Wie moet daar nou weer staan dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fout bij de Persona non grata Stijn. Doe er eens iets aan.
Tyron.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wie moet daar nou weer staan dan?
Ja, Tyron heeft aan de OP gezeten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Fout bij de Persona non grata Stijn. Doe er eens iets aan.
FB / Update Algemene Voorwaardenquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:55 schreef Jojoortje het volgende:
En wat is er veranderd aan de policy? Alsof ik dat helemaal ga doorlezen?
Ah.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
FB / Update Algemene Voorwaarden
Was maar grappie Davyquote:Op donderdag 21 februari 2013 14:58 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Zegt iemand die voor het eerst dit jaar hier posts.
Henig an.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat zijn geen grappen. Ik schrok ervan.
Hij is er meer mee bezig dan menig Feyenoorder geloof ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 14:54 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je bent wel veel met PSV bezig.
Nee joh. Tyron lijkt me een redelijk mens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Er is altijd een rel met Tyron.
Triest van mezelf, ik weet het.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is er meer mee bezig dan menig Feyenoorder geloof ik.
Zo gisteren ditquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:02 schreef Caland het volgende:
Hier Stijn, om je op te vrolijken, nog leeftijdsgenootjes ook.![]()
Geeft niet. Het is geen schande om de hele dag aan die mooie club te denken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Triest van mezelf, ik weet het.
En mening PSV'er.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij is er meer mee bezig dan menig Feyenoorder geloof ik.
Hoe is het nog met je mensenkennis?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:02 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nee joh. Tyron lijkt me een redelijk mens.
Jammer, ik had al demonstratief mijn vest uitgedaan en die op de grond gegooid.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet met jou![]()
* kruipt terug in hol
Als Berlusconi het zegt zal het wel waar zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
‘Iedereen schreef Milan ten dode op, maar we klopten Barça vrij simpel’ volgens Berlusconi
Met een hands goal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
‘Iedereen schreef Milan ten dode op, maar we klopten Barça vrij simpel’ volgens Berlusconi
Draag je een vest ja, homo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Jammer, ik had al demonstratief mijn vest uitgedaan en die op de grond gegooid.
Niet zo vreemd overigensquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:08 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:De Italiaanse politie heeft donderdag op het vliegveld van Milaan een man opgepakt die verdacht wordt van betrokkenheid bij omvangrijke fraude rond voetbalwedstrijden. Volgens juridische bronnen gaat het om Admir Suljic, een naaste medewerker van Tan Seet Eng. De laatste, ook bekend onder zijn bijnaam Dan Tan, is één van de hoofdverdachten in een onderzoek naar internationale matchfixing
Nee, want de hand veroorzaakte niet een opeens compleet andere richting van de balquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was geen hands.
[ afbeelding ]
Hand ging niet naar de bal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was geen hands.
[ afbeelding ]
Espn had een ander camerastandpunt, bal kwam vol tegen zijn kop aan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, want de hand veroorzaakte niet een opeens compleet andere richting van de bal
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja heb mijn werkkleren nog aan, neger.
Dan neem ik mijn woorden terug en is Barça gewoon kankerhard geslooptquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Espn had een ander camerastandpunt, bal kwam vol tegen zijn kop aan.
Hij bedoelt die van Barca.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was geen hands.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |