Ja, precies. Heb het ook niet verder gelezen. Kan overigens ook niet meer, heb dat kind maar van Facebook afgepleurd.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:41 schreef HSG het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor bizar verhaal?
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SunTzu het volgende:
Alle cliche's in 1 post godverdomme ik heb gelijk oogkanker gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat zou ik ook wel willen weten.quote:Op woensdag 27 februari 2013 02:22 schreef Ziba het volgende:
Waarom worden er eigenlijk mensen aanbevolen (via gemeenschappelijke vrienden)? Kan dat ook uitgeschakeld worden?
Die kun je 1 voor 1 blokkeren bij apps. Zo ook voor die kalenderuitnodigingen.quote:En bij de games, hoe kan 't dat ik bij bepaalde uitnodigingen niet op uitschakelen kan klikken?
Zodra er een vrouw zwanger wordt. Gaat die meteen op de blocklist.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SunTzu het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dat niet uit te schakelen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 07:33 schreef YogaLove het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel willen weten.
[..]
Die kun je 1 voor 1 blokkeren bij apps. Zo ook voor die kalenderuitnodigingen.
Het zijn wel een beetje "bepaalde mensen" die die shit spelen, die gooi ik gewoon uit mijn feed.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:13 schreef Ziba het volgende:
[..]
Volgens mij is dat niet uit te schakelen.Ik weet dat die spelletjes één voor één te blokkeren zijn, heb d'r al tien geblokkeerd inmiddels. Probleem is dat d'r altijd weer nieuwe games worden gespeeld en bij sommige uitnodigingen kan ik niet op uitschakelen klikken en dat is weer makkelijker/sneller dan blokkeren. Naja, dan maar blokkeren.
Blijft wss ook doorgaan omdat er altijd weer nieuwe 'populaire' spelletjes bijkomen.
boykesquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
mannetjequote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
Faith in humanity died.quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:14 schreef Jerkmaine het volgende:
Nee, nee, neeeeeeee
[ afbeelding ]
Migraine staat er niet bij, dat heb ikquote:
Ik weet het niet ??? ....quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:35 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Waarom zijn hier zoveel vraagtekens????????????...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |