aan je sig te zien is elke reactie van jou briljantquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar heb ik zeer briljante reactie achtergelaten.
Dat zal bestquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat je moeder <vul de rest van de stompzinnigheid zelf maar in>quote:
Ontzettende fagquote:
watquote:
hoezo ik vind vampiertjes enzo gewoon leuk, heb ook alle delen van blade, underworld en noem ze maar op gezien, niet dat ik zo fanboy ben ofzo maar vind t wel amusantquote:
gewoonquote:Op zondag 17 februari 2013 01:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou jij daar blij mee zijn met je o zo veel toegevoegde waarden
ik wil zo'n vies smerig gifje in dat topic gooien maar dan moet ik er zelf ook naar kijken helaasquote:Op zondag 17 februari 2013 00:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet er wat voor over hebben.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik wil zo'n vies smerig gifje in dat topic gooien maar dan moet ik er zelf ook naar kijken helaas
"Mannen" die Twilight kijkenquote:Op zondag 17 februari 2013 01:05 schreef Tyron het volgende:
[..]
wat
[..]
hoezo ik vind vampiertjes enzo gewoon leuk, heb ook alle delen van blade, underworld en noem ze maar op gezien, niet dat ik zo fanboy ben ofzo maar vind t wel amusant
net zoals vampire diaries
nina dobrev![]()
![]()
![]()
true blood vind ik wat minder trouwens
ken er genoeg hoor - en dat zijn geen homo's, je moet er gewoon van houden.quote:Op zondag 17 februari 2013 01:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
"Mannen" die Twilight kijken
Blade en Underworld zijn wel tof, True Blood vind ik ook wel tof. Vampire Diaries nog niet gezien.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |