ik lig ziek op bedquote:Op zondag 24 februari 2013 10:52 schreef Siyara het volgende:
Wat een rust hier, iedereen al bijna bij de Kuip zeker?
Ik stap zo op de fietsquote:Op zondag 24 februari 2013 10:52 schreef Siyara het volgende:
Ik loop er zo heen, even wachten op maten.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:52 schreef Siyara het volgende:
Yep, onderwegquote:Op zondag 24 februari 2013 10:52 schreef Siyara het volgende:
Daar heb ik dus ook last van. Zou eerste keer Kuip worden voor me...quote:
Wow dat is echt klotequote:Op zondag 24 februari 2013 11:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van. Zou eerste keer Kuip worden voor me...
Ow dat is helemaal klote danquote:Op zondag 24 februari 2013 11:33 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Daar heb ik dus ook last van. Zou eerste keer Kuip worden voor me...
Het ligt ook aan het weer hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 11:37 schreef Yipper het volgende:
Ik lig ook ziek op bed, ik baal er echt van.
quote:Op zondag 24 februari 2013 11:35 schreef SuperHarregarre het volgende:
En Feyenoord is zojuist op een 1-0 voorsprong gekomen door een schitterende goal van wie anders, Graziano Pelle! Heeeeeuj!
"Daar gaat je gemeentegeld, daar gaat je gemeentegeld, daar gaat je gemeentegeld!"
"En spoel dat geld maar door de plee, en spoel dat geld maar door de plee!"
"Mark van Bommel, gele kaart, gele kaart, gele kaa-haa-haart!"
"Het is vierkant, het is geel, Mark van Bommel kreeg er veel, jalalalalalalalaaaa!"
Heb je weer billenkoek gekregen van je ouders en ga je je weer afreageren op fok?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op? Op je hersencellentekort?
Ga jij net voor de wedstrijd van je club, het FOK!forum langs om iedereen uit te lachen of uit te dagen?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb je weer billenkoek gekregen van je ouders en ga je je weer afreageren op fok?
Ik lach niemand uit.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga jij net voor de wedstrijd van je club, het FOK!forum langs om iedereen uit te lachen of uit te dagen?
Daarbij klinkt 'come on psv' als 'kom on peesvee'.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:11 schreef tammepiet het volgende:
Psv eindhovuh en come on psv! Enige liederen die het uitvak van psv kent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |