abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:27:01 #51
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123241571
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:21 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik denk het niet. Ik denk dat Wijnaldum gewoon zijn wedstrijd speelt en daarna in zijn 8-ton waardige auto terug naar huis rijdt. De impact wordt in mijn ogen toch echt wel opgeblazen op sommige momenten.
Dat mag jij denken, Feyenoord heeft wedstrijden gewonnen dóor het legioen, over het dooie punt heen geholpen, wakker geschreeuwd en ervoor gezorgd dat menig voetballer dusdanig onder de indruk was dat ze niet hun normale niveau haalden. FC Twente en AZ kunnen er over meepraten en zelfs spelers die bij ons onder contract hebben gestaan (Kolkka bijv.) konden de druk niet aan van de supporters.
pi_123241603
Jongens, maar Eindhoven is het epicentrum van de echte supporters. Alle tegenstanders komen met angst daar spelen, raken geen pepernoot meer en heel de wereld zoekt op de maandagochtend naar supporterfilmpjes.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_123241622
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:26 schreef jakees het volgende:

[..]

Ok Buitendam! Ik zal vragen of de man met de meeste invloed bij het legioen (HMF) kan zorgen voor het inzetten van het hand-in-hand. Dit lied is namelijk al jaren niet van de tribune geklonken. En nogmaals het afzeiken van andere spelers is niet per se slecht voor de prestaties integendeel. Je ziet veel mensen gewoon slechter presteren in de Kuip en ik durf te wedden dat door de vijandigheid komt. Suarez had daar niets van maar vele andere wel.
Ik snap dat in het belachelijke trekken niet zo? Ik zeg dat toch nergens? En ik heb zo'n vermoeden dat er in ieder team wel spelers zitten die zich nauwelijks bewust zijn van de vijandigheid vanaf de tribunes in de Kuip.
Dit, dus.
pi_123241658
Godverdomme. Dat dit kan. Op 0:53 gaan de supporters heel hard Boeren roepen. Schandalig.

If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_123241659
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Dat mag jij denken, Feyenoord heeft wedstrijden gewonnen dóor het legioen, over het dooie punt heen geholpen, wakker geschreeuwd en ervoor gezorgd dat menig voetballer dusdanig onder de indruk was dat ze niet hun normale niveau haalden. FC Twente en AZ kunnen er over meepraten en zelfs spelers die bij ons onder contract hebben gestaan (Kolkka bijv.) konden de druk niet aan van de supporters.
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Kritiek op de sfeer in de Kuip zul je uit mijn mond niet horen, dacht ik. Zonde alleen dat het anti de overhand neemt zodra Wijnaldum en consorten de Kuip binnen stapt.
Dit, dus.
pi_123241691
Kijk als Buitendam na die 10-0 in de Kuip had gezeten tegen VVV volgens mij dan had die geweten dat Feyenoord meer met het aanmoedigen van de eigen ploeg bezig is als met de tegenstander. De reden dat PSV zo wordt uitgejouwd is omdat het een irritante ploeg is met spelers die collega's kaarten aannaaien (van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens). Ook steekt het denk ik dat Feyenoord al jaren probeert zelfstandig uit de shit probeert te komen en PSV 1 keer aanklopt bij de gemeente en gelijk wordt geholpen. Daarnaast lokken ze onze talenten weg. Dus ja PSV is niet de meest begerenswaardige ploeg.
pi_123241725
Als ze bij PSV dus een keer hun mond open zouden trekken op de tribunes in plaats van als een stel dode schapen naar de wedstrijd te kijken winnen ze elke pot met speels gemak.
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:26 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Uhuh :D
Let er maar eens op morgen. Maak er een mooi youtube filmpje van ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241740
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:30 schreef jakees het volgende:
Kijk als Buitendam na die 10-0 in de Kuip had gezeten tegen VVV volgens mij dan had die geweten dat Feyenoord meer met het aanmoedigen van de eigen ploeg bezig is als met de tegenstander. De reden dat PSV zo wordt uitgejouwd is omdat het een irritante ploeg is met spelers die collega's kaarten aannaaien (van Bommel, Strootman, Toivonen, Mertens). Ook steekt het denk ik dat Feyenoord al jaren probeert zelfstandig uit de shit probeert te komen en PSV 1 keer aanklopt bij de gemeente en gelijk wordt geholpen. Daarnaast lokken ze onze talenten weg. Dus ja PSV is niet de meest begerenswaardige ploeg.
Daarom is het nog knapper dat PSV vorig jaar onder Feyenoord is geëindigd.
pi_123241748
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:26 schreef Typisch het volgende:

[..]

En nog werd er gewonnen, moet je nagaan.
Jij denkt dat de kansen die hij miste (in)direct de uitkomst is van de invloed van de Kuip, als ik het goed lees? Dat leek mij een gevalletje kwaliteitsgebrek bij Wijnaldum.
Dit, dus.
pi_123241763
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Daarom is het nog knapper dat PSV vorig jaar onder Feyenoord is geëindigd.
Knap van ons clubje he?
pi_123241781
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Jij denkt dat de kansen die hij miste (in)direct de uitkomst is van de invloed van de Kuip, als ik het goed lees? Dat leek mij een gevalletje kwaliteitsgebrek bij Wijnaldum.
Wtf, leg mij geen woorden in de mond man. :')
pi_123241807
Maar ik begrijp Buitendam wel. Bij hen juichen ze gewoon voor de tegenstander als ze scoren:

pi_123241808
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:30 schreef jakees het volgende:
Je zit nog steeds met je gedachten over mijn kritiek op de Kuip, het legioen, whatever, maar ik kom nooit in de Kuip dus zet dat nou eens even opzij. Het gaat mij om de anti-support tegen PSV dan pro-Feyenoord. Daar ben ik wel een aantal seizoenen op rij getuige van en daar heb ik dan ook een mening over.
Dit, dus.
pi_123241821
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:32 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Je hebt het over jullie topscorer die 6 uit 4 loopt. Misschien zou je die meneer beter kunnen aanmoedigen in plaats van je te richten op het publiek van de tegenstander om even je kritiek terug te boomerangen!
pi_123241830
Of moet ik deze laten zien?

pi_123241839
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:33 schreef Muto het volgende:
Maar ik begrijp Buitendam wel. Bij hen juichen ze gewoon voor de tegenstander als ze scoren:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Sportief zijn ze wel in Eindhoven.

Maar ambtenaren horen dan ook redelijk neutraal te zijn.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_123241841
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:33 schreef Muto het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja, tof. Is dit een argument in de discussie en mijn kritiek op Feyenoord als PSV op bezoek komt?
Dit, dus.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 15:34:57 #68
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_123241843
Leuke quote, maar dat geeft dus juist aan dat spelers wel degelijk beïnvloed worden door de sfeer op de tribunes. Logisch ook, want wie blijft er wel rustig bij een rush langs de zijlijn waarbij de muntjes, het bier en het gekanker en gefluit op jou gericht zijn.

Jij onderschat de invloed van het Legioen bij Feyenoord nogal, het beste voorbeeld kan ik beter in beeld tonen:

Dát Feyenoord had met het publiek uit Eindhoven nóoit die pot meer gewonnen, daar ben ik van overtuigd!
pi_123241845
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Muto het volgende:
Of moet ik deze laten zien?

[ afbeelding ]
Anti-psv alleen, niet pro-feyenoord joh.
pi_123241878
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef jakees het volgende:

[..]

Je hebt het over jullie topscorer die 6 uit 4 loopt. Misschien zou je die meneer beter kunnen aanmoedigen in plaats van je te richten op het publiek van de tegenstander om even je kritiek terug te boomerangen!
Al zou Verhoek bij ons spelen dan zou ik 'm nog toezingen. Het lijkt me alleen wel handig om objectief te blijven en te zeggen dat Wijnaldum nou niet ons goudhaantje qua transfersom wordt, ja.
Dit, dus.
pi_123241907
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, tof. Is dit een argument in de discussie en mijn kritiek op Feyenoord als PSV op bezoek komt?
Heeft toch ook met je ploeg steunen te maken? Als er niemand is, heb je geen recht van spreken.
pi_123241934
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:34 schreef Lastpost het volgende:
Leuke quote, maar dat geeft dus juist aan dat spelers wel degelijk beïnvloed worden door de sfeer op de tribunes. Logisch ook, want wie blijft er wel rustig bij een rush langs de zijlijn waarbij de muntjes, het bier en het gekanker en gefluit op jou gericht zijn.

Jij onderschat de invloed van het Legioen bij Feyenoord nogal, het beste voorbeeld kan ik beter in beeld tonen:

Dát Feyenoord had met het publiek uit Eindhoven nóoit die pot meer gewonnen, daar ben ik van overtuigd!
Met muntjes gooien naar spelers heb ik een mening over, maar laat ik die maar voor me houden voor we echt afdwalen. Daarnaast geloof ik heilig dat een opgefokt stadion van groot belang kan zijn voor een eventuele winst. Dat was bij PSV-Utrecht ook het geval. Met een tam publiek was het 2-2 geworden.
Dit, dus.
pi_123241952
pi_123241971
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:36 schreef Muto het volgende:

[..]

Heeft toch ook met je ploeg steunen te maken? Als er niemand is, heb je geen recht van spreken.
Zeker, ik ben ook niet de raadsman van het PSVpubliek en de opkomst? Ik had ook liever een vol, kolkend Philipsstadion gezien, maar steek ik mijn hand bij voorbaat maar niet voor in het vuur.
Dit, dus.
pi_123241973
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Al zou Verhoek bij ons spelen dan zou ik 'm nog toezingen. Het lijkt me alleen wel handig om objectief te blijven en te zeggen dat Wijnaldum nou niet ons goudhaantje qua transfersom wordt, ja.
Je zeikt eerst je eigen speler af "Kwaliteitsgebrek" om vervolgens te zeggen dat je een Verhoek wel zou toejuichen. Verhoek heeft 1 assist in een heel jaar en is nog niet 1 keer uitgefloten dit jaar. Wijnaldum heeft 13 goals en is al meerdere malen uitgefloten. Ik denk trouwens wel dat jullie gewoon op Wijnaldum gaan verdienen. Meest scorende aanvaller in de eredivisie die on fire is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')