Is dat Fries?quote:
Ook gedeeld, en gelijk reacties van medefacebookers met een eigen onderneminkje die kleinschalig weleens zo'n actie houden dat zij wel degelijk de prijs verloten. Geloof en weet ik ook wel, maar ik word echt schijtziek van een timeline vol met reclame. Facebook was toch bedoeld om elkaar van nieuwtjes en eventueel foto's op de hoogte te houden? Zucht....quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb dit plaatje gedeeld, met de hoop mensen te overtuigen dat ze eens moeten kappen om die klote reclames te delen. I don't fucking care of je een of andere kotslelijke bikini wil
[ afbeelding ]
Dit ja, als dit zo doorgaat kunnen ze het beter Adbook noemenquote:Op donderdag 28 februari 2013 18:53 schreef Scriptascripta het volgende:
[..]
Ook gedeeld, en gelijk reacties van medefacebookers met een eigen onderneminkje die kleinschalig weleens zo'n actie houden dat zij wel degelijk de prijs verloten. Geloof en weet ik ook wel, maar ik word echt schijtziek van een timeline vol met reclame. Facebook was toch bedoeld om elkaar van nieuwtjes en eventueel foto's op de hoogte te houden? Zucht....
Geloof me, jij wil nu echt niet weten dat ik denk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 17:01 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
oprotten uit mijn land dan? snkkel en wel klagen dan? wat denk je wel nien?
Inderdaad! Het is dat ik tussen die meuk door nog wel leuke nieuwtjes en foto's vind van mijn vrienden, maar anders was ik allang gekapt met FB!quote:Op donderdag 28 februari 2013 18:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dit ja, als dit zo doorgaat kunnen ze het beter Adbook noemen
quote:Bent u op zoek naar een betaalbare oplossing voor de muziek op uw feest/bruiloft,
dan mag ik u feliciteren, Bij “Pascal” komen al uw wensen uit.
- VOOR IEDER GELEGENHEID EN IEDER FEEST VAN HARDSTYLE TOT SCHLAGER!!
- MET DE BESTE PRIJS KWALITEITSVERHOUDING DE JUISTE KEUZE!!
Met een ruime ervaring als DJ en het verzorgen van feesten wordt ieder feest tot een onvergetelijke dag.
“Pascal” heeft muziek voor jong en oud voor iedere gelegenheid.
De professionele apparatuur bestaat alleen uit gerenommeerde top merken die elke keer weer opnieuw het kriebelen in uw buik naar boven brengt, met de zuiverheid en heerlijke diepe bassen die deze apparatuur in zich heeft laat “Pascal” elk feest een knalfeest worden waar aan de feestgangers zich nog lang zullen herinneren. Met top merken als RCF Subwoofers en Seeburg Acoustica topkasten bent u verzekerd van het optimale geluidsniveau dat bij uw feest past.
Hier door is “Pascal” de oplossing van het kinderfeest tot aan de grote buiten evenementen.
KINDERDISCO:
DJ Pascal verzorgd ook de kinderdisco bij u thuis of op de camping, buurthuis en of voetbalvereniging. Vraag een gratis op maat en wens gemaakte offerte aan en vermeld dat het om de kinderdisco gaat!
MISSCHIEN IETS EXTRA’S:
“Pascal” verzorgt uw avond graag met leuke muziek, wij kunnen ook in combinatie met de dj drive-in show een zanger verzorgen die gezellig een uurtje of langer bekende Engelse, Duitse en Nederlandse nummers voor u zingt. Hij kent ze allemaal en het wordt een groot feest.
EEN GREEP UIT DE PRIJSLIJST
Zit u feest er niet bij, heeft u meer personen op uw feest of misschien speciale wensen?
Alles is mogelijk, vraag vandaag nog uw persoonlijke offerte aan…
drive.in.dj.pascal@gmail.com
KINDERFEEST:
Verjaardag, zwemdiploma behaald of gewoon een stoer feestje?
(Kinderfeest tot 50 personen)
DJ SET:
- 2X Acoustica Line speakers op statief
(Incl. Mixer + versterker Daynacord)
- Led Par verlichting
- 1X Muziek computer Acer
- 1X microfoon (draadloos)
- Entertaining door DJ Pascal (speletjes, dans)
3 uur ¤ 75,00
(Ieder uur extra ¤25,00 na 2 uur ¤15,00)
DJ PARTY :
Nieuwjaars party, Verjaardag, geslaagd, carnaval of zin in een feest?
(All-round party tot 300 personen)
DJ SET :
- 2X Acoustica Seeburg top Speakers
- 2X RCF Subwoofers
- 1X Versterkerreak Crest audio + Mixer
- 2X Muziek computer Acer
- LED Par verlichting (op wens uit te breiden)
- 2X microfoon (draadloos)
voor 4 of meerderen uren, PRIJS OP AANVRAAG
Ga voor zekerheid en kwaliteit!
Uw feest is Pascal’s zorg!! En alles voor een low budget prijs!
“Pascal” werkt door heel Nederland!
Hoe los je dit op?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb dit plaatje gedeeld, met de hoop mensen te overtuigen dat ze eens moeten kappen om die klote reclames te delen. I don't fucking care of je een of andere kotslelijke bikini wil
[ afbeelding ]
Dit is een mogelijkheid, maar dan zie je een aantal gewone statussen dus ook niet meer. Ik denk dat ik het maar zal moeten accepteren, al vind ik het wel storend dat FB zo commercieel is geworden, ookal is dat volledig begrijpelijk.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Hoe los je dit op?
Stap 1: Ga naar het profiel van je vriend die dit liked en shared.
Stap 2: Klik op vrienden.
Stap 3: Verander de Updates naar Alleen belangrijke updates.
Stap 4: Herhaal dit bij anderen vrienden die ook like en sharen.
Zo krijg je dus alleen nog maar belangrijke updates en aangezien Facebook niks belangrijk vind zie je dus niets meer op je tijdlijn van die personen.
Valt mij ook op. Het delen, liken en sharen heeft de laatste tijd echt een vlucht genomen: sinds bedrijven hebben ontdekt dat je zo gratis reclame krijgt, zie je die shit overal verschijnen. Er zijn zelfs bedrijven die nepprofielen aanmaken en zo voor likes zorgen. Flikker opquote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB is sowieso enorm achteruit gegaan in 2011, toen het klootjesvolk FB ook ontdekte. De ene naar de andere kneus kwam op FB terecht.
Ik was het gezeik een beetje zat... Heb ook een keer als antwoord geschreven op zo'n kankerpatiëntfoto, waarvan ik de broodmagere kale protagoniste mooi moet vinden, dat ik die helemaal niet mooi vind, maar dat ik alleen hoop dat ze beter wordt. Was ook al niet goed.quote:Omghahaha, zeg jij dat?
quote:
De proleten die weer eens niet beseffen wat we allemaal te danken hebben aan onze overheid. Zet 1 van die tokkies 1 dag aan het werk op het ministerie en hij mag blij zijn als hij een tiende van het werk van een echte minister voor elkaar krijgt.quote:
quote:Op vrijdag 1 maart 2013 11:18 schreef MolFan het volgende:
Debby Plezier
Vanmiddag van 16 tot 20 uur gangbang met mij en nog een mooie meid in royaal rooms Rotterdam 120 euro
Ik ben er al zo van over de zeik dat ik de vrienden die veelvuldig die shit liken en dus spammen, niet meer in mijn newsfeed wil. Met als gevolg dat het hele social media gebeuren zijn doel allang niet meer haalt.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 08:57 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Valt mij ook op. Het delen, liken en sharen heeft de laatste tijd echt een vlucht genomen: sinds bedrijven hebben ontdekt dat je zo gratis reclame krijgt, zie je die shit overal verschijnen. Er zijn zelfs bedrijven die nepprofielen aanmaken en zo voor likes zorgen. Flikker opIk word op de tv al doodgegooid met reclame, laat me met rust op FB
En ja, ik block/hide al elke reclamescheet die ik voorbij zie komen.
Klootjesvolk zijn we allemaal op FB.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:12 schreef Neo-Mullen het volgende:
FB is sowieso enorm achteruit gegaan in 2011, toen het klootjesvolk FB ook ontdekte. De ene naar de andere kneus kwam op FB terecht. Wat dat betreft vind ik het echt jammer dat Hyves uitgestorven is, want die heeft heel lang het kaf gescheiden van het koren (FB).
Maarja, Markje ruikt geld door alle advertisers, dus het zal steeds erger worden
Ik vind hem ook vrij ongenuanceerd en grammaticaal onjuist iedereen over een kam scheren.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Klootjesvolk zijn we allemaal op FB.
Sowieso vind ik het vrij apart om te doen alsof je al op een social media site toen het nog ''cool'' was ofzo.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vrij ongenuanceerd en grammaticaal onjuist iedereen over een kam scheren.
Dat was niet eens een kankerpatient, dat meisje bleek gewoon haar hoofd kaalgeschoren te hebbenquote:Op vrijdag 1 maart 2013 09:18 schreef RuckUngermans het volgende:
[..]
Ik was het gezeik een beetje zat... Heb ook een keer als antwoord geschreven op zo'n kankerpatiëntfoto, waarvan ik de broodmagere kale protagoniste mooi moet vinden, dat ik die helemaal niet mooi vind, maar dat ik alleen hoop dat ze beter wordt. Was ook al niet goed.
We worden gewoon genept waar we bij staan!quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:58 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Dat was niet eens een kankerpatient, dat meisje bleek gewoon haar hoofd kaalgeschoren te hebbenHeb die ook eens zien langs komen.
Fijn dat je mij dat ook even meldtquote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:37 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik vind hem ook vrij ongenuanceerd en grammaticaal onjuist iedereen over een kam scheren.
Nou, het is wel zo dat door de komst van het grote publiek dat FB een stuk minder leuk is. Ik bedoel het niet op een hipster manier, maar alle krabbelplaatjes en gekke spontane vrouwen die ooit op Hyves zaten, zitten nu op FB.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Sowieso vind ik het vrij apart om te doen alsof je al op een social media site toen het nog ''cool'' was ofzo.
FB, Hyves, al dat soort sites.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou, het is wel zo dat door de komst van het grote publiek dat FB een stuk minder leuk is. Ik bedoel het niet op een hipster manier, maar alle krabbelplaatjes en gekke spontane vrouwen die ooit op Hyves zaten, zitten nu op FB.
En door die massale opkomst op FB is het aantal advertising ook enorm toegenomen.
Waar beweer ik dat het hip of cool is? Ik zeg alleen dat er een periode was dat FB beter vertoeven was. Niet m'n woorden gaan verdraaienquote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
FB, Hyves, al dat soort sites.
Nooit hip of cool geweest als je het mij vraagt.
ja maar jij hebt toch die mensen als vrienden?quote:Op vrijdag 1 maart 2013 14:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
Nou, het is wel zo dat door de komst van het grote publiek dat FB een stuk minder leuk is. Ik bedoel het niet op een hipster manier, maar alle krabbelplaatjes en gekke spontane vrouwen die ooit op Hyves zaten, zitten nu op FB.
En door die massale opkomst op FB is het aantal advertising ook enorm toegenomen.
Of van die grote, glitterende bende met engeltjes en hartjesquote:
Hoi Semtexquote:Op vrijdag 1 maart 2013 16:08 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Of van die grote, glitterende bende met engeltjes en hartjes
Godverdegodver, zulke mensen moeten ze een maand de internetverbinding afpakken.quote:
Rechtsboven de post staat een soort pijltje waar je op kan klikken. Daar komt dan bij te staan 'ongepast/markeren als spam'.quote:Op vrijdag 1 maart 2013 18:08 schreef Scriptascripta het volgende:
Ff een vraagje; hoe markeer je die share-like and win meuk als spam? Kan het niet ontdekken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |