Ik ga wel ff naar Ducks - Predators kijken.
 Ik ga wel ff naar Ducks - Predators kijken.

), en daarna kabel met een limiet van 1 gig per maand hadden
 ), en daarna kabel met een limiet van 1 gig per maand hadden  

Savonds napster aanzetten en hopen dat sochtends je cdtje binnen was..... goeie oude tijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 03:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ghe, ik heb vandaag voor ongeveer 10 gig aan BBC docu's gedownload en moest net even terugdenken aan de tijd dat we een 56k modem- (), en daarna kabel met een limiet van 1 gig per maand hadden

Hey, hoeveel punten heb je gisteren eigenlijk gekregen met Utrecht?quote:

2 punten van Toornstra.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:43 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, hoeveel punten heb je gisteren eigenlijk gekregen met Utrecht?

quote:
 Je had ook Vilhena toch?
 Je had ook Vilhena toch?

Die gaan wel een hoop punten halen denk ik.quote:

vooral volgende week.quote:Op zondag 17 februari 2013 11:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die gaan wel een hoop punten halen denk ik.

quote:

Ik heb er baat bij dat PSV volgende week hard geassraped wordt dus daarom mijn pro-feyenoord opmerkingen.quote:

PSV gaat gewoon minimaal gelijkspelen in dat mislukte zwembad.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb er baat bij dat PSV volgende week hard geassraped wordt dus daarom mijn pro-feyenoord opmerkingen.

Hoe ben je daar zo zeker van?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:28 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
PSV gaat gewoon minimaal gelijkspelen in dat mislukte zwembad.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |