quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:54 schreef onlogisch het volgende:
Zo, gewoon dat Stijn geen TT kan kapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je ergens kijkt komt een topic niet automatisch in je AT te staan.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
waarom sturen allemaal lui hier ons de laatste paar dagen steeds naar een andere SC om ergens naar te kijken??
hele myat zit er vol mee
Dat doe ik nietquote:
Mag ook wel na deze 3quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Fuck man, PSV heeft wel makkelijke tegenstanders na feyenoord uit
ja ik reageer uiteraard wel anders ga ik niet eens kijkenquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je ergens kijkt komt een topic niet automatisch in je AT te staan.
Jij reageert in elk topic waar je kijkt? Raar.quote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:56 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ja ik reageer uiteraard wel anders ga ik niet eens kijken
dat is helemaal niet raarquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij reageert in elk topic waar je kijkt? Raar.
Na ajaxquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
maar serieus hé.
fey uit
vvv thuis
heerenveen uit
rkc thuis
roda uit
willem II uit
ajax thuis
groningen thuis
nec thuis
twente uit
ergens moet az er nog tussen
jij leeft een beetje in de waan van de dag he, vorig jaar nog lopen roepen om het ontslag van de boerquote:Op zaterdag 16 februari 2013 23:59 schreef Ajacied422 het volgende:
maar serieus hé.
fey uit
vvv thuis
heerenveen uit
rkc thuis
roda uit
willem II uit
ajax thuis
groningen thuis
nec thuis
twente uit
ergens moet az er nog tussen
psv wordt een beetje geholpen door de tegenstanders laatste tijd.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij leeft een beetje in de waan van de dag he, vorig jaar nog lopen roepen om het ontslag van de boer
het voetbal van psv stelt geen reet voor en dan die verdedigers... de tering
ik zou het heel erg knap vinden als ze het halen maar ik kan het mij haast niet voorstellen
Hopelijk tegen NEC of Groningen kampioen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:02 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
jij leeft een beetje in de waan van de dag he, vorig jaar nog lopen roepen om het ontslag van de boer
het voetbal van psv stelt geen reet voor en dan die verdedigers... de tering
ik zou het heel erg knap vinden als ze het halen maar ik kan het mij haast niet voorstellen
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval ga ik uit van een winst van Feyenoord volgende week zondag
Zelfs tegen VVV verwacht je dat PSV verliest.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:07 schreef Ajacied422 het volgende:
In ieder geval ga ik uit van een winst van Feyenoord volgende week zondag
verwachten is wat onzinquote:Op zondag 17 februari 2013 00:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs tegen VVV verwacht je dat PSV verliest.
Who cares.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:09 schreef j0rdiiii het volgende:
bestaat er een topic op FOK! waar danny gepost heeft en zijn schoothondje bart niet?
Ik heb verder niet geklikt, maar ik wilde jullie de belangrijke zaken die er in de wereld aan de hand zijn niet onthouden.quote:
Zijn de doelpunten van vandaag het terugkijken waard?quote:
ja.quote:
intikker en een vrije trapquote:Op zondag 17 februari 2013 00:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn de doelpunten van vandaag het terugkijken waard?
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zijn de doelpunten van vandaag het terugkijken waard?
Want, wat zenden zij uit?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:10 schreef Ajacied422 het volgende:
overigens een dikkevoor de nos komende woensdag
Hiphop Pintoquote:Op zondag 17 februari 2013 00:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en 301, zoals hiphop Pinto laat zien
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wat, waarom Fischer en Cuenca niet?quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter - de Jong - Lukoki morgen de aanval dus?
Misschien kan boerrigter het weer van links
fischer en cuenca spelen misschien toch, is ie een beetje vaag overquote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Boerrigter - de Jong - Lukoki morgen de aanval dus?
Misschien kan boerrigter het weer van links
quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Messi gaat over de 60 gols in de competitie dit seizoen heen, 60 is een record namelijk
als messi stopt heeft hij alle records
Die Frank komt wel mysterieus uit de hoek.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
fischer en cuenca spelen misschien toch, is ie een beetje vaag over
maar zoiets denk ik wel ja
omdat dit de 3e wedstrijd in 7 dagen is en ze donderdag weer moeten, en dan 3 dagen later weer en dan weer en dan weer als ze doorgaan in de EL en daarna dan dus weerquote:
Oh, oke. Dank je.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
omdat dit de 3e wedstrijd in 7 dagen is en ze donderdag weer moeten, en dan 3 dagen later weer en dan weer en dan weer als ze doorgaan in de EL en daarna dan dus weer
Die spelen dus pas tegen Twente in de basis als ik het zo zie in competitieverband.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
omdat dit de 3e wedstrijd in 7 dagen is en ze donderdag weer moeten, en dan 3 dagen later weer en dan weer en dan weer als ze doorgaan in de EL en daarna dan dus weer
Maar j0rdiii doet alsof hij mijn posts niet ziet dus hij moet zich weer inhouden.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe nou niet, dit vindt j0rdiii niet grappig.
Dan moet hij wel doorgaan zo.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:14 schreef j0rdiiii het volgende:
Messi gaat over de 60 gols in de competitie dit seizoen heen, 60 is een record namelijk
als messi stopt heeft hij alle records
Ik denk niet dat hij een fuck geeft. Maar als jij plezier haalt uit je fantasie dat hij nu gefrustreerd voor z'n pc zit moet je dat vooral blijven doen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar j0rdiii doet alsof hij mijn posts niet ziet dus hij moet zich weer inhouden.
Nieuwe lichting van PSV moet even aan de bak.quote:Ajax A1 wint met 1-0 van Sparta
Ajax A1 klimt op in het linkerrijtje van de ranglijst. De ploeg won thuis met 1-0 van Sparta A1. Johan Cruijff was opvallende toeschouwer bij het duel op De Toekomst. Queensy Menig tekende voor het enige doelpunt van de wedstrijd in de eerste helft.
Opstelling Ajax A1: Leeuwenburgh; Tete, Noordhoff, Riedewald, Rosheuvel; Anderson, Keskin, El Hasnaoui; Lazic, Menig, Becker.
I just knowquote:Op zondag 17 februari 2013 00:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een fuck geeft. Maar als jij plezier haalt uit je fantasie dat hij nu gefrustreerd voor z'n pc zit moet je dat vooral blijven doen.
Zelfde geldt voor PSV natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is eigenlijk verbazingwekkend dat Twente al maanden slecht balt, maar toch in de top 4 staat...
Ajax heeft ook teveel punten laten liggen.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is eigenlijk verbazingwekkend dat Twente al maanden slecht balt, maar toch in de top 4 staat...
Zelfde geldt voor Ajax natuurlijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 00:21 schreef Ajacied422 het volgende:
idd, vandaag weer al die hulp bij al die kansenquote:Op zondag 17 februari 2013 00:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
mja psv krijgt de hulp van tegenstanders.
Volgende week zondag niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |