Regels:quote:Op zondag 1 april 2012 02:09 schreef FRseezu het volgende:
Beste fok forumnisten.
Zoveelste topic over Facebook, ik weet het. Maar ik wil toch met jullie mijn 10 ergernissen laten lezen.en ben benieuwd of jullie je erin kunnen vinden
Mijn 10 ergernissen van facebook:
1. Facebook is geen dagboek. Een samenvatting van heel je dag schrijf je maar in een dagboek. Elke uur van de dag iedereen laten weten wat je doet, doe je maar op Twitter.
2. Denk niet dat je een soort Dr. Phil bent als je filosofische oneliners kopieert van het Internet.
3. Waarom foto's maken van flessen drank dat je consumeert, we weten toch dat je een zuipschuit bent. Dat hoef je niet te accentueren.
4. Iedereen laten weten dat jij je rot voelt, who dafaq cares! Slik liever een zak Xanax, helpt veel beter.
5. Leuk dat je je kookkunsten laat zien, open een restaurant zou ik zeggen.
6. Facebook is geen Twitter, # << dit werkt niet hoor.
7. Als je niet kan slapen, who cares!? Als je niet kan slapen dan moet je vooral naar het licht van je telefoon kijken, en Facebook is geen valium.
8. Niet iedereen hoeft te weten dat je over je ex bent. Juist als je iets erover plaatst ben je er duidelijk niet overheen.
9. Denk je dat ik spelletjes als Farmville wilt spelen? NEE. Als ik een spelletje wil spelen dan doe ik wel mijn Xbox aan.
10. Met 1 like help je echt niet de honger de wereld uit. Niet denken dat 1 like knop al je schuldgevoelens wegneemt.
Verders is Facebook wel lachen om te kijken naar andermans belachelijke statussen, foto's of whatever
Die naam ook gewoonquote:Op woensdag 20 februari 2013 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Wow... zeg me dat dit nep isDie houding, die instelling, dat IQ
Zulke mensen sleep je toch het liefst met de tanden over de straatstenenquote:
Tandjes op de stoeprand en welterusten wensenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zulke mensen sleep je toch het liefst met de tanden over de straatstenenin zichzelf gekeerd rattenvolkje. Helaas verspreid zich dat ook op FB.
Nou zeg hee, niet zulke praktijkenquote:Op donderdag 21 februari 2013 00:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Tandjes op de stoeprand en welterusten wensen
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:06 schreef Franknfurter het volgende:
Nondeju, ...
Ik ben eigenlijk wel voor een iq-test voor je op facebook mag.
Net als je denkt dat het echt niet erger kan...quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, ik kwam hem serieus tegen... zoek op die naam en ze heeft nog meer erge tweets..quote:Op woensdag 20 februari 2013 23:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Nee in een container stoppen en laten zinken naar de bodem van de oceaan.quote:Op donderdag 21 februari 2013 00:18 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Zulke mensen sleep je toch het liefst met de tanden over de straatstenenin zichzelf gekeerd rattenvolkje. Helaas verspreid zich dat ook op FB.
I weep for humanityquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef Matty___ het volgende:
nu weet ik eindelijk waar die stomme foto's met tekst vandaan komen:
https://www.facebook.com/lessonslearnedinlife?group_id=0
deze is wel leuk:quote:Op donderdag 21 februari 2013 10:03 schreef Matty___ het volgende:
nu weet ik eindelijk waar die stomme foto's met tekst vandaan komen:
https://www.facebook.com/lessonslearnedinlife?group_id=0
nouja haar twitternaam is @aleynos_, geen topper, maar ook niet slechter dan Drizzt_DoUrden of Gehennaquote:
NEE! ze pikken zelfs Charlie Brown afquote:Op donderdag 21 februari 2013 10:18 schreef Apotheose het volgende:
[..]
deze is wel leuk:
[ afbeelding ]
Charlie Brown
En het klopt niet eens.quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En het klopt niet eens.
Geef haar een zaadje en ze probeert je te binden.
Geef haar een huis en ze maakt er HAAR huis van.
Geef haar boodschappen en ze wordt boos dat je geen flikker uitvoert.
Geef haar een glimlach en ze denkt dat je haar bedriegt.
Echte mannen weten dit en kopieren het niet want het zijn echte mannen.
Zijn blauw en rood nou wel of niet écht Nederlands? Of alleen een Nederlands paspoort en doen alsof ze NL zijn?quote:
Rood is officieel niet Nederlands. Ik ken hem niet, maar hij is getint en om die opmerking die hij maakt, denk ik dat hij dus Antilliaans isquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zijn blauw en rood nou wel of niet écht Nederlands? Of alleen een Nederlands paspoort en doen alsof ze NL zijn?
Vind ik leukquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:22 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
En het klopt niet eens.
Geef haar een zaadje en ze probeert je te binden.
Geef haar een huis en ze maakt er HAAR huis van.
Geef haar boodschappen en ze wordt boos dat je geen flikker uitvoert.
Geef haar een glimlach en ze denkt dat je haar bedriegt.
Echte mannen weten dit en kopieren het niet want het zijn echte mannen.
daarom klikte ik toch ook niet op 'delen'quote:Op donderdag 21 februari 2013 15:23 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
NIET KOPIEREN ALS ECHTE MAN ZEI IK TOCH!
Nee, godzijdank nietquote:
Oh. Wist niet dat ik nep Nederlands zou zijnquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:35 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zijn blauw en rood nou wel of niet écht Nederlands? Of alleen een Nederlands paspoort en doen alsof ze NL zijn?
Zouden er na aanleiding van deze topic-reeks eens kamervragen gesteld kunnen worden over de kwaliteit van het Nederlandse onderwijs?quote:
Ze zouden er ook eentje moeten maken over werk en school. "werken van 9 tot 5" "@ school". Flikker op.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik word gek van al die mensen die inchecken bij de sportschool. 'Kijk eens hoe sportief ik ben' ...![]()
![]()
![]()
Dus ik heb deze gepost vandaag
[ afbeelding ]
Ghehehe, zal ze leren!![]()
Mee eens!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:03 schreef ZarB het volgende:
[..]
Ze zouden er ook eentje moeten maken over werk en school. "werken van 9 tot 5" "@ school". Flikker op.
Ik ben van plan een berichtje te plaatsen als ik m'n streefgewicht heb bereikt. Mag dat wel?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:22 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik word gek van al die mensen die inchecken bij de sportschool. 'Kijk eens hoe sportief ik ben' ...![]()
![]()
![]()
Dus ik heb deze gepost vandaag
[ afbeelding ]
Ghehehe, zal ze leren!![]()
Ligt eraan hoevaak je erover postquote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben van plan een berichtje te plaatsen als ik m'n streefgewicht heb bereikt. Mag dat wel?
Wordt de eerste keer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:46 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ligt eraan hoevaak je erover post
Dat mag, mits het de eerste keer is (en dat is het) en dus niet constant gehengel waarbij gehoopt wordt op reacties als "ach dat is toch nergens voor nodig!! je ziet er goed uit hooorrr"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:45 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Ik ben van plan een berichtje te plaatsen als ik m'n streefgewicht heb bereikt. Mag dat wel?
Before heb ik niet, ik had niet bepaald het lichaam waarvan mensen graag foto's zien. Mijn toekomstige wasbordje ga ik natuurlijk wel plaatsen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 11:49 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dan mag datDoe je ook een before - after pic?
* Mrs.Salvatore is supernieuwsgierig nuquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:06 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Before heb ik niet, ik had niet bepaald het lichaam waarvan mensen graag foto's zien. Mijn toekomstige wasbordje ga ik natuurlijk wel plaatsen!
Zo ken ik dr helaas meer dan 1..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:29 schreef Gehenna het volgende:
Hobbieloze huisvrouwen van 50 die dit delen...
[ afbeelding ]
Hehe ja dat doe ik ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:24 schreef Aptoide het volgende:
Die like share en win shit...alles dat ik nu in mijn lijst zie opkomen rapporteer ik als spam
Ohja, en dan doet FB er echt wat mee of? Want dan ga ik dat ook lekker doenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:24 schreef Aptoide het volgende:
Die like share en win shit...alles dat ik nu in mijn lijst zie opkomen rapporteer ik als spam
Ik denk dat als ze er genoeg meldingen van krijgen ze er wel wat aan moeten doen!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:14 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ohja, en dan doet FB er echt wat mee of? Want dan ga ik dat ook lekker doen
Vind ik helemaal niet slecht hoor, het is niet dat het meerdere facebookposts zijn ofzo, gewoon een toevoeging aan het profiel. Misschien dat mensen die het lezen iets hebben van, ohja, laat ik dat formulier ook eens invullen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
"Kijk hoe goed ik ben"
Eerst kon dat wel, nu niet meerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:03 schreef YogaLove het volgende:
"spelletjes die je vrienden spelen"
Kun je dat nog ergens blokkeren, er komt zo'n hele lijst op mijn feed.
Bij mij gaat het alleen maar over sterren springen op het moment... Volgens mij ben ik een van de weinige die het niet kijkt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:50 schreef Lovechild het volgende:
In mijn timeline is het flashback friday...
Vind juist wel goed dat dit gepost wordt! Hierdoor hoef je niet een hele discussie aan te gaan en kun je misschien op deze manier mensen aansporen die wel donor willen worden maar nog geen formuliertje hebben ingevuld. Heb het zelf ook op mijn profiel staan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:10 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
"Kijk hoe goed ik ben"
Die spelfouten waarvan je denkt dat ze een grapje maken. Hoe kun je in godsnaam 'hart' met een d schrijvenquote:
Geen controle, het is ook allemaal oplichting van de bovenste plank....maarja hoop doet leven.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
Dat win-share gezeik.... worden die bedrijven die daarmee komen eigenijk wel gecontroleerd of ze daadwerkelijk die 'prijzen' uitkeren? Anders is het dus geeneens alleen gewone spam, maar misleidende spam. En dan mag je dat volgens mij aangeven bij de rcc. Hoe wordt daar controle op uitgeoefend? Weet iemand dat?
het is sowieso tegen de marketingcode om dingen van de website zelf te gebruiken om externe producten te marketen.quote:Op zondag 24 februari 2013 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
Dat win-share gezeik.... worden die bedrijven die daarmee komen eigenijk wel gecontroleerd of ze daadwerkelijk die 'prijzen' uitkeren? Anders is het dus geeneens alleen gewone spam, maar misleidende spam. En dan mag je dat volgens mij aangeven bij de rcc. Hoe wordt daar controle op uitgeoefend? Weet iemand dat?
Klopt, dat is het sowieso.quote:Op zondag 24 februari 2013 07:58 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Geen controle, het is ook allemaal oplichting van de bovenste plank....maarja hoop doet leven.
Ik heb zo'n gast die post de hele tijd van die schommelingen, de ene avond: "IK STOP MET ALCOHOL" dan weer "Als het zo doorgaat mogen ze me doorsturen naar een psychiater" dan weer "Heerlijk geslapen! We gaan er weer tegenaan vandaag!" de dag erna weer "Goh, ik voel me zo kut"quote:Op zondag 24 februari 2013 14:16 schreef formerjellybean het volgende:
Ah fijn , iemand in lijst waarbij zijn relatie uit is , en nodig steeds moet posten over touw en zichzelf opknopenSommige mensen snap je gewoon echt niet
Dat klinkt ook gezellig . En ja denk dat ik dat ook maar ga doenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:21 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gast die post de hele tijd van die schommelingen, de ene avond: "IK STOP MET ALCOHOL" dan weer "Als het zo doorgaat mogen ze me doorsturen naar een psychiater" dan weer "Heerlijk geslapen! We gaan er weer tegenaan vandaag!" de dag erna weer "Goh, ik voel me zo kut"![]()
Ook ivm een verbroken relatie geloof ik.
Maar iig, je kan ergens instellen dat je die updates van die persoon niet meer ziet.
Facebook staat het niet toe maar er is weinig van te merken. Helaas. Wat betreft regels op dit vlak zit Facebook goed in elkaar, alleen wordt het niet uitgewerkt. Daarom blijf ik maar spam melden als ik die tergend irritante en tevens schaamteloze spam ziequote:Op zondag 24 februari 2013 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn heul geen feiten, godver
Die was wel leukquote:
WAT?! Dus daarom gebeurde er niets toen ik jump typte bij een foto van een gast op een klifquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
Van die mongolen die op zo'n foto reageren van een kapotte achtbaan. En dan staat er dat je r.i.p moet typen.
Al 33 duizend reacties. Staat er ook een reactie tussen "ok, so it doesnt work on ipod touch. Fml"
Nee, stomme trut, het is nep.
Heb je het bericht doorgelezen? Het gaat niet om de zogenaamde feiten.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:25 schreef Gehenna het volgende:
[ afbeelding ]
dat zijn heul geen feiten, godver
quote:Op maandag 25 februari 2013 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heb je het bericht doorgelezen? Het gaat niet om de zogenaamde feiten.
Ja wat? Het berichtje is klachtwaardig, maar dan moet je niet dat er onder zetten. Want dan heb je het niet begrepen.quote:
Titel van dat lijstje is '7 feiten', daaronder staan 7 dingen die geen feiten zijn. Ongeacht of het lijstje nou om die 'feiten' gaan of over de phun, het zijn geen 7 feiten.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:07 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja wat? Het berichtje is klachtwaardig, maar dan moet je niet dat er onder zetten. Want dan heb je het niet begrepen.
Het hoeven ook geen feiten te zijn. Dat staat er alleen zodat je punt 3 dus gaat controleren en in de oh zo leuke grap trapt.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Titel van dat lijstje is '7 feiten', daaronder staan 7 dingen die geen feiten zijn. Ongeacht of het lijstje nou om die 'feiten' gaan of over de phun, het zijn geen 7 feiten.
Een oud-collega van me had ook gereageerdquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef arachide. het volgende:
Van die mongolen die op zo'n foto reageren van een kapotte achtbaan. En dan staat er dat je r.i.p moet typen.
Al 33 duizend reacties. Staat er ook een reactie tussen "ok, so it doesnt work on ipod touch. Fml"
Nee, stomme trut, het is nep.
Als er staat dat het 7 feiten zijn dan verwacht je dat het feiten zijn. Is dat nou zo moeilijk om toe te geven of moet je altijd per se je gelijk halen?quote:Op maandag 25 februari 2013 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen feiten te zijn. Dat staat er alleen zodat je punt 3 dus gaat controleren en in de oh zo leuke grap trapt.
Met festivalkaartjes doe ik wel mee. Maar je ziet steeds meer bedden, fietsen, laptops voorbijkomen. Ohja en kaartjes voor tomorrowland, ook nepquote:Op zondag 24 februari 2013 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
Werk jij soms in de psychiatrische zorg, dat je zoveel zwakzinnigen op je FB hebt?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:50 schreef Queens het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat was mijn rondje FB van afgelopen weekend weer...
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Werk jij soms in de psychiatrische zorg, dat je zoveel zwakzinnigen op je FB hebt?
Dan verwacht je inderdaad 7 feiten. Dat is ook de bedoeling, anders trap je niet in de 'grap'. Is dat zo moeilijk te begrijpen?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:15 schreef Platina het volgende:
[..]
Als er staat dat het 7 feiten zijn dan verwacht je dat het feiten zijn. Is dat nou zo moeilijk om toe te geven of moet je altijd per se je gelijk halen?
En ja ik heb het allemaal overleefd...quote:Als je nog weet dat Twix eerst Raider heette, niemand ADHD had maar gewoon lastig was, je met moeders lepel groot bent geworden, je fietste zonder helm, dat je een draai om je oren kreeg als je stout was geweest, televisie nog bestond uit Nederland 1 en 2, er geen afstandbediening was, je cassettebandjes met potloden vooruit gespoeld hebt, met een casetterecorder paraat zat om een Top 40 liedje van de radio op te nemen, zondags de winkels dicht waren, je niet gevraagd werd tijdens het bellen "waar ben je?" aangezien je gewoon thuis was omdat je geen mobieltje had, de hele dag op straat speelde en tegen donker thuis moest zijn (als de lantarenpalen aan gingen), je gewoon fikkie kon stoken, de disco open was van 21 uur tot 2 uur, in een auto hebt gezeten zonder gordels achterin en zonder airbags, er nog geen drankwet was voor het rijden, je een 45 of 33 toeren plaat op je platenspeler legde, het verschil tussen VHS, Video2000 en Betamax kende, een mail in de brievenbus bus deed en dan wachten op antwoord, een fax verstuurde, een heel gesneden brood ging kopen voor fl 1,50, je in de buurt van het telefoontoestel moest blijven omdat de hoorn er nog aan vast hing met een kabel, de inlichtingendienst toen 008 was, als Commodore 64, V2000 en Atari je wat zegt, je nog een filmrolletje in je fototoestel moest doen en je fototoestel moest doordraaien na het maken van een foto, een bromfiets nog met trappers was en je met een walkman rondliep, je nog mocht roken in het ziekenhuis en in de film, zet dit dan op je prikbord om te bewijzen dat je alles gewoon overleefd hebt!
quote:SAMENSTELLING: Zie foto's, normaal lichaam, waarvan 70% in vloeibare vorm (water) en 30% geprobeerd te gieten in een zo leuk mogelijke (vaste) tastbare vorm. Fabricagefouten onder voorbehoud.
HULPSTOFFEN: Lief, sociaal, zelfstandig, zorgzaam, trouw, eerlijk, knuffeldier, respect, humor, uiterlijk goed verzorgd, leuke kleding.
WERKING: Vermindert de klachten van het alleen zijn en het gevoel alles alleen te moeten doen, geeft verder een oppeppende werking in je energie en activiteit, en dit alles alleen bij goed gebruik. TOEPASSING : Dagelijks onbeperkt te gebruiken en daar wanneer nodig
NIET TE GEBRUIKEN BIJ: Claimgedrag, extreme vormen van jaloezie en als de volgende woorden niet in jouw woordenboek voorkomen: sociaal, lief, leuk, zelfstandig, respect, trouw, eerlijk, humor. INVLOED OP RIJVAARDIGHEID: Heeft voor zover bekend een verhogende werking op jouw rijvaardigheid.
DOSERING EN WIJZE VAN TOEDIENING: Voor zover bekend is de dosering niet beperkt en 24 uur per dag per bruikbaar, toediening gebeurt door middel van : praten, luisteren, lachen, huilen, knuffelen, vakantie, eten, wandelen, enz.
MOGELIJKE BIJWERKINGEN: rare kriebels in de buurt van de maagstreek,kan verslavend werken bij langdurig gebruik en leiden tot een vaste relatie- uitstapjes, filmpjes in de bios of op de bank- slaaptekort- dineetjes uit en thuis- romantische bos- strandwandelingen- actieve en/ of relax vakantie's.
CORRESPONDENTIE: Voor vragen, suggesties, opmerkingen en/of klachten stuur een bericht aan ondergetekende....
Ik zag die feiten ook en wilde reageren dat ik zeep in mijn ogen heb maar gelukkig feit 2 aan het doen ben omdat ik die stiekem al had gelezen voor ik niets meer zag door feit 1.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Titel van dat lijstje is '7 feiten', daaronder staan 7 dingen die geen feiten zijn. Ongeacht of het lijstje nou om die 'feiten' gaan of over de phun, het zijn geen 7 feiten.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n zus verneukt artistieke poging
Dat is dan weer nicequote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Die is bij mij op de lijst ook verschenen, mijn zus plaatste hem.quote:
quote:En als de kleine niet luistert wordt de oom gebeld.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Laat me raden, bananadealdealbanana ofzo?quote:Op maandag 25 februari 2013 22:02 schreef Toempf het volgende:
Tering, 3 verschillende mensen onder elkaar die één of andere winactie sharen. Heb ik nou zo veel debielen als vrienden of gaat dit echt de spuigaten uitlopen?
De een wil een tent winnen, de ander een kekke handtas, en de derde shared een winactie van een woonwinkel, maar er staat niet eens bij wat je kan winnenquote:Op maandag 25 februari 2013 22:39 schreef einschtein het volgende:
[..]
Laat me raden, bananadealdealbanana ofzo?
En terecht. Ik zie aan die ene zin al dat het een kutgedicht isquote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 februari 2013 20:35 schreef Finland. het volgende:
Ik heb nog nooit ook maar één Harlem Shake video gezien.
Ik ga niet klikken. Ik heb klikangstquote:
quote:
die vond ik nog wel meevallen, hoewel ik de clue wel verwachtte moest ik stiekum wel eventjes van binnen grinnikenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef Okuliarnik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit, Ga weg.
Ja dat ben ik ook echt helemaal moe nu.quote:Op maandag 25 februari 2013 22:17 schreef YogaLove het volgende:
Oh nooo weer een groepsmishandeling. Mijn hele newsfeed staat vol met foto's en filmpjes..
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2013 22:17 schreef YogaLove het volgende:
Oh nooo weer een groepsmishandeling. Mijn hele newsfeed staat vol met foto's en filmpjes..
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
Een meisje van 14 jaar dat sinds drie dagen 'verkering' heeft met haar boy, haar alles, R. forever sinds 23-02-2013!! ohja, haar boy is 20, maar dat terzijde. Haar mannetje is immers haar alles. Maar zondag hadden ze ruzie. Net op de tweede dag van hun relatie. Maar, ze zijn wel voor altijd hoor! En spreek ze niet tegen want dan krijg je klapjes!! Net als de kopschoppers uit Eindhoven deden natuurlijk. Oh wacht, ben je veertien en zo verneukt.
GOOD GOD.
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
Een meisje van 14 jaar dat sinds drie dagen 'verkering' heeft met haar boy, haar alles, R. forever sinds 23-02-2013!! ohja, haar boy is 20, maar dat terzijde. Haar mannetje is immers haar alles. Maar zondag hadden ze ruzie. Net op de tweede dag van hun relatie. Maar, ze zijn wel voor altijd hoor! En spreek ze niet tegen want dan krijg je klapjes!! Net als de kopschoppers uit Eindhoven deden natuurlijk. Oh wacht, ben je veertien en zo verneukt.
GOOD GOD.
Deze dingen zijn leuk toch?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:58 schreef Okuliarnik het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort shit, Ga weg.
Primaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]wauw. Doe eens printscreenen
Het zal misschien aan de persoon liggen, maar het figuur wat dit post stelt het belang van dieren boven dat van mensen. Op zich best, maar ze post ook doodgereden/geslachte/etc dieren. Onnodig confronterend. Toen ik ooit eens wat postte van wat een dier met een mens kan doen brak WO3 zo ongeveer uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:21 schreef Norrage het volgende:
[..]
Deze dingen zijn leuk toch?Niet als iedereen het blijft sharen, maar ik moest hier ook even grinniken. Leuk gebracht
Ga naar twitter ofzo als je alle woorden in je post nog een keer wil herhalen in hashtagsquote:bbq chicken and mozzarella sandwich for lunch! #food #foodporn #chicken #bbq #mozzarella #lunch
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
Nee er zijn nog 4 andere Yvonne's administrator bij FOK!.
Goeie man.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:55 schreef Sapstengel het volgende:
Nee er zijn nog 4 andere Yvonne's administrator bij FOK!.
"Jij bent net als drank voor een alcoholist ik kan niet zonder je :$"quote:
Vond ik ook een leuke ja, slecht verzonnen maar goedquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:58 schreef Gehenna het volgende:
[..]
"Jij bent net als drank voor een alcoholist ik kan niet zonder je :$"maar je bent waarschijnlijk beter af zonder?
Kijk dat is handige informatie om weer eens als wijsneus over te komenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:19 schreef Faxie het volgende:
Dat gedoe over die paarden:
Even googlen op dat nummer geeft bijvoorbeeld deze link:
http://fr.groups.yahoo.com/group/droitdesanimaux/message/33763
Originele bericht 19 Augustus 2011!
Mensen op instagram doen dat ook. Ik heb er eentje die dan rustig hele zinnen met tags post. Toevallig is-ie ook gay (niks mis mee), dus dat wordt dan: #gay #love #gaylove #we #are #inlove ..etc... etc..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:41 schreef Rubber_Ducky het volgende:
Ik heb ook zo'n meisje in mijn lijst waar al haar posts er zo uit zien:
[..]
Ga naar twitter ofzo als je alle woorden in je post nog een keer wil herhalen in hashtags
Zitten er ook hetero mannen op instagram dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mensen op instagram doen dat ook. Ik heb er eentje die dan rustig hele zinnen met tags post. Toevallig is-ie ook gay (niks mis mee), dus dat wordt dan: #gay #love #gaylove #we #are #inlove ..etc... etc..
Yup, genoeg. Goede fotografen ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zitten er ook hetero mannen op instagram dan?
Allergisch voor hippe dingen?quote:
Daar heb je 't alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind heel dat instagram stom.![]()
Ik heb geen zin om te zoeken, geen tijd voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar heb je 't alDan zoek je ook niet door. Ik vind er hele mooie dingen van tijd tot tijd, tussen de hashtags door
Die mensen willen graag gevonden wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en ook nog die groups. #picoftheday #instagood #instamood #instadaily #iphonesia #etc
En dan nog die profielfotoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SunTzu het volgende:
Alle cliche's in 1 post godverdomme ik heb gelijk oogkanker gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die zoiets extra moeten benadrukken (niks mis mee) komen op mij over alsof ze er wel wat mis mee vinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mensen op instagram doen dat ook. Ik heb er eentje die dan rustig hele zinnen met tags post. Toevallig is-ie ook gay (niks mis mee), dus dat wordt dan: #gay #love #gaylove #we #are #inlove ..etc... etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, precies. Heb het ook niet verder gelezen. Kan overigens ook niet meer, heb dat kind maar van Facebook afgepleurd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bizar verhaal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
Dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:22 schreef Ziba het volgende:
Waarom worden er eigenlijk mensen aanbevolen (via gemeenschappelijke vrienden)? Kan dat ook uitgeschakeld worden?
Die kun je 1 voor 1 blokkeren bij apps. Zo ook voor die kalenderuitnodigingen.quote:En bij de games, hoe kan 't dat ik bij bepaalde uitnodigingen niet op uitschakelen kan klikken?
Zodra er een vrouw zwanger wordt. Gaat die meteen op de blocklist.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat niet uit te schakelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:33 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten.
[..]
Die kun je 1 voor 1 blokkeren bij apps. Zo ook voor die kalenderuitnodigingen.
Het zijn wel een beetje "bepaalde mensen" die die shit spelen, die gooi ik gewoon uit mijn feed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet uit te schakelen.Ik weet dat die spelletjes één voor één te blokkeren zijn, heb d'r al tien geblokkeerd inmiddels. Probleem is dat d'r altijd weer nieuwe games worden gespeeld en bij sommige uitnodigingen kan ik niet op uitschakelen klikken en dat is weer makkelijker/sneller dan blokkeren. Naja, dan maar blokkeren.
Blijft wss ook doorgaan omdat er altijd weer nieuwe 'populaire' spelletjes bijkomen.
boykesquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
mannetjequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
Faith in humanity died.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
Migraine staat er niet bij, dat heb ikquote:
Ik weet het niet ??? ....quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Waarom zijn hier zoveel vraagtekens????????????...
2 ik zie niks opmerkelijks 2.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:57 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
En dan al 42000 kuddedieren die een 2 typen![]()
[ afbeelding ]
ongeluks-slachtoffersquote:
Andy is er lekker tussenuit met z'n secretaresse en zit nu tussen de ketsbeurten in te genieten van long island iced tea's aan de bar van het hotel in de Costa del Solquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
42.000 -1 want ik heb gereageerd dat je alleen op facebook zoveel faalhazen buj elkaar kunt vindenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:57 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
En dan al 42000 kuddedieren die een 2 typen![]()
[ afbeelding ]
Dat is nieuwe spelling, gisteren zag ik op Facebook iemand die vroeg of iemand een goedkope fietsenmaker in de buurd wist.quote:
vind ik minder erg dan facebook op die moffe taal ingesteld hebbequote:Op donderdag 28 februari 2013 12:59 schreef Okuliarnik het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik me ook zo aan irriteren. Dat je iets niet weet, soit. Maar dat je niet de moeite neemt om te zien hoeveel letters het moet zijn...Ik zou daar niet normaal op kunnen reageren.
GefälLt mirquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vind ik minder erg dan facebook op die moffe taal ingesteld hebbe
De juiste spelling staat verdomme in het plaatje weergegeven en dan nog doe je het foutquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De juiste spelling staat verdomme in het plaatje weergegeven en dan nog doe je het foutGa je schamen, ga je fucking hard schamen!
Wat is deze dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
Dat komt misschien omdat het m'n moedertaal is. Beetje dom en kortzichtig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vind ik minder erg dan facebook op die moffe taal ingesteld hebbe
Als sars een lettertype was..quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb dit plaatje gedeeld, met de hoop mensen te overtuigen dat ze eens moeten kappen om die klote reclames te delen. I don't fucking care of je een of andere kotslelijke bikini wil
[ afbeelding ]
Als ik ook maar 1 iemand in kan laten zien dat het nutteloos is om reclame te delen ben ik al gelukkig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef Woffel het volgende:
[..]
Als sars een lettertype was..En al die verkeerde spaties..
Oh haha dat is grappig, al die gekke mensen die er intrappen ;Pquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag vandaag alweer zo'n 'Reageer hier en kijk wat er gebeurt'-plaatje.
ER GEBEURT NIETS, EZELS
Je moet sowieso al achterlijk zijn om dat woord niet te kunnen raden. 3 letter, kom op zeg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:59 schreef Okuliarnik het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik me ook zo aan irriteren. Dat je iets niet weet, soit. Maar dat je niet de moeite neemt om te zien hoeveel letters het moet zijn...Ik zou daar niet normaal op kunnen reageren.
oprotte uit mijn land dan? skkl en wl klage dan? wat denk je wel nie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:06 schreef Okuliarnik het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat het m'n moedertaal is. Beetje dom en kortzichtig.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb dit plaatje gedeeld, met de hoop mensen te overtuigen dat ze eens moeten kappen om die klote reclames te delen. I don't fucking care of je een of andere kotslelijke bikini wil
[ afbeelding ]
Is dat Fries?quote:
Ook gedeeld, en gelijk reacties van medefacebookers met een eigen onderneminkje die kleinschalig weleens zo'n actie houden dat zij wel degelijk de prijs verloten. Geloof en weet ik ook wel, maar ik word echt schijtziek van een timeline vol met reclame. Facebook was toch bedoeld om elkaar van nieuwtjes en eventueel foto's op de hoogte te houden? Zucht....quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ja, als dit zo doorgaat kunnen ze het beter Adbook noemenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Ook gedeeld, en gelijk reacties van medefacebookers met een eigen onderneminkje die kleinschalig weleens zo'n actie houden dat zij wel degelijk de prijs verloten. Geloof en weet ik ook wel, maar ik word echt schijtziek van een timeline vol met reclame. Facebook was toch bedoeld om elkaar van nieuwtjes en eventueel foto's op de hoogte te houden? Zucht....
Geloof me, jij wil nu echt niet weten dat ik denk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oprotten uit mijn land dan? snkkel en wel klagen dan? wat denk je wel nien?
Inderdaad! Het is dat ik tussen die meuk door nog wel leuke nieuwtjes en foto's vind van mijn vrienden, maar anders was ik allang gekapt met FB!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit ja, als dit zo doorgaat kunnen ze het beter Adbook noemen
quote:Bent u op zoek naar een betaalbare oplossing voor de muziek op uw feest/bruiloft,
dan mag ik u feliciteren, Bij “Pascal” komen al uw wensen uit.
- VOOR IEDER GELEGENHEID EN IEDER FEEST VAN HARDSTYLE TOT SCHLAGER!!
- MET DE BESTE PRIJS KWALITEITSVERHOUDING DE JUISTE KEUZE!!
Met een ruime ervaring als DJ en het verzorgen van feesten wordt ieder feest tot een onvergetelijke dag.
“Pascal” heeft muziek voor jong en oud voor iedere gelegenheid.
De professionele apparatuur bestaat alleen uit gerenommeerde top merken die elke keer weer opnieuw het kriebelen in uw buik naar boven brengt, met de zuiverheid en heerlijke diepe bassen die deze apparatuur in zich heeft laat “Pascal” elk feest een knalfeest worden waar aan de feestgangers zich nog lang zullen herinneren. Met top merken als RCF Subwoofers en Seeburg Acoustica topkasten bent u verzekerd van het optimale geluidsniveau dat bij uw feest past.
Hier door is “Pascal” de oplossing van het kinderfeest tot aan de grote buiten evenementen.
KINDERDISCO:
DJ Pascal verzorgd ook de kinderdisco bij u thuis of op de camping, buurthuis en of voetbalvereniging. Vraag een gratis op maat en wens gemaakte offerte aan en vermeld dat het om de kinderdisco gaat!
MISSCHIEN IETS EXTRA’S:
“Pascal” verzorgt uw avond graag met leuke muziek, wij kunnen ook in combinatie met de dj drive-in show een zanger verzorgen die gezellig een uurtje of langer bekende Engelse, Duitse en Nederlandse nummers voor u zingt. Hij kent ze allemaal en het wordt een groot feest.
EEN GREEP UIT DE PRIJSLIJST
Zit u feest er niet bij, heeft u meer personen op uw feest of misschien speciale wensen?
Alles is mogelijk, vraag vandaag nog uw persoonlijke offerte aan…
drive.in.dj.pascal@gmail.com
KINDERFEEST:
Verjaardag, zwemdiploma behaald of gewoon een stoer feestje?
(Kinderfeest tot 50 personen)
DJ SET:
- 2X Acoustica Line speakers op statief
(Incl. Mixer + versterker Daynacord)
- Led Par verlichting
- 1X Muziek computer Acer
- 1X microfoon (draadloos)
- Entertaining door DJ Pascal (speletjes, dans)
3 uur ¤ 75,00
(Ieder uur extra ¤25,00 na 2 uur ¤15,00)
DJ PARTY :
Nieuwjaars party, Verjaardag, geslaagd, carnaval of zin in een feest?
(All-round party tot 300 personen)
DJ SET :
- 2X Acoustica Seeburg top Speakers
- 2X RCF Subwoofers
- 1X Versterkerreak Crest audio + Mixer
- 2X Muziek computer Acer
- LED Par verlichting (op wens uit te breiden)
- 2X microfoon (draadloos)
voor 4 of meerderen uren, PRIJS OP AANVRAAG
Ga voor zekerheid en kwaliteit!
Uw feest is Pascal’s zorg!! En alles voor een low budget prijs!
“Pascal” werkt door heel Nederland!
Hoe los je dit op?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is een mogelijkheid, maar dan zie je een aantal gewone statussen dus ook niet meer. Ik denk dat ik het maar zal moeten accepteren, al vind ik het wel storend dat FB zo commercieel is geworden, ookal is dat volledig begrijpelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe los je dit op?
Stap 1: Ga naar het profiel van je vriend die dit liked en shared.
Stap 2: Klik op vrienden.
Stap 3: Verander de Updates naar Alleen belangrijke updates.
Stap 4: Herhaal dit bij anderen vrienden die ook like en sharen.
Zo krijg je dus alleen nog maar belangrijke updates en aangezien Facebook niks belangrijk vind zie je dus niets meer op je tijdlijn van die personen.
Valt mij ook op. Het delen, liken en sharen heeft de laatste tijd echt een vlucht genomen: sinds bedrijven hebben ontdekt dat je zo gratis reclame krijgt, zie je die shit overal verschijnen. Er zijn zelfs bedrijven die nepprofielen aanmaken en zo voor likes zorgen. Flikker opquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB is sowieso enorm achteruit gegaan in 2011, toen het klootjesvolk FB ook ontdekte. De ene naar de andere kneus kwam op FB terecht.
