eigenlijk moet er nu iemand vragen waarom de spytool het niet doetquote:Op zondag 17 februari 2013 00:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu kunnen we ongestoord roddelen over M_P en consorten.,
Wat een teksten van onze Hagenees.quote:‘Ik wil hier basisspeler worden en met Feyenoord kampioen worden’
PSV voert de ranglijst in de Eredivisie aan, maar op zes punten achterstand van de koploper staan Ajax, FC Twente en Feyenoord met 44 punten. Met nog elf wedstrijden te gaan gelooft Wesley Verhoek in een kampioenschap voor de Rotterdamse outsider. De buitenspeler droomt tegenover RTV Rijnmond van de eerste landstitel van de Stadionclub sinds 1999.
Rene moet dat subtiel doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:43 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
eigenlijk moet er nu iemand vragen waarom de spytool het niet doet
zou ik wel geniaal vinden
gefeliciteerd vriendquote:Op zondag 17 februari 2013 00:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Top 100 van zaterdag 16 februari 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 482 Ajacied422
hoezee
Als je het via andere accounts posts is het stukken minder levenloos idd.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:52 schreef Ajacied422 het volgende:
# 21 Ajacied422 142.365
voor het geval ik mezelf levenloos vind en een ander account moet hebben zodat het minder levenloos lijkt heb ik nog genoeg andere accounts klaar liggen.
ja eigenlijk moet ik stoppen met fok om minder levenloos te zijn.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je het via andere accounts posts is het stukken minder levenloos idd.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
zijn er veel tools van die gm trouwens?jij kent ze allemaal vast ajacied422
allemaal van dat gloeimuisjequote:Op zondag 17 februari 2013 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
zijn er veel tools van die gm trouwens?jij kent ze allemaal vast ajacied422
KPD zeker?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]elke keer als ik jou zie posten denk ik 'rawr' in mijn hoofd
aan je sig te zien is elke reactie van jou briljantquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik zeer briljante reactie achtergelaten.
Dat zal bestquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je moeder <vul de rest van de stompzinnigheid zelf maar in>quote:
Ontzettende fagquote:
watquote:
hoezo ik vind vampiertjes enzo gewoon leuk, heb ook alle delen van blade, underworld en noem ze maar op gezien, niet dat ik zo fanboy ben ofzo maar vind t wel amusantquote:
gewoonquote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou jij daar blij mee zijn met je o zo veel toegevoegde waarden
ik wil zo'n vies smerig gifje in dat topic gooien maar dan moet ik er zelf ook naar kijken helaasquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik wil zo'n vies smerig gifje in dat topic gooien maar dan moet ik er zelf ook naar kijken helaas
"Mannen" die Twilight kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat
[..]
hoezo ik vind vampiertjes enzo gewoon leuk, heb ook alle delen van blade, underworld en noem ze maar op gezien, niet dat ik zo fanboy ben ofzo maar vind t wel amusant
net zoals vampire diaries
nina dobrev![]()
![]()
![]()
true blood vind ik wat minder trouwens
ken er genoeg hoor - en dat zijn geen homo's, je moet er gewoon van houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Mannen" die Twilight kijken
Blade en Underworld zijn wel tof, True Blood vind ik ook wel tof. Vampire Diaries nog niet gezien.
quote:
Savonds napster aanzetten en hopen dat sochtends je cdtje binnen was..... goeie oude tijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghe, ik heb vandaag voor ongeveer 10 gig aan BBC docu's gedownload en moest net even terugdenken aan de tijd dat we een 56k modem- (), en daarna kabel met een limiet van 1 gig per maand hadden
Hey, hoeveel punten heb je gisteren eigenlijk gekregen met Utrecht?quote:
2 punten van Toornstra.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, hoeveel punten heb je gisteren eigenlijk gekregen met Utrecht?
quote:
Die gaan wel een hoop punten halen denk ik.quote:
vooral volgende week.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaan wel een hoop punten halen denk ik.
quote:
Ik heb er baat bij dat PSV volgende week hard geassraped wordt dus daarom mijn pro-feyenoord opmerkingen.quote:
PSV gaat gewoon minimaal gelijkspelen in dat mislukte zwembad.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er baat bij dat PSV volgende week hard geassraped wordt dus daarom mijn pro-feyenoord opmerkingen.
Hoe ben je daar zo zeker van?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon minimaal gelijkspelen in dat mislukte zwembad.
Contact met een plaatselijke belchinees.quote:
Wat een connecties.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:30 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Contact met een plaatselijke belchinees.
Van Ooijenquote:Op zondag 17 februari 2013 12:32 schreef Caland het volgende:
Boetius gaat die rechtsback van PSV helemaal kapotspelen volgende week uiteraard.
dat is een middenvelder gekkiequote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter van Ooijen is de rechtsback, toch?
Ik ben met PEC bezig.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Typisch het volgende:
fm is echt een kut spel, 7 basisspelers geblesseerd
nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter van Ooijen is de rechtsback, toch?
Echte héquote:Op zondag 17 februari 2013 12:32 schreef Caland het volgende:
Boetius gaat die rechtsback van PSV helemaal kapotspelen volgende week uiteraard.
Peter van Ooijen of Marcel Ritzmaier speelt dan.quote:
Ooijer, Ritzmaier, Hiljemark. Allemaal compleet onbekend. Het zal toch geen eigen jeugd zijn?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Peter van Ooijen of Marcel Ritzmaier speelt dan.
En middenveld is Strootman - Wijnaldum - Hiljemark.
Vilhena vs Strootman
vOoijen is een middenvelderquote:Op zondag 17 februari 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vilhena vs Strootman
HoppaHoppa weet meer over Hiljemark.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Ooijer, Ritzmaier, Hiljemark. Allemaal compleet onbekend. Het zal toch geen eigen jeugd zijn?
Je snapt er niks van Stijn. Ritzmaier speelt aan de linkerkant en Van Ooijen is meer een aanvallende middenvelder.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vilhena vs Strootman
neequote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kan ook als rechtsback spelen toch
wie speelt er dan rechtsback godverdomme?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je snapt er niks van Stijn. Ritzmaier speelt aan de linkerkant en Van Ooijen is meer een aanvallende middenvelder.
Waar haal je dat vandaan?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
kan ook als rechtsback spelen toch
Hiljemark of Brenetquote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie speelt er dan rechtsback godverdomme?
Toch niet brenet?
Lensquote:Op zondag 17 februari 2013 12:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
wie speelt er dan rechtsback godverdomme?
Toch niet brenet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |