quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:50 schreef heiden6 het volgende:
Geniaal dit Cabral zit niet eens bij de selectie van Twente vanavond, Castaignos faalt weer keihard en wordt in de rust gewisseld, en Fer geeft de slechtste pass in de eredivisie dit seizoen tot nu toe en doet Heerenveen de 1-0 cadeau.
Jopie, wil je nog even komen shoppen? Net goed voor die moffen dit.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Boetius gaat Zanka helemaal doldraaien. Hij gaat de beslissende factor worden bij Feyenoord.
Gelukkig spelen we morgen ook met enkel onze 11 man op het veldquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:06 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Lijkt me wel degelijk contraproductief. Als je met 20.000 man Wijnaldum uitscheldt heeft dat minder effect op eigen spelers.
Kolkka?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Dat mag jij denken, Feyenoord heeft wedstrijden gewonnen dóor het legioen, over het dooie punt heen geholpen, wakker geschreeuwd en ervoor gezorgd dat menig voetballer dusdanig onder de indruk was dat ze niet hun normale niveau haalden. FC Twente en AZ kunnen er over meepraten en zelfs spelers die bij ons onder contract hebben gestaan (Kolkka bijv.) konden de druk niet aan van de supporters.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:40 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zeik niemand af, ik constateer dat Wijnaldum in mijn ogen niet de kwaliteiten heeft wat een PSV in mijn ogen zou moeten nastreven. Ik vind het vlees noch vis. Daarnaast is er wel kritiek op Verhoek en Immers en die twee hebben het echt al wel moeten ontgelden, zowel in de Kuip als op internet. Geen hond is blij met die twee. En als PSV tot slot winst maakt op Wijnaldum ga ik de volgende uitwedstrijd wel met schoenen zwaaien om het te vieren, want dat zou de truc van de eeuw zijn.
10000 euro inzetten op winst Feyenoord dusquote:Op zondag 24 februari 2013 00:45 schreef Aldo-MC het volgende:
Odds zijn zwaar in ons nadeel op Unibet
Gaat helemaal goedkomen johquote:Op zondag 24 februari 2013 00:49 schreef Grifte het volgende:
Ben me toch een partij zenuwachtig, seau
150 euroquote:Op zondag 24 februari 2013 00:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
10000 euro inzetten op winst Feyenoord dus
Dat deed ik Ajax-Feyenoordquote:Op zondag 24 februari 2013 00:48 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
10000 euro inzetten op winst Feyenoord dus
Dat zullen ook wel goede odds zijn geweestquote:
Beetje weinigquote:'Package deal' voor duo De Vrij en Martins Indi: 28,5 miljoen euro
In Engeland worden de verrichtingen van Feyenoord nauwlettend in de gaten gehouden. Tabloids claimen zondag dat drie clubs uit de Premier League hopen komende zomer double Dutch te gaan. Stefan de Vrij en Bruno Martins Indi genieten interesse van Liverpool, Everton en Tottenham Hotspur.
Dat jonge verdedigers als De Vrij en Martins Indi inmiddels ook tot het keurkorps van bondscoach Louis van Gaal behoren, maakt indruk in Engeland. Zo beschikken de clubs naar verluidt over 'enthousiaste' scoutingsrapporten en kunnen de verdedigers van Feyenoord komende zomer samen als package deal voor het bepaald niet reële bedrag van 28,5 miljoen euro van de hand worden gedaan.
Het contract van De Vrij, 21 jaar, loopt volgend jaar zomer al af en de verdediger wil pas na dit seizoen over zijn sportieve toekomst nadenken. Door de looptijd van zijn verbintenis kan Feyenoord geen relatief hoge vraagprijs hanteren. De een jaar jongere Martins Indi heeft een contract tot de zomer van 2015. Liverpool, Everton en Tottenham Hotspur zitten zondag ook in De Kuip bij de topper tussen Feyenoord en PSV.
Valt wel mee. De bookie geeft eigenlijk ook aan dat het beide kanten op kan.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:45 schreef Aldo-MC het volgende:
Odds zijn zwaar in ons nadeel op Unibet
Hm, een minder grote kans toebedeeld krijgen in eigen huis is toch wel raar voor Feyenoord-PSV.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Valt wel mee. De bookie geeft eigenlijk ook aan dat het beide kanten op kan.
[ afbeelding ]
Zwaar in het nadeel zou 1.60 voor PSV en 3.0 voor Feyenoord zijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |