In principe was Steve toch alleen maar de spreekbuis van de technische staf?quote:Op woensdag 27 februari 2013 01:49 schreef Ties02 het volgende:
Schreuders hoofd ziet er altijd uit alsof het gaat ontploffen
Die blijven gewoon weer vrolijk zitten joh. Op naar trainer nummer zoveel die ze uiteindelijk eruit werken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe was Steve toch alleen maar de spreekbuis van de technische staf?
Voordeel is dat het tegen Ajax alleen maar mee kan vallen
Nee. De technische staf heeft eigenlijk weinig te vertellen en bij twente functioneert de trainer eigenlijk ook zo'n beetje als de technisch directeur. Voornamelijk door het gebrek aan een TD.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
In principe was Steve toch alleen maar de spreekbuis van de technische staf?
Voordeel is dat het tegen Ajax alleen maar mee kan vallen
twitter:FR1908Nieuws twitterde op woensdag 27-02-2013 om 12:04:56Oud #Feyenoord trainer Bert van Marwijk (2000-2004 en 2007-2008) wordt volgens NUsport vanaf komend seizoen de nieuwe trainer van FC Twente. reageer retweet
Kan je wel zeggen jaquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:11 schreef Littlerabbit het volgende:
Nu baal ik officieel van het vertrek van McClaren. Wat is en blijft Van Marwijk een saaie nietszeggende persoonlijkheid...
En terecht. Lurling=baasquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
De man die Lurling de voorkeur gaf boven Van Persie
Ik wel. Verbeek en Munsterman gaat gewoon nooit werken.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Geloof er eerlijk gezegd niets van.
Het zou zomaar kunnen, als is nusport van hetzelfde niveau als Q musicquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:15 schreef Lange_Lans het volgende:
Geloof er eerlijk gezegd niets van.
Niet om Twente te kort te doen, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij zich daar iets te groot voor voelt. Heeft volgens mij ook geroepen dat hij in Nederland alleen de traditionele top 3 wil trainen, maar bij voorkeur naar het buitenland wil. Daarnaast is NUsport een waardeloze bron.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik wel. Verbeek en Munsterman gaat gewoon nooit werken.
Van Marwijk zou wel een logische keuze zijn. Beetje op dezelfde voet verder. Die jaknikkers op de bank kunnen lekker blijven zitten. Heerlijk man.
Ik denk dat het Van Marwijk uiteindelijk vies tegen is gevallen waar hij heen kan. Dan is Twente wel een logische keuze toch.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Niet om Twente te kort te doen, maar ik denk eerlijk gezegd dat hij zich daar iets te groot voor voelt. Heeft volgens mij ook geroepen dat hij in Nederland alleen de traditionele top 3 wil trainen, maar bij voorkeur naar het buitenland wil. Daarnaast is NUsport een waardeloze bron.
Hij had iig moeten stoppen na Zuid Afrika. Wat was hij denkende om daarna door te gaan.
Dat zou kunnen, maar dan verloochent hij zijn eigen idee daarover en is hij zijn geloofwaardigheid meteen kwijt.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik denk dat het Van Marwijk uiteindelijk vies tegen is gevallen waar hij heen kan. Dan is Twente wel een logische keuze toch.
Laat het aan die grote klasse nu net een beetje ontbrekenquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Spatzmann het volgende:
Bert is prima! Ik heb echt geen probleem met vanuit de organisatie spelen. Dat aanvallende voetbal is overrated. Twente is ook kampioen geworden met behouden spelen gecombineerd met grote klasse.
2 eigenlijk.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:27 schreef Q. het volgende:
Nou ja, jaartje Bert, daarna is Verbeek vrij.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef Caland het volgende:
Gewoon voor tussenjaartje nummer 3 gaan joh. Helemaal niks mis mee.
twitter:FardauW twitterde op woensdag 27-02-2013 om 12:34:22Munsterman laat weten over Van Marwijk: niet waar #fctwente reageer retweet
Ja echt he. Feyenoord heeft er intussen namelijk ook al een stuk of wat opzitten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:33 schreef Caland het volgende:
Gewoon voor tussenjaartje nummer 3 gaan joh. Helemaal niks mis mee.
Ja ik weet hoe link het is om telkens maar weer voor een tussenjaar te gaan. Op een gegeven moment kom je er niet meer uit en word je opeens zesde ofzo.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja echt he. Feyenoord heeft er intussen namelijk ook al een stuk of wat opzitten.
Dat is dus wel rond.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:37 schreef Frutsel het volgende:
twitter:FardauW twitterde op woensdag 27-02-2013 om 12:34:22Munsterman laat weten over Van Marwijk: niet waar #fctwente reageer retweet
Wisgerhof en Sander B ookquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Met van Marwijk is Brama altijd zeker van een bassisplaats.
Vergeet landzaat nietquote:
Als transfer haalt ie natuurlijk direct erna demouge, mathijsen en lurling..quote:
En Jhonny van Beukering, voor de aanvallende ervaringquote:Op woensdag 27 februari 2013 12:50 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Als transfer haalt ie natuurlijk direct erna demouge, mathijsen en lurling..
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |