Denk dat je het moet zien als een minimumvergoeding?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens kun je dat soort zaken altijd al laten vergoeden op basis van onrechtmatige daad, dus zie niet wat 't nieuwe eraan is.
Geen idee hoe 't precies zit in dit, maar je kunt vrijwel elk nadeel dat je hebt opgelopen laten compenseren.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat je het moet zien als een minimumvergoeding?
Outbreak, of misschien voor jou meer van toepassing: Philadelphia.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Boys, lig ziek in bed. Iemand die nog een leuke thriller weet?
Beterschap en:quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Een boek?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Psv-feyenoord van een paar jaar terug?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Alweer? Zwak gestel heb jij. Meer groenten en fruit eten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:08 schreef kapiteintje het volgende:
Of juist minder.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Alweer? Zwak gestel heb jij. Meer groenten en fruit eten.
Of hij moet niet meer in Tilburg wonen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Gewoon geen kip meer eten.quote:
Ik heb 50 shades op mijn iPad gezet.quote:
Kip is goed man.quote:
Ja, klopt. Ik eet echt genoeg groente en fruit, sport veel etc maar blijkbaar ben ik aangestoken door een mattie die maandag precies 't zelfde had.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:13 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ook als homo moet je gewoon condoom gebruiken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik eet echt genoeg groente en fruit, sport veel etc maar blijkbaar ben ik aangestoken door een mattie die maandag precies 't zelfde had.
Lekker gek ben ik.quote:
Salmonella niet.quote:
quote:
Ga eens weg strontvlieg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ook als homo moet je gewoon condoom gebruiken.
Waarheid als een koe.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Mensen die kankerongezond leven zijn volgens mij minder vaak ziek dan mensen die er erg mee bezig zijn.
FU'ed is dat ja. Pas een poosje met een kapotte rug gelegen. Dead boring.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, klopt. Ik eet echt genoeg groente en fruit, sport veel etc maar blijkbaar ben ik aangestoken door een mattie die maandag precies 't zelfde had.
Waarheid als een geit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Mensen die kankerongezond leven zijn volgens mij minder vaak ziek dan mensen die er erg mee bezig zijn.
Mensen die te gezond eten varieren vaak niet genoeg en bouwen te weinig reserves op. Suikers en vetten zijn ook nodig. Eigenlijk logisch. Je moet gewoon zorgen dat je genoeg beweegt. Daar zit de sleutel. Natuurlijk moet je niet iedere dag frituurvet drinken, maar het kan geen kwaad eens een kroketje te trekken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:20 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik heb last van een schrale aars
Moet wel he. Een schaap is te hoog gegrepen voor me.quote:
Geschaapen, ik snap je.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Moet wel he. Een schaap is te hoog gegrepen voor me.
Ik wil het niet weten. Ook de oorzaak niet.quote:
Ja, niet dus. Pas geleden nog hele rel dat paupers veel minder moeten betalen voor zorg maar wel veel meer zorg nodig hebben dan de hoogopgeleide medemens. Reden: ongezonde levensstijl.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:18 schreef Caland het volgende:
Maar je kan ook doorslaan. Je moet gewoon goed variëren en voldoende bewegen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, niet dus. Pas geleden nog hele rel dat paupers veel minder moeten betalen voor zorg maar wel veel meer zorg nodig hebben dan de hoogopgeleide medemens. Reden: ongezonde levensstijl.
Oorzaak is Kapo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:22 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik wil het niet weten. Ook de oorzaak niet.
Durft ie niet. Met zijn 1 meter 55 en 43 kilo.quote:
Kom vechten danquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Durft ie niet. Met zijn 1 meter 55 en 43 kilo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |