Yup, ze waren toch 5 jaar samen las ik ergens.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:08 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, dát was nou eens een leuk stel. Een verrassende combi, maar leek op zich best goed uit te pakken.
Volgens mij is Jort, onder het bekakte vernisje, stiekem gewoon een soortement van jonge hond.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 01:09 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Dat heb ik eerder andersom; wat moet hij met Lauren?
Ik vind ze goed bij elkaar passen, allebei net zo suf en ballerig, al vind ik Jort wel oké, maar haar vind ik zo'n tutje.quote:Op zaterdag 8 juni 2013 00:37 schreef dennis83 het volgende:
Nee niet Jort, zo'n gladde bal. Begrijp ook niet wat Lauren Verster ermee moet.
Volgens weekend is de man idd getrouwd en weet vrouwlief van niets. weekend weet wel naam maar wil het niet zeggen vanwege de vrouw. Ze worden nog eens nietjes daar!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 20:33 schreef Ole het volgende:
Glennis doet het nu met een heeft vlinders in haar buik bij een getrouwde kerel?
Hij zal wel met een advocate getrouwd zijnquote:Op zaterdag 8 juni 2013 09:44 schreef Ole het volgende:
[..]
Volgens weekend is de man idd getrouwd en weet vrouwlief van niets. weekend weet wel naam maar wil het niet zeggen vanwege de vrouw. Ze worden nog eens nietjes daar!
ze waren 5 maanden samen toen ze zwanger werd...quote:Op zaterdag 8 juni 2013 08:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze goed bij elkaar passen, allebei net zo suf en ballerig, al vind ik Jort wel oké, maar haar vind ik zo'n tutje.
Sjors was volgens mij redelijk kort
samen met die jongen voordat ze ongepland zwanger werd. Zoiets schreef ze destijds. Ik had nooit het idee dat het jaren zou duren. Gewoon mijn gevoel dus
Sjors ging zich zo anders kleden met Jort, jammer vond ik dat.
Ja dat zeg ik, redelijk kortquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:44 schreef kvd het volgende:
[..]
ze waren 5 maanden samen toen ze zwanger werd...
quote:Glee-actrice gaat scheiden
van onze redactie
AMSTERDAM -
Het huwelijk van Jane Lynch, bekend uit de hitserie Glee, is voorbij.
Jane (52) gaat na een huwelijk van amper twee jaar scheiden van haar echtgenote Lara Embry (44).
"Lara en ik hebben besloten te gaan scheiden. Dit was een moeilijke beslissing voor ons, omdat we nog erg veel om elkaar geven. We vragen om privacy zodat we dit kunnen verwerken", zo laat Jane weten aan het Amerikaanse blad People.
De twee dames ontmoeten elkaar in 2009 tijdens een feestje in Los Angles. Ze trouwden een jaar later in Sunderland, Massachusetts.
Misschien moet iemand hem eens vertellen dat als je een relatie hebt je dus niet meer vrijgezel bent.quote:Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - De relatie van Josje Huisman en Johnny de Mol is voorbij omdat hij haar niet trouw is geweest.
Een 'goede vriend' van Johnny onthult in het Vlaamse blad Dag Allemaal: "Natuurlijk heeft hij Josje bedrogen. Kijk, ik denk niet dat Johnny van slechte wil is of zo, die gozer wil gewoon ten volle van zijn vrijgezellenbestaan blijven genieten. Ooit zal hij zich wel settelen met een leuk meisje, daar ben ik zeker van. Maar dat kan net zo goed nog jaren duren. Ga er dus maar gerust van uit: Josje werd opzijgeschoven voor een ander."
De K3-zangeres maakte een week geleden bekend dat ze weer single is. Over de reden van de breuk deed de blondine erg vaag. "We zijn erachter gekomen dat we toch niet zo goed bij elkaar passen als dat we dachten. Helaas", zo liet ze weten.
Johnny en Josje zijn zo'n tien maanden samen geweest. Ze leerden elkaar kennen in Antwerpen waar Josje woont en waar Johnny aan het werk was voor de serie Crimi Clowns.
Dan heeft de Mol junior een probleem met zijn rolmodel de Mol seniorquote:Op dinsdag 11 juni 2013 12:09 schreef bloempje-moi het volgende:
[..]
Misschien moet iemand hem eens vertellen dat als je een relatie hebt je dus niet meer vrijgezel bent.
Wat voor grote aandachtshoer ben je dan, als je dít zelf kwijt wil aan heel Nederland?quote:Glennis Grace zou weer teruggaan naar ex
Glennis Grace zou weer teruggaan naar haar ex als hij voor de deur van de zangeres zou staan. "Als hij als vrijgezel voor mijn deur zou staan zou ik meteen ja zeggen."
De 35-jarige artieste bekende een aantal maanden geleden verliefd te zijn op een oude jeugdvriend.
"Nooit had ik gedacht dat ik nog zó verliefd kon worden. Maar ja, drie is te veel."
Grace kwam er onlangs achter dat haar nieuwe liefde al een ander had, vertelt zij aan Story. "Zo wilde ik niet verder, zo zit ik niet in elkaar. Ik wil speciaal zijn voor een man en hem niet delen met iemand anders."
Overleden
Daarom besloot de zangeres een einde te maken aan haar relatie. "Het voelt alsof een dierbare is overleden. Het doet verschrikkelijk veel pijn."
"Ik heb altijd geroepen dat ik nooit zou trouwen, maar met hem had ik met liefde die stap gezet. Ik had een kindje van hem gewild. En nu moet ik de breuk een plekje geven in mijn leven", aldus Grace.
http://www.nu.nl/achterkl(...)er-teruggaan-ex.html
Ik haal hieruit dat hij haar iets niet heeft verteld, namelijk dat hij al bezet is (getrouwd of relatie?). En dat zij gestopt is op het moment dat ze achter het bestaan van zijn partner kwam. Dan ligt de schuld toch niet bij haar?quote:Op woensdag 12 juni 2013 19:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor grote aandachtshoer ben je dan, als je dít zelf kwijt wil aan heel Nederland?![]()
En nog belangrijker, ze wil die man niet, want ze wil niet delen. Even ervan uitgaand dat die man al een vrouw had, voordat het Paard in beeld kwam... ze heeft ook geen fatsoen, want misschien moet ze gewoon van de kerel van een ander afblijven.![]()
Ah, dat had ik er niet uitgehaald, dan heb ik niks gezegdquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:02 schreef kvd het volgende:
[..]
Ik haal hieruit dat hij haar iets niet heeft verteld, namelijk dat hij al bezet is (getrouwd of relatie?). En dat zij gestopt is op het moment dat ze achter het bestaan van zijn partner kwam. Dan ligt de schuld toch niet bij haar?
Dat laatste snap ik ook niet hoorquote:Op woensdag 12 juni 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, dat had ik er niet uitgehaald, dan heb ik niks gezegd
Maar dat hele uitjanken in de pers snap ik nog steeds niet
quote:Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Freaking hell, wordt dat mens nou niet doordmoe van zichzelf? Zal ze nou zelf steeds de Story bellen?
[..]
quote:Verliefdheid Mariska van Kolck over
Mariska van Kolck is niet meer verliefd. "Het gevoel dat we nu voor elkaar hebben, is meer een goede vriendschap."
"Ik ben te enthousiast geweest, achteraf had ik het gewoon voor mij moeten houden", vertelt de actrice in een interview met Story.
Begin mei vertelde Van Kolck stapelverliefd te zijn op een man, van wie zij de identiteit geheim wilde houden. Toen zei de actrice al voorzichtig te willen zijn. "We doen het rustig aan, het is nu verstandig elkaar beter te leren kennen."
Nu de actrice meer tijd heeft doorgebracht met de man is zij erachter gekomen dat het gevoel dat zij had toch geen verliefdheid was. "Het gevoel dat we nu hebben, is meer een goede vriendschap. Dat is mij eigenlijk veel meer waard. Ik hoop dat onze vriendschap voor het leven is."
Mariska van Kolck verloofde zich in 2011 met haar vriend Edgar Peer, een jaar later verbroken zij hun relatie. Daarvoor was de actrice zeventien jaar samen met haar man Knut, met wie zij twee kinderen kreeg.
Zij verbraken hun relatie en toen was de relatie verbroken.quote:Op donderdag 13 juni 2013 17:58 schreef lady-wrb het volgende:
verbroken? het is toch verbraken? of is mijn nederlands nou zo achteruit gegaan?
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/verbrekenquote:Op donderdag 13 juni 2013 17:58 schreef lady-wrb het volgende:
verbroken? het is toch verbraken? of is mijn nederlands nou zo achteruit gegaan?
het lijkt Gordon wel. Die heeft ook elke 4 maanden eindelijk de ware gevondenquote:Op donderdag 13 juni 2013 14:31 schreef Lienekien het volgende:
Voor de volgende keer alleen wat namen en jaartallen vervangen en hup, Story heeft weer een pagina vol.
zij spoort echt niet hoorquote:Mariska van Kolck loog over breuk
Mariska van Kolck heeft gelogen over haar breuk. "Ik heb gezegd dat mijn gevoelens voor hem over waren om de druk van de ketel te halen."
Van Kolck vertelde een week geleden aan Story dat zij niet langer verliefd was op haar nieuwe liefde, maar daar blijkt nu niets van waar te zijn. "Ik deed dat om onze prille relatie te beschermen. Ik wil dat dit lukt."Omdat het blad de actrice betrapte in een innige omhelzing met zakenman Melchior Rietveldt, slechts enkele dagen nadat zij beweerde niks meer voor hem te voelen, besluit Van Kolck nu eerlijk te zijn."Melchior is de man die mij weer laat stralen. Hij maakt mij gelukkig en ik hoop een fijne toekomst met hem tegemoet te gaan."
quote:Full House star Jodie Sweetin 'legally separates from third husband Morty Coyle after being married for just over one year'
They have only been married for just over one year.
And now Full House star Jodie Sweetin and her husband Morty Coyle are ending their union.
The couple, who have a two-year-old daughter Beatrix together, are currently estranged after Sweetin filed for legal separation, according to court documents filed in Los Angeles.
People magazine reports that the 31-year-old has cited 'irreconcilable differences' as the reason for the split.
In her petition, the former child star is seeking full custody of their daughter.
She is also asking for the couple's shared vehicle - a 2000 Toyota Avalon.
Sweetin and Coyle married last year after getting engaged on her 29th birthday in 2011.
On that happy day, the actress was presented with an engagement ring by Coyle at her birthday party.
He proposed to her in front a room full of guests at the Kibitz Room in Los Angeles.
'It was a complete surprise,' Sweetin told People at the time. 'We are just thrilled and I am in shock still!'
Sweetin - best known for her role as Stephanie Tanner in the Eighties sitcom Full House - said she was glad everyone was there.
She added: 'People videotaped it, it was great,' she said.
'My friend decorated the whole place with little diamonds on the table and other touches.'
Coyle gave her a 2½-carat oval sapphire, surrounded by 18 diamonds in a snowflake shape.
Sweetin was cast as Tanner in the hit U.S. sitcom back in 1987.
She starred alongside John Stamos and Mary-Kate and Ashley Olsen during the show's run which ended in 1995.
Last November she wrote a memoir about her Full House days, in which she detailed her past addiction to drugs and alcohol, along with her path to sobriety.
Sweetin has been married twice before Coyle.
In 2002, at age 20, she married her first husband, a Los Angeles Police officer Shaun Holguin.
The union only lasted for four years before the couple split in 2006.
Sweetin then met Cody Herpin, a film transportation coordinator, and the couple went on to wed in Las Vegas, on July 14, 2007.
They subsequently had a daughter together, Zoie Laurelmae Herpin, before splitting in 2008.
bronquote:Kat von D verbreekt verloving
AMSTERDAM -
Kat von D heeft haar verloofde, dj DeadMau5, aan de kant gezet.
Ze maakt geen groot raadsel van de reden waarom de verloving wat haar betreft verleden tijd is. Ze schrijft op twitter: "Iemand van wie je houdt belazeren is één van de ergste dingen die je iemand aan kan doen. Ik vind het erg om toe te geven, maar deze relatie is dus voorbij."
Kat werd via twitter door DeadMau5 ten huwelijk gevraagd en beweerde dat hij de liefde van haar leven was. Dat zei ze eerder ook over Sandra Bullock's ex-man Jesse James, die haar eveneens bedroog.
Maar Kat probeert positief te blijven: "Alles is liefde. Er is teveel goedheid in de wereld om te negeren."
quote:All i am saying on the matter:
Kat and I split in November and I moved back home to Toronto. During this time, while we were broken up, I did have relations with another woman. Following that, Kat and I reconciled and I acknowledged being intimate with another person while we were estranged.
We did move past those issues and I proposed to Kat in mid- December. At the end of June, it was clear that the relationship was not working and we mutually ended the engagement. I was not, at any point, unfaithful to Kat during our time together.
I don't wish to go tit for tat with these kinds of pronouncements and don't expect to comment further, but I do believe that those who have expressed concern deserve a more complete understanding of what transpired.
http://www.dailymail.co.u(...)-years-together.htmlquote:Nicole Scherzinger and Lewis Hamilton split after five years together
Hopelijk blijvend, hoeven we niet steeds tijdens de races shots van die heks te zien. En Lewis rijdt ook meteen een stuk relaxter.quote:Op maandag 1 juli 2013 10:48 schreef kvd het volgende:
Het is weer eens over
[..]
http://www.dailymail.co.u(...)-years-together.html
quote:Op maandag 1 juli 2013 14:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat kan natuurlijk ook nooit werken tussen Kat en Muis.
quote:KATY Perry and John Mayer prove their relationship is back on track with an intimate moment.
The on/off couple are seen with their arms wrapped around each other backstage at a concert in the image posted to her Instagram page.
Katy uploaded the snap and wrote "whose broad stripes & bright stars?!" as they relaxed at the Philly 4th of July Jam Concert on Thursday.
Dressed in matching US flag-themed shirts for the bash, the couple appeared closer than ever despite their recent split.
The couple ended their relationship for a second time in March but have been spotted out on numerous dates recently after Katy was briefly linked to close friend Robert Pattinson.
quote:Nigella Lawson en Charles Saatchi gaan na een huwelijk van bijna tien jaar uit elkaar. Dat heeft Saatchi laten weten aan de Britse boulevardkrant Mail on Sunday. Hij raakte vorige maand in opspraak nadat een foto was uitgelekt waarop te zien was hoe hij de 53-jarige tv-kok bij de keel greep.
"Ik vind het spijtig te moeten meedelen dat Nigella Lawson en ik gaan scheiden", laat Saatchi weten aan de krant. "Dit is hartverscheurend voor ons allebei en onze liefde ging erg diep, maar in het afgelopen jaar zijn we uit elkaar gegroeid."
Saatchi laat nogmaals weten dat hij 'geen kracht' heeft gezet toen hij de keel van Lawson vast had. Hij vindt het jammer dat Nigella nooit heeft gereageerd op het incident, om te laten weten dat hij geweld tegen vrouwen verafschuwt en dat hij haar nooit fysiek heeft mishandeld. Volgens Saatchi heeft Lawson dit wel aan de politie verteld.
"Zij heeft ook weleens mijn nek gepakt om aandacht te krijgen, maar niet waar een fotograaf bij was", aldus Saatchi, die de scheiding 'spijtig' noemt en zijn ex het beste voor de toekomst wenst. De twee stapten in september 2003 in het huwelijksbootje.
Om het smeuïger te maken, Nigella zou via de krant vernemen dat ze zou gaan scheiden.quote:
quote:I'm divorcing you, Nigella: Saatchi breaks news to wife in exclusive statement to the Mail on Sunday and says he's 'sorry it's over'... but insists she put her hand on his throat too
quote:George Clooney gedumpt
George Clooney (52) en Stacy Keibler (33) zijn niet meer bij elkaar.
George en Stacy zijn na twee jaar uit elkaar, omdat ze niet dezelfde toekomstplannen hadden.
"Stacy heeft de relatie verbroken. Zij wil ooit een gezin stichten, maar ze weet dat George daar anders over denkt", legt een bron uit aan het tijdschrift People. "Ze zijn enkele weken in het diepste geheim uit elkaar gegaan."
Volgens de bron gaan de twee zonder al te veel gedoe ieder hun eigen weg. "Ze hebben nog elke dag contact. Ze waren al bevriend voordat ze iets kregen en ook nu blijven ze vrienden."
quote:AMSTERDAM -
Ben Saunders en Yvonne Coldeweijer zijn niet langer samen.
Dit hebben zowel Ben als Yvonne dinsdag aan Shownieuws bevestigd.
Waarom de twee een einde hebben gemaakt aan hun relatie is niet bekend. "Ik heb geen behoefte om hierover te praten", zei Yvonne. "Ik ben nu niet in de stemming om daar uitspraken over te doen."
De zanger is vooral boos op zijn vrienden, die naar verluidt het nieuws naar buiten brachten. "Lekker dan. Lekkere vrienden hebben we weer. Ik ga er niets over zeggen. Als zij dat wil kan ze dat doen."
Saunders en Coldewijer waren sinds maart 2012 een setje. De twee gingen in december samenwonen.
Ik vond al dat ze het lang uithieldenquote:
Beetje dom, alsof ze dat niet kon weten.quote:
Vond het al een hele vreemde combinatie samen ,en oke uiterlijk is niet alles maar ik vind haar veel te knap voor hemquote:
quote:Op woensdag 10 juli 2013 00:56 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zit op de site van Keet te kijken, ik wist niet dat ze al gestopt was als Keet.
T'arme kind... Lost to SHO...quote:Op dinsdag 9 juli 2013 22:39 schreef Lovechild het volgende:
Ik heb een bijna 10-jarige dochter en ik zei tegen haar: "Awww, Ben Saunders en Keet zijn uitelkaar..." En zij: "Boeiuh!" Ze zijn saai volgens haar
Nee, zijn broer Jamie is in mei vader geworden (van zijn tweede kind). Broer Dean vorig jaar (eerste kind).quote:Op woensdag 10 juli 2013 17:55 schreef rubbereend het volgende:
Maar die Saunders gast had toch net een kind?
Ghehequote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
Ah, ze gaat zich weer richten op Damian. Maar dat deed ze toch al, dat staat het hele jaar toch al in elk bericht?
"gelezen in de wachtkamer van de dokter" wordt nu "gehoord van de haarstyliste"quote:
en hoe moet het nu verder met dat hangslot in parijs ?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 15:25 schreef Turbomuis het volgende:
Sylvie van der Vaart heeft de rijke zakenman Guillaume Zarka gedumpt. Dat vertelt de haarstyliste van de presentatrice aan de Hamburger Morgenpost.
Sylvie zou haar relatie in stijl hebben beëindigd. Een sms of een telefoontje vond ze tactloos, dus vloog ze speciaal naar Parijs. Volgens de krant heeft Sylvie (35) de scheiding van haar ex Rafael van der Vaart nog niet verwerkt.
'Sylvie had in de afgelopen weken steeds sterker het gevoel dat ze na haar lange huwelijk met Rafael en het turbulente einde van hun huwelijk er nog niet aan toe is zich opnieuw vast te leggen in een relatie', zegt haar haarstylist en vertrouweling Steve Hensel (36) tegen de Hamburger Morgenpost.
Voor de blonde presentatrice was het de juiste stap. 'Het gaat goed met haar en ze is opgelucht dat nu alles geregeld is, ze zich voor 100 procent kan richten op haar carrière en haar zoon Damián', vervolgt haar kapper.
De geruchten over een break-up deden al langer de ronde, maar nu lijkt er dus echt een einde te zijn gekomen aan het sprookje. Vorige week liet Sylvie al merken dat ze liever single wilde zijn. 'Ik leef nu gewoon mijn leven en probeer om zowel mijn werk als mijn bestaan als single moeder te combineren, zonder daarover veel te vertellen', deed ze uit de doeken in de Grazia.
quote:Op dinsdag 16 juli 2013 18:23 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en hoe moet het nu verder met dat hangslot in parijs ?
quote:Liam Gallagher: 'Huwelijk voorbij'
van onze redactie
AMSTERDAM -
Liam Gallagher heeft vrienden en familie verteld te willen scheiden van Nicole Appleton.
Dit schrijft The Sun. "Liam zegt dat hij er genoeg van heeft en wil niet meer vechten voor zijn huwelijk. Hij is heel zeer emotioneel, heeft vier nachten niet geslapen en drinkt veel alcohol," vertelt een vriend.
"Misschien dat hij zich nog bedenkt als hij Nicole weer ziet, maar hij vertelt op dit moment iedereen dat hij er klaar mee is", aldus de bron.
De Oasis-zanger werd enkele dagen geleden het huis uit getrapt door zijn echtgenote nadat de Amerikaanse journaliste Liza Ghorbani claimde dat hij de vader is van haar dochter Gemma. De rocker zou een affaire hebben gehad met de vrouw.
Volgens Liams manager gaat het om een 'roddel', maar de journaliste lijkt vrij zeker van haar zaak. Ze sleept Liam voor de rechter, eist dat hij een vaderschapstest doet en wil daarnaast 3 miljoen dollar (bijna 2,3 miljoen euro) van hem hebben.
Waaaat! De grap van de eeuw!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Halina Reijn valt voor Edgar Davids
AMSTERDAM - Halina Reijn en Edgar David vormen het nieuwste (opmerkelijke) showbizzkoppel.
Halina en Edgar zijn hand in hand gesignaleerd in Londen waar ze romantisch aan het winkelen waren.
De twee steken hun gevoelens voor elkaar niet onder stoelen of banken, want op een gegeven moment zoenden ze elkaar volgens bronnen zelfs midden op straat.
Halina liet in mei nog op Twitter weten dat ze op zoek was naar een nieuwe liefde. "Wie weet een leuke man voor mij. #eerlijk," schreef de actrice.
Bron
Ik zet hem vast hier, kan nooit lang duren!
Inderdaad opmerkelijk.... Van Olcay naar Halina... Tja soms moet je met minder genoegen nemen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:36 schreef WhateverWhatever het volgende:
Halina Reijn valt voor Edgar Davids
AMSTERDAM - Halina Reijn en Edgar David vormen het nieuwste (opmerkelijke) showbizzkoppel.
Halina en Edgar zijn hand in hand gesignaleerd in Londen waar ze romantisch aan het winkelen waren.
De twee steken hun gevoelens voor elkaar niet onder stoelen of banken, want op een gegeven moment zoenden ze elkaar volgens bronnen zelfs midden op straat.
Halina liet in mei nog op Twitter weten dat ze op zoek was naar een nieuwe liefde. "Wie weet een leuke man voor mij. #eerlijk," schreef de actrice.
Bron
Ik zet hem vast hier, kan nooit lang duren!
Nee ok, hij is ook niet moeders mooiste... Ik heb persoonlijk echt niets met Halina, vind haar een beetje eng... Maar Olcay ken ik eigenlijk ook alleen van een interview in de Grazia.. Anyhoe, good for them!quote:Op donderdag 25 juli 2013 13:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Mij lijkt Halina 10 x leuker eigenlijk. En als het om uiterlijk gaat stond Edgar zelf niet bepaald vooraan in de rij
http://www.top40.nl/nieuws/atomic-kitten-natasha-gaat-scheidenquote:Atomic Kitten Natasha gaat scheiden
28 juli 2013
Natasha Hamilton van Atomic Kitten gaat scheiden van haar grote liefde Riad Erraji. De twee waren zes jaar getrouwd. Volgens de 31-jarige zangeres zijn ze uit elkaar gegroeid. "Toen ik mijn huwelijksgeloften uitsprak, dacht ik dat het voor altijd zou zijn, maar op de een of andere manier is onze liefde het afgelopen jaar verdwenen. Hoe hard we het ook proberen, de liefde komt niet meer terug."
Hamilton had er moeite mee om het slechte nieuws te brengen aan haar kinderen. Samen met Erraji heeft ze een zoontje van 3 en uit een eerdere relatie heeft ze twee kinderen, van 8 en 10. Die laatste twee heeft ze geprobeerd uit te leggen dat zij niks te maken hebben met de scheiding en dat de kinderen ondanks de scheiding nog steeds het belangrijkste zijn voor hun moeder. De driejarige Alfie begrijpt nog weinig van de scheiding, maar vraagt zijn moeder wel steeds of 'papa vanavond thuiskomt'.
Hamilton wordt volgens eigen zeggen volop gesteund door Atomic Kitten-collega's Kerry en Liz. De meidenband is sinds een optreden in een televisieshow weer bij elkaar. Atomic Kitten stond negen keer in de Top 40. Hun eerste hit, Whole Again, werd in 2001 meteen een No. 1-hit.
http://m.hln.be/hln/nl/94(...)den.dhtml?show=reactquote:Paul Wesley (31) en Torrey DeVitto (29) gaan scheiden. De 'Vampire Diaries'-acteur en de 'Pretty Little Liars'-actrice waren net twee jaar getrouwd.
"Paul en Torrey hebben besloten om uit elkaar te gaan. Ze zullen goede vrienden blijven", laat de woordvoerder van Paul aan het Amerikaanse tijdschrift People weten.
De acteurs leerden elkaar in 2007 op de set van 'Killer Movie' kennen en stapten vier jaar later - in april 2011 - in het huwelijksbootje in New York City.
http://www.nu.nl/achterkl(...)vriendin-elkaar.htmlquote:Jamie Saunders en vriendin uit elkaar
Het is uit tussen Jamie Saunders en Zoë, de moeder van zijn pasgeboren dochtertje Harley.
Gevraagd naar de voorbereidingen voor zijn huwelijk met Zoë, zegt hij tegen Shownieuws: "Dat gaat heel goed, zo goed zelfs dat het niet meer doorgaat."
De reden van de breuk is hijzelf, denkt het broertje van Ben en Dean Saunders. "Wij zijn niet voor elkaar gemaakt. Ik denk dat het 95 procent allemaal door mij komt. Dat accepteer ik. Daarom kies ik ervoor dat zij gelukkig moet worden, ik ga wel weg."
Saunders' dochter Harley werd eind mei geboren. Hij heeft uit een vorige relatie ook een zoontje, Jayden.
Wat een verassing, ik denk dat hij en Ben gewoon lekker single moeten blijven...volgens mij zijn die gasten echt onmogelijk om mee samen te leven en duurt het waarschijnlijk nog jaaaaren voordat ze volwassen worden....quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:08 schreef Mariposas het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)vriendin-elkaar.html
Gingen over hun nou niet eerder geruchten of was dat een andere Saunders?
Echt, zet een fokking knip in je zaadleiders gast!quote:Op woensdag 31 juli 2013 01:13 schreef loezzzje het volgende:
[..]
http://m.hln.be/hln/nl/94(...)den.dhtml?show=react
want?!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:43 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Echt, zet een fokking knip in je zaadleiders gast!
Ze quote de verkeerde denk ik, gaat vast over Jamie Saunders die al een kindje had en nu weer een kindje van een ander en weer relatie uitquote:
Denk je nou echt dat Tori zelf deze brief in elkaar steekt ... die heeft een ghost writer die dit voor haar doet ... de domme doosquote:Op zaterdag 2 maart 2013 08:53 schreef Isabeau het volgende:
omg, ik vind Tori altijd maar een beetje een saaie doos, maar wat heeft ze daar gelijk zeg![]()
Die is echt enorm in mijn achting gestegen door zo in de pen te klimmen! You go girl!
Oh! Ja dat bedoelde ikquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 11:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze quote de verkeerde denk ik, gaat vast over Jamie Saunders die al een kindje had en nu weer een kindje van een ander en weer relatie uit
Dit. Over Dean ging toch ook zo'n verhaal rond?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 12:20 schreef vencodark het volgende:
Die Saundersmannen zijn wel goed relatiemateriaal hè.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |