abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123240598
Boetius gaat Zanka helemaal doldraaien. Hij gaat de beslissende factor worden bij Feyenoord.
  Moderator zaterdag 23 februari 2013 @ 14:58:39 #3
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123240609
kaper :{w
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 23 februari 2013 @ 14:58:50 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123240616
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Boetius gaat Zanka helemaal doldraaien. Hij gaat de beslissende factor worden bij Feyenoord.
milkshake enzo
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_123240618
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
milkshake ofzo
pi_123240623
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:56 schreef jakees het volgende:

[..]

Noem mij een rare, maar als je nou eens met rust gelijk staat en niet je eigen ploeg uitfluit, dan heb je kans dat je de wedstrijden ook makkelijker wint? Is dat niks?
Ik heb geen scc voor PSV thuis, dus dat fluiten tijdens wedstrijden kan ik mezelf niet aanrekenen. Ik reageerde op degene die al handenwrijvend aan het zoeken waren naar spreekkoren richting PSV ipv de broodnodige spreekkoren richting eigen team.
Dit, dus.
  Moderator zaterdag 23 februari 2013 @ 14:59:02 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123240624
quote:
Wesley Verhoek heeft in een poging om het juiste niveau te bereiken bij Feyenoord aangeklopt bij een sportpsycholoog.

De rechterspits vertelt daar openhartig over in het nieuwste nummer van Feyenoord Magazine. 'Er zijn in het voetbal niet veel mensen aan wie je alles kunt vertellen wat je dwars zit'.

'Een sportpsycholoog kan wat dat betreft zeker helpen', meent de vleugelspits. 'Ik moet gewoon doen waar ik goed in ben. Simpel voetballen. Dan komt het goede gevoel vanzelf weer.'
huilie :') :D
pi_123240638
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef Jimbo het volgende:
kaper :{w
Ik vond het zo'n goeden tt, het spijt mij
pi_123240657
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik heb geen scc voor PSV thuis, dus dat fluiten tijdens wedstrijden kan ik mezelf niet aanrekenen. Ik reageerde op degene die al handenwrijvend aan het zoeken waren naar spreekkoren richting PSV ipv de broodnodige spreekkoren richting eigen team.
Die zijn er al genoeg, waar maak jij je druk om. :')
pi_123240708
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die zijn er al genoeg, waar maak jij je druk om. :')
Ik maak me niet druk. Ik vond het alleen typisch dat als er tegen PSV wordt gespeeld dat er dan harder lijkt te worden gezocht naar maniertjes om Wijnaldum en van Bommel botbreuken toe te wensen dan 15 minuten lang de eigen ploeg aan te moedigen waardoor de voorsprong binnen het kwartier nagenoeg vast staat, in mijn ogen.
Dit, dus.
pi_123240728
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk. Ik vond het alleen typisch dat als er tegen PSV wordt gespeeld dat er dan harder lijkt te worden gezocht naar maniertjes om Wijnaldum en van Bommel botbreuken toe te wensen dan 15 minuten lang de eigen ploeg aan te moedigen waardoor de voorsprong binnen het kwartier nagenoeg vast staat in mijn ogen.
Dat gebeurt tegen elke tegenstander joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240730
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk. Ik vond het alleen typisch dat als er tegen PSV wordt gespeeld dat er dan harder lijkt te worden gezocht naar maniertjes om Wijnaldum en van Bommel botbreuken toe te wensen dan 15 minuten lang de eigen ploeg aan te moedigen waardoor de voorsprong binnen het kwartier nagenoeg vast staat in mijn ogen.
Wat een onzin, dat is niet alleen tegen PSV.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 15:02:06 ]
pi_123240775
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240778
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat gebeurt tegen elke tegenstander joh.
Zo zonde is dat. Want je benadeeld jezelf alleen maar. Ik kan me niet voorstellen dat jongens van Feyenoord beter presteren als collega Wijnaldum een hoerenjong wordt genoemd, terwijl je met pakweg 20.000 het toezingen van een Feyenoordspeler direct effect ziet.
Dit, dus.
pi_123240808
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zo zonde is dat. Want je benadeeld jezelf alleen maar. Ik kan me niet voorstellen dat jongens van Feyenoord beter presteren als collega Wijnaldum een hoerenjong wordt genoemd, terwijl je met pakweg 20.000 het toezingen van een Feyenoordspeler direct effect ziet.
nogmaals, het is niet een of verhaal.

Tegenstander wordt afgemaakt, Feyenoord naar voren geschreeuwd. Simple as that.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240821
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Van mij hoeft het ook niet zo hoor spreekkoren tegen andere teams. Maar stellen dat het contraproductief werkt is objectief gezien gewoon niet waar. Dus eigenlijk is het resultaattechnisch gezien goed om spelers belachelijk te maken. Daarnaast hoef je denk ik niet als PSV supporter aan feyenoord uit te leggen hoe je je eigen club moet steunen. Zou een beetje hetzelfde zijn als Afrikanen die Amerikanen gaan uitleggen hoe je het hongerprobleem oplost.
pi_123240849
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef jakees het volgende:
Daarnaast hoef je denk ik niet als PSV supporter aan feyenoord uit te leggen hoe je je eigen club moet steunen. Zou een beetje hetzelfde zijn als Afrikanen die Amerikanen gaan uitleggen hoe je het hongerprobleem oplost.
_O- _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240857
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het gebeurt allebei, als Wijnaldum wat doet dan wordt hij uitgejouwd en daarna gaat iedereen gewoon weer verder waar ze waren gebleven. Puntjes, schreeuwen en kankeren.

Niks mis mee.
pi_123240880
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef jakees het volgende:

[..]

Van mij hoeft het ook niet zo hoor spreekkoren tegen andere teams. Maar stellen dat het contraproductief werkt is objectief gezien gewoon niet waar. Dus eigenlijk is het resultaattechnisch gezien goed om spelers belachelijk te maken. Daarnaast hoef je denk ik niet als PSV supporter aan feyenoord uit te leggen hoe je je eigen club moet steunen. Zou een beetje hetzelfde zijn als Afrikanen die Amerikanen gaan uitleggen hoe je het hongerprobleem oplost.
Lijkt me wel degelijk contraproductief. Als je met 20.000 man Wijnaldum uitscheldt heeft dat minder effect op eigen spelers. En ik heb nog steeds geen scc bij PSV dus over de wijze van supporteren van thuispubliek in Eindhoven voel ik me niet aangesproken.
Dit, dus.
pi_123240955
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Lijkt me wel degelijk contraproductief. Als je met 20.000 man Wijnaldum uitscheldt heeft dat minder effect op eigen spelers. En ik heb nog steeds geen scc bij PSV dus over de wijze van supporteren van thuispubliek in Eindhoven voel ik me niet aangesproken.
Je snapt nog steeds niet dat het allebei kan ouwe schoenzwaaiert?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240988
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Je snapt nog steeds niet dat het allebei kan ouwe schoenzwaaiert?
Ik zwaai al helemaal niet met schoenen :') Maargoed, blijkbaar zijn jullie overtuigd van het feit dat het redelijk in balans is, maar dat geloof ik niet.
Dit, dus.
pi_123240995
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je bent onderdeel van PSV. Jij spreekt Feyenoord aan en daar voelen "wij" ons door aangesproken. Door je te distantiëren van je eigen publiek wordt je nog ongeloofwaardiger. Nogmaals een PSV-er die het Feyenoord publiek uitlegt hoe je achter een club moet staan is een beetje als Lance Armstrong die voorop gaat in de strijd tegen doping: ongeloofwaardig.
pi_123241002
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zwaai al helemaal niet met schoenen :') Maargoed, blijkbaar zijn jullie overtuigd van het feit dat het redelijk in balans is, maar dat geloof ik niet.
Kom je wel eens in De Kuip dan?
pi_123241006
quote:

[..]

Dan geloof je dat toch niet joh. Of heb je wel een seizoenskaart bij Feyenoord?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241013
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:09 schreef jakees het volgende:

[..]

Je bent onderdeel van PSV. Jij spreekt Feyenoord aan en daar voelen "wij" ons door aangesproken. Door je te distantiëren van je eigen publiek wordt je nog ongeloofwaardiger. Nogmaals een PSV-er die het Feyenoord publiek uitlegt hoe je achter een club moet staan is een beetje als Lance Armstrong die voorop gaat in de strijd tegen doping: ongeloofwaardig.
Ik distantieer mij niet van eigen publiek? Ik neem geen verantwoordelijkheid voor iets waar ik part noch deel aan heb, dat lijkt me een ander verhaal?
Dit, dus.
pi_123241055
quote:

[..]

Nu gooi je het over een andere boeg. Achter het team / de club staan is altijd in overwicht ten opzichte van het bejegenen van de tegenpartij. Daar kan jij als niet thuissupporterende-1x per jaar in de kuip zijnde supporter niet over oordelen.
pi_123241057
Wat zou zijn gedachtegang dan zijn vraag ik mij af.

''Laat ik eens in het Feijenoord-topic gaan praten over dat ze niet alleen maar spelers moeten uitjouwen, lijkt mij leuk en ik heb zeker wel een punt''

:')
pi_123241058
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:10 schreef Typisch het volgende:

[..]

Kom je wel eens in De Kuip dan?
Morgen wordt de 6e keer. En dan zie ik alleen de wedstrijden tegen PSV, dat was eigenlijk ook hetgeen waar ik het over had, het zoeken naar PSVspelers in plaats van 15 minuten lang de Eindhovenaren links laten liggen.
Dit, dus.
pi_123241097
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:11 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Morgen wordt de 6e keer. En dan zie ik alleen de wedstrijden tegen PSV, dat was eigenlijk ook hetgeen waar ik het over had, het zoeken naar PSVspelers in plaats van 15 minuten lang de Eindhovenaren links laten liggen.
Waar haal je die 15 minuten vandaan? En er is niks gepland, geen kapo, geen trommels gewoon reageren op wat er op het veld gebeurt.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 15:13:05 ]
pi_123241106
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:11 schreef Typisch het volgende:
Wat zou zijn gedachtegang dan zijn vraag ik mij af.

''Laat ik eens in het Feijenoord-topic gaan praten over dat ze niet alleen maar spelers moeten uitjouwen, lijkt mij leuk en ik heb zeker wel een punt''

:')
Nee? Ik reageer op de vraag 'Zijn er nog lollige spreekkoren' waarop ik me hardop afvraag waarom je die Eindhovenaren niet gewoon links laat liggen en de eerste 15 minuten alleen op Feyenoord concentreert waardoor die 1-0 voorsprong een zekerheid is.
Dit, dus.
pi_123241126
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Nee? Ik reageer op de vraag 'Zijn er nog lollige spreekkoren' waarop ik me hardop afvraag waarom je die Eindhovenaren niet gewoon links laat liggen en de eerste 15 minuten alleen op Feyenoord concentreert waardoor die 1-0 voorsprong een zekerheid is.
Neger wat?! :')
pi_123241153
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:09 schreef jakees het volgende:

[..]

Snap dat dan, Buitendam is de uber PSV supporter. Hij zorgt er in zijn eentje voor dat PSV de tegenstanders opvreet.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241158
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Zanka, Derijck, Marcelo en Willems.

Dan kun je nota bene Verhoek nog opstellen en de voorsprong pakken.
Dit, dus.
pi_123241199
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:14 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zanka, Derijck, Marcelo en Willems.

Dan kun je nota bene Verhoek nog opstellen en de voorsprong pakken.
Ja, dus? Volgens mij is het tijd voor je medicijnen. :')
pi_123241259
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:13 schreef Typisch het volgende:

[..]

Voor de wedstrijd worden ook niet de Feyenoorder toegezongen, klinkt niet het hand-in-hand, staan de supporters niet te juichen bij de eigen opstelling, etc. Daarnaast klinkt niet super-feyenoord you make us happy maar wordt alleen maar wijnaldum uitgefloten. Ik zou best een keer in het stadion het hand in hand willen horen maar dat hoor je nooit echt jammer man. Dan liever naar PSV toe. Daar staan ze ALTIJD achter hun eigen ploeg, fluiten ze nooit hun ploeg uit en wachten ze nooit spelers op na een slecht resultaat. Mooie club man. Verkeerde keuze gemaakt als ik Buitendam mag geloven.
pi_123241265
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:15 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ja, dus? Volgens mij is het tijd voor je medicijnen. :')
Dus denk ik dat als je PSV het eerste kwartier links laat liggen en Feyenoord richting die verdediging schreeuwt je meer kans maakt op een vroege voorsprong dan wanneer je je daarnaast bezighoudt met PSV spelers.
Dit, dus.
pi_123241292
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dus denk ik dat als je PSV het eerste kwartier links laat liggen en Feyenoord richting die verdediging schreeuwt je meer kans maakt op een vroege voorsprong dan wanneer je je daarnaast bezighoudt met PSV spelers.
Gast wat. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:18:31 #38
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123241294
Lekker belangrijk, het is altijd al zo geweest dat het in De Kuip kan ontaarden in een ware hel en dat ligt lang niet altijd aan de tegenstander, het tijdstip of de plek op de ranglijst.
Het zijn geregeld kleine dingen die er voor zorgen dat de sfeer ineens compleet omslaat en Wijnaldum is nou eenmaal een van die triggers die ervoor zorgt dat hij van te voren al weet dat het weer een lastige middag gaat worden.

En zo zijn er nog tientallen triggers, dat zorgt ervoor dat het bij een Feyenoord-AZ vrij stil kan zijn en het compleet kan ontsporen tegen De Graafschap of VVV. Dat maakt het juist zo mooi, een foute beslissing, een tegenstander met een wegwerpgebaar, een opstootje, een eigen speler die het publiek ophitst, een penalty tegen, het idee dat je voorbij de rivaal kan op de ranglijst, de angst voor een zoveelste nederlaag óf juist de kans om weer te dromen van een kampioenschap ... of gewoon een klote bestuur, het wegsturen van een jeugdtrainer, een nieuw stadion, het tijdstip van spelen, het overlijden van een Feyenoorder ... zoveel dingen die bij Feyenoord kunnen zorgen voor een historisch hoogte of dieptepunt.

In tegenstelling tot veel clubs waarbij énkel het affiche zorgt voor gevulde stadions en de voorsprong zorgt voor een beetje sfeer, dat maakt het voor mij zo mooi. O+

En doe nou niet alsof het uitfluiten van Wijnaldum, wanneer ie aan de bal is, er voor zorgt dat het het "Hand in Hand" e.d. niet ingezet worden. Die overloper is enkel extra olie op het vuur dat zorgt voor een heet middagje op Zuid. Een mooie extra trigger die ervoor zorgt dat het stadion als vanouds zal beven. :)
pi_123241337
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:17 schreef jakees het volgende:

[..]

Voor de wedstrijd worden ook niet de Feyenoorder toegezongen, klinkt niet het hand-in-hand, staan de supporters niet te juichen bij de eigen opstelling, etc. Daarnaast klinkt niet super-feyenoord you make us happy maar wordt alleen maar wijnaldum uitgefloten. Ik zou best een keer in het stadion het hand in hand willen horen maar dat hoor je nooit echt jammer man. Dan liever naar PSV toe. Daar staan ze ALTIJD achter hun eigen ploeg, fluiten ze nooit hun ploeg uit en wachten ze nooit spelers op na een slecht resultaat. Mooie club man. Verkeerde keuze gemaakt als ik Buitendam mag geloven.
Het wordt wel snel in het belachelijke getrokken, merk ik :')

In de Kuip heeft het wel snel een handje van anti-PSV dan pro-Feyenoord, dat verbaast me wel.
Dit, dus.
pi_123241366
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:19 schreef Buitendam het volgende:

[..]

In de Kuip heeft het wel snel een handje van anti-PSV dan pro-Feyenoord, dat verbaast me wel.
Dat is echt bullshit man. :')
pi_123241400
quote:

[..]

Dat is vooral je eierdop die aan het praten is.

Vorig seizoen een geweldig Feyenoord sfeertje bij die wedstrijd, jaar ervoor trouwens ook.

Komt misschien ook een beetje omdat je het uitvak gewoon niet hoort.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241407
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:18 schreef Lastpost het volgende:
en Wijnaldum is nou eenmaal een van die triggers die ervoor zorgt dat hij van te voren al weet dat het weer een lastige middag gaat worden.
Ik denk het niet. Ik denk dat Wijnaldum gewoon zijn wedstrijd speelt en daarna in zijn 8-ton waardige auto terug naar huis rijdt. De impact wordt in mijn ogen toch echt wel opgeblazen op sommige momenten.
Dit, dus.
pi_123241457
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik denk dat Wijnaldum gewoon zijn wedstrijd speelt en daarna in zijn 8-ton waardige auto terug naar huis rijdt. De impact wordt in mijn ogen toch echt wel opgeblazen op sommige momenten.
Je haalt nu je eigen verhaaltje onderuit, of denk je wél dat Verhoek ineens een meesterlijke voorzet geeft als er ''Hup Wesley'' wordt geroepen?
pi_123241459
quote:

[..]

Je hebt gelijk ik trek het in het belachelijke. Als PSV-er mag je best commentaar hebben op het spel, Immers, Verhoek, etc. Niet over hoe je een ploeg steunt. Nogmaals ik hou ook meer van het steunen van eigen team (wat ook 90% gebeurt) maar stellen dat Feyenoord het 1e kwartier alleen bezig met de tegenstander slaat nergens op. Maar neem je boekje morgen mee en schrijf op wat je anti-PSV vindt en wat PRO-FEY.
pi_123241475
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is vooral je eierdop die aan het praten is.

Vorig seizoen een geweldig Feyenoord sfeertje bij die wedstrijd, jaar ervoor trouwens ook.

Komt misschien ook een beetje omdat je het uitvak gewoon niet hoort.
Kritiek op de sfeer in de Kuip zul je uit mijn mond niet horen, dacht ik. Zonde alleen dat het anti de overhand neemt zodra Wijnaldum en consorten de Kuip binnen stapt.
Dit, dus.
pi_123241497
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kritiek op de sfeer in de Kuip zul je uit mijn mond niet horen, dacht ik. Zonde alleen dat het anti de overhand neemt zodra Wijnaldum en consorten de Kuip binnen stapt.
Tsja, dit is dus niet het geval. Slechts als een Wijnaldum aan de bal is.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241511
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef Typisch het volgende:

[..]

Je haalt nu je eigen verhaaltje onderuit, of denk je wél dat Verhoek ineens een meesterlijke voorzet geeft als er ''Hup Wesley'' wordt geroepen?
Ik denk dat er met Verhoek sowieso geen land te bezeilen is, dat ten eerste. Maar een pro-sfeer helpt in het algemeen wel beter dan de anti-liedjes. Vorig jaar stak er 1 speler met kop en schouders bovenuit qua aandacht en dat was Wijnaldum vanaf de tribunes van de Kuip. Dat vind ik raar.
Dit, dus.
pi_123241551
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk dat er met Verhoek sowieso geen land te bezeilen is, dat ten eerste. Maar een pro-sfeer helpt in het algemeen wel beter dan de anti-liedjes. Vorig jaar stak er 1 speler met kop en schouders bovenuit qua aandacht en dat was Wijnaldum vanaf de tribunes van de Kuip. Dat vind ik raar.
En nog werd er gewonnen, moet je nagaan.
pi_123241557
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ok Buitendam! Ik zal vragen of de man met de meeste invloed bij het legioen (HMF) kan zorgen voor het inzetten van het hand-in-hand. Dit lied is namelijk al jaren niet van de tribune geklonken. En nogmaals het afzeiken van andere spelers is niet per se slecht voor de prestaties integendeel. Je ziet veel mensen gewoon slechter presteren in de Kuip en ik durf te wedden dat door de vijandigheid komt. Suarez had daar niets van maar vele andere wel.
pi_123241560
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Tsja, dit is dus niet het geval. Slechts als een Wijnaldum aan de bal is.
Uhuh :D
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')