Is dat Fries?quote:
Ook gedeeld, en gelijk reacties van medefacebookers met een eigen onderneminkje die kleinschalig weleens zo'n actie houden dat zij wel degelijk de prijs verloten. Geloof en weet ik ook wel, maar ik word echt schijtziek van een timeline vol met reclame. Facebook was toch bedoeld om elkaar van nieuwtjes en eventueel foto's op de hoogte te houden? Zucht....quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb dit plaatje gedeeld, met de hoop mensen te overtuigen dat ze eens moeten kappen om die klote reclames te delen. I don't fucking care of je een of andere kotslelijke bikini wil
[ afbeelding ]
Dit ja, als dit zo doorgaat kunnen ze het beter Adbook noemenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Ook gedeeld, en gelijk reacties van medefacebookers met een eigen onderneminkje die kleinschalig weleens zo'n actie houden dat zij wel degelijk de prijs verloten. Geloof en weet ik ook wel, maar ik word echt schijtziek van een timeline vol met reclame. Facebook was toch bedoeld om elkaar van nieuwtjes en eventueel foto's op de hoogte te houden? Zucht....
Geloof me, jij wil nu echt niet weten dat ik denk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oprotten uit mijn land dan? snkkel en wel klagen dan? wat denk je wel nien?
Inderdaad! Het is dat ik tussen die meuk door nog wel leuke nieuwtjes en foto's vind van mijn vrienden, maar anders was ik allang gekapt met FB!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit ja, als dit zo doorgaat kunnen ze het beter Adbook noemen
quote:Bent u op zoek naar een betaalbare oplossing voor de muziek op uw feest/bruiloft,
dan mag ik u feliciteren, Bij “Pascal” komen al uw wensen uit.
- VOOR IEDER GELEGENHEID EN IEDER FEEST VAN HARDSTYLE TOT SCHLAGER!!
- MET DE BESTE PRIJS KWALITEITSVERHOUDING DE JUISTE KEUZE!!
Met een ruime ervaring als DJ en het verzorgen van feesten wordt ieder feest tot een onvergetelijke dag.
“Pascal” heeft muziek voor jong en oud voor iedere gelegenheid.
De professionele apparatuur bestaat alleen uit gerenommeerde top merken die elke keer weer opnieuw het kriebelen in uw buik naar boven brengt, met de zuiverheid en heerlijke diepe bassen die deze apparatuur in zich heeft laat “Pascal” elk feest een knalfeest worden waar aan de feestgangers zich nog lang zullen herinneren. Met top merken als RCF Subwoofers en Seeburg Acoustica topkasten bent u verzekerd van het optimale geluidsniveau dat bij uw feest past.
Hier door is “Pascal” de oplossing van het kinderfeest tot aan de grote buiten evenementen.
KINDERDISCO:
DJ Pascal verzorgd ook de kinderdisco bij u thuis of op de camping, buurthuis en of voetbalvereniging. Vraag een gratis op maat en wens gemaakte offerte aan en vermeld dat het om de kinderdisco gaat!
MISSCHIEN IETS EXTRA’S:
“Pascal” verzorgt uw avond graag met leuke muziek, wij kunnen ook in combinatie met de dj drive-in show een zanger verzorgen die gezellig een uurtje of langer bekende Engelse, Duitse en Nederlandse nummers voor u zingt. Hij kent ze allemaal en het wordt een groot feest.
EEN GREEP UIT DE PRIJSLIJST
Zit u feest er niet bij, heeft u meer personen op uw feest of misschien speciale wensen?
Alles is mogelijk, vraag vandaag nog uw persoonlijke offerte aan…
drive.in.dj.pascal@gmail.com
KINDERFEEST:
Verjaardag, zwemdiploma behaald of gewoon een stoer feestje?
(Kinderfeest tot 50 personen)
DJ SET:
- 2X Acoustica Line speakers op statief
(Incl. Mixer + versterker Daynacord)
- Led Par verlichting
- 1X Muziek computer Acer
- 1X microfoon (draadloos)
- Entertaining door DJ Pascal (speletjes, dans)
3 uur ¤ 75,00
(Ieder uur extra ¤25,00 na 2 uur ¤15,00)
DJ PARTY :
Nieuwjaars party, Verjaardag, geslaagd, carnaval of zin in een feest?
(All-round party tot 300 personen)
DJ SET :
- 2X Acoustica Seeburg top Speakers
- 2X RCF Subwoofers
- 1X Versterkerreak Crest audio + Mixer
- 2X Muziek computer Acer
- LED Par verlichting (op wens uit te breiden)
- 2X microfoon (draadloos)
voor 4 of meerderen uren, PRIJS OP AANVRAAG
Ga voor zekerheid en kwaliteit!
Uw feest is Pascal’s zorg!! En alles voor een low budget prijs!
“Pascal” werkt door heel Nederland!
Hoe los je dit op?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb dit plaatje gedeeld, met de hoop mensen te overtuigen dat ze eens moeten kappen om die klote reclames te delen. I don't fucking care of je een of andere kotslelijke bikini wil
[ afbeelding ]
Dit is een mogelijkheid, maar dan zie je een aantal gewone statussen dus ook niet meer. Ik denk dat ik het maar zal moeten accepteren, al vind ik het wel storend dat FB zo commercieel is geworden, ookal is dat volledig begrijpelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe los je dit op?
Stap 1: Ga naar het profiel van je vriend die dit liked en shared.
Stap 2: Klik op vrienden.
Stap 3: Verander de Updates naar Alleen belangrijke updates.
Stap 4: Herhaal dit bij anderen vrienden die ook like en sharen.
Zo krijg je dus alleen nog maar belangrijke updates en aangezien Facebook niks belangrijk vind zie je dus niets meer op je tijdlijn van die personen.
Valt mij ook op. Het delen, liken en sharen heeft de laatste tijd echt een vlucht genomen: sinds bedrijven hebben ontdekt dat je zo gratis reclame krijgt, zie je die shit overal verschijnen. Er zijn zelfs bedrijven die nepprofielen aanmaken en zo voor likes zorgen. Flikker opquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB is sowieso enorm achteruit gegaan in 2011, toen het klootjesvolk FB ook ontdekte. De ene naar de andere kneus kwam op FB terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |