Oke.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
WielrennenDat is echt een kutsport
Weet je wat pas kut is? Jouw kop.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ducrotquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij de tour kijk ik ook altijd nos inderdaadHoort erbij. Meeste andere koersen op de belg al zap ik dan ook wel eens door naar NOS of Eurosport als er een belg lijkt te gaan winnen. Niet normaal hoe chauvinistisch die lui commentaar geven
Luister eens naar Jack tijdens een wedstrijd van het Nederlands Elftal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Bij de tour kijk ik ook altijd nos inderdaadHoort erbij. Meeste andere koersen op de belg al zap ik dan ook wel eens door naar NOS of Eurosport als er een belg lijkt te gaan winnen. Niet normaal hoe chauvinistisch die lui commentaar geven
Doe eens normaal.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
OWWWW Damn nigga brrrrr powpowpowquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Weet je wat pas kut is? Jouw kop.
JR-Style-93quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gesink gaat die kaolo tour winnen a mattiequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Team RabobankBlanco afzeiken in de zomer.
Wordt wel een toptoer dit jaar.
Ik denk dat als je de Alpeduzes uitzendt, je net zoveel kwaliteit ziet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Team RabobankBlanco afzeiken in de zomer.
Wordt wel een toptoer dit jaar.
hihihihi wat leuk zeg xd :pquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo iedereen op zijn pik getrapt
Redelijk groot geschapen allemaal hier. Dan krijg je dat. Heb jij je maat al doorgegeven voor in de OP.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Is wel vergelijkbaar inderdaadquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:26 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Luister eens naar Jack tijdens een wedstrijd van het Nederlands Elftal.
hoi wie ben jijquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
Rijdt binnenkort Paris-Nice als 1 van de enige toppers. Als hij die wil winnen moet het nu gebeuren.quote:
Nee dat is vertrouwelijke informatiequote:Op donderdag 21 februari 2013 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Redelijk groot geschapen allemaal hier. Dan krijg je dat. Heb jij je maat al doorgegeven voor in de OP.
Kanker dan maar weer opquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is vertrouwelijke informatie
lekker vakantie, pas 2 uurtjes wakker niks mis mee dusquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Veel commotie, veel commotie. Faka met jou?
Rustigquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
lekker vakantie, pas 2 uurtjes wakker niks mis mee dus
Lekker gquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:29 schreef Tyron het volgende:
[..]
lekker vakantie, pas 2 uurtjes wakker niks mis mee dus
Kleintje dus.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat is vertrouwelijke informatie
Dat zal ik maar even kijken dan. De toppers zijn natuurlijk allemaal druk bezig met een waterdichte doping coktail, die blijven even uit beeld.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Rijdt binnenkort Paris-Nice als 1 van de enige toppers. Als hij die wil winnen moet het nu gebeuren.
Dat of ze starten in de Tirreno - Adriatico. Enige klassement-toppers die niet in Parijs Nice en ook niet in Tirreno starten zijn Wiggins en Valverde. Zegt genoeg imoquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:31 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zal ik maar even kijken dan. De toppers zijn natuurlijk allemaal druk bezig met een waterdichte doping coktail, die blijven even uit beeld.
niet geloven dat boogerd pakte , maar wel wiggins.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat of ze starten in de Tirreno - Adriatico. Enige klassement-toppers die niet in Parijs Nice en ook niet in Tirreno starten zijn Wiggins en Valverde. Zegt genoeg imo
Zit spanning in, massasprints, bergetappes zeer interessant bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Maar wat vinden jullie zo leuk aan wielrennen dan?
Had het gelezen jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Knut
De Ronde van Italië vertrekt volgend jaar vanuit Belfast. Dat is door de organisatie vandaag officieel bekend gemaakt.
De Giro van 2014 begint op zaterdag 10 mei. De Giro zal drie dagen in zowel Ierland als Noord-Ierland verblijven. De overige etappes eindigen in Armagh en Dublin.
Dit jaar start de Giro d'Italia op 4 mei in Napels met een vlakke etappe. De organisatie streeft ernaar om om de twee jaar in het buitenland te starten. Vorig seizoen won de Canadees Ryder Hesjedal de roze leiderstrui in de Giro.
Waar lees jij dat ik niet geloof dat Boogerd pakte?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef sausagin het volgende:
[..]
niet geloven dat boogerd pakte , maar wel wiggins.
Mannen in strakke broekjes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Respect voor die wielrenners , ongeacht ze doping pakken , een harde sportquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Eerst kijken wat er in deze giro komt met al die bonificatiesecondenquote:Op donderdag 21 februari 2013 15:35 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Had het gelezen jaWeer niet Giro start in Washington dus. Ze zeggen nu al jaar of 10 dat de volgende giro start in de USA is
Ja het is wel zwaar enzo. Maar dat zijn wel meer sporten, maar ik vind ook niet alle sporten leuk.quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:36 schreef sausagin het volgende:
[..]
Respect voor die wielrenners , ongeacht ze doping pakken , een harde sport
Hebben ze dat alweer veranderd dan?quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst kijken wat er in deze giro komt met al die bonificatieseconden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |