Echt?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waarschijnlijk speelt Zanka rechtsback.
Kzou niet weten wie anders. Of Brenet, maar ik geloof niet dat Advocaat een jeugdspeler durft te brengen.quote:
quote:Op zondag 17 februari 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die mertens niet eens een stomp voor z'n kleine bakkes krijgen. Wat een etterbak is dat zeg.
En Bruno schopt Lens z'n oogkassen kapot.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:43 schreef Hoppahoppa het volgende:
Waarschijnlijk speelt Zanka rechtsback. Schopt Boetius gewoon doormidden.
Zanka vond ik centraal al een draak van een voetballer. Dat wordt op de backpositie alleen nog maar hilarischer.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:44 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kzou niet weten wie anders. Of Brenet, maar ik geloof niet dat Advocaat een jeugdspeler durft te brengen.
Ach, dan moet ie hem eerst een keer te pakken krijgen.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En Bruno schopt Lens z'n oogkassen kapot.
Wat ben jij de laatste tijd gefrustreerd zeg, sand in ur vagina?quote:Op zondag 17 februari 2013 12:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan die mertens niet eens een stomp voor z'n kleine bakkes krijgen. Wat een etterbak is dat zeg.
Komende zondag is belangrijk.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Stijntje is weer lekker fanatiek als het over Feyenoord gaat. Zo kennen we je weer
Nieuwe mascotte, Stijntje en Coentje.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef tompsv18 het volgende:
Stijntje is weer lekker fanatiek als het over Feyenoord gaat. Zo kennen we je weer
Slecht geslapen vannacht. Mijn excuses.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat ben jij de laatste tijd gefrustreerd zeg, sand in ur vagina?
Ja en dan krijg je weer een ban omdat je je laat gaan. Zo voorspelbaar allemaal.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Komende zondag is belangrijk.
Als PSV dat wint word ik echt gek.
Laten we eerst de wedstrijd afwachten.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:47 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ja en dan krijg je weer een ban omdat je je laat gaan. Zo voorspelbaar allemaal.
Tuurlijk. Gelijkspelletje zou ik prima vinden.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we eerst de wedstrijd afwachten.
Ik heb de schaal het liefst zo snel mogelijk in handen, dus ik ga voor een verlies van PSV.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gelijkspelletje zou ik prima vinden.
Inderdaad. Genoeg om na dit lastige drieluik nog bovenaan te staan.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:48 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Gelijkspelletje zou ik prima vinden.
Wanneer denk je het eerste te halen dan? Je bent ook de jongste niet meer, als je nog bij Ajax wil doorbreken moet je nu toch echt gaan emigreren naar Denemarken hoor.quote:Op zondag 17 februari 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb de schaal het liefst zo snel mogelijk in handen, dus ik ga voor een verlies van PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |