Wutquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op Twitter spelen er geruchten over het terughalen van Rini Coolen.
Nee, die dikke Rus wel.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:39 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die kan er gewoon geen kloot van. Lekker een paar maandjes in de reserves en volgend jaar opnieuw proberen.
Laat hem godverdomme dan eerst leren wat buitenspel is. Het lijkt wel een vrouw, die kun je dat ook moeilijk aan het verstand brengen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Typisch het volgende:
Bulykin in de spits, de tering.Geef dat ventje van 6-7 miljoen met topsalaris wat vertrouwen joh.
Tja... crisistijden vragen om crisismaatregelen, maar hij schijnt wel beter met jeugd te kunnen werken. Dus wellicht gaat het meevallen.quote:
Is al 2/3e seizoen gebeurd en hij bakte er helemaal niks van.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:38 schreef Typisch het volgende:
Bulykin in de spits, de tering.Geef dat ventje van 6-7 miljoen met topsalaris wat vertrouwen joh.
Coolen was een van de matigste trainers van Twente, net als Vandereyckenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... crisistijden vragen om crisismaatregelen, maar hij schijnt wel beter met jeugd te kunnen werken. Dus wellicht gaat het meevallen.
Wie de fuck is Born? En ohja? Ik hoor heel het seizoen al mensen piepen hoor. Zelfs afentoe linksbuiten gespeeld.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Is al 2/3e seizoen gebeurd en hij bakte er helemaal niks van.
Ik zeg Born in de punt met Buly als breekijzer in de 2e helft.
Die speelt tenminste als een man en laat niet elke bal van z'n voet glijdenquote:
Lens liep alleen op Mathijsen af! Willems had ie allang weggestuurd, man tegen man. Hoewel Mathijsen meer een meisje isquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers op zijn vechtersmentaliteit, daar waar Lens 2 matties nodig heeft om uberhaupt een shirtje te durven vastpakken.
Of zoals McClaren had gesteld. "You need two players to start a fight"
Oke man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die speelt tenminste als een man en laat niet elke bal van z'n voet glijden
Spits in de jeugd, balde tijdens toernooien en vriendschappelijke wedstrijden ook zeer aardig mee met het eerstequote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie de fuck is Born? En ohja? Ik hoor heel het seizoen al mensen piepen hoor. Zelfs afentoe linksbuiten gespeeld.![]()
Jammer johquote:
Het Schreuder-effect is in zicht.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spits in de jeugd, balde tijdens toernooien en vriendschappelijke wedstrijden ook zeer aardig mee met het eerste
[..]
Jammer joh
Eigen jeugd, toe maar!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Spits in de jeugd, balde tijdens toernooien en vriendschappelijke wedstrijden ook zeer aardig mee met het eerste
Bulykin gedraagt zich tenminste, dat kun je van die haagse knokploeg bij feyenoord niet zeggen.quote:
Ik zie liever het Van Staa-effect weer terugkomenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het Schreuder-effect is in zicht.
Werd tijdquote:
Hij is ook nog maar 18 dus iedereen hoeft ook niet direct wonderen te verwachten van hem. Maar ja, slechter dan Castaignos kan ook haast niet. Als Born wat speeltijd krijgt en hij doet verder niets en loopt ook niet buitenspel is hij al beter dan Castaignos.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Jammer joh
Laten we het over Twente hebben, tenzij je het over het chronische minderwaardigheidscomplex hebben van Tukkers tov de randstad wil hebben. Leuk voorbeeldje weer hier van, thanx.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 12:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Bulykin gedraagt zich tenminste, dat kun je van die haagse knokploeg bij feyenoord niet zeggen.
Ben geen tukker. Den Haagquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Laten we het over Twente hebben, tenzij je het over het chronische minderwaardigheidscomplex hebben van Tukkers tov de randstad. Leuk voorbeeldje weer hier van, thanx.
Als jij Bulykin gaat afzeiken, ga ik Feyenoord afzeiken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, eerste gedeelte blijft over dan.
Yup. Ook Promes, Pelupessy en Hölscher volgend jaar een kans geven. Röseler terughalen en lekker met de jeugd gaan ballen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:00 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij is ook nog maar 18 dus iedereen hoeft ook niet direct wonderen te verwachten van hem. Maar ja, slechter dan Castaignos kan ook haast niet. Als Born wat speeltijd krijgt en hij doet verder niets en loopt ook niet buitenspel is hij al beter dan Castaignos.
Buly is een beestquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als jij Bulykin gaat afzeiken, ga ik Feyenoord afzeiken.
Buly is een held.
Dat doet mij niks hoor, maar als jij daar blij van wordt dikke prima.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:02 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Als jij Bulykin gaat afzeiken, ga ik Feyenoord afzeiken.
Buly is een held.
WTFquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
De tandjes staan naar voren van het pijpen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |