abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_127652939
Dat is ook de moeite geweest zeg. :')
  dinsdag 11 juni 2013 @ 09:25:50 #212
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127653038
Waarom na een jaar al trouwen?
The love you take is equal to the love you make.
  Trouwste user 2022 dinsdag 11 juni 2013 @ 11:51:19 #213
7889 tong80
Spleenheup
pi_127657306
AMSTERDAM - De relatie van Josje Huisman en Johnny de Mol is voorbij omdat hij haar niet trouw is geweest.

Een 'goede vriend' van Johnny onthult in het Vlaamse blad Dag Allemaal: "Natuurlijk heeft hij Josje bedrogen. Kijk, ik denk niet dat Johnny van slechte wil is of zo, die gozer wil gewoon ten volle van zijn vrijgezellenbestaan blijven genieten. Ooit zal hij zich wel settelen met een leuk meisje, daar ben ik zeker van. Maar dat kan net zo goed nog jaren duren. Ga er dus maar gerust van uit: Josje werd opzijgeschoven voor een ander."

De K3-zangeres maakte een week geleden bekend dat ze weer single is. Over de reden van de breuk deed de blondine erg vaag. "We zijn erachter gekomen dat we toch niet zo goed bij elkaar passen als dat we dachten. Helaas", zo liet ze weten.

Johnny en Josje zijn zo'n tien maanden samen geweest. Ze leerden elkaar kennen in Antwerpen waar Josje woont en waar Johnny aan het werk was voor de serie Crimi Clowns.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_127657909
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 11:51 schreef tong80 het volgende:
AMSTERDAM - De relatie van Josje Huisman en Johnny de Mol is voorbij omdat hij haar niet trouw is geweest.

Een 'goede vriend' van Johnny onthult in het Vlaamse blad Dag Allemaal: "Natuurlijk heeft hij Josje bedrogen. Kijk, ik denk niet dat Johnny van slechte wil is of zo, die gozer wil gewoon ten volle van zijn vrijgezellenbestaan blijven genieten. Ooit zal hij zich wel settelen met een leuk meisje, daar ben ik zeker van. Maar dat kan net zo goed nog jaren duren. Ga er dus maar gerust van uit: Josje werd opzijgeschoven voor een ander."

De K3-zangeres maakte een week geleden bekend dat ze weer single is. Over de reden van de breuk deed de blondine erg vaag. "We zijn erachter gekomen dat we toch niet zo goed bij elkaar passen als dat we dachten. Helaas", zo liet ze weten.

Johnny en Josje zijn zo'n tien maanden samen geweest. Ze leerden elkaar kennen in Antwerpen waar Josje woont en waar Johnny aan het werk was voor de serie Crimi Clowns.

:P
Misschien moet iemand hem eens vertellen dat als je een relatie hebt je dus niet meer vrijgezel bent.
pi_127662050
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2013 12:09 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

Misschien moet iemand hem eens vertellen dat als je een relatie hebt je dus niet meer vrijgezel bent.
Dan heeft de Mol junior een probleem met zijn rolmodel de Mol senior o|O
  dinsdag 11 juni 2013 @ 15:22:05 #216
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_127665643
Wat een lul :)
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_127721173
quote:
Glennis Grace zou weer teruggaan naar ex
Glennis Grace zou weer teruggaan naar haar ex als hij voor de deur van de zangeres zou staan. "Als hij als vrijgezel voor mijn deur zou staan zou ik meteen ja zeggen."

De 35-jarige artieste bekende een aantal maanden geleden verliefd te zijn op een oude jeugdvriend.

"Nooit had ik gedacht dat ik nog zó verliefd kon worden. Maar ja, drie is te veel."

Grace kwam er onlangs achter dat haar nieuwe liefde al een ander had, vertelt zij aan Story. "Zo wilde ik niet verder, zo zit ik niet in elkaar. Ik wil speciaal zijn voor een man en hem niet delen met iemand anders."

Overleden

Daarom besloot de zangeres een einde te maken aan haar relatie. "Het voelt alsof een dierbare is overleden. Het doet verschrikkelijk veel pijn."

"Ik heb altijd geroepen dat ik nooit zou trouwen, maar met hem had ik met liefde die stap gezet. Ik had een kindje van hem gewild. En nu moet ik de breuk een plekje geven in mijn leven", aldus Grace.

http://www.nu.nl/achterkl(...)er-teruggaan-ex.html
Wat voor grote aandachtshoer ben je dan, als je dít zelf kwijt wil aan heel Nederland? :? :')

En nog belangrijker, ze wil die man niet, want ze wil niet delen. Even ervan uitgaand dat die man al een vrouw had, voordat het Paard in beeld kwam... ze heeft ook geen fatsoen, want misschien moet ze gewoon van de kerel van een ander afblijven. :')
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_127721339
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 19:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Wat voor grote aandachtshoer ben je dan, als je dít zelf kwijt wil aan heel Nederland? :? :')

En nog belangrijker, ze wil die man niet, want ze wil niet delen. Even ervan uitgaand dat die man al een vrouw had, voordat het Paard in beeld kwam... ze heeft ook geen fatsoen, want misschien moet ze gewoon van de kerel van een ander afblijven. :')
Ik haal hieruit dat hij haar iets niet heeft verteld, namelijk dat hij al bezet is (getrouwd of relatie?). En dat zij gestopt is op het moment dat ze achter het bestaan van zijn partner kwam. Dan ligt de schuld toch niet bij haar?
pi_127721471
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:02 schreef kvd het volgende:

[..]

Ik haal hieruit dat hij haar iets niet heeft verteld, namelijk dat hij al bezet is (getrouwd of relatie?). En dat zij gestopt is op het moment dat ze achter het bestaan van zijn partner kwam. Dan ligt de schuld toch niet bij haar?
Ah, dat had ik er niet uitgehaald, dan heb ik niks gezegd ;)

Maar dat hele uitjanken in de pers snap ik nog steeds niet :N
pi_127721908
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2013 20:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ah, dat had ik er niet uitgehaald, dan heb ik niks gezegd ;)

Maar dat hele uitjanken in de pers snap ik nog steeds niet :N
Dat laatste snap ik ook niet hoor :N
pi_127750169
quote:
0s.gif Op woensdag 8 mei 2013 14:04 schreef bloempje-moi het volgende:
Freaking hell, wordt dat mens nou niet doordmoe van zichzelf? Zal ze nou zelf steeds de Story bellen?

[..]

:')
quote:
Verliefdheid Mariska van Kolck over
Mariska van Kolck is niet meer verliefd. "Het gevoel dat we nu voor elkaar hebben, is meer een goede vriendschap."

"Ik ben te enthousiast geweest, achteraf had ik het gewoon voor mij moeten houden", vertelt de actrice in een interview met Story.

Begin mei vertelde Van Kolck stapelverliefd te zijn op een man, van wie zij de identiteit geheim wilde houden. Toen zei de actrice al voorzichtig te willen zijn. "We doen het rustig aan, het is nu verstandig elkaar beter te leren kennen."

Nu de actrice meer tijd heeft doorgebracht met de man is zij erachter gekomen dat het gevoel dat zij had toch geen verliefdheid was. "Het gevoel dat we nu hebben, is meer een goede vriendschap. Dat is mij eigenlijk veel meer waard. Ik hoop dat onze vriendschap voor het leven is."

Mariska van Kolck verloofde zich in 2011 met haar vriend Edgar Peer, een jaar later verbroken zij hun relatie. Daarvoor was de actrice zeventien jaar samen met haar man Knut, met wie zij twee kinderen kreeg.
pi_127750349
Die Mariska :')
  donderdag 13 juni 2013 @ 14:31:00 #223
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127750406
Voor de volgende keer alleen wat namen en jaartallen vervangen en hup, Story heeft weer een pagina vol.
pi_127752486
"Ja, een vriendschap is eigenlijk meer waard". :')
pi_127753091
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:24 schreef bloempje-moi het volgende:

[..]

:')

[..]

8)7
  † In Memoriam † donderdag 13 juni 2013 @ 17:58:32 #226
37843 lady-wrb
kortaf
pi_127757809
verbroken? het is toch verbraken? of is mijn nederlands nou zo achteruit gegaan?
  donderdag 13 juni 2013 @ 18:01:40 #227
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127757949
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:58 schreef lady-wrb het volgende:
verbroken? het is toch verbraken? of is mijn nederlands nou zo achteruit gegaan?
Zij verbraken hun relatie en toen was de relatie verbroken.
  Moderator donderdag 13 juni 2013 @ 18:01:45 #228
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_127757951
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2013 17:58 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.mijnwoordenboek.nl/werkwoord/verbreken
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_127759105
verkeerde topic
  donderdag 13 juni 2013 @ 22:35:44 #230
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_127770379
quote:
10s.gif Op donderdag 13 juni 2013 14:31 schreef Lienekien het volgende:
Voor de volgende keer alleen wat namen en jaartallen vervangen en hup, Story heeft weer een pagina vol.
het lijkt Gordon wel. Die heeft ook elke 4 maanden eindelijk de ware gevonden
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 14 juni 2013 @ 09:15:09 #231
71048 Tokay
makes your day!
pi_127779790
BREAKING NEWS

Rupert Murdoch lanceert een nieuwe televisiezender in Nederland én nu gaat-ie ook nog eens scheiden!

Extra extra, read all about it!

http://www.independent.co(...)di-deng-8658050.html
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
pi_127968162
quote:
Mariska van Kolck loog over breuk

Mariska van Kolck heeft gelogen over haar breuk. "Ik heb gezegd dat mijn gevoelens voor hem over waren om de druk van de ketel te halen."

Van Kolck vertelde een week geleden aan Story dat zij niet langer verliefd was op haar nieuwe liefde, maar daar blijkt nu niets van waar te zijn. "Ik deed dat om onze prille relatie te beschermen. Ik wil dat dit lukt."Omdat het blad de actrice betrapte in een innige omhelzing met zakenman Melchior Rietveldt, slechts enkele dagen nadat zij beweerde niks meer voor hem te voelen, besluit Van Kolck nu eerlijk te zijn."Melchior is de man die mij weer laat stralen. Hij maakt mij gelukkig en ik hoop een fijne toekomst met hem tegemoet te gaan."
zij spoort echt niet hoor
pi_127969917
Die is de weg ook lelijk kwijt aan het raken zeg. :{w
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_127974619
Heel apart, die is flink van het padje..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_127974659
Dan probeer je echt interessant te doen. :') Zielig zeg.
  woensdag 19 juni 2013 @ 08:13:18 #236
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_127975123
Of Story kletst maar wat. Vind ik heel aannemelijk.
pi_128250514
quote:
Full House star Jodie Sweetin 'legally separates from third husband Morty Coyle after being married for just over one year'

They have only been married for just over one year.
And now Full House star Jodie Sweetin and her husband Morty Coyle are ending their union.
The couple, who have a two-year-old daughter Beatrix together, are currently estranged after Sweetin filed for legal separation, according to court documents filed in Los Angeles.
People magazine reports that the 31-year-old has cited 'irreconcilable differences' as the reason for the split.
In her petition, the former child star is seeking full custody of their daughter.
She is also asking for the couple's shared vehicle - a 2000 Toyota Avalon.
Sweetin and Coyle married last year after getting engaged on her 29th birthday in 2011.
On that happy day, the actress was presented with an engagement ring by Coyle at her birthday party.
He proposed to her in front a room full of guests at the Kibitz Room in Los Angeles.
'It was a complete surprise,' Sweetin told People at the time. 'We are just thrilled and I am in shock still!'
Sweetin - best known for her role as Stephanie Tanner in the Eighties sitcom Full House - said she was glad everyone was there.

She added: 'People videotaped it, it was great,' she said.
'My friend decorated the whole place with little diamonds on the table and other touches.'
Coyle gave her a 2½-carat oval sapphire, surrounded by 18 diamonds in a snowflake shape.
Sweetin was cast as Tanner in the hit U.S. sitcom back in 1987.
She starred alongside John Stamos and Mary-Kate and Ashley Olsen during the show's run which ended in 1995.

Last November she wrote a memoir about her Full House days, in which she detailed her past addiction to drugs and alcohol, along with her path to sobriety.
Sweetin has been married twice before Coyle.
In 2002, at age 20, she married her first husband, a Los Angeles Police officer Shaun Holguin.
The union only lasted for four years before the couple split in 2006.
Sweetin then met Cody Herpin, a film transportation coordinator, and the couple went on to wed in Las Vegas, on July 14, 2007.
They subsequently had a daughter together, Zoie Laurelmae Herpin, before splitting in 2008.
pi_128268484
Die gaat lekker. 31 jaar en al 3 keer gescheiden. :')
pi_128321132
Kat von D is ook weer single.

quote:
Kat von D verbreekt verloving

AMSTERDAM -
Kat von D heeft haar verloofde, dj DeadMau5, aan de kant gezet.

Ze maakt geen groot raadsel van de reden waarom de verloving wat haar betreft verleden tijd is. Ze schrijft op twitter: "Iemand van wie je houdt belazeren is één van de ergste dingen die je iemand aan kan doen. Ik vind het erg om toe te geven, maar deze relatie is dus voorbij."
Kat werd via twitter door DeadMau5 ten huwelijk gevraagd en beweerde dat hij de liefde van haar leven was. Dat zei ze eerder ook over Sandra Bullock's ex-man Jesse James, die haar eveneens bedroog.
Maar Kat probeert positief te blijven: "Alles is liefde. Er is teveel goedheid in de wereld om te negeren."
bron
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_128413524
En dit is was deadmau5 zelf te zeggen heeft (vanaf zijn Facebook)

quote:
All i am saying on the matter:

Kat and I split in November and I moved back home to Toronto. During this time, while we were broken up, I did have relations with another woman. Following that, Kat and I reconciled and I acknowledged being intimate with another person while we were estranged.

We did move past those issues and I proposed to Kat in mid- December. At the end of June, it was clear that the relationship was not working and we mutually ended the engagement. I was not, at any point, unfaithful to Kat during our time together.

I don't wish to go tit for tat with these kinds of pronouncements and don't expect to comment further, but I do believe that those who have expressed concern deserve a more complete understanding of what transpired.
Tralalalaaa
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')