abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123240598
Boetius gaat Zanka helemaal doldraaien. Hij gaat de beslissende factor worden bij Feyenoord.
  Moderator zaterdag 23 februari 2013 @ 14:58:39 #3
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123240609
kaper :{w
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  Moderator zaterdag 23 februari 2013 @ 14:58:50 #4
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123240616
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Boetius gaat Zanka helemaal doldraaien. Hij gaat de beslissende factor worden bij Feyenoord.
milkshake enzo
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
pi_123240618
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
milkshake ofzo
pi_123240623
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:56 schreef jakees het volgende:

[..]

Noem mij een rare, maar als je nou eens met rust gelijk staat en niet je eigen ploeg uitfluit, dan heb je kans dat je de wedstrijden ook makkelijker wint? Is dat niks?
Ik heb geen scc voor PSV thuis, dus dat fluiten tijdens wedstrijden kan ik mezelf niet aanrekenen. Ik reageerde op degene die al handenwrijvend aan het zoeken waren naar spreekkoren richting PSV ipv de broodnodige spreekkoren richting eigen team.
Dit, dus.
  Moderator zaterdag 23 februari 2013 @ 14:59:02 #7
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_123240624
quote:
Wesley Verhoek heeft in een poging om het juiste niveau te bereiken bij Feyenoord aangeklopt bij een sportpsycholoog.

De rechterspits vertelt daar openhartig over in het nieuwste nummer van Feyenoord Magazine. 'Er zijn in het voetbal niet veel mensen aan wie je alles kunt vertellen wat je dwars zit'.

'Een sportpsycholoog kan wat dat betreft zeker helpen', meent de vleugelspits. 'Ik moet gewoon doen waar ik goed in ben. Simpel voetballen. Dan komt het goede gevoel vanzelf weer.'
huilie :') :D
pi_123240638
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef Jimbo het volgende:
kaper :{w
Ik vond het zo'n goeden tt, het spijt mij
pi_123240657
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik heb geen scc voor PSV thuis, dus dat fluiten tijdens wedstrijden kan ik mezelf niet aanrekenen. Ik reageerde op degene die al handenwrijvend aan het zoeken waren naar spreekkoren richting PSV ipv de broodnodige spreekkoren richting eigen team.
Die zijn er al genoeg, waar maak jij je druk om. :')
pi_123240708
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:59 schreef Typisch het volgende:

[..]

Die zijn er al genoeg, waar maak jij je druk om. :')
Ik maak me niet druk. Ik vond het alleen typisch dat als er tegen PSV wordt gespeeld dat er dan harder lijkt te worden gezocht naar maniertjes om Wijnaldum en van Bommel botbreuken toe te wensen dan 15 minuten lang de eigen ploeg aan te moedigen waardoor de voorsprong binnen het kwartier nagenoeg vast staat, in mijn ogen.
Dit, dus.
pi_123240728
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk. Ik vond het alleen typisch dat als er tegen PSV wordt gespeeld dat er dan harder lijkt te worden gezocht naar maniertjes om Wijnaldum en van Bommel botbreuken toe te wensen dan 15 minuten lang de eigen ploeg aan te moedigen waardoor de voorsprong binnen het kwartier nagenoeg vast staat in mijn ogen.
Dat gebeurt tegen elke tegenstander joh.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240730
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik maak me niet druk. Ik vond het alleen typisch dat als er tegen PSV wordt gespeeld dat er dan harder lijkt te worden gezocht naar maniertjes om Wijnaldum en van Bommel botbreuken toe te wensen dan 15 minuten lang de eigen ploeg aan te moedigen waardoor de voorsprong binnen het kwartier nagenoeg vast staat in mijn ogen.
Wat een onzin, dat is niet alleen tegen PSV.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2013 15:02:06 ]
pi_123240775
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240778
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat gebeurt tegen elke tegenstander joh.
Zo zonde is dat. Want je benadeeld jezelf alleen maar. Ik kan me niet voorstellen dat jongens van Feyenoord beter presteren als collega Wijnaldum een hoerenjong wordt genoemd, terwijl je met pakweg 20.000 het toezingen van een Feyenoordspeler direct effect ziet.
Dit, dus.
pi_123240808
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Zo zonde is dat. Want je benadeeld jezelf alleen maar. Ik kan me niet voorstellen dat jongens van Feyenoord beter presteren als collega Wijnaldum een hoerenjong wordt genoemd, terwijl je met pakweg 20.000 het toezingen van een Feyenoordspeler direct effect ziet.
nogmaals, het is niet een of verhaal.

Tegenstander wordt afgemaakt, Feyenoord naar voren geschreeuwd. Simple as that.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240821
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 14:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Van mij hoeft het ook niet zo hoor spreekkoren tegen andere teams. Maar stellen dat het contraproductief werkt is objectief gezien gewoon niet waar. Dus eigenlijk is het resultaattechnisch gezien goed om spelers belachelijk te maken. Daarnaast hoef je denk ik niet als PSV supporter aan feyenoord uit te leggen hoe je je eigen club moet steunen. Zou een beetje hetzelfde zijn als Afrikanen die Amerikanen gaan uitleggen hoe je het hongerprobleem oplost.
pi_123240849
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef jakees het volgende:
Daarnaast hoef je denk ik niet als PSV supporter aan feyenoord uit te leggen hoe je je eigen club moet steunen. Zou een beetje hetzelfde zijn als Afrikanen die Amerikanen gaan uitleggen hoe je het hongerprobleem oplost.
_O- _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240857
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:03 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het gebeurt allebei, als Wijnaldum wat doet dan wordt hij uitgejouwd en daarna gaat iedereen gewoon weer verder waar ze waren gebleven. Puntjes, schreeuwen en kankeren.

Niks mis mee.
pi_123240880
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:05 schreef jakees het volgende:

[..]

Van mij hoeft het ook niet zo hoor spreekkoren tegen andere teams. Maar stellen dat het contraproductief werkt is objectief gezien gewoon niet waar. Dus eigenlijk is het resultaattechnisch gezien goed om spelers belachelijk te maken. Daarnaast hoef je denk ik niet als PSV supporter aan feyenoord uit te leggen hoe je je eigen club moet steunen. Zou een beetje hetzelfde zijn als Afrikanen die Amerikanen gaan uitleggen hoe je het hongerprobleem oplost.
Lijkt me wel degelijk contraproductief. Als je met 20.000 man Wijnaldum uitscheldt heeft dat minder effect op eigen spelers. En ik heb nog steeds geen scc bij PSV dus over de wijze van supporteren van thuispubliek in Eindhoven voel ik me niet aangesproken.
Dit, dus.
pi_123240955
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Lijkt me wel degelijk contraproductief. Als je met 20.000 man Wijnaldum uitscheldt heeft dat minder effect op eigen spelers. En ik heb nog steeds geen scc bij PSV dus over de wijze van supporteren van thuispubliek in Eindhoven voel ik me niet aangesproken.
Je snapt nog steeds niet dat het allebei kan ouwe schoenzwaaiert?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123240988
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:08 schreef Caland het volgende:

[..]

Je snapt nog steeds niet dat het allebei kan ouwe schoenzwaaiert?
Ik zwaai al helemaal niet met schoenen :') Maargoed, blijkbaar zijn jullie overtuigd van het feit dat het redelijk in balans is, maar dat geloof ik niet.
Dit, dus.
pi_123240995
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je bent onderdeel van PSV. Jij spreekt Feyenoord aan en daar voelen "wij" ons door aangesproken. Door je te distantiëren van je eigen publiek wordt je nog ongeloofwaardiger. Nogmaals een PSV-er die het Feyenoord publiek uitlegt hoe je achter een club moet staan is een beetje als Lance Armstrong die voorop gaat in de strijd tegen doping: ongeloofwaardig.
pi_123241002
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik zwaai al helemaal niet met schoenen :') Maargoed, blijkbaar zijn jullie overtuigd van het feit dat het redelijk in balans is, maar dat geloof ik niet.
Kom je wel eens in De Kuip dan?
pi_123241006
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:09 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Dan geloof je dat toch niet joh. Of heb je wel een seizoenskaart bij Feyenoord?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241013
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:09 schreef jakees het volgende:

[..]

Je bent onderdeel van PSV. Jij spreekt Feyenoord aan en daar voelen "wij" ons door aangesproken. Door je te distantiëren van je eigen publiek wordt je nog ongeloofwaardiger. Nogmaals een PSV-er die het Feyenoord publiek uitlegt hoe je achter een club moet staan is een beetje als Lance Armstrong die voorop gaat in de strijd tegen doping: ongeloofwaardig.
Ik distantieer mij niet van eigen publiek? Ik neem geen verantwoordelijkheid voor iets waar ik part noch deel aan heb, dat lijkt me een ander verhaal?
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')