Ja, precies. Heb het ook niet verder gelezen. Kan overigens ook niet meer, heb dat kind maar van Facebook afgepleurd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bizar verhaal?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SunTzu het volgende:
Alle cliche's in 1 post godverdomme ik heb gelijk oogkanker gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:22 schreef Ziba het volgende:
Waarom worden er eigenlijk mensen aanbevolen (via gemeenschappelijke vrienden)? Kan dat ook uitgeschakeld worden?
Die kun je 1 voor 1 blokkeren bij apps. Zo ook voor die kalenderuitnodigingen.quote:En bij de games, hoe kan 't dat ik bij bepaalde uitnodigingen niet op uitschakelen kan klikken?
Zodra er een vrouw zwanger wordt. Gaat die meteen op de blocklist.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat niet uit te schakelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:33 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten.
[..]
Die kun je 1 voor 1 blokkeren bij apps. Zo ook voor die kalenderuitnodigingen.
Het zijn wel een beetje "bepaalde mensen" die die shit spelen, die gooi ik gewoon uit mijn feed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet uit te schakelen.Ik weet dat die spelletjes één voor één te blokkeren zijn, heb d'r al tien geblokkeerd inmiddels. Probleem is dat d'r altijd weer nieuwe games worden gespeeld en bij sommige uitnodigingen kan ik niet op uitschakelen klikken en dat is weer makkelijker/sneller dan blokkeren. Naja, dan maar blokkeren.
Blijft wss ook doorgaan omdat er altijd weer nieuwe 'populaire' spelletjes bijkomen.
boykesquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
mannetjequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
Faith in humanity died.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
Migraine staat er niet bij, dat heb ikquote:
Ik weet het niet ??? ....quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Waarom zijn hier zoveel vraagtekens????????????...
2 ik zie niks opmerkelijks 2.quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:57 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
En dan al 42000 kuddedieren die een 2 typen![]()
[ afbeelding ]
ongeluks-slachtoffersquote:
Andy is er lekker tussenuit met z'n secretaresse en zit nu tussen de ketsbeurten in te genieten van long island iced tea's aan de bar van het hotel in de Costa del Solquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
42.000 -1 want ik heb gereageerd dat je alleen op facebook zoveel faalhazen buj elkaar kunt vindenquote:Op woensdag 27 februari 2013 21:57 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
En dan al 42000 kuddedieren die een 2 typen![]()
[ afbeelding ]
Dat is nieuwe spelling, gisteren zag ik op Facebook iemand die vroeg of iemand een goedkope fietsenmaker in de buurd wist.quote:
vind ik minder erg dan facebook op die moffe taal ingesteld hebbequote:Op donderdag 28 februari 2013 12:59 schreef Okuliarnik het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik me ook zo aan irriteren. Dat je iets niet weet, soit. Maar dat je niet de moeite neemt om te zien hoeveel letters het moet zijn...Ik zou daar niet normaal op kunnen reageren.
GefälLt mirquote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vind ik minder erg dan facebook op die moffe taal ingesteld hebbe
De juiste spelling staat verdomme in het plaatje weergegeven en dan nog doe je het foutquote:
quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:21 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
De juiste spelling staat verdomme in het plaatje weergegeven en dan nog doe je het foutGa je schamen, ga je fucking hard schamen!
Wat is deze dan?quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
Dat komt misschien omdat het m'n moedertaal is. Beetje dom en kortzichtig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 13:09 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vind ik minder erg dan facebook op die moffe taal ingesteld hebbe
Als sars een lettertype was..quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb dit plaatje gedeeld, met de hoop mensen te overtuigen dat ze eens moeten kappen om die klote reclames te delen. I don't fucking care of je een of andere kotslelijke bikini wil
[ afbeelding ]
Als ik ook maar 1 iemand in kan laten zien dat het nutteloos is om reclame te delen ben ik al gelukkig.quote:Op donderdag 28 februari 2013 15:03 schreef Woffel het volgende:
[..]
Als sars een lettertype was..En al die verkeerde spaties..
Oh haha dat is grappig, al die gekke mensen die er intrappen ;Pquote:Op donderdag 28 februari 2013 08:54 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zag vandaag alweer zo'n 'Reageer hier en kijk wat er gebeurt'-plaatje.
ER GEBEURT NIETS, EZELS
Je moet sowieso al achterlijk zijn om dat woord niet te kunnen raden. 3 letter, kom op zeg.quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:59 schreef Okuliarnik het volgende:
[ afbeelding ]
Hier kan ik me ook zo aan irriteren. Dat je iets niet weet, soit. Maar dat je niet de moeite neemt om te zien hoeveel letters het moet zijn...Ik zou daar niet normaal op kunnen reageren.
oprotte uit mijn land dan? skkl en wl klage dan? wat denk je wel nie?quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:06 schreef Okuliarnik het volgende:
[..]
Dat komt misschien omdat het m'n moedertaal is. Beetje dom en kortzichtig.
quote:Op donderdag 28 februari 2013 14:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ik heb dit plaatje gedeeld, met de hoop mensen te overtuigen dat ze eens moeten kappen om die klote reclames te delen. I don't fucking care of je een of andere kotslelijke bikini wil
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |