Waarom gelijk zo aangevallen voelen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang als kind in een gezinsvak gezeten maar daar heb ik dergelijke dingen nooit meegemaakt. Maar jij zal het vast beter weten als vaste Kuipbezoeker.
Ik weet het toch niet? Ik vraag er daarom ook naar. Maar mijn verwachting was inderdaad dat daar pappie loopt te schelden met zoontje ernaast.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb jarenlang als kind in een gezinsvak gezeten maar daar heb ik dergelijke dingen nooit meegemaakt. Maar jij zal het vast beter weten als vaste Kuipbezoeker.
Hoezo aangevallen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom gelijk zo aangevallen voelen?
Je vraagt er helemaal niet naar. Je doet net alsof het gebruikelijk is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet het toch niet? Ik vraag er daarom ook naar. Maar mijn verwachting was inderdaad dat daar pappie loopt te schelden met zoontje ernaast.
Zwakzinnig is het pas om ergens over te oordelen waar je nooit komt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje zwakzinnige reactie's. Gelijk Heerenveen etc. erbij halen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Beetje zwakzinnige reactie's. Gelijk Heerenveen etc. erbij halen
En die arme man is nog steeds z'n seizoenskaart kwijt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:18 schreef Lastpost het volgende:
Je weet hoe dat gaat, een maat van je pa kan niet, seizoenskaart lenen en er nooit meer vertrokken.
Adviezen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:55 schreef ace_eleven het volgende:
Pffff, wat een kansloze discussie weer met die lamp. Een beetje goedbedoelde adviezen geven hoe wij zijn club makkelijker kunnen verslaan, en dan denken serieus genomen te worden mbt supporteren![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk. Ik vond het alleen typisch dat als er tegen PSV wordt gespeeld dat er dan harder lijkt te worden gezocht naar maniertjes om Wijnaldum en van Bommel botbreuken toe te wensen dan 15 minuten lang de eigen ploeg aan te moedigen waardoor de voorsprong binnen het kwartier nagenoeg vast staat, in mijn ogen.
Ja, jij raadt aan om geen anti-PSV-leuzen te roepen, en louter onze eigen club te moeten supporteren, dat dat ons meer zou helpen, en dat we dan sowieso wel in een kwartier voor zouden staan...quote:
Verstandig. Ik heb me uit de tent laten lokken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, jij raadt aan om geen anti-PSV-leuzen te roepen, en louter onze eigen club te moeten supporteren, dat dat ons meer zou helpen, en dat we dan sowieso wel in een kwartier voor zouden staan...
Ik hou me liever buiten de discussie, want je hebt er echt de ballen verstand van
Ik raad niks aan, dat zou ik doen. Heb liever dat de feyenoorders zich weer helemaal gaan richten op psv.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
Ja, jij raadt aan om geen anti-PSV-leuzen te roepen, en louter onze eigen club te moeten supporteren, dat dat ons meer zou helpen, en dat we dan sowieso wel in een kwartier voor zouden staan...
Ik hou me liever buiten de discussie, want je hebt er echt de ballen verstand van
goed voorbeeld doet goed volgen, hup naar je eigen topic. Ik weet dat je in je hart bij Feyenoord wil horen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:45 schreef Buitendam het volgende:
Ik raad niks aan, dat zou ik doen. Heb liever dat de feyenoorders zich weer helemaal gaan richten op psv.
Je quote een tekst van ace_eleven onder mijn naam?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:40 schreef jakees het volgende:
[..]
goed voorbeeld doet goed volgen, hup naar je eigen topic. Ik weet dat je in je hart bij Feyenoord wil horen.
gecorrigeerdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:43 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je quote een tekst van ace_eleven onder mijn naam?Of is het stiekem een PSV'er?
Ja lachen he een typefout. Liever een typefout dan jouw hersenloze gebazel. Maar we zijn inderdaad veel met PSV bezig.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |