Die meneer links kijkt sip omdat hij weet dat Balotelli die chick kankerhard gaat rammen terwijl hij weer naast zo'n uitgelubberde theezak ligt.quote:
negerts die weten wat kwaliteit is gaan toch niet naar de kfc.quote:
Die Robinho stond er ook bij, maar daar lag de aandacht niet zo op. Dit is toch dat Bunga meisje van Berlusconi?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die meneer links kijkt sip omdat hij weet dat Balotelli die chick kankerhard gaat rammen terwijl hij weer naast zo'n uitgelubberde theezak ligt.
Koffie.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef sausagin het volgende:
Ajacied hoe doe jij het toch om hier 24/7 te posten?
Wat overdreven weer. Hij moet ook slapen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef sausagin het volgende:
Ruby? Volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die Robinho stond er ook bij, maar daar lag de aandacht niet zo op. Dit is toch dat Bunga meisje van Berlusconi?
3 verschillende mensen die hier posten hè. Daarom ook die Ajax/Feyenoord liefde, soms FM en de bans.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef sausagin het volgende:
Maar wel naar Burger King wil je zeggenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:14 schreef Caland het volgende:
[..]
negerts die weten wat kwaliteit is gaan toch niet naar de kfc.
Ik zou deze wel doen. Die Ruby was blijkbaar verstandelijk beperkt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ruby? Volgens mij niet hoor.
Eerlijkste persoon die ik ken. Dus ik geloof hem ook.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef Caland het volgende:
Boogerd heeft nooit doping gebruikt. Dat zegt hij zelf ook.
NOS heeft toch al tering in huis met Jack, Jan Mulder, Ronald Watterreusquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
NOS.Die gaan gewoon mee met de heksenjacht.
![]()
Laat de NOS lekker de tering krijgen Boogerd.![]()
Iedereen gebruikte toen , zeker als je nog meereed met de grotequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef Caland het volgende:
Boogerd heeft nooit doping gebruikt. Dat zegt hij zelf ook.
Nelissen zou dan weer ontslagen zijn bij Eurosport door wél te bekennenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:16 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
NOS.Die gaan gewoon mee met de heksenjacht.
![]()
Laat de NOS lekker de tering krijgen Boogerd.![]()
Onzin.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:17 schreef sausagin het volgende:
[..]
Iedereen gebruikte toen , zeker als je nog meereed met de grote
Ze willen gewoon een scoop afdwingen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nelissen zou dan weer ontslagen zijn bij Eurosport door wél te bekennen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |