Met jouw schrale reet zeker. Nee dank je.quote:
Is Sjaak een midget?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:24 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Durft ie niet. Met zijn 1 meter 55 en 43 kilo.
Ik eet zo vaak een kroketje e.d., daar zal 't niet aan liggen hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:21 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Mensen die te gezond eten varieren vaak niet genoeg en bouwen te weinig reserves op. Suikers en vetten zijn ook nodig. Eigenlijk logisch. Je moet gewoon zorgen dat je genoeg beweegt. Daar zit de sleutel. Natuurlijk moet je niet iedere dag frituurvet drinken, maar het kan geen kwaad eens een kroketje te trekken.
johquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef mrstylo het volgende:
Ben beetje irritant vandaag.Let ff niet op me.
Zit jij aan iemands aars als je vecht? Aparte gast ben jij zeg...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Met jouw schrale reet zeker. Nee dank je.
Ga lekker in je eigen land irritant wezenquote:Op donderdag 21 februari 2013 16:26 schreef mrstylo het volgende:
Ben beetje irritant vandaag.Let ff niet op me.
Ja, je kan te ver gaan inderdaad. Toch denk ik dat zelfs dat soort geitenwollen sokken nog gezonder leven dan "kankerongezond" halve liter met magnetronmaaltijd mensen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:23 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar je kan ook doorslaan. Je moet gewoon goed variëren en voldoende bewegen.
Ik kick ass.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Zit jij aan iemands aars als je vecht? Aparte gast ben jij zeg...
Hey, weinig nieuws over Tanja de laatste tijdquote:
Dat is wel lekker ja, mooi op 3 fronten strijden.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat is wel lekker ja, mooi op 3 fronten strijden.![]()
Je kan er ook voor kiezen om het op beschamende wijze te laten lopen tegen de Solna's en Dnjepr's van deze wereld.
Wat Caland zegt slaat ook nergens op, maar hij heeft z'n hippie-punt voor vandaag weer gemaakt en daar gaat 't om.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, je kan te ver gaan inderdaad. Toch denk ik dat zelfs dat soort geitenwollen sokken nog gezonder leven dan "kankerongezond" halve liter met magnetronmaaltijd mensen.
Dat lijkt me ook. Je hebt toch ook die vrouw die haar zoon alleen rauwe bende geeft, dat kind heeft zelfs een groeiachterstand.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Toevallig was dit gisteren nog bij True Life () op MTV trouwens. Raar wijf at alleen ongekookt voedsel en dus ook geen vlees of vis. Maar wel ongekookte eieren
Dat is toch veel ongezonder dan gekookt eitje lijkt me
Klopt ja. Je moet je natuurlijk ook wel rustig houden als je een gewapende revolutie in NL moet voorbereiden. De Veluwe biedt niet heel veel schuilplaatsen. We zullen moeten wachten tot 30 april.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hey, weinig nieuws over Tanja de laatste tijd
Ben bang dat ze er vanaf gaan.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |