Als er staat dat het 7 feiten zijn dan verwacht je dat het feiten zijn. Is dat nou zo moeilijk om toe te geven of moet je altijd per se je gelijk halen?quote:Op maandag 25 februari 2013 01:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het hoeven ook geen feiten te zijn. Dat staat er alleen zodat je punt 3 dus gaat controleren en in de oh zo leuke grap trapt.
Met festivalkaartjes doe ik wel mee. Maar je ziet steeds meer bedden, fietsen, laptops voorbijkomen. Ohja en kaartjes voor tomorrowland, ook nepquote:Op zondag 24 februari 2013 00:23 schreef ElizabethR het volgende:
Dat win-share gezeik.... worden die bedrijven die daarmee komen eigenijk wel gecontroleerd of ze daadwerkelijk die 'prijzen' uitkeren? Anders is het dus geeneens alleen gewone spam, maar misleidende spam. En dan mag je dat volgens mij aangeven bij de rcc. Hoe wordt daar controle op uitgeoefend? Weet iemand dat?
Werk jij soms in de psychiatrische zorg, dat je zoveel zwakzinnigen op je FB hebt?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:50 schreef Queens het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Dat was mijn rondje FB van afgelopen weekend weer...
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Werk jij soms in de psychiatrische zorg, dat je zoveel zwakzinnigen op je FB hebt?
Dan verwacht je inderdaad 7 feiten. Dat is ook de bedoeling, anders trap je niet in de 'grap'. Is dat zo moeilijk te begrijpen?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:15 schreef Platina het volgende:
[..]
Als er staat dat het 7 feiten zijn dan verwacht je dat het feiten zijn. Is dat nou zo moeilijk om toe te geven of moet je altijd per se je gelijk halen?
En ja ik heb het allemaal overleefd...quote:Als je nog weet dat Twix eerst Raider heette, niemand ADHD had maar gewoon lastig was, je met moeders lepel groot bent geworden, je fietste zonder helm, dat je een draai om je oren kreeg als je stout was geweest, televisie nog bestond uit Nederland 1 en 2, er geen afstandbediening was, je cassettebandjes met potloden vooruit gespoeld hebt, met een casetterecorder paraat zat om een Top 40 liedje van de radio op te nemen, zondags de winkels dicht waren, je niet gevraagd werd tijdens het bellen "waar ben je?" aangezien je gewoon thuis was omdat je geen mobieltje had, de hele dag op straat speelde en tegen donker thuis moest zijn (als de lantarenpalen aan gingen), je gewoon fikkie kon stoken, de disco open was van 21 uur tot 2 uur, in een auto hebt gezeten zonder gordels achterin en zonder airbags, er nog geen drankwet was voor het rijden, je een 45 of 33 toeren plaat op je platenspeler legde, het verschil tussen VHS, Video2000 en Betamax kende, een mail in de brievenbus bus deed en dan wachten op antwoord, een fax verstuurde, een heel gesneden brood ging kopen voor fl 1,50, je in de buurt van het telefoontoestel moest blijven omdat de hoorn er nog aan vast hing met een kabel, de inlichtingendienst toen 008 was, als Commodore 64, V2000 en Atari je wat zegt, je nog een filmrolletje in je fototoestel moest doen en je fototoestel moest doordraaien na het maken van een foto, een bromfiets nog met trappers was en je met een walkman rondliep, je nog mocht roken in het ziekenhuis en in de film, zet dit dan op je prikbord om te bewijzen dat je alles gewoon overleefd hebt!
quote:SAMENSTELLING: Zie foto's, normaal lichaam, waarvan 70% in vloeibare vorm (water) en 30% geprobeerd te gieten in een zo leuk mogelijke (vaste) tastbare vorm. Fabricagefouten onder voorbehoud.
HULPSTOFFEN: Lief, sociaal, zelfstandig, zorgzaam, trouw, eerlijk, knuffeldier, respect, humor, uiterlijk goed verzorgd, leuke kleding.
WERKING: Vermindert de klachten van het alleen zijn en het gevoel alles alleen te moeten doen, geeft verder een oppeppende werking in je energie en activiteit, en dit alles alleen bij goed gebruik. TOEPASSING : Dagelijks onbeperkt te gebruiken en daar wanneer nodig
NIET TE GEBRUIKEN BIJ: Claimgedrag, extreme vormen van jaloezie en als de volgende woorden niet in jouw woordenboek voorkomen: sociaal, lief, leuk, zelfstandig, respect, trouw, eerlijk, humor. INVLOED OP RIJVAARDIGHEID: Heeft voor zover bekend een verhogende werking op jouw rijvaardigheid.
DOSERING EN WIJZE VAN TOEDIENING: Voor zover bekend is de dosering niet beperkt en 24 uur per dag per bruikbaar, toediening gebeurt door middel van : praten, luisteren, lachen, huilen, knuffelen, vakantie, eten, wandelen, enz.
MOGELIJKE BIJWERKINGEN: rare kriebels in de buurt van de maagstreek,kan verslavend werken bij langdurig gebruik en leiden tot een vaste relatie- uitstapjes, filmpjes in de bios of op de bank- slaaptekort- dineetjes uit en thuis- romantische bos- strandwandelingen- actieve en/ of relax vakantie's.
CORRESPONDENTIE: Voor vragen, suggesties, opmerkingen en/of klachten stuur een bericht aan ondergetekende....
Ik zag die feiten ook en wilde reageren dat ik zeep in mijn ogen heb maar gelukkig feit 2 aan het doen ben omdat ik die stiekem al had gelezen voor ik niets meer zag door feit 1.quote:Op maandag 25 februari 2013 01:16 schreef einschtein het volgende:
[..]
Titel van dat lijstje is '7 feiten', daaronder staan 7 dingen die geen feiten zijn. Ongeacht of het lijstje nou om die 'feiten' gaan of over de phun, het zijn geen 7 feiten.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Z'n zus verneukt artistieke poging
Dat is dan weer nicequote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
Die is bij mij op de lijst ook verschenen, mijn zus plaatste hem.quote:
quote:En als de kleine niet luistert wordt de oom gebeld.
quote:Op maandag 25 februari 2013 19:12 schreef Artillerieschaap het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |