Saai potjequote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Zeefuik![]()
Had 0-1 voor Groningen moeten zijn
Big Tasty mimangquote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja ook het enige wat ik daar haal, of kipnuggets ofzo.
Voor de Aldi moet ik nu een half uur fietsenquote:Op zondag 17 februari 2013 13:05 schreef Saind het volgende:
[..]
Haalde vroeger bij de aldi wel eens van die goedkope broodje unox pakketten, zit nu geen aldi meer in de buurt
Burger King >>> MacDonalds.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
Sowieso is het vlees van de BK wel beter.
Sowiesoquote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
Je hebt iets meer het idee dat je daadwerkelijk voedsel naar binnen aan het schuiven bent ja.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Caland het volgende:
Bruchem zeker.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:06 schreef Saind het volgende:
[..]
Sowieso
BK zit hier alleen aan de snelweg op twintig minuten rijden ofzo, deden we vroeger regelmatig
Mcdonalds is 5 minuten fietsen
De Lucht, volgens mij is dat Bruchem jaquote:
Dat ja. Ik eet meestal één keer in de week 'makkelijk' maar dan ga ik toch liever gewoon naar de Turk dan naar zo'n fastfoodketen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Je hebt iets meer het idee dat je daadwerkelijk voedsel naar binnen aan het schuiven bent ja.
Ik woon tegenwoordig boven een Turkquote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ja. Ik eet meestal één keer in de week 'makkelijk' maar dan ga ik toch liever gewoon naar de Turk dan naar zo'n fastfoodketen.
Altijd fijn als je honger krijgt bij het zuipen.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:10 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik woon tegenwoordig boven een Turk
Vooral in de zomer is het kut, de afzuiging van z'n döner zit op een paar meter afstand van ons dakterras
We hebben wel eens tijdens het barbecueën döner gehaaldquote:Op zondag 17 februari 2013 13:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Altijd fijn als je honger krijgt bij het zuipen.
Hoe kun je dat nou doen, Barbeque is oneindig veel lekkerder dan broodje Turk.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:17 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben wel eens tijdens het barbecueën döner gehaald
Tsjah.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou doen, Barbeque is oneindig veel lekkerder dan broodje Turk.
Döner is wat mij betreft echt een van de lekkerste dingen die ooit zijn bedacht. Veel lekkerder dan de meeste barbecue in ieder geval.quote:Op zondag 17 februari 2013 13:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nou doen, Barbeque is oneindig veel lekkerder dan broodje Turk.
Döner is best oké, maar het blijft fastfood. Bij Barbecue heb je tenminste nog wat invloed op smaak e.dquote:Op zondag 17 februari 2013 13:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Döner is wat mij betreft echt een van de lekkerste dingen die ooit zijn bedacht. Veel lekkerder dan de meeste barbecue in ieder geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |