Ik zou eigenlijk je de huid vol willen schelden, maar je blijft er toch mee doorgaan. of we jou nou een ban geven, of niet.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:22 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Ajax natuurlijk.

waarmee?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk je de huid vol willen schelden, maar je blijft er toch mee doorgaan. of we jou nou een ban geven, of niet.
Maar ja.

Utreg moest ook paar keer 0-2 maken hé.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
idd, vandaag weer al die hulp bij al die kansen

Goed dat je je een keer niet laat gaan Stijnquote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk je de huid vol willen schelden, maar je blijft er toch mee doorgaan. of we jou nou een ban geven, of niet.
Maar ja.

quote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Utreg moest ook paar keer 0-2 maken hé.

ik zag ergens laatst een lijstje, ze hebben 4 punten meer dan vorig seizoen nuquote:Op zondag 17 februari 2013 00:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ajax heeft ook teveel punten laten liggen.

Ja, als alle resterende wedstrijden eindigen zoals vorig seizoen worden we weer gewoon kampioen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik zag ergens laatst een lijstje, ze hebben 4 punten meer dan vorig seizoen nu

Toen begon ook de fantastische eindsprint, ik hoop dat het nu weer zo gaat. PSV gaat minder laten liggen dit jaar denk ik, maar Ajax hoeft ook minder in te halen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik zag ergens laatst een lijstje, ze hebben 4 punten meer dan vorig seizoen nu
dat was voor roda jc volgens mij

Nee, als je de tegenstanders gewoon vergelijkt bedoelde ik.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:26 schreef AFCNiels het volgende:
Toen begon ook de fantastische eindsprint,

En jij niet, wou je zeggen?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar ja.
 _!
_!

quote:Op zondag 17 februari 2013 00:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
En jij niet, wou je zeggen?_!
 elke keer als ik jou zie posten denk ik 'rawr' in mijn hoofd
  elke keer als ik jou zie posten denk ik 'rawr' in mijn hoofd

Jij debiel snapt het ook niet. Als PSV 0-2 achter was gekomen had het heel anders geweest.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat die 0-1 hulp was?
Je weet toch ook dat PSV hun 50+ minuten tegen de muur heeft gezet?

Ja alsquote:Op zondag 17 februari 2013 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij debiel snapt het ook niet. Als PSV 0-2 achter was gekomen had het heel anders geweest.
Rot lekker een eind op

dan geef je ze te veel eerquote:Op zondag 17 februari 2013 00:27 schreef The_Groove het volgende:
Volgende week maakt Feijenoord ons weer kampioen

heb je hem ergens voor lul gezet??quote:Op zondag 17 februari 2013 00:40 schreef Adames het volgende:
even kijken of Saind de spytool gebruikt

hij heeft alles van GM eruit gehaaldquote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
fuck man, spytool doet het natuurlijk niet nu
http://www.fok.nl/gm/spytool.php

Nu kunnen we ongestoord roddelen over M_P en consorten.,quote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij heeft alles van GM eruit gehaald

Rare fantasieën heb jijquote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
jij leegt ook graag je reet met als.

ook pas sinds net, vanavond deed die het nogquote:Op zondag 17 februari 2013 00:42 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
hij heeft alles van GM eruit gehaald

nee, gewoon kijken of hij aandachtsgeil isquote:Op zondag 17 februari 2013 00:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
heb je hem ergens voor lul gezet??

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |