Hebben ze die eruit gekickt?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nelissen zou dan weer ontslagen zijn bij Eurosport door wél te bekennen
Arno Vermeulen, Tom van het Hek, enz.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NOS heeft toch al tering in huis met Jack, Jan Mulder, Ronald Watterreus
basisschoolquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Zit je nog op de middelbare school?
2 weken en dat weet je best.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe je aardig, 3 weken over een Nijntjeboek.
Echte bazen lezen van Rupsje nooit genoegquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Doe je aardig, 3 weken over een Nijntjeboek.
Is nog niet bevestigd maar lijkt het wel op ja.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hebben ze die eruit gekickt?![]()
![]()
Jammer zeg, dan heb je bij het wielrennen nu ook allemaal nobody's die commentaar geven bij Eurosport.
Joeri Mulderquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Arno Vermeulen, Tom van het Hek, enz.
Kekke shit inderdaad. Waar is wally is ook wel bossy.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Echte bazen lezen van Rupsje nooit genoeg
Met dat gemompel van hem.quote:
Vond hem altijd wel prima commentaar geven bij de Giro en Vuelta. Tijdens de Tour kijk ik altijd naar die tapijtvreters van de NOS.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is nog niet bevestigd maar lijkt het wel op ja.
En zorgvuldig bijgekleurde stoppelbaard.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef Caland het volgende:
Ronald de Boer met zijn hipsterbril.
verdiendquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Dan heb je een poezieplaatje verdient:
[ afbeelding ]
Ik kijk dan naar de Belg.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel prima commentaar geven bij de Giro en Vuelta. Tijdens de Tour kijk ik altijd naar die tapijtvreters van de NOS.
Bij de tour kijk ik ook altijd nos inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel prima commentaar geven bij de Giro en Vuelta. Tijdens de Tour kijk ik altijd naar die tapijtvreters van de NOS.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
WielrennenDat is echt een kutsport
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |