Wie moet daar nou weer staan dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fout bij de Persona non grata Stijn. Doe er eens iets aan.
Tyron.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie moet daar nou weer staan dan?
Ja, Tyron heeft aan de OP gezeten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fout bij de Persona non grata Stijn. Doe er eens iets aan.
FB / Update Algemene Voorwaardenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
En wat is er veranderd aan de policy? Alsof ik dat helemaal ga doorlezen?
Ah.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FB / Update Algemene Voorwaarden
Was maar grappie Davyquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt iemand die voor het eerst dit jaar hier posts.
Henig an.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen. Ik schrok ervan.
Hij is er meer mee bezig dan menig Feyenoorder geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel veel met PSV bezig.
Nee joh. Tyron lijkt me een redelijk mens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is altijd een rel met Tyron.
Triest van mezelf, ik weet het.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is er meer mee bezig dan menig Feyenoorder geloof ik.
Zo gisteren ditquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:02 schreef Caland het volgende:
Hier Stijn, om je op te vrolijken, nog leeftijdsgenootjes ook.![]()
Geeft niet. Het is geen schande om de hele dag aan die mooie club te denken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest van mezelf, ik weet het.
En mening PSV'er.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is er meer mee bezig dan menig Feyenoorder geloof ik.
Hoe is het nog met je mensenkennis?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh. Tyron lijkt me een redelijk mens.
Jammer, ik had al demonstratief mijn vest uitgedaan en die op de grond gegooid.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet met jou![]()
* kruipt terug in hol
Als Berlusconi het zegt zal het wel waar zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
‘Iedereen schreef Milan ten dode op, maar we klopten Barça vrij simpel’ volgens Berlusconi
Met een hands goal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
‘Iedereen schreef Milan ten dode op, maar we klopten Barça vrij simpel’ volgens Berlusconi
Draag je een vest ja, homo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer, ik had al demonstratief mijn vest uitgedaan en die op de grond gegooid.
Niet zo vreemd overigensquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:De Italiaanse politie heeft donderdag op het vliegveld van Milaan een man opgepakt die verdacht wordt van betrokkenheid bij omvangrijke fraude rond voetbalwedstrijden. Volgens juridische bronnen gaat het om Admir Suljic, een naaste medewerker van Tan Seet Eng. De laatste, ook bekend onder zijn bijnaam Dan Tan, is één van de hoofdverdachten in een onderzoek naar internationale matchfixing
Nee, want de hand veroorzaakte niet een opeens compleet andere richting van de balquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was geen hands.
[ afbeelding ]
Hand ging niet naar de bal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was geen hands.
[ afbeelding ]
Espn had een ander camerastandpunt, bal kwam vol tegen zijn kop aan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want de hand veroorzaakte niet een opeens compleet andere richting van de bal
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja heb mijn werkkleren nog aan, neger.
Dan neem ik mijn woorden terug en is Barça gewoon kankerhard geslooptquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Espn had een ander camerastandpunt, bal kwam vol tegen zijn kop aan.
Hij bedoelt die van Barca.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was geen hands.
[ afbeelding ]
Die meneer links kijkt sip omdat hij weet dat Balotelli die chick kankerhard gaat rammen terwijl hij weer naast zo'n uitgelubberde theezak ligt.quote:
negerts die weten wat kwaliteit is gaan toch niet naar de kfc.quote:
Die Robinho stond er ook bij, maar daar lag de aandacht niet zo op. Dit is toch dat Bunga meisje van Berlusconi?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die meneer links kijkt sip omdat hij weet dat Balotelli die chick kankerhard gaat rammen terwijl hij weer naast zo'n uitgelubberde theezak ligt.
Koffie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef sausagin het volgende:
Ajacied hoe doe jij het toch om hier 24/7 te posten?
Wat overdreven weer. Hij moet ook slapen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef sausagin het volgende:
Ruby? Volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Robinho stond er ook bij, maar daar lag de aandacht niet zo op. Dit is toch dat Bunga meisje van Berlusconi?
3 verschillende mensen die hier posten hè. Daarom ook die Ajax/Feyenoord liefde, soms FM en de bans.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef sausagin het volgende:
Maar wel naar Burger King wil je zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
negerts die weten wat kwaliteit is gaan toch niet naar de kfc.
Ik zou deze wel doen. Die Ruby was blijkbaar verstandelijk beperkt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ruby? Volgens mij niet hoor.
Eerlijkste persoon die ik ken. Dus ik geloof hem ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef Caland het volgende:
Boogerd heeft nooit doping gebruikt. Dat zegt hij zelf ook.
NOS heeft toch al tering in huis met Jack, Jan Mulder, Ronald Watterreusquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
NOS.Die gaan gewoon mee met de heksenjacht.
![]()
Laat de NOS lekker de tering krijgen Boogerd.![]()
Iedereen gebruikte toen , zeker als je nog meereed met de grotequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef Caland het volgende:
Boogerd heeft nooit doping gebruikt. Dat zegt hij zelf ook.
Nelissen zou dan weer ontslagen zijn bij Eurosport door wél te bekennenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
NOS.Die gaan gewoon mee met de heksenjacht.
![]()
Laat de NOS lekker de tering krijgen Boogerd.![]()
Onzin.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:17 schreef sausagin het volgende:
[..]
Iedereen gebruikte toen , zeker als je nog meereed met de grote
Ze willen gewoon een scoop afdwingen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nelissen zou dan weer ontslagen zijn bij Eurosport door wél te bekennen
Hebben ze die eruit gekickt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nelissen zou dan weer ontslagen zijn bij Eurosport door wél te bekennen
Arno Vermeulen, Tom van het Hek, enz.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOS heeft toch al tering in huis met Jack, Jan Mulder, Ronald Watterreus
basisschoolquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit je nog op de middelbare school?
2 weken en dat weet je best.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe je aardig, 3 weken over een Nijntjeboek.
Echte bazen lezen van Rupsje nooit genoegquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe je aardig, 3 weken over een Nijntjeboek.
Is nog niet bevestigd maar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze die eruit gekickt?![]()
![]()
Jammer zeg, dan heb je bij het wielrennen nu ook allemaal nobody's die commentaar geven bij Eurosport.
Joeri Mulderquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Arno Vermeulen, Tom van het Hek, enz.
Kekke shit inderdaad. Waar is wally is ook wel bossy.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echte bazen lezen van Rupsje nooit genoeg
Met dat gemompel van hem.quote:
Vond hem altijd wel prima commentaar geven bij de Giro en Vuelta. Tijdens de Tour kijk ik altijd naar die tapijtvreters van de NOS.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog niet bevestigd maar lijkt het wel op ja.
En zorgvuldig bijgekleurde stoppelbaard.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
Ronald de Boer met zijn hipsterbril.
verdiendquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb je een poezieplaatje verdient:
[ afbeelding ]
Ik kijk dan naar de Belg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel prima commentaar geven bij de Giro en Vuelta. Tijdens de Tour kijk ik altijd naar die tapijtvreters van de NOS.
Bij de tour kijk ik ook altijd nos inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel prima commentaar geven bij de Giro en Vuelta. Tijdens de Tour kijk ik altijd naar die tapijtvreters van de NOS.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
WielrennenDat is echt een kutsport
Oke.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Weet je wat pas kut is? Jouw kop.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ducrotquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij de tour kijk ik ook altijd nos inderdaadHoort erbij. Meeste andere koersen op de belg al zap ik dan ook wel eens door naar NOS of Eurosport als er een belg lijkt te gaan winnen. Niet normaal hoe chauvinistisch die lui commentaar geven
Luister eens naar Jack tijdens een wedstrijd van het Nederlands Elftal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij de tour kijk ik ook altijd nos inderdaadHoort erbij. Meeste andere koersen op de belg al zap ik dan ook wel eens door naar NOS of Eurosport als er een belg lijkt te gaan winnen. Niet normaal hoe chauvinistisch die lui commentaar geven
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
OWWWW Damn nigga brrrrr powpowpowquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wat pas kut is? Jouw kop.
JR-Style-93quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gesink gaat die kaolo tour winnen a mattiequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Team RabobankBlanco afzeiken in de zomer.
Wordt wel een toptoer dit jaar.
Ik denk dat als je de Alpeduzes uitzendt, je net zoveel kwaliteit ziet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Team RabobankBlanco afzeiken in de zomer.
Wordt wel een toptoer dit jaar.
hihihihi wat leuk zeg xd :pquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo iedereen op zijn pik getrapt
Redelijk groot geschapen allemaal hier. Dan krijg je dat. Heb jij je maat al doorgegeven voor in de OP.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is wel vergelijkbaar inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Luister eens naar Jack tijdens een wedstrijd van het Nederlands Elftal.
hoi wie ben jijquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rijdt binnenkort Paris-Nice als 1 van de enige toppers. Als hij die wil winnen moet het nu gebeuren.quote:
Nee dat is vertrouwelijke informatiequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Redelijk groot geschapen allemaal hier. Dan krijg je dat. Heb jij je maat al doorgegeven voor in de OP.
Kanker dan maar weer opquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is vertrouwelijke informatie
lekker vakantie, pas 2 uurtjes wakker niks mis mee dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Veel commotie, veel commotie. Faka met jou?
Rustigquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
lekker vakantie, pas 2 uurtjes wakker niks mis mee dus
Lekker gquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
lekker vakantie, pas 2 uurtjes wakker niks mis mee dus
Kleintje dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is vertrouwelijke informatie
Dat zal ik maar even kijken dan. De toppers zijn natuurlijk allemaal druk bezig met een waterdichte doping coktail, die blijven even uit beeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rijdt binnenkort Paris-Nice als 1 van de enige toppers. Als hij die wil winnen moet het nu gebeuren.
Dat of ze starten in de Tirreno - Adriatico. Enige klassement-toppers die niet in Parijs Nice en ook niet in Tirreno starten zijn Wiggins en Valverde. Zegt genoeg imoquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zal ik maar even kijken dan. De toppers zijn natuurlijk allemaal druk bezig met een waterdichte doping coktail, die blijven even uit beeld.
niet geloven dat boogerd pakte , maar wel wiggins.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat of ze starten in de Tirreno - Adriatico. Enige klassement-toppers die niet in Parijs Nice en ook niet in Tirreno starten zijn Wiggins en Valverde. Zegt genoeg imo
Zit spanning in, massasprints, bergetappes zeer interessant bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar wat vinden jullie zo leuk aan wielrennen dan?
Had het gelezen jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut
De Ronde van Italië vertrekt volgend jaar vanuit Belfast. Dat is door de organisatie vandaag officieel bekend gemaakt.
De Giro van 2014 begint op zaterdag 10 mei. De Giro zal drie dagen in zowel Ierland als Noord-Ierland verblijven. De overige etappes eindigen in Armagh en Dublin.
Dit jaar start de Giro d'Italia op 4 mei in Napels met een vlakke etappe. De organisatie streeft ernaar om om de twee jaar in het buitenland te starten. Vorig seizoen won de Canadees Ryder Hesjedal de roze leiderstrui in de Giro.
Waar lees jij dat ik niet geloof dat Boogerd pakte?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef sausagin het volgende:
[..]
niet geloven dat boogerd pakte , maar wel wiggins.
Mannen in strakke broekjes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Respect voor die wielrenners , ongeacht ze doping pakken , een harde sportquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eerst kijken wat er in deze giro komt met al die bonificatiesecondenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had het gelezen jaWeer niet Giro start in Washington dus. Ze zeggen nu al jaar of 10 dat de volgende giro start in de USA is
Ja het is wel zwaar enzo. Maar dat zijn wel meer sporten, maar ik vind ook niet alle sporten leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef sausagin het volgende:
[..]
Respect voor die wielrenners , ongeacht ze doping pakken , een harde sport
Hebben ze dat alweer veranderd dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst kijken wat er in deze giro komt met al die bonificatieseconden
In november 2012 maakte de organisatie bekend dat er deze editie in elke etappe bonificatieseconden (20, 12 en 8) te verdienen zouden zijn voor de top drie aan de eindstreep. Ook zouden er voortaan twee tussensprints per etappe zijn waar 5, 3 en 2 seconden winst te verdienen zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hebben ze dat alweer veranderd dan?
Klopt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
maar waarschijnlijk snap ik het gewoon niet
Aan de ene kant wel maar aan de andere kant blijft het natuurlijk de boel belazeren en helaas heb je daar ook weer gradaties in, dus blijft het moeilijk om te weten wie nu echt de beste is.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef sausagin het volgende:
[..]
Respect voor die wielrenners , ongeacht ze doping pakken , een harde sport
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In november 2012 maakte de organisatie bekend dat er deze editie in elke etappe bonificatieseconden (20, 12 en 8) te verdienen zouden zijn voor de top drie aan de eindstreep. Ook zouden er voortaan twee tussensprints per etappe zijn waar 5, 3 en 2 seconden winst te verdienen zijn.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moest hier heel hard om lachen:
"FOK! behoudt zich het recht voor een gebruiker op elk moment, zonder opgaaf van redenen, de toegang tot FOK! - geheel of gedeeltelijk en tijdelijk danwel permanent - te ontzeggen. Gebruik van de diensten van FOK! op enig moment tijdens een periode van ontzegde toegang is NIET toegestaan op straffe van computervredebreuk."
En deze Giro is ook een stukkie lasitgerquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Dat tikt wel behoorlijk aan zeg. Normaal ben ik wel pro bonificatie omdat er dan meer strijd is tot de streep maar dit is wel heel extreem. Kansen voor Gesink zijn zo ook wel een stuk kleiner.
dat staat er al jaren in.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
Oh wacht...het wordt nog grappiger.
" Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis."
gvd toch.Wie heeft deze onzin opgesteld?
Wat staat hier nou effectief?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:41 schreef kapiteintje het volgende:
Ik moest hier heel hard om lachen:
"FOK! behoudt zich het recht voor een gebruiker op elk moment, zonder opgaaf van redenen, de toegang tot FOK! - geheel of gedeeltelijk en tijdelijk danwel permanent - te ontzeggen. Gebruik van de diensten van FOK! op enig moment tijdens een periode van ontzegde toegang is NIET toegestaan op straffe van computervredebreuk."
Maar ook best wat tijdrit-kilometers. Als trend van laatste jaren doorzet is Gesink sowieso 1 van de beste renners aan de start. Ik zou zeggen zelfs 1 van de topfavorieten. Die boni's zijn wel kut though.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En deze Giro is ook een stukkie lasitger
Grote kansen voor van Hummel dus, die pakt al die tussensprints.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]Dat tikt wel behoorlijk aan zeg. Normaal ben ik wel pro bonificatie omdat er dan meer strijd is tot de streep maar dit is wel heel extreem. Kansen voor Gesink zijn zo ook wel een stuk kleiner.
Als ze HMF hiermee voor de rechter zouden slepenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:44 schreef kapiteintje het volgende:
Oh wacht...het wordt nog grappiger.
" Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis."
gvd toch.Wie heeft deze onzin opgesteld?
King Kennyquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Grote kansen voor van Hummel dus, die pakt al die tussensprints.
Dan zit ik op de tribunequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Als ze HMF hiermee voor de rechter zouden slepen
Dat wanneer je een ban hebt en toch op Fok! post middels kloon oid je jezelf schuldig maakt aan computervredebreuk. Althans dat willen ze zeggen, maar dat komt er niet helemaal uit.quote:
Vraag me af of een rechter hierin meegaat.quote:" Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis."
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:51 schreef GGMM het volgende:
FOK! verklaart bij het plaatsen van deze post dat ze er mee akkoord ga dat ik niet akkoord ga met de voorwaarden. Ook Zal ik dit in de toekomst doen dmv het plaatsen van een post.
Mocht ik gebannend worden dan verklaart fok mij 50 euro uit te keren per geplaaste post op m'n kloonaccount.
Zo, dat is ook weer geregeld.
Een rechter gaat in vrijwel niks van die gekunstelde onzin die daar staat mee. Als dat serieus door een jurist is opgesteld dan lach ik me echt de ballen uit de broek over de onkunde van de betreffende persoon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vraag me af of een rechter hierin meegaat.
En een maand lang alleen maar tieten posten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keiharde boomerang wordt dit. In je speciale mod overeenkomst staat dat dit soort posts zo snel mogelijk verwijderd moeten worden + 100 notes + ban.
Geen idee hoe dat werkt johquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
De tekst " zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomst is vereist" is natuurlijk een flater van de bovenste plank.
Alsof FOK daartoe gemachtigd is
Ik ben geen jurist, maar het lijkt me nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt johLijkt wel een beetje op die stickers die je vaak bij de ingang van supermarkten ziet "bij diefstal brengen wij bovenop proces verbaal sowieso 151 euro in rekening". Dat kan toch ook niet dan
Patty Brardquote:
Kan wel, zijn dan de huisregels waar je mee akkoord gaat. Alleen heeft een winkeldiefstal natuurlijk een totaal ander karakter dan het posten van tekst op een forum.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt johLijkt wel een beetje op die stickers die je vaak bij de ingang van supermarkten ziet "bij diefstal brengen wij bovenop proces verbaal sowieso 151 euro in rekening". Dat kan toch ook niet dan
Laatste zin is cruciaal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijkbaar afspraak tussen min V&J en mkb:
[ afbeelding ]
Tijd om de wet der verboden teksten op te stellen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom loop jij de SC te bevuilen met dit soort teksten?
quote:
Was een gok over de TT...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom loop jij de SC te bevuilen met dit soort teksten?
Ik heb wel eens een Marokkaantje betrapt die wat verpakkingen open stond te snijden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijkbaar afspraak tussen min V&J en mkb:
[ afbeelding ]
Macbook verpakking?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Marokkaantje betrapt die wat verpakkingen open stond te snijden.
Die is onder de gordel. Homo.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die is onder de gordel. Homo.
Idd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd om de wet der verboden teksten op te stellen.
Denk dat je het moet zien als een minimumvergoeding?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens kun je dat soort zaken altijd al laten vergoeden op basis van onrechtmatige daad, dus zie niet wat 't nieuwe eraan is.
Geen idee hoe 't precies zit in dit, maar je kunt vrijwel elk nadeel dat je hebt opgelopen laten compenseren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat je het moet zien als een minimumvergoeding?
Outbreak, of misschien voor jou meer van toepassing: Philadelphia.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, lig ziek in bed. Iemand die nog een leuke thriller weet?
Beterschap en:quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Een boek?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Psv-feyenoord van een paar jaar terug?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Alweer? Zwak gestel heb jij. Meer groenten en fruit eten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Of juist minder.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alweer? Zwak gestel heb jij. Meer groenten en fruit eten.
Of hij moet niet meer in Tilburg wonen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon geen kip meer eten.quote:
Ik heb 50 shades op mijn iPad gezet.quote:
Kip is goed man.quote:
Ja, klopt. Ik eet echt genoeg groente en fruit, sport veel etc maar blijkbaar ben ik aangestoken door een mattie die maandag precies 't zelfde had.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook als homo moet je gewoon condoom gebruiken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik eet echt genoeg groente en fruit, sport veel etc maar blijkbaar ben ik aangestoken door een mattie die maandag precies 't zelfde had.
Lekker gek ben ik.quote:
Salmonella niet.quote:
quote:
Ga eens weg strontvlieg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook als homo moet je gewoon condoom gebruiken.
Waarheid als een koe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Mensen die kankerongezond leven zijn volgens mij minder vaak ziek dan mensen die er erg mee bezig zijn.
FU'ed is dat ja. Pas een poosje met een kapotte rug gelegen. Dead boring.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik eet echt genoeg groente en fruit, sport veel etc maar blijkbaar ben ik aangestoken door een mattie die maandag precies 't zelfde had.
Waarheid als een geit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Mensen die kankerongezond leven zijn volgens mij minder vaak ziek dan mensen die er erg mee bezig zijn.
Mensen die te gezond eten varieren vaak niet genoeg en bouwen te weinig reserves op. Suikers en vetten zijn ook nodig. Eigenlijk logisch. Je moet gewoon zorgen dat je genoeg beweegt. Daar zit de sleutel. Natuurlijk moet je niet iedere dag frituurvet drinken, maar het kan geen kwaad eens een kroketje te trekken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb last van een schrale aars
Moet wel he. Een schaap is te hoog gegrepen voor me.quote:
Geschaapen, ik snap je.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet wel he. Een schaap is te hoog gegrepen voor me.
Ik wil het niet weten. Ook de oorzaak niet.quote:
Ja, niet dus. Pas geleden nog hele rel dat paupers veel minder moeten betalen voor zorg maar wel veel meer zorg nodig hebben dan de hoogopgeleide medemens. Reden: ongezonde levensstijl.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Maar je kan ook doorslaan. Je moet gewoon goed variëren en voldoende bewegen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Pas geleden nog hele rel dat paupers veel minder moeten betalen voor zorg maar wel veel meer zorg nodig hebben dan de hoogopgeleide medemens. Reden: ongezonde levensstijl.
Oorzaak is Kapo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Ook de oorzaak niet.
Durft ie niet. Met zijn 1 meter 55 en 43 kilo.quote:
Kom vechten danquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Durft ie niet. Met zijn 1 meter 55 en 43 kilo.
Met jouw schrale reet zeker. Nee dank je.quote:
Is Sjaak een midget?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Durft ie niet. Met zijn 1 meter 55 en 43 kilo.
Ik eet zo vaak een kroketje e.d., daar zal 't niet aan liggen hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen die te gezond eten varieren vaak niet genoeg en bouwen te weinig reserves op. Suikers en vetten zijn ook nodig. Eigenlijk logisch. Je moet gewoon zorgen dat je genoeg beweegt. Daar zit de sleutel. Natuurlijk moet je niet iedere dag frituurvet drinken, maar het kan geen kwaad eens een kroketje te trekken.
johquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef mrstylo het volgende:
Ben beetje irritant vandaag.Let ff niet op me.
Zit jij aan iemands aars als je vecht? Aparte gast ben jij zeg...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Met jouw schrale reet zeker. Nee dank je.
Ga lekker in je eigen land irritant wezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef mrstylo het volgende:
Ben beetje irritant vandaag.Let ff niet op me.
Ja, je kan te ver gaan inderdaad. Toch denk ik dat zelfs dat soort geitenwollen sokken nog gezonder leven dan "kankerongezond" halve liter met magnetronmaaltijd mensen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar je kan ook doorslaan. Je moet gewoon goed variëren en voldoende bewegen.
Ik kick ass.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zit jij aan iemands aars als je vecht? Aparte gast ben jij zeg...
Hey, weinig nieuws over Tanja de laatste tijdquote:
Dat is wel lekker ja, mooi op 3 fronten strijden.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja, mooi op 3 fronten strijden.![]()
Je kan er ook voor kiezen om het op beschamende wijze te laten lopen tegen de Solna's en Dnjepr's van deze wereld.
Wat Caland zegt slaat ook nergens op, maar hij heeft z'n hippie-punt voor vandaag weer gemaakt en daar gaat 't om.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, je kan te ver gaan inderdaad. Toch denk ik dat zelfs dat soort geitenwollen sokken nog gezonder leven dan "kankerongezond" halve liter met magnetronmaaltijd mensen.
Dat lijkt me ook. Je hebt toch ook die vrouw die haar zoon alleen rauwe bende geeft, dat kind heeft zelfs een groeiachterstand.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toevallig was dit gisteren nog bij True Life () op MTV trouwens. Raar wijf at alleen ongekookt voedsel en dus ook geen vlees of vis. Maar wel ongekookte eieren
Dat is toch veel ongezonder dan gekookt eitje lijkt me
Klopt ja. Je moet je natuurlijk ook wel rustig houden als je een gewapende revolutie in NL moet voorbereiden. De Veluwe biedt niet heel veel schuilplaatsen. We zullen moeten wachten tot 30 april.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, weinig nieuws over Tanja de laatste tijd
Ben bang dat ze er vanaf gaan.quote:
Z'n lichaamsbouw was te vergelijken met van die dikke buiken negertjes in Afrika inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook. Je hebt toch ook die vrouw die haar zoon alleen rauwe bende geeft, dat kind heeft zelfs een groeiachterstand.
Vanavond toch Barney tegen Mighty Mike?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen darts op het streampje aan, niets mis mee.
jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Vanavond toch Barney tegen Mighty Mike?
Niets mis mee.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja, mooi op 3 fronten strijden.![]()
Je kan er ook voor kiezen om het op beschamende wijze te laten lopen tegen de Solna's en Dnjepr's van deze wereld.
Ben nooit ziek normaal, nu toevallig 2x achter elkaar. Ken ook bijna niemand die nog niet ziek is geweest de afgelopen tijd.quote:
Dat ze dat zolang door lieten gaan is echt niet normaal, hij ging niet naar school en kreeg niet normaal te eten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Z'n lichaamsbouw was te vergelijken met van die dikke buiken negertjes in Afrika inderdaad![]()
Woont nog steeds bij z'n moeder geloof ik
Ze heeft iig een kutaccent.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |