Vraag me af of een rechter hierin meegaat.quote:" Het is niet toegestaan een extra account (kloon) te registreren, noch hiermee te posten, wanneer een ander account van dezelfde persoon, of herleidbaar naar hetzelfde systeem, de toegang tot (een gedeelte van) FOK.nl is ontzegd. Indien gebruiker (gedeeltelijk) in strijd handelt met het in dit artikel bepaalde, verbeurt gebruiker, zonder nadere waarschuwing of ingebrekestelling en zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomt is vereist, een direct opeisbare onkostenvergoeding van ¤ 50,- (zegge vijftig euro) per gebeurtenis, waarbij elke met deze “kloon” geplaatste post of verzonden bericht geldt als één gebeurtenis."
quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:51 schreef GGMM het volgende:
FOK! verklaart bij het plaatsen van deze post dat ze er mee akkoord ga dat ik niet akkoord ga met de voorwaarden. Ook Zal ik dit in de toekomst doen dmv het plaatsen van een post.
Mocht ik gebannend worden dan verklaart fok mij 50 euro uit te keren per geplaaste post op m'n kloonaccount.
Zo, dat is ook weer geregeld.
Een rechter gaat in vrijwel niks van die gekunstelde onzin die daar staat mee. Als dat serieus door een jurist is opgesteld dan lach ik me echt de ballen uit de broek over de onkunde van de betreffende persoon.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vraag me af of een rechter hierin meegaat.
En een maand lang alleen maar tieten posten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Keiharde boomerang wordt dit. In je speciale mod overeenkomst staat dat dit soort posts zo snel mogelijk verwijderd moeten worden + 100 notes + ban.
Geen idee hoe dat werkt johquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Natuurlijk niet.
De tekst " zonder dat daartoe rechterlijke tussenkomst is vereist" is natuurlijk een flater van de bovenste plank.
Alsof FOK daartoe gemachtigd is
Ik ben geen jurist, maar het lijkt me nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt johLijkt wel een beetje op die stickers die je vaak bij de ingang van supermarkten ziet "bij diefstal brengen wij bovenop proces verbaal sowieso 151 euro in rekening". Dat kan toch ook niet dan
Patty Brardquote:
Kan wel, zijn dan de huisregels waar je mee akkoord gaat. Alleen heeft een winkeldiefstal natuurlijk een totaal ander karakter dan het posten van tekst op een forum.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:55 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat werkt johLijkt wel een beetje op die stickers die je vaak bij de ingang van supermarkten ziet "bij diefstal brengen wij bovenop proces verbaal sowieso 151 euro in rekening". Dat kan toch ook niet dan
Laatste zin is cruciaal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijkbaar afspraak tussen min V&J en mkb:
[ afbeelding ]
Tijd om de wet der verboden teksten op te stellen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom loop jij de SC te bevuilen met dit soort teksten?
quote:
Was een gok over de TT...quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom loop jij de SC te bevuilen met dit soort teksten?
Ik heb wel eens een Marokkaantje betrapt die wat verpakkingen open stond te snijden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Blijkbaar afspraak tussen min V&J en mkb:
[ afbeelding ]
Macbook verpakking?quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:04 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een Marokkaantje betrapt die wat verpakkingen open stond te snijden.
Die is onder de gordel. Homo.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:06 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die is onder de gordel. Homo.
Idd.quote:Op donderdag 21 februari 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tijd om de wet der verboden teksten op te stellen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |