abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123240598
Boetius gaat Zanka helemaal doldraaien. Hij gaat de beslissende factor worden bij Feyenoord.
  Moderator zaterdag 23 februari 2013 @ 14:58:39 #3
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123240609
kaper :{w
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 23 februari 2013 @ 14:58:50 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123240616
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Boetius gaat Zanka helemaal doldraaien. Hij gaat de beslissende factor worden bij Feyenoord.
milkshake enzo
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_123240618
quote:
milkshake ofzo
pi_123240623
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:56 schreef jakees het volgende:

[..]

Noem mij een rare, maar als je nou eens met rust gelijk staat en niet je eigen ploeg uitfluit, dan heb je kans dat je de wedstrijden ook makkelijker wint? Is dat niks?
Ik heb geen scc voor PSV thuis, dus dat fluiten tijdens wedstrijden kan ik mezelf niet aanrekenen. Ik reageerde op degene die al handenwrijvend aan het zoeken waren naar spreekkoren richting PSV ipv de broodnodige spreekkoren richting eigen team.
Dit, dus.
  Moderator zaterdag 23 februari 2013 @ 14:59:02 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123240624
quote:
Wesley Verhoek heeft in een poging om het juiste niveau te bereiken bij Feyenoord aangeklopt bij een sportpsycholoog.

De rechterspits vertelt daar openhartig over in het nieuwste nummer van Feyenoord Magazine. 'Er zijn in het voetbal niet veel mensen aan wie je alles kunt vertellen wat je dwars zit'.

'Een sportpsycholoog kan wat dat betreft zeker helpen', meent de vleugelspits. 'Ik moet gewoon doen waar ik goed in ben. Simpel voetballen. Dan komt het goede gevoel vanzelf weer.'
huilie :') :D
pi_123240638
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef Jimbo het volgende:
kaper :{w
Ik vond het zo'n goeden tt, het spijt mij
pi_123240657
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik heb geen scc voor PSV thuis, dus dat fluiten tijdens wedstrijden kan ik mezelf niet aanrekenen. Ik reageerde op degene die al handenwrijvend aan het zoeken waren naar spreekkoren richting PSV ipv de broodnodige spreekkoren richting eigen team.
Die zijn er al genoeg, waar maak jij je druk om. :')
pi_123240708
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die zijn er al genoeg, waar maak jij je druk om. :')
Ik maak me niet druk. Ik vond het alleen typisch dat als er tegen PSV wordt gespeeld dat er dan harder lijkt te worden gezocht naar maniertjes om Wijnaldum en van Bommel botbreuken toe te wensen dan 15 minuten lang de eigen ploeg aan te moedigen waardoor de voorsprong binnen het kwartier nagenoeg vast staat, in mijn ogen.
Dit, dus.
pi_123240728
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk. Ik vond het alleen typisch dat als er tegen PSV wordt gespeeld dat er dan harder lijkt te worden gezocht naar maniertjes om Wijnaldum en van Bommel botbreuken toe te wensen dan 15 minuten lang de eigen ploeg aan te moedigen waardoor de voorsprong binnen het kwartier nagenoeg vast staat in mijn ogen.
Dat gebeurt tegen elke tegenstander joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240730
quote:

[..]

Ik maak me niet druk. Ik vond het alleen typisch dat als er tegen PSV wordt gespeeld dat er dan harder lijkt te worden gezocht naar maniertjes om Wijnaldum en van Bommel botbreuken toe te wensen dan 15 minuten lang de eigen ploeg aan te moedigen waardoor de voorsprong binnen het kwartier nagenoeg vast staat in mijn ogen.
Wat een onzin, dat is niet alleen tegen PSV.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 15:02:06 ]
pi_123240775
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240778
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat gebeurt tegen elke tegenstander joh.
Zo zonde is dat. Want je benadeeld jezelf alleen maar. Ik kan me niet voorstellen dat jongens van Feyenoord beter presteren als collega Wijnaldum een hoerenjong wordt genoemd, terwijl je met pakweg 20.000 het toezingen van een Feyenoordspeler direct effect ziet.
Dit, dus.
pi_123240808
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zo zonde is dat. Want je benadeeld jezelf alleen maar. Ik kan me niet voorstellen dat jongens van Feyenoord beter presteren als collega Wijnaldum een hoerenjong wordt genoemd, terwijl je met pakweg 20.000 het toezingen van een Feyenoordspeler direct effect ziet.
nogmaals, het is niet een of verhaal.

Tegenstander wordt afgemaakt, Feyenoord naar voren geschreeuwd. Simple as that.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240821
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Van mij hoeft het ook niet zo hoor spreekkoren tegen andere teams. Maar stellen dat het contraproductief werkt is objectief gezien gewoon niet waar. Dus eigenlijk is het resultaattechnisch gezien goed om spelers belachelijk te maken. Daarnaast hoef je denk ik niet als PSV supporter aan feyenoord uit te leggen hoe je je eigen club moet steunen. Zou een beetje hetzelfde zijn als Afrikanen die Amerikanen gaan uitleggen hoe je het hongerprobleem oplost.
pi_123240849
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef jakees het volgende:
Daarnaast hoef je denk ik niet als PSV supporter aan feyenoord uit te leggen hoe je je eigen club moet steunen. Zou een beetje hetzelfde zijn als Afrikanen die Amerikanen gaan uitleggen hoe je het hongerprobleem oplost.
_O- _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240857
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het gebeurt allebei, als Wijnaldum wat doet dan wordt hij uitgejouwd en daarna gaat iedereen gewoon weer verder waar ze waren gebleven. Puntjes, schreeuwen en kankeren.

Niks mis mee.
pi_123240880
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef jakees het volgende:

[..]

Van mij hoeft het ook niet zo hoor spreekkoren tegen andere teams. Maar stellen dat het contraproductief werkt is objectief gezien gewoon niet waar. Dus eigenlijk is het resultaattechnisch gezien goed om spelers belachelijk te maken. Daarnaast hoef je denk ik niet als PSV supporter aan feyenoord uit te leggen hoe je je eigen club moet steunen. Zou een beetje hetzelfde zijn als Afrikanen die Amerikanen gaan uitleggen hoe je het hongerprobleem oplost.
Lijkt me wel degelijk contraproductief. Als je met 20.000 man Wijnaldum uitscheldt heeft dat minder effect op eigen spelers. En ik heb nog steeds geen scc bij PSV dus over de wijze van supporteren van thuispubliek in Eindhoven voel ik me niet aangesproken.
Dit, dus.
pi_123240955
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Lijkt me wel degelijk contraproductief. Als je met 20.000 man Wijnaldum uitscheldt heeft dat minder effect op eigen spelers. En ik heb nog steeds geen scc bij PSV dus over de wijze van supporteren van thuispubliek in Eindhoven voel ik me niet aangesproken.
Je snapt nog steeds niet dat het allebei kan ouwe schoenzwaaiert?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240988
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Je snapt nog steeds niet dat het allebei kan ouwe schoenzwaaiert?
Ik zwaai al helemaal niet met schoenen :') Maargoed, blijkbaar zijn jullie overtuigd van het feit dat het redelijk in balans is, maar dat geloof ik niet.
Dit, dus.
pi_123240995
quote:

[..]

Je bent onderdeel van PSV. Jij spreekt Feyenoord aan en daar voelen "wij" ons door aangesproken. Door je te distantiëren van je eigen publiek wordt je nog ongeloofwaardiger. Nogmaals een PSV-er die het Feyenoord publiek uitlegt hoe je achter een club moet staan is een beetje als Lance Armstrong die voorop gaat in de strijd tegen doping: ongeloofwaardig.
pi_123241002
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zwaai al helemaal niet met schoenen :') Maargoed, blijkbaar zijn jullie overtuigd van het feit dat het redelijk in balans is, maar dat geloof ik niet.
Kom je wel eens in De Kuip dan?
pi_123241006
quote:

[..]

Dan geloof je dat toch niet joh. Of heb je wel een seizoenskaart bij Feyenoord?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241013
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:09 schreef jakees het volgende:

[..]

Je bent onderdeel van PSV. Jij spreekt Feyenoord aan en daar voelen "wij" ons door aangesproken. Door je te distantiëren van je eigen publiek wordt je nog ongeloofwaardiger. Nogmaals een PSV-er die het Feyenoord publiek uitlegt hoe je achter een club moet staan is een beetje als Lance Armstrong die voorop gaat in de strijd tegen doping: ongeloofwaardig.
Ik distantieer mij niet van eigen publiek? Ik neem geen verantwoordelijkheid voor iets waar ik part noch deel aan heb, dat lijkt me een ander verhaal?
Dit, dus.
pi_123241055
quote:

[..]

Nu gooi je het over een andere boeg. Achter het team / de club staan is altijd in overwicht ten opzichte van het bejegenen van de tegenpartij. Daar kan jij als niet thuissupporterende-1x per jaar in de kuip zijnde supporter niet over oordelen.
pi_123241057
Wat zou zijn gedachtegang dan zijn vraag ik mij af.

''Laat ik eens in het Feijenoord-topic gaan praten over dat ze niet alleen maar spelers moeten uitjouwen, lijkt mij leuk en ik heb zeker wel een punt''

:')
pi_123241058
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kom je wel eens in De Kuip dan?
Morgen wordt de 6e keer. En dan zie ik alleen de wedstrijden tegen PSV, dat was eigenlijk ook hetgeen waar ik het over had, het zoeken naar PSVspelers in plaats van 15 minuten lang de Eindhovenaren links laten liggen.
Dit, dus.
pi_123241097
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Morgen wordt de 6e keer. En dan zie ik alleen de wedstrijden tegen PSV, dat was eigenlijk ook hetgeen waar ik het over had, het zoeken naar PSVspelers in plaats van 15 minuten lang de Eindhovenaren links laten liggen.
Waar haal je die 15 minuten vandaan? En er is niks gepland, geen kapo, geen trommels gewoon reageren op wat er op het veld gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 15:13:05 ]
pi_123241106
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
Wat zou zijn gedachtegang dan zijn vraag ik mij af.

''Laat ik eens in het Feijenoord-topic gaan praten over dat ze niet alleen maar spelers moeten uitjouwen, lijkt mij leuk en ik heb zeker wel een punt''

Nee? Ik reageer op de vraag 'Zijn er nog lollige spreekkoren' waarop ik me hardop afvraag waarom je die Eindhovenaren niet gewoon links laat liggen en de eerste 15 minuten alleen op Feyenoord concentreert waardoor die 1-0 voorsprong een zekerheid is.
Dit, dus.
pi_123241126
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee? Ik reageer op de vraag 'Zijn er nog lollige spreekkoren' waarop ik me hardop afvraag waarom je die Eindhovenaren niet gewoon links laat liggen en de eerste 15 minuten alleen op Feyenoord concentreert waardoor die 1-0 voorsprong een zekerheid is.
Neger wat?! :')
pi_123241153
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:09 schreef jakees het volgende:

[..]

Snap dat dan, Buitendam is de uber PSV supporter. Hij zorgt er in zijn eentje voor dat PSV de tegenstanders opvreet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241158
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zanka, Derijck, Marcelo en Willems.

Dan kun je nota bene Verhoek nog opstellen en de voorsprong pakken.
Dit, dus.
pi_123241199
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zanka, Derijck, Marcelo en Willems.

Dan kun je nota bene Verhoek nog opstellen en de voorsprong pakken.
Ja, dus? Volgens mij is het tijd voor je medicijnen. :')
pi_123241259
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voor de wedstrijd worden ook niet de Feyenoorder toegezongen, klinkt niet het hand-in-hand, staan de supporters niet te juichen bij de eigen opstelling, etc. Daarnaast klinkt niet super-feyenoord you make us happy maar wordt alleen maar wijnaldum uitgefloten. Ik zou best een keer in het stadion het hand in hand willen horen maar dat hoor je nooit echt jammer man. Dan liever naar PSV toe. Daar staan ze ALTIJD achter hun eigen ploeg, fluiten ze nooit hun ploeg uit en wachten ze nooit spelers op na een slecht resultaat. Mooie club man. Verkeerde keuze gemaakt als ik Buitendam mag geloven.
pi_123241265
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dus? Volgens mij is het tijd voor je medicijnen. :')
Dus denk ik dat als je PSV het eerste kwartier links laat liggen en Feyenoord richting die verdediging schreeuwt je meer kans maakt op een vroege voorsprong dan wanneer je je daarnaast bezighoudt met PSV spelers.
Dit, dus.
pi_123241292
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dus denk ik dat als je PSV het eerste kwartier links laat liggen en Feyenoord richting die verdediging schreeuwt je meer kans maakt op een vroege voorsprong dan wanneer je je daarnaast bezighoudt met PSV spelers.
Gast wat. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:18:31 #38
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123241294
Lekker belangrijk, het is altijd al zo geweest dat het in De Kuip kan ontaarden in een ware hel en dat ligt lang niet altijd aan de tegenstander, het tijdstip of de plek op de ranglijst.
Het zijn geregeld kleine dingen die er voor zorgen dat de sfeer ineens compleet omslaat en Wijnaldum is nou eenmaal een van die triggers die ervoor zorgt dat hij van te voren al weet dat het weer een lastige middag gaat worden.

En zo zijn er nog tientallen triggers, dat zorgt ervoor dat het bij een Feyenoord-AZ vrij stil kan zijn en het compleet kan ontsporen tegen De Graafschap of VVV. Dat maakt het juist zo mooi, een foute beslissing, een tegenstander met een wegwerpgebaar, een opstootje, een eigen speler die het publiek ophitst, een penalty tegen, het idee dat je voorbij de rivaal kan op de ranglijst, de angst voor een zoveelste nederlaag óf juist de kans om weer te dromen van een kampioenschap ... of gewoon een klote bestuur, het wegsturen van een jeugdtrainer, een nieuw stadion, het tijdstip van spelen, het overlijden van een Feyenoorder ... zoveel dingen die bij Feyenoord kunnen zorgen voor een historisch hoogte of dieptepunt.

In tegenstelling tot veel clubs waarbij énkel het affiche zorgt voor gevulde stadions en de voorsprong zorgt voor een beetje sfeer, dat maakt het voor mij zo mooi. O+

En doe nou niet alsof het uitfluiten van Wijnaldum, wanneer ie aan de bal is, er voor zorgt dat het het "Hand in Hand" e.d. niet ingezet worden. Die overloper is enkel extra olie op het vuur dat zorgt voor een heet middagje op Zuid. Een mooie extra trigger die ervoor zorgt dat het stadion als vanouds zal beven. :)
pi_123241337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef jakees het volgende:

[..]

Voor de wedstrijd worden ook niet de Feyenoorder toegezongen, klinkt niet het hand-in-hand, staan de supporters niet te juichen bij de eigen opstelling, etc. Daarnaast klinkt niet super-feyenoord you make us happy maar wordt alleen maar wijnaldum uitgefloten. Ik zou best een keer in het stadion het hand in hand willen horen maar dat hoor je nooit echt jammer man. Dan liever naar PSV toe. Daar staan ze ALTIJD achter hun eigen ploeg, fluiten ze nooit hun ploeg uit en wachten ze nooit spelers op na een slecht resultaat. Mooie club man. Verkeerde keuze gemaakt als ik Buitendam mag geloven.
Het wordt wel snel in het belachelijke getrokken, merk ik :')

In de Kuip heeft het wel snel een handje van anti-PSV dan pro-Feyenoord, dat verbaast me wel.
Dit, dus.
pi_123241366
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

In de Kuip heeft het wel snel een handje van anti-PSV dan pro-Feyenoord, dat verbaast me wel.
Dat is echt bullshit man. :')
pi_123241400
quote:

[..]

Dat is vooral je eierdop die aan het praten is.

Vorig seizoen een geweldig Feyenoord sfeertje bij die wedstrijd, jaar ervoor trouwens ook.

Komt misschien ook een beetje omdat je het uitvak gewoon niet hoort.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241407
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:18 schreef Lastpost het volgende:
en Wijnaldum is nou eenmaal een van die triggers die ervoor zorgt dat hij van te voren al weet dat het weer een lastige middag gaat worden.
Ik denk het niet. Ik denk dat Wijnaldum gewoon zijn wedstrijd speelt en daarna in zijn 8-ton waardige auto terug naar huis rijdt. De impact wordt in mijn ogen toch echt wel opgeblazen op sommige momenten.
Dit, dus.
pi_123241457
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik denk dat Wijnaldum gewoon zijn wedstrijd speelt en daarna in zijn 8-ton waardige auto terug naar huis rijdt. De impact wordt in mijn ogen toch echt wel opgeblazen op sommige momenten.
Je haalt nu je eigen verhaaltje onderuit, of denk je wél dat Verhoek ineens een meesterlijke voorzet geeft als er ''Hup Wesley'' wordt geroepen?
pi_123241459
quote:

[..]

Je hebt gelijk ik trek het in het belachelijke. Als PSV-er mag je best commentaar hebben op het spel, Immers, Verhoek, etc. Niet over hoe je een ploeg steunt. Nogmaals ik hou ook meer van het steunen van eigen team (wat ook 90% gebeurt) maar stellen dat Feyenoord het 1e kwartier alleen bezig met de tegenstander slaat nergens op. Maar neem je boekje morgen mee en schrijf op wat je anti-PSV vindt en wat PRO-FEY.
pi_123241475
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is vooral je eierdop die aan het praten is.

Vorig seizoen een geweldig Feyenoord sfeertje bij die wedstrijd, jaar ervoor trouwens ook.

Komt misschien ook een beetje omdat je het uitvak gewoon niet hoort.
Kritiek op de sfeer in de Kuip zul je uit mijn mond niet horen, dacht ik. Zonde alleen dat het anti de overhand neemt zodra Wijnaldum en consorten de Kuip binnen stapt.
Dit, dus.
pi_123241497
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kritiek op de sfeer in de Kuip zul je uit mijn mond niet horen, dacht ik. Zonde alleen dat het anti de overhand neemt zodra Wijnaldum en consorten de Kuip binnen stapt.
Tsja, dit is dus niet het geval. Slechts als een Wijnaldum aan de bal is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241511
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je haalt nu je eigen verhaaltje onderuit, of denk je wél dat Verhoek ineens een meesterlijke voorzet geeft als er ''Hup Wesley'' wordt geroepen?
Ik denk dat er met Verhoek sowieso geen land te bezeilen is, dat ten eerste. Maar een pro-sfeer helpt in het algemeen wel beter dan de anti-liedjes. Vorig jaar stak er 1 speler met kop en schouders bovenuit qua aandacht en dat was Wijnaldum vanaf de tribunes van de Kuip. Dat vind ik raar.
Dit, dus.
pi_123241551
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat er met Verhoek sowieso geen land te bezeilen is, dat ten eerste. Maar een pro-sfeer helpt in het algemeen wel beter dan de anti-liedjes. Vorig jaar stak er 1 speler met kop en schouders bovenuit qua aandacht en dat was Wijnaldum vanaf de tribunes van de Kuip. Dat vind ik raar.
En nog werd er gewonnen, moet je nagaan.
pi_123241557
quote:

[..]

Ok Buitendam! Ik zal vragen of de man met de meeste invloed bij het legioen (HMF) kan zorgen voor het inzetten van het hand-in-hand. Dit lied is namelijk al jaren niet van de tribune geklonken. En nogmaals het afzeiken van andere spelers is niet per se slecht voor de prestaties integendeel. Je ziet veel mensen gewoon slechter presteren in de Kuip en ik durf te wedden dat door de vijandigheid komt. Suarez had daar niets van maar vele andere wel.
pi_123241560
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, dit is dus niet het geval. Slechts als een Wijnaldum aan de bal is.
Uhuh :D
Dit, dus.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:27:01 #51
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123241571
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dat mag jij denken, Feyenoord heeft wedstrijden gewonnen dóor het legioen, over het dooie punt heen geholpen, wakker geschreeuwd en ervoor gezorgd dat menig voetballer dusdanig onder de indruk was dat ze niet hun normale niveau haalden. FC Twente en AZ kunnen er over meepraten en zelfs spelers die bij ons onder contract hebben gestaan (Kolkka bijv.) konden de druk niet aan van de supporters.
pi_123241603
Jongens, maar Eindhoven is het epicentrum van de echte supporters. Alle tegenstanders komen met angst daar spelen, raken geen pepernoot meer en heel de wereld zoekt op de maandagochtend naar supporterfilmpjes.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_123241622
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:26 schreef jakees het volgende:

[..]

Ok Buitendam! Ik zal vragen of de man met de meeste invloed bij het legioen (HMF) kan zorgen voor het inzetten van het hand-in-hand. Dit lied is namelijk al jaren niet van de tribune geklonken. En nogmaals het afzeiken van andere spelers is niet per se slecht voor de prestaties integendeel. Je ziet veel mensen gewoon slechter presteren in de Kuip en ik durf te wedden dat door de vijandigheid komt. Suarez had daar niets van maar vele andere wel.
Ik snap dat in het belachelijke trekken niet zo? Ik zeg dat toch nergens? En ik heb zo'n vermoeden dat er in ieder team wel spelers zitten die zich nauwelijks bewust zijn van de vijandigheid vanaf de tribunes in de Kuip.
Dit, dus.
pi_123241658
Godverdomme. Dat dit kan. Op 0:53 gaan de supporters heel hard Boeren roepen. Schandalig.

If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_123241659
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat mag jij denken, Feyenoord heeft wedstrijden gewonnen dóor het legioen, over het dooie punt heen geholpen, wakker geschreeuwd en ervoor gezorgd dat menig voetballer dusdanig onder de indruk was dat ze niet hun normale niveau haalden. FC Twente en AZ kunnen er over meepraten en zelfs spelers die bij ons onder contract hebben gestaan (Kolkka bijv.) konden de druk niet aan van de supporters.
quote:

[..]

Dit, dus.
pi_123241691
Kijk als Buitendam na die 10-0 in de Kuip had gezeten tegen VVV volgens mij dan had die geweten dat Feyenoord meer met het aanmoedigen van de eigen ploeg bezig is als met de tegenstander. De reden dat PSV zo wordt uitgejouwd is omdat het een irritante ploeg is met spelers die collega's kaarten aannaaien (van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens). Ook steekt het denk ik dat Feyenoord al jaren probeert zelfstandig uit de shit probeert te komen en PSV 1 keer aanklopt bij de gemeente en gelijk wordt geholpen. Daarnaast lokken ze onze talenten weg. Dus ja PSV is niet de meest begerenswaardige ploeg.
pi_123241725
Als ze bij PSV dus een keer hun mond open zouden trekken op de tribunes in plaats van als een stel dode schapen naar de wedstrijd te kijken winnen ze elke pot met speels gemak.
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Uhuh :D
Let er maar eens op morgen. Maak er een mooi youtube filmpje van ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241740
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:30 schreef jakees het volgende:
Kijk als Buitendam na die 10-0 in de Kuip had gezeten tegen VVV volgens mij dan had die geweten dat Feyenoord meer met het aanmoedigen van de eigen ploeg bezig is als met de tegenstander. De reden dat PSV zo wordt uitgejouwd is omdat het een irritante ploeg is met spelers die collega's kaarten aannaaien (van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens). Ook steekt het denk ik dat Feyenoord al jaren probeert zelfstandig uit de shit probeert te komen en PSV 1 keer aanklopt bij de gemeente en gelijk wordt geholpen. Daarnaast lokken ze onze talenten weg. Dus ja PSV is niet de meest begerenswaardige ploeg.
Daarom is het nog knapper dat PSV vorig jaar onder Feyenoord is geëindigd.
pi_123241748
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

En nog werd er gewonnen, moet je nagaan.
Jij denkt dat de kansen die hij miste (in)direct de uitkomst is van de invloed van de Kuip, als ik het goed lees? Dat leek mij een gevalletje kwaliteitsgebrek bij Wijnaldum.
Dit, dus.
pi_123241763
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Daarom is het nog knapper dat PSV vorig jaar onder Feyenoord is geëindigd.
Knap van ons clubje he?
pi_123241781
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij denkt dat de kansen die hij miste (in)direct de uitkomst is van de invloed van de Kuip, als ik het goed lees? Dat leek mij een gevalletje kwaliteitsgebrek bij Wijnaldum.
Wtf, leg mij geen woorden in de mond man. :')
pi_123241807
Maar ik begrijp Buitendam wel. Bij hen juichen ze gewoon voor de tegenstander als ze scoren:

pi_123241808
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:30 schreef jakees het volgende:
Je zit nog steeds met je gedachten over mijn kritiek op de Kuip, het legioen, whatever, maar ik kom nooit in de Kuip dus zet dat nou eens even opzij. Het gaat mij om de anti-support tegen PSV dan pro-Feyenoord. Daar ben ik wel een aantal seizoenen op rij getuige van en daar heb ik dan ook een mening over.
Dit, dus.
pi_123241821
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je hebt het over jullie topscorer die 6 uit 4 loopt. Misschien zou je die meneer beter kunnen aanmoedigen in plaats van je te richten op het publiek van de tegenstander om even je kritiek terug te boomerangen!
pi_123241830
Of moet ik deze laten zien?

pi_123241839
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:33 schreef Muto het volgende:
Maar ik begrijp Buitendam wel. Bij hen juichen ze gewoon voor de tegenstander als ze scoren:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sportief zijn ze wel in Eindhoven.

Maar ambtenaren horen dan ook redelijk neutraal te zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241841
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:33 schreef Muto het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja, tof. Is dit een argument in de discussie en mijn kritiek op Feyenoord als PSV op bezoek komt?
Dit, dus.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:34:57 #68
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123241843
Leuke quote, maar dat geeft dus juist aan dat spelers wel degelijk beïnvloed worden door de sfeer op de tribunes. Logisch ook, want wie blijft er wel rustig bij een rush langs de zijlijn waarbij de muntjes, het bier en het gekanker en gefluit op jou gericht zijn.

Jij onderschat de invloed van het Legioen bij Feyenoord nogal, het beste voorbeeld kan ik beter in beeld tonen:

Dát Feyenoord had met het publiek uit Eindhoven nóoit die pot meer gewonnen, daar ben ik van overtuigd!
pi_123241845
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Muto het volgende:
Of moet ik deze laten zien?

[ afbeelding ]
Anti-psv alleen, niet pro-feyenoord joh.
pi_123241878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef jakees het volgende:

[..]

Je hebt het over jullie topscorer die 6 uit 4 loopt. Misschien zou je die meneer beter kunnen aanmoedigen in plaats van je te richten op het publiek van de tegenstander om even je kritiek terug te boomerangen!
Al zou Verhoek bij ons spelen dan zou ik 'm nog toezingen. Het lijkt me alleen wel handig om objectief te blijven en te zeggen dat Wijnaldum nou niet ons goudhaantje qua transfersom wordt, ja.
Dit, dus.
pi_123241907
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, tof. Is dit een argument in de discussie en mijn kritiek op Feyenoord als PSV op bezoek komt?
Heeft toch ook met je ploeg steunen te maken? Als er niemand is, heb je geen recht van spreken.
pi_123241934
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Lastpost het volgende:
Leuke quote, maar dat geeft dus juist aan dat spelers wel degelijk beïnvloed worden door de sfeer op de tribunes. Logisch ook, want wie blijft er wel rustig bij een rush langs de zijlijn waarbij de muntjes, het bier en het gekanker en gefluit op jou gericht zijn.

Jij onderschat de invloed van het Legioen bij Feyenoord nogal, het beste voorbeeld kan ik beter in beeld tonen:

Dát Feyenoord had met het publiek uit Eindhoven nóoit die pot meer gewonnen, daar ben ik van overtuigd!
Met muntjes gooien naar spelers heb ik een mening over, maar laat ik die maar voor me houden voor we echt afdwalen. Daarnaast geloof ik heilig dat een opgefokt stadion van groot belang kan zijn voor een eventuele winst. Dat was bij PSV-Utrecht ook het geval. Met een tam publiek was het 2-2 geworden.
Dit, dus.
pi_123241952
pi_123241971
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:36 schreef Muto het volgende:

[..]

Heeft toch ook met je ploeg steunen te maken? Als er niemand is, heb je geen recht van spreken.
Zeker, ik ben ook niet de raadsman van het PSVpubliek en de opkomst? Ik had ook liever een vol, kolkend Philipsstadion gezien, maar steek ik mijn hand bij voorbaat maar niet voor in het vuur.
Dit, dus.
pi_123241973
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Al zou Verhoek bij ons spelen dan zou ik 'm nog toezingen. Het lijkt me alleen wel handig om objectief te blijven en te zeggen dat Wijnaldum nou niet ons goudhaantje qua transfersom wordt, ja.
Je zeikt eerst je eigen speler af "Kwaliteitsgebrek" om vervolgens te zeggen dat je een Verhoek wel zou toejuichen. Verhoek heeft 1 assist in een heel jaar en is nog niet 1 keer uitgefloten dit jaar. Wijnaldum heeft 13 goals en is al meerdere malen uitgefloten. Ik denk trouwens wel dat jullie gewoon op Wijnaldum gaan verdienen. Meest scorende aanvaller in de eredivisie die on fire is.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:40:17 #76
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123242027
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Met muntjes gooien naar spelers heb ik een mening over, maar laat ik die maar voor me houden voor we echt afdwalen. Daarnaast geloof ik heilig dat een opgefokt stadion van groot belang kan zijn voor een eventuele winst. Dat was bij PSV-Utrecht ook het geval. Met een tam publiek was het 2-2 geworden.
Geloof mij dan ook maar dat een combinatie van het steunen van de eigen ploeg én het uitfluiten/uitjouwen/uitkotsen van de tegenstander evengoed het gewenste resultaat geeft en wanneer er op de man wordt gespeeld kan dat er ook nog eens voor zorgen dat die speler in kwestie óok nog eens minder gaat spelen.
pi_123242037
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:38 schreef jakees het volgende:

[..]

Je zeikt eerst je eigen speler af "Kwaliteitsgebrek" om vervolgens te zeggen dat je een Verhoek wel zou toejuichen. Verhoek heeft 1 assist in een heel jaar en is nog niet 1 keer uitgefloten dit jaar. Wijnaldum heeft 13 goals en is al meerdere malen uitgefloten. Ik denk trouwens wel dat jullie gewoon op Wijnaldum gaan verdienen. Meest scorende aanvaller in de eredivisie die on fire is.
Ik zeik niemand af, ik constateer dat Wijnaldum in mijn ogen niet de kwaliteiten heeft wat een PSV in mijn ogen zou moeten nastreven. Ik vind het vlees noch vis. Daarnaast is er wel kritiek op Verhoek en Immers en die twee hebben het echt al wel moeten ontgelden, zowel in de Kuip als op internet. Geen hond is blij met die twee. En als PSV tot slot winst maakt op Wijnaldum ga ik de volgende uitwedstrijd wel met schoenen zwaaien om het te vieren, want dat zou de truc van de eeuw zijn.
Dit, dus.
pi_123242071
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:40 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Geloof mij dan ook maar dat een combinatie van het steunen van de eigen ploeg én het uitfluiten/uitjouwen/uitkotsen van de tegenstander evengoed het gewenste resultaat geeft en wanneer er op de man wordt gespeeld kan dat er ook nog eens voor zorgen dat die speler in kwestie óok nog eens minder gaat spelen.
Die kans zal er vast zijn. Ik geloof alleen dat die combinatie van 50/50 o.i.d. minder effect heeft dan 100/0 eigen ploeg.
Dit, dus.
pi_123242103
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Die kans zal er vast zijn. Ik geloof alleen dat die combinatie van 50/50 o.i.d. minder effect heeft dan 100/0 eigen ploeg.
Dan wordt het zo'n triest zingen om het zingen sfeertje zoals bij Ajax het geval is.

Het is juist heerlijk dat er in de Kuip gewoon wordt gereageerd op hetgeen dat op het veld gebeurt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:45:32 #80
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123242172
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Afhankelijk van het wedstrijdverloop/beeld schuiven die procenten vanzelf wel een bepaalde kant op. Domineert PSV morgen, dan kun je er vergif op innemen dat de vijandigheid bij balbezit van PSV alleen maar groter wordt én dat de positieve steun enkel massaler en krachtiger wordt. ;)
pi_123242211
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:43 schreef Caland het volgende:

[..]

Dan wordt het zo'n triest zingen om het zingen sfeertje zoals bij Ajax het geval is.

Het is juist heerlijk dat er in de Kuip gewoon wordt gereageerd op hetgeen dat op het veld gebeurt.
Ik zal als PSVsupporter die maximaal 10 wedstrijden per jaar thuis meemaakt stil zijn over de sfeer bij bijvoorbeeld Ajax. Ik ben niet zo van dat gejatte Argentijns/Zuid-Amerikaans sfeertje, maar zij doen het en ik kijk de thuiswedstrijden op de bank. Daarnaast deel ik je mening over de impact van het legioen, maar zodra Feyenoorders zichzelf op de borst kloppen dat de impact van het legioen op tegenstanders zwaar valt, haak ik af. Dat geloof ik niet.
Dit, dus.
pi_123242253
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:45 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Afhankelijk van het wedstrijdverloop/beeld schuiven die procenten vanzelf wel een bepaalde kant op. Domineert PSV morgen, dan kun je er vergif op innemen dat de vijandigheid bij balbezit van PSV alleen maar groter wordt én dat de positieve steun enkel massaler en krachtiger wordt. ;)
En dan maakt Strootman meer fouten? Vorig jaar bij Willems had je er misschien kans van en wellicht dit jaar bij Zanka, maar de rest van de selectie lijkt me daar niet vatbaar voor.
Dit, dus.
pi_123242323
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zal als PSVsupporter die maximaal 10 wedstrijden per jaar thuis meemaakt stil zijn over de sfeer bij bijvoorbeeld Ajax. Ik ben niet zo van dat gejatte Argentijns/Zuid-Amerikaans sfeertje, maar zij doen het en ik kijk de thuiswedstrijden op de bank. Daarnaast deel ik je mening over de impact van het legioen, maar zodra Feyenoorders zichzelf op de borst kloppen dat de impact van het legioen op tegenstanders zwaar valt, haak ik af. Dat geloof ik niet.
Het heeft invloed, of dat een zware invloed heeft ligt aan de tegenstander. Uiteindelijk bereik je natuurlijk meer met kwaliteit op het veld dan met geschreeuw op de tribunes.

Maar wanneer er bij een kansloze diepe bal het hele stadion begint te schreeuwen, Willems het in zijn broek doet en daar een goal uit valt dan heeft dat bijvoorbeeld wel een zware invloed op de wedstrijd.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:51:19 #84
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123242343
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

En dan maakt Strootman meer fouten? Vorig jaar bij Willems had je er misschien kans van en wellicht dit jaar bij Zanka, maar de rest van de selectie lijkt me daar niet vatbaar voor.
We zullen zien. Zo'n Strootman zie ik daar minder vatbaar voor zijn als Derijck of Lens. Maar als er een aantal moeite hebben met de omstandigheden heeft dat natuurlijk al een flinke impact op het team.
Het is vaak dat die felheid en agressie vanuit het publiek overgenomen wordt op het veld en dan moet je daar in mee kunnen/durven gaan, ook die paar procent meer kunnen geven als uitspelend team en zorgen dat je je daar onderuit voetbalt.

De laatste paar edities thuis geven mij in ieder geval niet het idee dat PSV daar moeiteloos mee om gaat. ;)
pi_123242351
Het publiek helpt enorm. Zag de kampioenswedstrijd Ajax - Twente in 2011. Het stadion kolkte al voor de aftrap, bij de opkomst waren die moffen al bang.

_O_
AFCA!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:52:59 #86
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123242402
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef RensAjacied het volgende:
Het publiek helpt enorm. Zag de kampioenswedstrijd Ajax - Twente in 2011. Het stadion kolkte al voor de aftrap, bij de opkomst waren die moffen al bang.

_O_
Dat was echt de enige keer dat ik sfeer heb gezien in de Arena.
2000 light years from home
pi_123242406
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:51 schreef RensAjacied het volgende:

_O_
RensSCH heeft gesproken.
pi_123242415
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:48 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kijk je kan je boodschap blijven herhalen maar laten we meningen en feiten proberen te scheiden. Feyenoord presteert thuis al jaren buitenproportioneel goed ten opzichte van uitwedstrijden. We durven allemaal wel te stellen dat dit met het publiek te maken heeft. Eens?

Nou wat karakteriseert het publiek: onvoorwaardelijke steun (meeste uitpubliek, Kuip vol na 10-0, huilende mensen na een 2e plaats, etc) en ook de vijandigheid in de Kuip. Dus ik zou wel de hypothese aan durven dat deze combinatie meer punten oplevert als alleen je eigen team toezingen (wat overigens geen 1 club doet). Heb jij nog feiten of val je terug op je eigen waarnemingen?
pi_123242448
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Kiev thuis? Sommige wedstrijden tegen Twente, Feyenoord en PSV?

Genoeg kolkende wedstrijden gehad, vooral Europees spookt het in de Arena. Geen grap :{w

Tegen een VVV-Venlo of Willem II kan je toch ook geen sfeer verwachten? :')
AFCA!
pi_123242457
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:52 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ajax is ook de laatste jaren veel sterker thuis. Er is zeker wel sfeer in de Arena. Het zal nooit de Kuip worden maar er wordt veel gezongen e.d.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:56:29 #91
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123242518
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Op komen dagen zou al een aardig begin zijn. :+
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:57:03 #92
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123242531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:54 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Kiev thuis? Sommige wedstrijden tegen Twente, Feyenoord en PSV?

Genoeg kolkende wedstrijden gehad, vooral Europees spookt het in de Arena. Geen grap :{w

Misschien is sfeer niet het goede woord, maar een kolkend stadion zoals tegen Twente zie je echt nooit in de Arena. Natuurlijk ook niet wekelijks in De Kuip, maar wel een stuk vaker. Maar die gemaakte 410-sfeer in de Arena vind ik niet echt bijzonder, lekker met de blote rug naar het veld toe op en neer springen, helemaal toppie man.

Misschien komt het op de TV-beelden uit Amsterdam gewoon niet over, maar als je beelden uit De Kuip bekijkt (zoals de 4-2 tegen Ajax), dan zie je dat de mensen in alle vakken op en neer deinsen, bij Ajax is dat veel geconcentreerder.
pi_123242532
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:53 schreef jakees het volgende:

[..]

Kijk je kan je boodschap blijven herhalen maar laten we meningen en feiten proberen te scheiden. Feyenoord presteert thuis al jaren buitenproportioneel goed ten opzichte van uitwedstrijden. We durven allemaal wel te stellen dat dit met het publiek te maken heeft. Eens?
Eens, we zitten op de goeie weg.

quote:
Nou wat karakteriseert het publiek: onvoorwaardelijke steun (meeste uitpubliek, Kuip vol na 10-0, huilende mensen na een 2e plaats, etc) en ook de vijandigheid in de Kuip. Dus ik zou wel de hypothese aan durven dat deze combinatie meer punten oplevert als alleen je eigen team toezingen (wat overigens geen 1 club doet). Heb jij nog feiten of val je terug op je eigen waarnemingen?
Ik blijf erbij dat het zichzelf op de borst kloppen van het legioen te overdreven is en dat de kwaliteiten van bijvoorbeeld Willems net zo vaak een uitslag beïnvloed uit bij Feyenoord als dat het bij andere wedstrijden doet. Ik denk dat als Derijck eenzelfde fout had gemaakt in de Kuip als tegen Vitesse we morgen overladen worden met dankbetuigingen aan het legioen vanwege de felheid waardoor een geïntimideerde Derijck gezorgd heeft voor een gelijkspel/overwinning. Ik geloof wel dat Feyenoord het beste publiek heeft voor het eigen team in thuiswedstrijden.
Dit, dus.
pi_123242549
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:56 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Op komen dagen zou al een aardig begin zijn. :+
Dat is dan wel het voordeel bij Feyenoord. Elke wedstrijd is spannend helaas.
pi_123242562
Al zingt Vak410 elke wedstrijd maar dat zijn ook maar hooguit 2000 man. Dan reken ik het al ruim.

Tegen Twente thuis toen was wel het hoogtepunt _O_.
AFCA!
pi_123242598
De Kuip is juist zo bijzonder omdat de fanatiekste supporters niet op de 2e ring zitten, nee direct aan het veld _O_
AFCA!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:00:20 #97
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123242651
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:58 schreef RensAjacied het volgende:
De Kuip is juist zo bijzonder omdat de fanatiekste supporters niet op de 2e ring zitten, nee direct aan het veld _O_
Vak S zou ik toch niet willen bestempelen als niet-fanatiek vak hoor. ;)
pi_123242656
quote:
Dit inderdaad. En niet aan zijde, maar ook aan de lange zijdes.
pi_123242665
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:57 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Eens, we zitten op de goeie weg.

[..]

Ik blijf erbij dat het zichzelf op de borst kloppen van het legioen te overdreven is en dat de kwaliteiten van bijvoorbeeld Willems net zo vaak een uitslag beïnvloed uit bij Feyenoord als dat het bij andere wedstrijden doet. Ik denk dat als Derijck eenzelfde fout had gemaakt in de Kuip als tegen Vitesse we morgen overladen worden met dankbetuigingen aan het legioen vanwege de felheid waardoor een geïntimideerde Derijck gezorgd heeft voor een gelijkspel/overwinning. Ik geloof wel dat Feyenoord het beste publiek heeft voor het eigen team in thuiswedstrijden.
Ok wat is dan jouw verklaring voor de veel betere prestaties thuis bij Feyenoord? Jij stelt dat het nog beter zou kunnen als Feyenoord alleen zijn eigen spelers zou toezingen. Hoe lang hadden ze dan wel niet ongeslagen geweest? Nu al 23 wedstrijden in eigen stadion. Mijn conclusie formule werkt.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:01:03 #100
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123242675
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:00 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Vak S zou ik toch niet willen bestempelen als niet-fanatiek vak hoor. ;)
Vak S is volgens mij meer een nostalgische term dan dat het tegenwoordig echt nog wat betekent hoor :P. Ik ben niet zo bekend met de "harde kern" van Feyenoord, maar ze zitten volgens mij redelijk verspreid.
pi_123242688
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:00 schreef Muto het volgende:

[..]

CRUCIAAL bij het nieuwe stadion. Goedkoopste kaartjes vooraan net als nu.
pi_123242699
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:00 schreef Muto het volgende:

[..]

Heel de achterzijde tegenover het uitvak + alle "eerste lossen vakken" rond het gehele veld. Wat baas is dat :D
AFCA!
pi_123242733
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:00 schreef jakees het volgende:

[..]

Ok wat is dan jouw verklaring voor de veel betere prestaties thuis bij Feyenoord? Jij stelt dat het nog beter zou kunnen als Feyenoord alleen zijn eigen spelers zou toezingen. Hoe lang hadden ze dan wel niet ongeslagen geweest? Nu al 23 wedstrijden in eigen stadion. Mijn conclusie formule werkt.
Ik zeg niet dat het in het algemeen beter werkt. Ik zeg dat in de wedstrijd van morgen tegen PSV het me effectiever lijkt om PSV eventjes links te laten liggen en je alleen te richten op Feyenoord. Dat lijkt me beter dan Wijnaldum of een niet spelende van Bommel de wind van voren te geven. Volgens mij is er dan geen sprake van beinvloeding van de wedstrijd waar Feyenoord een voordeel uit kan halen.
Dit, dus.
pi_123242743
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:01 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Heel de achterzijde tegenover het uitvak + alle "eerste lossen vakken" rond het gehele veld. Wat baas is dat :D
Het zijn nog eens de beste plekken ook. Normaal duurst natuurlijk. Als dat behouden blijft dan ben ik wel overtuigd dat een nieuwe kuip dezelfde sfeer zal uitstralen. De mensen zullen niet veranderen.
pi_123242763
Als ze bij de Arena de hoeken dichten scheelt het al heel wat. Maar het is na de verbouwing al enorm verbeterd. Hoofdtribune zit nu direct aan het veld. Kan je zo het veld oplopen.
AFCA!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:04:29 #106
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123242773
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:03 schreef jakees het volgende:

[..]

Het zijn nog eens de beste plekken ook.
Eerste ring zie je wel beter hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123242777
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:02 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het in het algemeen beter werkt. Ik zeg dat in de wedstrijd van morgen tegen PSV het me effectiever lijkt om PSV eventjes links te laten liggen en je alleen te richten op Feyenoord. Dat lijkt me beter dan Wijnaldum of een niet spelende van Bommel de wind van voren te geven. Volgens mij is er dan geen sprake van beinvloeding van de wedstrijd waar Feyenoord een voordeel uit kan halen.
Ok bedankt! Nou weer naar je eigen topic jullie eigen spelers afzeiken en affluiten ;-).
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:04:33 #108
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123242778
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:03 schreef RensAjacied het volgende:
Als ze bij de Arena de hoeken dichten scheelt het al heel wat. Maar het is na de verbouwing al enorm verbeterd. Hoofdtribune zit nu direct aan het veld. Kan je zo het veld oplopen.
Dat is zeker waar, die ronde (gevulde) hoeken van De Kuip zijn prachtig.
pi_123242794
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:04 schreef jakees het volgende:

[..]

Ok bedankt! Nou weer naar je eigen topic jullie eigen spelers afzeiken en affluiten ;-).
Geen dank! En dat afzeiken en affluiten (uitfluiten?) is niet mijn ding.
Dit, dus.
pi_123242796
quote:
lekker boeiend, ajax topic?
pi_123242811
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:04 schreef Caland het volgende:

[..]

Eerste ring zie je wel beter hoor.
2e ring vind ik zelf nog beter kun je het hele spel zien. Hoe zou dat zijn in Engeland. Zou daar de eerste rij ook het meest betalen?
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:05:54 #112
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123242815
quote:
Dat verandert het publiek toch nog niet.

Verder lekker boeiend in dit topic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123242839
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat verandert het publiek toch nog niet.

Verder lekker boeiend in dit topic.
Was een vergelijking met de Kuip.
AFCA!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:06:34 #114
394188 Yipper
VI Hooligans
pi_123242840
quote:
Ik zit op de tweede ring in het gezinsvak. ;(
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:07:28 #115
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123242858
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:05 schreef jakees het volgende:

[..]

2e ring vind ik zelf nog beter kun je het hele spel zien. Hoe zou dat zijn in Engeland. Zou daar de eerste rij ook het meest betalen?
Ja, dat is overal wel zo.

Maar het zou belachelijk zijn om van bijvoorbeeld W een duur vak te maken. Qua zicht/comfort dan. Daarboven zit je echt stukken beter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123242860
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Was een vergelijking met de Kuip.
Er staat in die post niks daarover hoor.
pi_123242861
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef Yipper het volgende:

[..]

Ik zit op de tweede ring in het gezinsvak. ;(
Zelfs daar vliegen de "kanker" en "kut joden" je om de oren of niet?
AFCA!
pi_123242867
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:05 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Geen dank! En dat afzeiken en affluiten (uitfluiten?) is niet mijn ding.
Ok dat je morgen maar mag genieten van ons mooie stadion en publiek morgen (en hopelijk een verdrietige terugreis (om resultaat) toegewenst)!
pi_123242877
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:07 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Gast. :')
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:07:57 #120
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123242878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:07 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Hoe is dat relevant voor een Heerenveen supporter.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123242894
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:07 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe is dat relevant voor een Heerenveen supporter.
Beetje triest is het wel niet Callie? :')
AFCA!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:09:25 #122
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123242928
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:08 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Beetje triest is het wel niet Callie? :')
Hoort er gewoon bij. Rauwe emotie, prachtig.

Als je een voorbeeldig kutjespubliek wilt die nooit hun muil opev doev. ga je maar naar Heerenveen of PSV.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123242960
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoort er gewoon bij. Rauwe emotie, prachtig.

Als je een voorbeeldig kutjespubliek wilt die nooit hun muil opev doev. ga je maar naar Heerenveen of PSV.
Nee ik heb er niks op tegen maar wel als pappie de scheids voor alles loopt uit te maken met zoontjelief van 7 er naast. Bij een harde kern is dat gewoon normaal inderdaad.

Voetbal = Emotie. Kan zelfs genieten van spreekkoren tegen spelers etc. maar in een gezinsvak :')
AFCA!
pi_123242968
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:07 schreef jakees het volgende:

[..]

Ok dat je morgen maar mag genieten van ons mooie stadion en publiek morgen (en hopelijk een verdrietige terugreis (om resultaat) toegewenst)!
Ja, hetzelfde dan maar!
Dit, dus.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:11:19 #125
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123242985
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:10 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Nee ik heb er niks op tegen maar wel als pappie de scheids voor alles loopt uit te maken met zoontjelief van 7 er naast. Bij een harde kern is dat gewoon normaal inderdaad.

Voetbal = Emotie. Kan zelfs genieten van spreekkoren tegen spelers etc. maar in een gezinsvak :')
Ik heb jarenlang als kind in een gezinsvak gezeten maar daar heb ik dergelijke dingen nooit meegemaakt. Maar jij zal het vast beter weten als vaste Kuipbezoeker.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123242994
nvm rens

[ Bericht 98% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 16:11:56 ]
pi_123243009
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik heb jarenlang als kind in een gezinsvak gezeten maar daar heb ik dergelijke dingen nooit meegemaakt. Maar jij zal het vast beter weten als vaste Kuipbezoeker.
Waarom gelijk zo aangevallen voelen?
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_123243019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:11 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik weet het toch niet? Ik vraag er daarom ook naar. Maar mijn verwachting was inderdaad dat daar pappie loopt te schelden met zoontje ernaast.
AFCA!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:12:10 #129
394188 Yipper
VI Hooligans
pi_123243020
Mijn vak is nog redelijk rustig hoor, ik hoor eigenlijk nooit gescheld. Alleen maar gemopper als we balverlies lijden en gejuich als we scoren. :')
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:12:11 #130
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123243021
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:11 schreef mrstylo het volgende:

[..]

Waarom gelijk zo aangevallen voelen?
Hoezo aangevallen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123243039
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoezo aangevallen?
Beetje zwakzinnige reactie's. Gelijk Heerenveen etc. erbij halen :')
AFCA!
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:12:57 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123243044
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef RensAjacied het volgende:

[..]

Ik weet het toch niet? Ik vraag er daarom ook naar. Maar mijn verwachting was inderdaad dat daar pappie loopt te schelden met zoontje ernaast.
Je vraagt er helemaal niet naar. Je doet net alsof het gebruikelijk is.

Ik help je slechts even uit die droom.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:14:05 #133
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123243089
quote:

[..]

Zwakzinnig is het pas om ergens over te oordelen waar je nooit komt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123243216
quote:

[..]

:'(
  zaterdag 23 februari 2013 @ 16:18:44 #135
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123243221
Mijn gezinsvak is sinds m'n eerste wedstrijdbezoekje begin jaren 90 vak X geweest, die van m'n broertje trouwens ook. :P
Je weet hoe dat gaat, een maat van je pa kan niet, seizoenskaart lenen en er nooit meer vertrokken. :D
  zaterdag 23 februari 2013 @ 17:08:51 #136
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_123245122
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 16:18 schreef Lastpost het volgende:
Je weet hoe dat gaat, een maat van je pa kan niet, seizoenskaart lenen en er nooit meer vertrokken. :D
En die arme man is nog steeds z'n seizoenskaart kwijt. ;(.
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_123246640
Pffff, wat een kansloze discussie weer met die lamp. Een beetje goedbedoelde adviezen geven hoe wij zijn club makkelijker kunnen verslaan, en dan denken serieus genomen te worden mbt supporteren :')

Heb er wel zin in morgen trouwens :D

Oja, Advocaat ook gewoon claimen, de kuip is wel indrukwekkend ja, daar doe je het als prof voor, dit wil je als speler bereiken, lekkere uitspraak naar je eigen supporters toe :')
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_123246910
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 17:55 schreef ace_eleven het volgende:
Pffff, wat een kansloze discussie weer met die lamp. Een beetje goedbedoelde adviezen geven hoe wij zijn club makkelijker kunnen verslaan, en dan denken serieus genomen te worden mbt supporteren :')
Adviezen? :')
Dit, dus.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 18:27:58 #139
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123247601
Mooi interview met Boetius in dat flutblaadje van Feyenoord.

Één van de weinige spelers die kan zeggen dat hij nog nooit een wedstrijd voor een andere voetbalclub heeft gespeeld. _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123248330
quote:

[..]

Ik maak me niet druk. Ik vond het alleen typisch dat als er tegen PSV wordt gespeeld dat er dan harder lijkt te worden gezocht naar maniertjes om Wijnaldum en van Bommel botbreuken toe te wensen dan 15 minuten lang de eigen ploeg aan te moedigen waardoor de voorsprong binnen het kwartier nagenoeg vast staat, in mijn ogen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_123252456
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:49 schreef heiden6 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben je gek. Lekker doen, ik vind het niet erg. :D
Dit, dus.
pi_123252929
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 18:04 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Adviezen? :')
Ja, jij raadt aan om geen anti-PSV-leuzen te roepen, en louter onze eigen club te moeten supporteren, dat dat ons meer zou helpen, en dat we dan sowieso wel in een kwartier voor zouden staan...

Ik hou me liever buiten de discussie, want je hebt er echt de ballen verstand van :P
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_123253268
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ja, jij raadt aan om geen anti-PSV-leuzen te roepen, en louter onze eigen club te moeten supporteren, dat dat ons meer zou helpen, en dat we dan sowieso wel in een kwartier voor zouden staan...

Ik hou me liever buiten de discussie, want je hebt er echt de ballen verstand van :P
Verstandig. Ik heb me uit de tent laten lokken.
pi_123253369
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Ik raad niks aan, dat zou ik doen. Heb liever dat de feyenoorders zich weer helemaal gaan richten op psv.
Dit, dus.
pi_123255832
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:45 schreef Buitendam het volgende:

Ik raad niks aan, dat zou ik doen. Heb liever dat de feyenoorders zich weer helemaal gaan richten op psv.
goed voorbeeld doet goed volgen, hup naar je eigen topic. Ik weet dat je in je hart bij Feyenoord wil horen.
pi_123255922
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:40 schreef jakees het volgende:

[..]

goed voorbeeld doet goed volgen, hup naar je eigen topic. Ik weet dat je in je hart bij Feyenoord wil horen.
Je quote een tekst van ace_eleven onder mijn naam? :') Of is het stiekem een PSV'er?
Dit, dus.
pi_123255946
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:43 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je quote een tekst van ace_eleven onder mijn naam? :') Of is het stiekem een PSV'er?
gecorrigeerd
pi_123255982
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:44 schreef jakees het volgende:

[..]

gecorrigeerd
royaal _O-
Dit, dus.
pi_123256039
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:44 schreef Buitendam het volgende:

[..]

royaal _O-
Ja lachen he een typefout. Liever een typefout dan jouw hersenloze gebazel. Maar we zijn inderdaad veel met PSV bezig.
pi_123256076
Ga lekker het lampjestopic volpoepen joh.
pi_123256216
Geniaal dit Cabral zit niet eens bij de selectie van Twente vanavond, Castaignos faalt weer keihard en wordt in de rust gewisseld, en Fer geeft de slechtste pass in de eredivisie dit seizoen tot nu toe en doet Heerenveen de 1-0 cadeau.

Jopie, wil je nog even komen shoppen? Net goed voor die moffen dit. _O-
  zaterdag 23 februari 2013 @ 21:53:40 #152
366229 Oldie57
Neoliberalisme Macht Frei
pi_123256305
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:50 schreef heiden6 het volgende:
Geniaal dit Cabral zit niet eens bij de selectie van Twente vanavond, Castaignos faalt weer keihard en wordt in de rust gewisseld, en Fer geeft de slechtste pass in de eredivisie dit seizoen tot nu toe en doet Heerenveen de 1-0 cadeau.

Jopie, wil je nog even komen shoppen? Net goed voor die moffen dit. _O-
:)
pi_123258256
Twente weer verloren lol
Niets is sterker dan dat ene woord...
pi_123258494
quote:
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_123258540
quote:

[..]

Lijkt me wel degelijk contraproductief. Als je met 20.000 man Wijnaldum uitscheldt heeft dat minder effect op eigen spelers.
Gelukkig spelen we morgen ook met enkel onze 11 man op het veld ^O^
pi_123258811
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Kolkka? _O-

Man, dat was destijds imo juist een van de weinige spelers die níet onder z'n eigen kunnen presteerde, maar zelfs flink daarboven. Dat het dan alsnog vrij kak was is een tweede en ligt gewoon aan zijn kwaliteiten.
pi_123259473
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:40 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zeik niemand af, ik constateer dat Wijnaldum in mijn ogen niet de kwaliteiten heeft wat een PSV in mijn ogen zou moeten nastreven. Ik vind het vlees noch vis. Daarnaast is er wel kritiek op Verhoek en Immers en die twee hebben het echt al wel moeten ontgelden, zowel in de Kuip als op internet. Geen hond is blij met die twee. En als PSV tot slot winst maakt op Wijnaldum ga ik de volgende uitwedstrijd wel met schoenen zwaaien om het te vieren, want dat zou de truc van de eeuw zijn.
_O-
Je reacties worden kanslozer en kanslozer _O-
Wijnaldum doet het nog altijd stukken beter dan Verhoek of Immers, en heeft het minimaal zo veel moeten ontgelden. Daarbij een beetje onzinnig om nu over 'reacties op internet' te gaan zeiken. Als je daar al geen kritiek meer mag hebben op spelers die keihard falen.... :')

"Ik denk dat dit beter werkt"
"volgens mij is dat succesvoller
"naar mijn mening heeft zus geen effect"
"ik heb het idee dat zo niet werkt"
"die en die lijkt mij daar niet echt vatbaar voor"

[ Bericht 5% gewijzigd door De_Pel op 23-02-2013 23:23:19 ]
pi_123261849
Nog 12 uur en 12 minuutjes alvorens wij als 12e man onze club aan 3 puntjes gaan helpen O+
pi_123262460
1 voordeel van de nederlaag tegen PEC: ik reken nergens meer op en heb dus nog geen last van wedstrijdspanning :)
BFF met GGMM
pi_123262731
Feyenoord O+
pi_123262736
Odds zijn zwaar in ons nadeel op Unibet
pi_123262827
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:45 schreef Aldo-MC het volgende:
10000 euro inzetten op winst Feyenoord dus
  zondag 24 februari 2013 @ 00:49:52 #163
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123262877
Ben me toch een partij zenuwachtig, seau
pi_123262978
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:49 schreef Grifte het volgende:
Ben me toch een partij zenuwachtig, seau
Gaat helemaal goedkomen joh :)
Heb er eerlijk gezegd meer vertrouwen in dan PEC uit. Maar dat heb ik bij elke thuiswedstrijd vs uitwedstrijd :')
pi_123262984
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:48 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

150 euro
Verwacht erg veel van JP Beugelbekkie vs dat nieuwbakkennet niet rechtsbackje
pi_123263006
Dubbel
pi_123263035
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:53 schreef Aldo-MC het volgende:

[..]

1 keer is genoeg
  zondag 24 februari 2013 @ 01:16:01 #168
350468 StraatSoldaat
Soldaat van de straat
pi_123263650
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:48 schreef PizzaGeit het volgende:

[..]

Dat deed ik Ajax-Feyenoord ;(
pi_123263690
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 01:16 schreef StraatSoldaat het volgende:

[..]

Dat deed ik Ajax-Feyenoord ;(
Dat zullen ook wel goede odds zijn geweest :{
  Moderator zondag 24 februari 2013 @ 01:26:39 #170
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123263855
Feyenoord, wat gaan wij doen vandaag!?
  zondag 24 februari 2013 @ 01:28:12 #171
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_123263886
Wat zijn de odds
Dan?
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_123263946
Feyenoord gaat klaren.
  zondag 24 februari 2013 @ 01:53:53 #173
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123264534
quote:
'Package deal' voor duo De Vrij en Martins Indi: 28,5 miljoen euro

In Engeland worden de verrichtingen van Feyenoord nauwlettend in de gaten gehouden. Tabloids claimen zondag dat drie clubs uit de Premier League hopen komende zomer double Dutch te gaan. Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi genieten interesse van Liverpool, Everton en Tottenham Hotspur.

Dat jonge verdedigers als De Vrij en Martins Indi inmiddels ook tot het keurkorps van bondscoach Louis van Gaal behoren, maakt indruk in Engeland. Zo beschikken de clubs naar verluidt over 'enthousiaste' scoutingsrapporten en kunnen de verdedigers van Feyenoord komende zomer samen als package deal voor het bepaald niet reële bedrag van 28,5 miljoen euro van de hand worden gedaan.

Het contract van De Vrij, 21 jaar, loopt volgend jaar zomer al af en de verdediger wil pas na dit seizoen over zijn sportieve toekomst nadenken. Door de looptijd van zijn verbintenis kan Feyenoord geen relatief hoge vraagprijs hanteren. De een jaar jongere Martins Indi heeft een contract tot de zomer van 2015. Liverpool, Everton en Tottenham Hotspur zitten zondag ook in De Kuip bij de topper tussen Feyenoord en PSV.
Beetje weinig
  zondag 24 februari 2013 @ 02:16:21 #174
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123265036
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:45 schreef Aldo-MC het volgende:
Valt wel mee. De bookie geeft eigenlijk ook aan dat het beide kanten op kan.

Zwaar in het nadeel zou 1.60 voor PSV en 3.0 voor Feyenoord zijn ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Forum Admin zondag 24 februari 2013 @ 02:49:40 #175
35723 crew  GGMM
pi_123265604
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 02:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Valt wel mee. De bookie geeft eigenlijk ook aan dat het beide kanten op kan.

[ afbeelding ]

Zwaar in het nadeel zou 1.60 voor PSV en 3.0 voor Feyenoord zijn ofzo.
Hm, een minder grote kans toebedeeld krijgen in eigen huis is toch wel raar voor Feyenoord-PSV.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  zondag 24 februari 2013 @ 02:51:19 #176
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_123265624
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 02:49 schreef GGMM het volgende:

[..]

Hm, een minder grote kans toebedeeld krijgen in eigen huis is toch wel raar voor Feyenoord-PSV.
De nummer 1 tegen de nummer 4.

Het zou vreemder zijn als het andersom was. Maar zelfs dan is het in bookie-taal gewoon een coinflip.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123265698
3.2 voor Feyenoord op Betfair.
pi_123265950
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 01:53 schreef Grifte het volgende:

[..]

Beetje weinig
28,5 te weinig?
Gewoon pakken, zeker als de Vrij niet bijtekend. 1 en 2 jaar contract.
Feyenoord pakt gewoon nog geen wereldbedragen, geen europees voetbal etc.
In potentie misschien meer waard, maar nu gewoon een heel mooi bedrag.

Volgend seizoen Kongolo en Mathijsen, eventueel van Dijk ofzo halen voor 4 ofzo.
15 in de schuldsanering, 3,5 in de jeugdopleiding, 10 in gerichte versterkingen ^O^
pi_123265963
Ik vraag me af of Van La Parra een aardige versterking zou zijn.
Wel een beetje een ferradertje, volg hem ook niet erg, maar lijkt een aardig spelertje, stukken beter dan Verkoekoek, en heeft volgens mij vorig jaar aangegeven dat De Kuip zijn doel blijft. nog maar 1 jaar contract ook.
pi_123266015
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 03:34 schreef De_Pel het volgende:
Ik vraag me af of Van La Parra een aardige versterking zou zijn.
Wel een beetje een ferradertje, volg hem ook niet erg, maar lijkt een aardig spelertje, stukken beter dan Verkoekoek, en heeft volgens mij vorig jaar aangegeven dat De Kuip zijn doel blijft. nog maar 1 jaar contract ook.
Doet het goed dit jaar, maar of hij zou kunnen aanhaken bij het niveau is de vraag. Als je hem nu haalt, is dat een enorme gok. Als je wacht tot hij zich langere tijd goed laat zien, is hij niet meer betaalbaar. Standaardverhaal met jongere spelers die een mogelijke versterking zijn dus. :P
pi_123266018
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 02:58 schreef VanKuikeren het volgende:
3.2 voor Feyenoord op Betfa
Ik heb gisteren wat geld ingezet op Feyenoord op betfair, ook al had ik mezelf voorgenomen dat nooit meer te doen. :')
pi_123266079
Edit; niet boeiend.
pi_123266098
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 03:51 schreef VanKuikeren het volgende:
eling 150€ opgegooid en het er in een kwartier op een kast doorheen gedraaid. B
Ik heb met EK's en WK's een paar keer een paar honderd euro verdiend, maar met het afgelopen EK juist geld verloren. Tussendoor zet ik af en toe wat geld in, met wisselend resultaat. Meestal maak ik 30 of 40 euro over en dan zie ik wel wat er van terugkomt, als ik het verdubbeld heb stort ik de helft terug. Maar soms ben ik het zo kwijt. Al met al speel ik ongeveer quitte en heb ik er een hoop plezier van gehad. Ghana - USA is een stuk leuker om te kijken als je geld ingezet hebt. :D

Enige wat ik verder leuk vind is poker (geen kansspel) en blackjack (kansspel met zeer gunstige odds). :P Als ik op Aruba ben speel ik vaakk blackjack in het casino met mijn broertje, allebei 60 dollar ofzo. Ben je twee uur verder en heb je vijf gratis baco en een gratis tosti op, de ene keer je geld kwijt en de andere keer steek je 100 dollar winst in je zak. Holland Casino kom ik sowieso nooit. :{w
pi_123266112
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 03:42 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Doet het goed dit jaar, maar of hij zou kunnen aanhaken bij het niveau is de vraag. Als je hem nu haalt, is dat een enorme gok. Als je wacht tot hij zich langere tijd goed laat zien, is hij niet meer betaalbaar. Standaardverhaal met jongere spelers die een mogelijke versterking zijn dus. :P
Uiteraard. Maar is ook pas 21. Daarbij natuurlijk een groot deel van jeugd in de beste opleiding van Nederland gespeeld. Denk dat het een aardige versterking kan zijn als je weinig te besteden hebt, en kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij niet vaag op de radar knippert. Hopen dat van Geel hier een betere inschatting maakt dan in het geval van die koekoek.
pi_123266121
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 03:56 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar is ook pas 21. Daarbij natuurlijk een groot deel van jeugd in de beste opleiding van Nederland gespeeld. Denk dat het een aardige versterking kan zijn als je weinig te besteden hebt, en kan me eigenlijk niet voorstellen dat hij niet vaag op de radar knippert. Hopen dat van Geel hier een betere inschatting maakt dan in het geval van die koekoek.
Dat denk ik ook wel. Ik wist niet dat hij zo jong was, dacht iets ouder. Lijkt me typisch een jongen die je transfervrij zeker moet halen, of wanneer zijn contract bijna afloopt en je hem voor een paar ton kunt oppikken. :) Dat is volgens mij niet aan de orde, maar weet het niet zeker.
pi_123266740
Package deal 28,5 mln zou ik met een grote strik accepteren hoor. Vind ik persoonlijk een vrij astronomisch bedrag voor 2 verdedigers met een 1 en 2 jarig contract. Dat is gemiddeld 14.25 per speler, dat lijkt me een legendarische verkoop.

Maarja, als er meer in die kan zit, ga ik ervan uit dat dat met Van Geel er ook wel uit komt ^O^

[Droommodus]Het jaar erop verkopen we dan Clasie en Vilhena met zijn 2-en voor 50 :9 [\droommodus]
pi_123266795
3-0 voor PSV vandaag. Let maar op
Nothing to see here, carry on
pi_123266828
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag!!
  Moderator zondag 24 februari 2013 @ 08:41:47 #189
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123266880
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 08:30 schreef charmed_angel het volgende:
Wij gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag!!
ha die wachte ik op

[ Bericht 0% gewijzigd door Jimbo op 24-02-2013 08:57:27 ]
  zondag 24 februari 2013 @ 08:43:33 #190
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_123266899
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 01:53 schreef Grifte het volgende:

[..]

Beetje weinig
Voor verdedigers een aardig bedrag. Daarnaast is het beginbod.
  Moderator zondag 24 februari 2013 @ 08:57:14 #191
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123266990
godverdomme, dalijk een half uur in de sneeuw fietsen naar de trein.
Soms wou ik dat ik gewoon een eredevisie supporter was :+
  zondag 24 februari 2013 @ 09:20:42 #193
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123267162
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 08:43 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Voor verdedigers een aardig bedrag. Daarnaast is het beginbod.
Check de PI man, het zou een wereldbedrag zijn, 14m per verdediger.
  zondag 24 februari 2013 @ 09:23:08 #194
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123267178
De Vrij en BMI weg, wie zouden dan hun moeten vervangen?
pi_123267232
quote:
Als PSV niet eerder dat seizoen had gewonnen met 10-0, maar met 2-0 ofzo dan had Feyenoord die wedstrijd gewoon laten lopen en PSV laten winnen om Ajax van het kampioenschap af te houden. Voor Feyenoord is het naast hun eigen succes vooral belangrijk dat Ajax niet succesvol is en geen prijzen pakt.
Kortom, die 10-0 overwinning van PSV heeft ze dus eigenlijk het landskampioenschap gekost.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_123267234
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 09:23 schreef Dekatria het volgende:
De Vrij en BMI weg, wie zouden dan hun moeten vervangen?
Kongolo en Woudenberg neem ik aan? En je hebt Mathijsen en Nelom nog. Oh en als er daadwerkelijk 28m naar de clubkas stroomt zal Van Geel best wel een klein percentage mogen besteden aan versterkingen.
Op donderdag 8 november 2012 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Door PSV spelen jullie nu CL :') !
pi_123267289
Ik zoek dat momentje van die ouwe vent die voor het eerst in de Kuip komt bij die 3-1 van Feyenoord tegen PSV. Zo mooi is dat. Iemand linkje? Ik kan het niet vinden.
  zondag 24 februari 2013 @ 09:41:08 #198
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123267374
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 09:33 schreef jakees het volgende:
Ik zoek dat momentje van die ouwe vent die voor het eerst in de Kuip komt bij die 3-1 van Feyenoord tegen PSV. Zo mooi is dat. Iemand linkje? Ik kan het niet vinden.
pi_123267387
Wilde hem net posten :D

Zo schattig O+
  zondag 24 februari 2013 @ 09:44:56 #200
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_123267411
quote:
Blijft jammer dat die wedstrijd alle goals door verraders vielen.
pi_123267649
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 08:22 schreef RijstNatie het volgende:
hangt af van de dode spelmomenten, als PSV vel corners krijgt, dan winnen ze.
  zondag 24 februari 2013 @ 10:52:06 #202
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_123268386
Wat een rust hier, iedereen al bijna bij de Kuip zeker?
pi_123268531
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 10:52 schreef Siyara het volgende:
ik lig ziek op bed :(
  zondag 24 februari 2013 @ 11:01:56 #204
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_123268549
quote:
Ik stap zo op de fiets w/
pi_123268629
Lekker warm eten zo en dan stream aanslingeren. 加油!
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  zondag 24 februari 2013 @ 11:10:26 #206
357045 Grifte
Feijenoord
pi_123268719
quote:
Ik loop er zo heen, even wachten op maten.

We zullen ze laaaaaten beven, ze zuuuuullle wat beleven
pi_123268878
quote:
Yep, onderweg ^O^
  zondag 24 februari 2013 @ 11:24:06 #208
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_123268931
Stappen zo uit de auto, heb er weer zin in!
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
  zondag 24 februari 2013 @ 11:33:38 #209
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_123269116
quote:
17s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:00 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

ik lig ziek op bed :(
Daar heb ik dus ook last van. Zou eerste keer Kuip worden voor me...
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  zondag 24 februari 2013 @ 11:34:17 #210
174296 Siyara
Feyenoord!
pi_123269132
quote:
8s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:33 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Wow dat is echt klote
pi_123269168
En Feyenoord is zojuist op een 1-0 voorsprong gekomen door een schitterende goal van wie anders, Graziano Pelle! Heeeeeuj!

"Daar gaat je gemeentegeld, daar gaat je gemeentegeld, daar gaat je gemeentegeld!"
"En spoel dat geld maar door de plee, en spoel dat geld maar door de plee!"
"Mark van Bommel, gele kaart, gele kaart, gele kaa-haa-haart!"
"Het is vierkant, het is geel, Mark van Bommel kreeg er veel, jalalalalalalalaaaa!"
  zondag 24 februari 2013 @ 11:37:40 #212
394188 Yipper
VI Hooligans
pi_123269202
Ik lig ook ziek op bed, ik baal er echt van. :{
  zondag 24 februari 2013 @ 11:38:48 #213
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_123269228
Zou zelfs m'n eerste wedstrijd in Nederland moeten zijn maar nee.....meh.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_123269238
quote:
8s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:33 schreef Rabieluh het volgende:

[..]

Ow dat is helemaal klote dan -O-
Ik zou op de seizoenskaart van mijn pa gaan, die ook ziek op bed ligt. Maar ik werd dus gisteravond ook ziek :')

Dus dan maar de wedstrijd bestellen zo :P
quote:
15s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:37 schreef Yipper het volgende:
Ik lig ook ziek op bed, ik baal er echt van. :{
Het ligt ook aan het weer hoor :( Ben er nu wel een beetje klaar mee :r

Ik wil zon! Warmte! LENTE O+

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 11:39:28 ]
pi_123269251
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
En Feyenoord is zojuist op een 1-0 voorsprong gekomen door een schitterende goal van wie anders, Graziano Pelle! Heeeeeuj!

"Daar gaat je gemeentegeld, daar gaat je gemeentegeld, daar gaat je gemeentegeld!"
"En spoel dat geld maar door de plee, en spoel dat geld maar door de plee!"
"Mark van Bommel, gele kaart, gele kaart, gele kaa-haa-haart!"
"Het is vierkant, het is geel, Mark van Bommel kreeg er veel, jalalalalalalalaaaa!"
_O- _O-
Feyenoord Rotterdam
pi_123269265
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 08:22 schreef RijstNatie het volgende:
Waar baseer je dat op? Op je hersencellentekort?
pi_123269321
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Waar baseer je dat op? Op je hersencellentekort?
Heb je weer billenkoek gekregen van je ouders en ga je je weer afreageren op fok?
pi_123269358
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:42 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Heb je weer billenkoek gekregen van je ouders en ga je je weer afreageren op fok?
Ga jij net voor de wedstrijd van je club, het FOK!forum langs om iedereen uit te lachen of uit te dagen?
pi_123269376
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ga jij net voor de wedstrijd van je club, het FOK!forum langs om iedereen uit te lachen of uit te dagen?
Ik lach niemand uit.
pi_123270076
Psv eindhovuh en come on psv! Enige liederen die het uitvak van psv kent.
pi_123270268
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:11 schreef tammepiet het volgende:
Psv eindhovuh en come on psv! Enige liederen die het uitvak van psv kent.
Daarbij klinkt 'come on psv' als 'kom on peesvee'.
  zondag 24 februari 2013 @ 12:22:20 #222
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_123270385
Tim immers gaat shinen
pi_123270531
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:22 schreef TweeGrolsch het volgende:
Tim immers gaat shinen
zo ben niet wakker

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 12:31:11 ]
pi_123270653
Ik shine ook.... van de koorts ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 12:30:53 ]
pi_123270661
schaken speelt
pi_123270688
geen vervanger voor Pelle op de bank.
  zondag 24 februari 2013 @ 12:44:58 #227
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123271181
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:53 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Kolkka? _O-

Man, dat was destijds imo juist een van de weinige spelers die níet onder z'n eigen kunnen presteerde, maar zelfs flink daarboven. Dat het dan alsnog vrij kak was is een tweede en ligt gewoon aan zijn kwaliteiten.
Kolkka: ‘Ik maakte voor het eerst mee dat supporters juichten als ik werd gewisseld.’

Huysegems: ‘De fans floten mij ook uit als een actie mislukte. Je kunt moeilijk ontkennen dat je het niet hoort, het snijdt door je ziel en toch moet ik me daarvoor afsluiten.’

Kolkka: ‘Onbewust heeft het toch invloed. Het klopt dat ik vaak met de handrem aan speel, Feyenoord heeft de ware Kolkka nog niet gezien.’

Na de 0-0 tegen Willem II constateert Feyenoord-trainer Erwin Koeman dat zijn spelers meer last lijken te hebben van de ambiance in De Kuip dan de tegenstander. ‘Anders kan ik niet verklaren dat sommige spelers zich liever verschuilen en de bal niet willen hebben.’
pi_123271199
Kan geen NL-commentaar vinden qua streams.

Fucking veel vuurwerk hier in Beijing ook, hoor amper iets.

Immers onderuit geschopt en niks. :r
  zondag 24 februari 2013 @ 12:45:27 #229
101809 BObNL
Je bent top!
pi_123271206
Als dat geen voordeel is :') wat een mongool
Leuter mee!!
pi_123271273
Die Zanka. :')
pi_123271526
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:47 schreef SuperHarregarre het volgende:
Die Zanka. :')
dit dus :P
pi_123271578
Boetiüs milkshaket Zanka.
  zondag 24 februari 2013 @ 12:55:37 #233
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123271582
Vind Feyenoord echt goed spelen.
  zondag 24 februari 2013 @ 12:57:34 #234
101809 BObNL
Je bent top!
pi_123271661
Pelle speelt ook lekker mee vandaag
Leuter mee!!
pi_123271674
ze moeten janmaat wel hebben elke keer
pi_123271697
v gaal op de tribune
  zondag 24 februari 2013 @ 12:59:16 #237
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_123271733
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 12:57 schreef arjan1212 het volgende:
ze moeten janmaat wel hebben elke keer
hij kwam ook.wel als een buffel aan!
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_123271749
indi in de brancaard het veld af
pi_123271756
Dat hoorde een tweede gele kaart te zijn voor Lens, of niet?
pi_123271777
BMI = stuk
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
pi_123271780
:r Lens. Beetje onze beer kapotschoppen. Frusti.
pi_123271809
De actie van Lens is toch niet beoordeeld dus deze kan nog worden gestraft.
pi_123271865
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:00 schreef Ajacied422 het volgende:
De actie van Lens is toch niet beoordeeld dus deze kan nog worden gestraft.
Doen ze niet. Was ook weer niet zo zwaar dat het voor ophef zorgt.
pi_123271884
Psv is nergens.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_123271915
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:02 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Doen ze niet. Was ook weer niet zo zwaar dat het voor ophef zorgt.
Alleen al omdat PSV zo lekker hapt op de tuchtcommissie meoten ze het doen.
pi_123271994
Clasie, the fuck. Waarom rost ie de bal niet gewoon weg
pi_123271996
Clasie = held
pi_123272000
wat een blunder van clasie
pi_123272016
Je ziet die tyfus bal gewoon aankomen van een kilometer afstand. Ram die bal lekker over de zijlijn ofzo ><
pi_123272077
Joe mien everyting to mie.
  zondag 24 februari 2013 @ 13:06:13 #251
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123272080
Clasie :(.
pi_123272107
Kan daar echt pissig om worden. :( Drie uur kappen met die bal, ja dan vraag je om een goal tegen.
pi_123272113
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Clasie, the fuck. Waarom rost ie de bal niet gewoon weg
Ja dat vroeg ik mij ook af :{
pi_123272170
Nelom, ruktor. :(
pi_123272183
PSV heeft eigenlijk weinig te vertellen op die 0-1 na.
pi_123272212
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV heeft eigenlijk weinig te vertellen op die 0-1 na.
ja inderdaad, jammer dat het 0-1 staat door een fout van Clasie -O-
Maar psv verdient niet om te winnen in ieder geval :')
  zondag 24 februari 2013 @ 13:08:48 #257
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_123272218
Tsja..............kan gebeuren, mouwen opstropen en winnen :Y Jordy Clasie is immers het Baassie
Sporten voor Sophia
pi_123272248
Tyfuskuiper weer. :(
pi_123272290
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef SuperHarregarre het volgende:
Tyfuskuiper weer. :(
Lens gaat gewoon liggen ja.
pi_123272334
Zie die Mertens gaan dan. :')
pi_123272337
Mooi als dat hele Kuip gefap te niet wordt gedaan door deze droge 0-1
pi_123272363
Tieft lekker op.
pi_123272425
Tijdrekken met je 30 miljoen investeringen. :')
pi_123272696
Kuipertje, Kuipertje.
  zondag 24 februari 2013 @ 13:19:06 #265
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_123272703
F*ck zo weer Verhoek erin :(
Sporten voor Sophia
pi_123272725
Die vieze maniertjes van die PSV-Spelers :r :r :r :r
pi_123272792
Godverdomme
Feyenoord Rotterdam
  zondag 24 februari 2013 @ 13:21:15 #268
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_123272825
Onterechte tussenstand.
pi_123272830
Afhaken.
pi_123272842
Godverdomme, het zal toch niet zo zijn dat we de wedstrijd uit handen geven door zo'n achterlijke kutfout van Clasie. :r

Tot aan die fout hield Feyenoord PSV onder druk, en na de 0-1 komt PSV er veel vaker gevaarlijk uit en lijkt Feyenoord de grip kwijt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_123272851
Lens had er gewoon al niet meer in mogen staan... Kuipers :N
BFF met GGMM
pi_123272858
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:19 schreef Toekito het volgende:
F*ck zo weer Verhoek erin :(
Ja andere aanvallers heeft Koeman niet meegenomen.
pi_123272877
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:21 schreef huffderobot het volgende:
Afhaken.
Wegblijven.
BFF met GGMM
pi_123272891
Zo jammer weer dit :'(
pi_123272957
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:22 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wegblijven.
Lekker tweede helft kijken. :)
  zondag 24 februari 2013 @ 13:24:43 #276
356891 Abed
hooggeleid
pi_123273018
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:21 schreef DonRaja het volgende:
Lens had er gewoon al niet meer in mogen staan... Kuipers :N
Jullie krijgen nog wel de wekelijkse penalty of een ander cadeautje :')
'Als de vis gaat stinken moet je bij de kop beginnen' - Aad300
pi_123273053
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:24 schreef Abed het volgende:

[..]

Jullie krijgen nog wel de wekelijkse penalty of een ander cadeautje :')
Zoals tegen Zwolle bedoel je? :{
BFF met GGMM
pi_123273083
Ik heb de sfeer in de Kuip trouwens lang niet zo lamlendig meegemaakt. Na vijf minuten hoorde ik alleen: "boeren, boeren".. :Z
pi_123273085
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:23 schreef huffderobot het volgende:

[..]

Lekker tweede helft kijken. :)
Ik kijk wedstrijden van Feyenoord al vele jaren niet meer 'lekker'... :+
BFF met GGMM
  Moderator zondag 24 februari 2013 @ 13:26:06 #280
42184 crew  DaMart
pi_123273086
In de tweede helft maar gewoon erop en erover bij PSV en met 2-1 winnen :Y.
pi_123273155
Zoveel beter is PSV niet, Feyenoord vond ik zelfs de bovenliggende partij tot de 0-1, die alleen viel door zo'n onvoorstelbaar domme fout van Clasie. :r
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_123273189
Wijnaldum juicht ook lekker hard. Wat een stoeptegel is 't ook.
pi_123273293
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:26 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik kijk wedstrijden van Feyenoord al vele jaren niet meer 'lekker'... :+
Ja, maar ik ben ook voor PSV en tegen Feyenoord. Dat is anders kijken. :{w
pi_123273296
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wijnaldum juicht ook lekker hard. Wat een stoeptegel is 't ook.
En terecht toch? Ik heb een hekel aan spelers die niet juigen tegen hun oude club(s). Alsof je voor het sentiment op het veld staat.
pi_123273341
Hij is wel vrij onzichtbaar verder, onze Gini...
BFF met GGMM
pi_123273346
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:30 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

En terecht toch? Ik heb een hekel aan spelers die niet juigen tegen hun oude club(s). Alsof je voor het sentiment op het veld staat.
Hangt ook van de manier waarop je weggaat en hoe je je gedraagt tijdens je tijd bij je oude club. Spelers die hun clublogo kussen en daarna juichen tegen diezelfde club...sorry hoor. :')
pi_123273348
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:30 schreef Hamilcar het volgende:

[..]

Dit dus. Zou respectloos zijn naar zijn nieuwe club en supporters.
pi_123273379
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Dit dus. Zou respectloos zijn naar zijn nieuwe club en supporters.
Die zitten er toch niet.
BFF met GGMM
pi_123273421
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Die zitten er toch niet.
Ik heb tot nu toe meer PSV-supporters gehoord dan dat fantastische legioen. Heerst de griep in Rotterdam?
pi_123273468
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Ik heb tot nu toe meer PSV-supporters gehoord dan dat fantastische legioen. Heerst de griep in Rotterdam?
_O-
Only sing when you're winning.
BFF met GGMM
pi_123273488
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef DonRaja het volgende:

[..]

_O-
Only sing when you're winning.
Vandaar dat het legioen zo stil is dus. Fijn dat je het even uitlegt.
pi_123273495
quote:

[..]

Sorry maar dan ben je volgens mij echt oost-indisch doof. :')
pi_123273510
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Hangt ook van de manier waarop je weggaat en hoe je je gedraagt tijdens je tijd bij je oude club. Spelers die hun clublogo kussen en daarna juichen tegen diezelfde club...sorry hoor. :')
True, maar het is niet alsof we het over een type Steven Gerrard hebben die tegen z'n oude club van 10-15 jaar scoort :p
pi_123273517
Waarom is het Legioen zo stil? De kou? :?
pi_123273527
quote:

[..]

Nee zijn allemaal colums aan het typen over de onneembare vesting de Kuip. Mijn God elke wedstrijd weer, zo cliché.
pi_123273541
quote:

[..]

Kijk noodgedwongen via ESPN en zelfs de commentator daar is 't niet met je eens. ;)
pi_123273548
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Vandaar dat het legioen zo stil is dus. Fijn dat je het even uitlegt.
Voortaan ook niet janken als er in jullie topic een beetje wordt geplaagd he meid. :W
BFF met GGMM
pi_123273600
Clasie speelt ongelukkig.
pi_123273662
BLESS.
  Moderator zondag 24 februari 2013 @ 13:37:03 #300
42184 crew  DaMart
pi_123273671
Schaken *O*.
pi_123273686
BLESSSSSSSSSSSSSSSS!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')