Ik was het gezeik een beetje zat... Heb ook een keer als antwoord geschreven op zo'n kankerpatiëntfoto, waarvan ik de broodmagere kale protagoniste mooi moet vinden, dat ik die helemaal niet mooi vind, maar dat ik alleen hoop dat ze beter wordt. Was ook al niet goed.quote:Omghahaha, zeg jij dat?
quote:
De proleten die weer eens niet beseffen wat we allemaal te danken hebben aan onze overheid. Zet 1 van die tokkies 1 dag aan het werk op het ministerie en hij mag blij zijn als hij een tiende van het werk van een echte minister voor elkaar krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:18 schreef MolFan het volgende:
Debby Plezier
Vanmiddag van 16 tot 20 uur gangbang met mij en nog een mooie meid in royaal rooms Rotterdam 120 euro
Ik ben er al zo van over de zeik dat ik de vrienden die veelvuldig die shit liken en dus spammen, niet meer in mijn newsfeed wil. Met als gevolg dat het hele social media gebeuren zijn doel allang niet meer haalt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Het delen, liken en sharen heeft de laatste tijd echt een vlucht genomen: sinds bedrijven hebben ontdekt dat je zo gratis reclame krijgt, zie je die shit overal verschijnen. Er zijn zelfs bedrijven die nepprofielen aanmaken en zo voor likes zorgen. Flikker opIk word op de tv al doodgegooid met reclame, laat me met rust op FB
En ja, ik block/hide al elke reclamescheet die ik voorbij zie komen.
Klootjesvolk zijn we allemaal op FB.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB is sowieso enorm achteruit gegaan in 2011, toen het klootjesvolk FB ook ontdekte. De ene naar de andere kneus kwam op FB terecht. Wat dat betreft vind ik het echt jammer dat Hyves uitgestorven is, want die heeft heel lang het kaf gescheiden van het koren (FB).
Maarja, Markje ruikt geld door alle advertisers, dus het zal steeds erger worden
Ik vind hem ook vrij ongenuanceerd en grammaticaal onjuist iedereen over een kam scheren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klootjesvolk zijn we allemaal op FB.
Sowieso vind ik het vrij apart om te doen alsof je al op een social media site toen het nog ''cool'' was ofzo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vrij ongenuanceerd en grammaticaal onjuist iedereen over een kam scheren.
Dat was niet eens een kankerpatient, dat meisje bleek gewoon haar hoofd kaalgeschoren te hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:18 schreef RuckUngermans het volgende:
[..]
Ik was het gezeik een beetje zat... Heb ook een keer als antwoord geschreven op zo'n kankerpatiëntfoto, waarvan ik de broodmagere kale protagoniste mooi moet vinden, dat ik die helemaal niet mooi vind, maar dat ik alleen hoop dat ze beter wordt. Was ook al niet goed.
We worden gewoon genept waar we bij staan!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was niet eens een kankerpatient, dat meisje bleek gewoon haar hoofd kaalgeschoren te hebbenHeb die ook eens zien langs komen.
Fijn dat je mij dat ook even meldtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vrij ongenuanceerd en grammaticaal onjuist iedereen over een kam scheren.
Nou, het is wel zo dat door de komst van het grote publiek dat FB een stuk minder leuk is. Ik bedoel het niet op een hipster manier, maar alle krabbelplaatjes en gekke spontane vrouwen die ooit op Hyves zaten, zitten nu op FB.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het vrij apart om te doen alsof je al op een social media site toen het nog ''cool'' was ofzo.
FB, Hyves, al dat soort sites.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou, het is wel zo dat door de komst van het grote publiek dat FB een stuk minder leuk is. Ik bedoel het niet op een hipster manier, maar alle krabbelplaatjes en gekke spontane vrouwen die ooit op Hyves zaten, zitten nu op FB.
En door die massale opkomst op FB is het aantal advertising ook enorm toegenomen.
Waar beweer ik dat het hip of cool is? Ik zeg alleen dat er een periode was dat FB beter vertoeven was. Niet m'n woorden gaan verdraaienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
FB, Hyves, al dat soort sites.
Nooit hip of cool geweest als je het mij vraagt.
ja maar jij hebt toch die mensen als vrienden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou, het is wel zo dat door de komst van het grote publiek dat FB een stuk minder leuk is. Ik bedoel het niet op een hipster manier, maar alle krabbelplaatjes en gekke spontane vrouwen die ooit op Hyves zaten, zitten nu op FB.
En door die massale opkomst op FB is het aantal advertising ook enorm toegenomen.
Of van die grote, glitterende bende met engeltjes en hartjesquote:
Hoi Semtexquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of van die grote, glitterende bende met engeltjes en hartjes
Godverdegodver, zulke mensen moeten ze een maand de internetverbinding afpakken.quote:
Rechtsboven de post staat een soort pijltje waar je op kan klikken. Daar komt dan bij te staan 'ongepast/markeren als spam'.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:08 schreef Scriptascripta het volgende:
Ff een vraagje; hoe markeer je die share-like and win meuk als spam? Kan het niet ontdekken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |