Zitten er ook hetero mannen op instagram dan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mensen op instagram doen dat ook. Ik heb er eentje die dan rustig hele zinnen met tags post. Toevallig is-ie ook gay (niks mis mee), dus dat wordt dan: #gay #love #gaylove #we #are #inlove ..etc... etc..
Yup, genoeg. Goede fotografen ookquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:46 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zitten er ook hetero mannen op instagram dan?
Allergisch voor hippe dingen?quote:
Daar heb je 't alquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:51 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Ik vind heel dat instagram stom.![]()
Ik heb geen zin om te zoeken, geen tijd voor.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:53 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Daar heb je 't alDan zoek je ook niet door. Ik vind er hele mooie dingen van tijd tot tijd, tussen de hashtags door
Die mensen willen graag gevonden wordenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:58 schreef Sapstengel het volgende:
Ja en ook nog die groups. #picoftheday #instagood #instamood #instadaily #iphonesia #etc
En dan nog die profielfotoquote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SunTzu het volgende:
Alle cliche's in 1 post godverdomme ik heb gelijk oogkanker gekregen.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:29 schreef SunTzu het volgende:
Alle cliche's in 1 post godverdomme ik heb gelijk oogkanker gekregen.
[ afbeelding ]
Mensen die zoiets extra moeten benadrukken (niks mis mee) komen op mij over alsof ze er wel wat mis mee vinden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:40 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Mensen op instagram doen dat ook. Ik heb er eentje die dan rustig hele zinnen met tags post. Toevallig is-ie ook gay (niks mis mee), dus dat wordt dan: #gay #love #gaylove #we #are #inlove ..etc... etc..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |