Ritzmaier speelt aan de linkerkant en Van Ooijen is meer een aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vilhena vs Strootman
neequote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kan ook als rechtsback spelen toch
wie speelt er dan rechtsback godverdomme?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je snapt er niks van Stijn. Ritzmaier speelt aan de linkerkant en Van Ooijen is meer een aanvallende middenvelder.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kan ook als rechtsback spelen toch
Hiljemark of Brenetquote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie speelt er dan rechtsback godverdomme?
Toch niet brenet?
Lensquote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie speelt er dan rechtsback godverdomme?
Toch niet brenet?
Vrees ik wel ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck gaat PSV spelen op het middenveld dan?
Engelaar?
Giniquote:Op zondag 17 februari 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe de fuck gaat PSV spelen op het middenveld dan?
Engelaar?
Waar maak je je eigenlijk druk om?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Strootman - ??? - Wijnaldum?
Praat me bij o praat me bij
Ik zeg doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
Al kan ook Derijck nog rechtsback en dan Zanka in het centrum. We zien het wel.
PSV moet verliezen, alleen al omdat PSV.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waar maak je je eigenlijk druk om?
yes please!quote:Op zondag 17 februari 2013 12:40 schreef tompsv18 het volgende:
Al kan ook Derijck nog rechtsback en dan Zanka in het centrum. We zien het wel.
Bouma was gisteren geblesseerdquote:Op zondag 17 februari 2013 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
En we hebben ook nog Bouma, dus het komt helemaal goed
Bouma tegen Schaken en Derijck tegen Boetius.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:41 schreef tompsv18 het volgende:
En we hebben ook nog Bouma, dus het komt helemaal goed
Willems speelt gewoon hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Bouma tegen Schaken en Derijck tegen Boetius.
Dacht ik van Roda ookquote:Op zondag 17 februari 2013 12:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moer, ADO is niets man. Toorsntra is weg, dus geen creativiteit meer.
Roda heeft Malki, Hupperts, Demouge, Fledderus.quote:
Vooral het vervolg was leuk.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leuk plaatje. Ze spelen wel in een mooier uitshirt nu
Net het uitshirt van Feyenoord.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leuk plaatje. Ze spelen wel in een mooier uitshirt nu
En het leuke was nog dat Malki en Demouge niet eens in de basis stondenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Roda heeft Malki, Hupperts, Demouge, Fledderus.
En ADO? Chery en Holla. Voor de rest is het allemaal om te huilen.
Echt?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waarschijnlijk speelt Zanka rechtsback.
Kzou niet weten wie anders. Of Brenet, maar ik geloof niet dat Advocaat een jeugdspeler durft te brengen.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die mertens niet eens een stomp voor z'n kleine bakkes krijgen. Wat een etterbak is dat zeg.
En Bruno schopt Lens z'n oogkassen kapot.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waarschijnlijk speelt Zanka rechtsback. Schopt Boetius gewoon doormidden.
Zanka vond ik centraal al een draak van een voetballer. Dat wordt op de backpositie alleen nog maar hilarischer.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kzou niet weten wie anders. Of Brenet, maar ik geloof niet dat Advocaat een jeugdspeler durft te brengen.
Ach, dan moet ie hem eerst een keer te pakken krijgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Bruno schopt Lens z'n oogkassen kapot.
Wat ben jij de laatste tijd gefrustreerd zeg, sand in ur vagina?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die mertens niet eens een stomp voor z'n kleine bakkes krijgen. Wat een etterbak is dat zeg.
Komende zondag is belangrijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Stijntje is weer lekker fanatiek als het over Feyenoord gaat. Zo kennen we je weer
Nieuwe mascotte, Stijntje en Coentje.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Stijntje is weer lekker fanatiek als het over Feyenoord gaat. Zo kennen we je weer
Slecht geslapen vannacht. Mijn excuses.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ben jij de laatste tijd gefrustreerd zeg, sand in ur vagina?
Ja en dan krijg je weer een ban omdat je je laat gaan. Zo voorspelbaar allemaal.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende zondag is belangrijk.
Als PSV dat wint word ik echt gek.
Laten we eerst de wedstrijd afwachten.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je weer een ban omdat je je laat gaan. Zo voorspelbaar allemaal.
Tuurlijk. Gelijkspelletje zou ik prima vinden.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we eerst de wedstrijd afwachten.
Ik heb de schaal het liefst zo snel mogelijk in handen, dus ik ga voor een verlies van PSV.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gelijkspelletje zou ik prima vinden.
Inderdaad. Genoeg om na dit lastige drieluik nog bovenaan te staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gelijkspelletje zou ik prima vinden.
Wanneer denk je het eerste te halen dan? Je bent ook de jongste niet meer, als je nog bij Ajax wil doorbreken moet je nu toch echt gaan emigreren naar Denemarken hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de schaal het liefst zo snel mogelijk in handen, dus ik ga voor een verlies van PSV.
Ik zou die grote mond pas trekken als 17 maart voorbij is.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:50 schreef Caland het volgende:
Tsja als het al billenknijpen tegen Utrecht thuis is.
Zelfs nec wint daar met 0-3 van.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:51 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik zou die grote mond pas trekken als 17 maart voorbij is.
Daarom staan ze ook 6e. Gewoon een sterke ploeg.quote:
Zou wel mooi zijn als PEC wint.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:53 schreef Caland het volgende:
Typerend voor Feyenoord zou zijn als je vandaag verliest en volgende week wint. Waar je praktisch helemaal niets mee opschiet.
Waar ging het toen over/quote:Op zondag 17 februari 2013 13:01 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb door Stijn sinds gister zin in een loempia
Loempia'squote:
Broodje Unoxquote:Op zondag 17 februari 2013 13:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in een broodje knakworst.q
Dat.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
QP sowieso het beste broodje van de Mac
Ja ook het enige wat ik daar haal, of kipnuggets ofzo.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
QP sowieso het beste broodje van de Mac
Haalde vroeger bij de aldi wel eens van die goedkope broodje unox pakketten, zit nu geen aldi meer in de buurtquote:Op zondag 17 februari 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik al jaren niet meer gegeten
Saai potjequote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeefuik![]()
Had 0-1 voor Groningen moeten zijn
Big Tasty mimangquote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ook het enige wat ik daar haal, of kipnuggets ofzo.
Voor de Aldi moet ik nu een half uur fietsenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Haalde vroeger bij de aldi wel eens van die goedkope broodje unox pakketten, zit nu geen aldi meer in de buurt
Burger King >>> MacDonalds.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het vlees van de BK wel beter.
Sowiesoquote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
Je hebt iets meer het idee dat je daadwerkelijk voedsel naar binnen aan het schuiven bent ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
Bruchem zeker.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Sowieso
BK zit hier alleen aan de snelweg op twintig minuten rijden ofzo, deden we vroeger regelmatig
Mcdonalds is 5 minuten fietsen
De Lucht, volgens mij is dat Bruchem jaquote:
Dat ja. Ik eet meestal één keer in de week 'makkelijk' maar dan ga ik toch liever gewoon naar de Turk dan naar zo'n fastfoodketen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt iets meer het idee dat je daadwerkelijk voedsel naar binnen aan het schuiven bent ja.
Ik woon tegenwoordig boven een Turkquote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja. Ik eet meestal één keer in de week 'makkelijk' maar dan ga ik toch liever gewoon naar de Turk dan naar zo'n fastfoodketen.
Altijd fijn als je honger krijgt bij het zuipen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig boven een Turk
Vooral in de zomer is het kut, de afzuiging van z'n döner zit op een paar meter afstand van ons dakterras
We hebben wel eens tijdens het barbecueën döner gehaaldquote:Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd fijn als je honger krijgt bij het zuipen.
Hoe kun je dat nou doen, Barbeque is oneindig veel lekkerder dan broodje Turk.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben wel eens tijdens het barbecueën döner gehaald
Tsjah.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou doen, Barbeque is oneindig veel lekkerder dan broodje Turk.
Döner is wat mij betreft echt een van de lekkerste dingen die ooit zijn bedacht. Veel lekkerder dan de meeste barbecue in ieder geval.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou doen, Barbeque is oneindig veel lekkerder dan broodje Turk.
Döner is best oké, maar het blijft fastfood. Bij Barbecue heb je tenminste nog wat invloed op smaak e.dquote:Op zondag 17 februari 2013 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Döner is wat mij betreft echt een van de lekkerste dingen die ooit zijn bedacht. Veel lekkerder dan de meeste barbecue in ieder geval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |