Die meneer links kijkt sip omdat hij weet dat Balotelli die chick kankerhard gaat rammen terwijl hij weer naast zo'n uitgelubberde theezak ligt.quote:
negerts die weten wat kwaliteit is gaan toch niet naar de kfc.quote:
Die Robinho stond er ook bij, maar daar lag de aandacht niet zo op. Dit is toch dat Bunga meisje van Berlusconi?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die meneer links kijkt sip omdat hij weet dat Balotelli die chick kankerhard gaat rammen terwijl hij weer naast zo'n uitgelubberde theezak ligt.
Koffie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef sausagin het volgende:
Ajacied hoe doe jij het toch om hier 24/7 te posten?
Wat overdreven weer. Hij moet ook slapen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef sausagin het volgende:
Ruby? Volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Robinho stond er ook bij, maar daar lag de aandacht niet zo op. Dit is toch dat Bunga meisje van Berlusconi?
3 verschillende mensen die hier posten hè. Daarom ook die Ajax/Feyenoord liefde, soms FM en de bans.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef sausagin het volgende:
Maar wel naar Burger King wil je zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
negerts die weten wat kwaliteit is gaan toch niet naar de kfc.
Ik zou deze wel doen. Die Ruby was blijkbaar verstandelijk beperkt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ruby? Volgens mij niet hoor.
Eerlijkste persoon die ik ken. Dus ik geloof hem ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef Caland het volgende:
Boogerd heeft nooit doping gebruikt. Dat zegt hij zelf ook.
NOS heeft toch al tering in huis met Jack, Jan Mulder, Ronald Watterreusquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
NOS.Die gaan gewoon mee met de heksenjacht.
![]()
Laat de NOS lekker de tering krijgen Boogerd.![]()
Iedereen gebruikte toen , zeker als je nog meereed met de grotequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef Caland het volgende:
Boogerd heeft nooit doping gebruikt. Dat zegt hij zelf ook.
Nelissen zou dan weer ontslagen zijn bij Eurosport door wél te bekennenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
NOS.Die gaan gewoon mee met de heksenjacht.
![]()
Laat de NOS lekker de tering krijgen Boogerd.![]()
Onzin.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:17 schreef sausagin het volgende:
[..]
Iedereen gebruikte toen , zeker als je nog meereed met de grote
Ze willen gewoon een scoop afdwingen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nelissen zou dan weer ontslagen zijn bij Eurosport door wél te bekennen
Hebben ze die eruit gekickt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nelissen zou dan weer ontslagen zijn bij Eurosport door wél te bekennen
Arno Vermeulen, Tom van het Hek, enz.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOS heeft toch al tering in huis met Jack, Jan Mulder, Ronald Watterreus
basisschoolquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit je nog op de middelbare school?
2 weken en dat weet je best.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe je aardig, 3 weken over een Nijntjeboek.
Echte bazen lezen van Rupsje nooit genoegquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe je aardig, 3 weken over een Nijntjeboek.
Is nog niet bevestigd maar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze die eruit gekickt?![]()
![]()
Jammer zeg, dan heb je bij het wielrennen nu ook allemaal nobody's die commentaar geven bij Eurosport.
Joeri Mulderquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Arno Vermeulen, Tom van het Hek, enz.
Kekke shit inderdaad. Waar is wally is ook wel bossy.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echte bazen lezen van Rupsje nooit genoeg
Met dat gemompel van hem.quote:
Vond hem altijd wel prima commentaar geven bij de Giro en Vuelta. Tijdens de Tour kijk ik altijd naar die tapijtvreters van de NOS.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog niet bevestigd maar lijkt het wel op ja.
En zorgvuldig bijgekleurde stoppelbaard.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
Ronald de Boer met zijn hipsterbril.
verdiendquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb je een poezieplaatje verdient:
[ afbeelding ]
Ik kijk dan naar de Belg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel prima commentaar geven bij de Giro en Vuelta. Tijdens de Tour kijk ik altijd naar die tapijtvreters van de NOS.
Bij de tour kijk ik ook altijd nos inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel prima commentaar geven bij de Giro en Vuelta. Tijdens de Tour kijk ik altijd naar die tapijtvreters van de NOS.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
WielrennenDat is echt een kutsport
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |