Jullie krijgen nog wel de wekelijkse penalty of een ander cadeautjequote:Op zondag 24 februari 2013 13:21 schreef DonRaja het volgende:
Lens had er gewoon al niet meer in mogen staan... Kuipers
Zoals tegen Zwolle bedoel je?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:24 schreef Abed het volgende:
[..]
Jullie krijgen nog wel de wekelijkse penalty of een ander cadeautje
Ja, maar ik ben ook voor PSV en tegen Feyenoord. Dat is anders kijken.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:26 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik kijk wedstrijden van Feyenoord al vele jaren niet meer 'lekker'...
En terecht toch? Ik heb een hekel aan spelers die niet juigen tegen hun oude club(s). Alsof je voor het sentiment op het veld staat.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
Wijnaldum juicht ook lekker hard. Wat een stoeptegel is 't ook.
Hangt ook van de manier waarop je weggaat en hoe je je gedraagt tijdens je tijd bij je oude club. Spelers die hun clublogo kussen en daarna juichen tegen diezelfde club...sorry hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:30 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
En terecht toch? Ik heb een hekel aan spelers die niet juigen tegen hun oude club(s). Alsof je voor het sentiment op het veld staat.
Dit dus. Zou respectloos zijn naar zijn nieuwe club en supporters.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:30 schreef Hamilcar het volgende:
[..]
En terecht toch? Ik heb een hekel aan spelers die niet juigen tegen hun oude club(s). Alsof je voor het sentiment op het veld staat.
Die zitten er toch niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Dit dus. Zou respectloos zijn naar zijn nieuwe club en supporters.
Ik heb tot nu toe meer PSV-supporters gehoord dan dat fantastische legioen. Heerst de griep in Rotterdam?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe meer PSV-supporters gehoord dan dat fantastische legioen. Heerst de griep in Rotterdam?
Vandaar dat het legioen zo stil is dus. Fijn dat je het even uitlegt.quote:
Sorry maar dan ben je volgens mij echt oost-indisch doof.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe meer PSV-supporters gehoord dan dat fantastische legioen. Heerst de griep in Rotterdam?
True, maar het is niet alsof we het over een type Steven Gerrard hebben die tegen z'n oude club van 10-15 jaar scoort :pquote:Op zondag 24 februari 2013 13:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Hangt ook van de manier waarop je weggaat en hoe je je gedraagt tijdens je tijd bij je oude club. Spelers die hun clublogo kussen en daarna juichen tegen diezelfde club...sorry hoor.
Nee zijn allemaal colums aan het typen over de onneembare vesting de Kuip. Mijn God elke wedstrijd weer, zo cliché.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Kijk noodgedwongen via ESPN en zelfs de commentator daar is 't niet met je eens.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Voortaan ook niet janken als er in jullie topic een beetje wordt geplaagd he meid.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Vandaar dat het legioen zo stil is dus. Fijn dat je het even uitlegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |