Maar hoezo voel je je daardoor beledigd? Voel je je ook beledigd als iemand een nep Louis Vuitton tas draagt, terwijl jij een echte hebt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:42 schreef BellaGoth het volgende:
Omdat ze geen vrouwen zijn, en er nooit helemaal op lijken. Net zoals dat je meteen ziet dat een nep Louis Vuitton tas nep is.
Dat zeg ik niet. Ik bedoel dat het gewoon overduidelijk nep is. Dat ik het lelijk vind.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar hoezo voel je je daardoor beledigd? Voel je je ook beledigd als iemand een nep Louis Vuitton tas draagt, terwijl jij een echte hebt?
Wil jij een date met mhij?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef BellaGoth het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik bedoel dat het gewoon overduidelijk nep is. Dat ik het lelijk vind.
Het is gewoon een uitdrukking, "een belediging voor vrouwen". Ik ben niet beledigd, maar ik vind het gewoon kansloos ja. ik denk dan altijd "tryhard" bij zo iemand.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef Nezhi het volgende:
Voel je je ook beledigd als je een lelijke vrouw ziet, of een vrouw die heel erg mannelijk eruit ziet? Dan bedoel ik dus ook geboren met vrouwenlichaam.
Aha op die manier.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef BellaGoth het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik bedoel dat het gewoon overduidelijk nep is. Dat ik het lelijk vind.
Maar kan jij dan zien welke ftm is, zo op straat dan bijv?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:02 schreef BellaGoth het volgende:
[..]
Ik ken twee transseksuelen, mtf en ftm. mtf is bijna 2 meter en heeft een brede kaaklijn, ook als is hij sinds zijn puberteit bezig met vrouw worden. ftm is maar 1.60 lang en je merkt ook dat ze genetisch een vrouw is, omdat haar gelaatstrekken dat verraden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1. waarom weet je zo zeker dat je je in het lichaam van de andere sekse juist wel gelukkig zal voelen?quote:Op woensdag 20 februari 2013 20:48 schreef Nezhi het volgende:
Als ik in de spiegel kijk walg ik van mijn lichaam puur door de geslachtskenmerken. Als ik het niet zie heb ik constant een ongemakkelijk gevoel (denk bijv. als je ergens bent waar je niemand kent ofzo), bijna altijd. Als ik in de spiegel kijk dringt het echt tot me door dat ik een verkeerd of vreemd lichaam heb waar ik niet in thuishoort, het is letterlijk ziekmakend. Toen ik nog niet uit de kast was maakte ik pogingen om gewoon te doen zoals ik was geboren, maar dat trok ik niet meer in de pubertijd als je lichaam zo verandert. Op sociaal gebied kon ik totaal niet omgaan met andere meiden, ik snapte ze niet en voelde me meer een 'iets' dan een mens. Een keer kon ik het echt niet aan en viel ik mezelf zowat aan in de hoop dat ik mijn lichaam kapot kon scheuren ofzo, maar toen zat ik ook in een erg diep dal haha.
Al zou ik een mannenlichaam met zware obesitas krijgen dan zou ik blijer zijn dan wat ik nu heb. Als ik als vrouw door het leven zou moeten gaan zou ik liever dood gaan.
Maar dit beantwoord waarschijnlijk niet hoe iemand zich vrouw of man kan voelen. Ik denk dat je dit alleen kan voelen als je geslacht en je gender niet overeen komen.
Als ik puur onzeker was omdat ik mijn lichaam niet mooi vind ofzo, ongeacht geslacht dan, zou ik denk ik niet enorm zijn veranderd sinds ik uit de kast ben gekomen. Ik ben een stuk socialer geworden e.d., heb meer rust en emotioneel een stuk stabieler. Ik geloof niet dat je je uit zo'n onzekerheid zomaar kan praten haha, zeker als je er jaren mee hebt lopen worstelen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef Justinn het volgende:
[..]
1. waarom weet je zo zeker dat je je in het lichaam van de andere sekse juist wel gelukkig zal voelen?
2. is het niet mogelijk dat je je onzekerheid probeert 'goed' te praten door deze gedachten?
Ik heb zelf geen ervaringen met transseksuelen, maar dit zijn wel de eerste vragen die meteen in mij opkomen n.a.v. dit soort posts. Wellicht dat hier een verklaring in te vinden is waarom mensen vaak met onbegrip reageren? Mij maakt het verder niet uit trouwens, ieder mens is vrij om te doen met zijn of haar lichaam.Wat dat betreft vind ik het maar knap dat je de stap kan zetten om een complete geslachtsverandering te ondergaan.
Zeker allemaal in Azië?quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik vind het wel iets moois en obsceens hebben, een vrouw met een lul. In veel samenlevingen uit de geschiedenis werden zulke mensen erg gewaardeerd.
Nou ja, nu in Thailand inderdaad, maar ook wel elders geloof ik. Vroeger hadden ze natuurlijk geen transsexuelen, maar de Romeinen hielden erg van hermafrodieten.quote:
Dat klopt, alleen ik doe er niet hysterisch over als iemand kritische vragen stelt of een mening erover heeft.quote:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:02 schreef BellaGoth het volgende:
Ik ken twee transseksuelen, mtf en ftm. mtf is bijna 2 meter en heeft een brede kaaklijn, ook als is hij sinds zijn puberteit bezig met vrouw worden. ftm is maar 1.60 lang en je merkt ook dat ze genetisch een vrouw is, omdat haar gelaatstrekken dat verraden.
Ik ga een poging wagen, ondanks dat u het niet aan mij vroeg.quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Nezhi het volgende:
Maar kan jij dan zien welke ftm is, zo op straat dan bijv?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De foto van deze man had ik al eens eerder gezien, dat klopt. De andere foto's herkende ik niet, daar ik ze volgens mij nog nooit eerder gezien had. Maar goed, welke had ik fout? Daar ben ik nu wel benieuwd naar.quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:42 schreef Nezhi het volgende:
Haha beetje valsspelen als je ze al een keer hebt gezientwee foutjes
Oké hoe was voor jouw de operatie van vrouw naar man?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100% waar, probeer maar een vraag te stellen zonder dat je ze beledigd zogenaamd. Serieus probeer maar
Het kan wel, user Nezhi en Fixers reageren normaal op vragen en meningen, zie hun reacties maar eens in de topics over dit onderwerp. Laatst genoemde user heeft zelfs een weblog over haar ervaringen, wat ze denkt en wat ze doet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
probeer maar een vraag te stellen zonder dat je ze beledigd zogenaamd.
Lijkt me meer dan normaal dat als je die stap neemt dat mensen daar vragen over gaan stellen die dan 'kortzichtig' zijn. Dan moet je volgens dat volk in genderdystrofie topic eerst urenlang onderzoek doen en precies de aanduidingen gebruiken die zij willen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 18:01 schreef CristinaYang het volgende:
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van het persoon. Ik heb zelf een vriend die geboren is als meisje, en hij gaat er heel gemakkelijk mee om als mensen fouten maken met hij/zij, of gekke vragen stellen. Hij probeert begrip op te brengen voor de visie van anderen en verder gewoon blij te zijn dat al zijn vrienden zo accepterend zijn. En dat vind ik eigenlijk wel heel erg knap van hem.
OPERATIE?? HET IS EEN HEEL LANG PROCES MET PILLEN EN ALLES DAT IS NIET ZOMAAR EEN OPERATIE DOE ONDERZOEK GOOGLE EENS KORTZICHTIGE BLABLAquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oké hoe was voor jouw de operatie van vrouw naar man?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
OPERATIE?? HET IS EEN HEEL LANG PROCES MET PILLEN EN ALLES DAT IS NIET ZOMAAR EEN OPERATIE DOE ONDERZOEK GOOGLE EENS KORTZICHTIGE BLABLA
Zon reactie krijg je dan
De eerste transman klopt niet en je hebt er eentje niet, en die ene die niet meer laad had ik verkeerd gezien dus die klopt wel (Zat mobiel). Vind het wel een leuk testje, er zijn vast mensen die het gelijk weten maar wil gewoon laten zien dat niet elke transpersoon er precies hetzelfde uitzetquote:Op donderdag 21 februari 2013 12:35 schreef Xenzo het volgende:
[..]
De foto van deze man had ik al eens eerder gezien, dat klopt. De andere foto's herkende ik niet, daar ik ze volgens mij nog nooit eerder gezien had. Maar goed, welke had ik fout? Daar ben ik nu wel benieuwd naar.
Ik weet niet of je al antwoord hebt gehad?quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Lijkt me meer dan normaal dat als je die stap neemt dat mensen daar vragen over gaan stellen die dan 'kortzichtig' zijn. Dan moet je volgens dat volk in genderdystrofie topic eerst urenlang onderzoek doen en precies de aanduidingen gebruiken die zij willen.
Heb het daar 2x geprobeert. Eerste keer probeerde ik serieus zo net mogelijk te blijven en respectvol. Ik vroeg (en vraag me nog steeds af) of die mensen na hun geslachtsverandering (zeg vooral NIET ombouwen, dan gaat de HELE discussie daar over bij dat volk) denken nog een relatie te kunnen hebben met het andere geslacht. Dat lijkt me veel lastiger gezien niet iedereen zit te wachten op iemand wiens lichaam is begonnen als hetzelfde geslacht als zijzelf.
Maar goed als je dat vraagt gaat het alleenmaar over hoe je ze hebt beledigd en hoe kortzichtig je bent etc. Te veel hormonen dat volk.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:02 schreef BellaGoth het volgende:
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Nezhi het volgende:
Maar kan jij dan zien welke ftm is, zo op straat dan bijv?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:42 schreef Nezhi het volgende:
Haha beetje valsspelen als je ze al een keer hebt gezientwee foutjes
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:35 schreef Xenzo het volgende:
De foto van deze man had ik al eens eerder gezien, dat klopt. De andere foto's herkende ik niet, daar ik ze volgens mij nog nooit eerder gezien had. Maar goed, welke had ik fout? Daar ben ik nu wel benieuwd naar.
Dus welke had ik nu fout? Want dat wordt niet helemaal duidelijk in uw antwoord.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:10 schreef Nezhi het volgende:
De eerste transman klopt niet en je hebt er eentje niet, en die ene die niet meer laad had ik verkeerd gezien dus die klopt wel (Zat mobiel).
Kijk dat is een antwoordquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:12 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al antwoord hebt gehad?
Maar er zijn veel mensen die op iedereen vallen, ongeacht de geslachtskenmerken. Ook veel die het eerst verwarrend vinden en het dan ok vinden. Natuurlijk zijn er altijd mensen die het niet aantrekkelijk vinden en puur op mensen vallen die geboren zijn als het geslacht, dat is ook prima. Voor mij is dat gewoon net als een voorkeur, net als dat je bijv. bruin of rood haar of skinny mensen niet aantrekkelijk vind.
En vergeet Kim petras nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:43 schreef Xenzo het volgende:
@ Sinterklaaskapoentje,
Tegenwoordig kunnen ze best veel, kijk maar eens naar Kelly. Ze heeft een stel prachtige borsten, billen en heupen gekregen. Jammer van haar hoofd en stem, maar qua lichaam lijkt het echt wel op een (iets wat mannelijke) vrouw.
What the fuck, is zij ooit een vent geweest? Als dat het geval is, wow, wat een mooi meisje om te zien!quote:
Nee geen man een jongetje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef Xenzo het volgende:
[..]
What the fuck, is zij ooit een vent geweest? Als dat het geval is, wow, wat een mooi meisje om te zien!
Die kreeg al vrij vroeg een operatie. Enige wat haar nu verraad is der kaaklijn maar voor de rest helemaal "vrouw"quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef Xenzo het volgende:
[..]
What the fuck, is zij ooit een vent geweest? Als dat het geval is, wow, wat een mooi meisje om te zien!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ken ook zat gozers zonder kaaklijn.
quote:
Dus die mensen moeten tot suicidaal aan depressief worden omdat ze dat niet kunnen betalen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Van mij mag iedereen zich man/vrouw/lady gaga noemen zolang hij/zij/het maar gelukkig is.
Maar, ik vind het niet kunnen dat sommige sexchange operaties betaald worden door de zorgverzekering, vooral in tijden waarin ieder dubbeltje omgedraaid moet worden, zou dit niet mogen kunnen.
Dat gebeurd echt niet bij alle gevallen. Daarbij, dan kunnen we alles wel gaan vergoeden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus die mensen moeten tot suicidaal aan depressief worden omdat ze dat niet kunnen betalen?
Weet je hoeveel er al vergoed wordt mang, is primaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:45 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat gebeurd echt niet bij alle gevallen. Daarbij, dan kunnen we alles wel gaan vergoeden.
Daar ben ik het niet mee eens. Mang.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er al vergoed wordt mang, is prima
Waarom zit het je zo dwars? Heb je wat tegen d'r?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef BellaGoth het volgende:
Valentijn de Hingh is nog duidelijk een vent, geen heupen, strakke kaak, geen borsten.
Ik vind haar best vrouwelijk, ondanks dat ze (zeer) kleine borstjes en smalle heupen heeft. Daarbij vind ik haar een toffe meid, zij doet niet hysterisch of labiel als ze persoonlijke vragen krijgt over hoe zij haar proces ervaren heeft en wat erbij kwam kijken. Serieus, daar kunnen heel wat transseksuelen een voorbeeld aan nemen vind ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef BellaGoth het volgende:
Valentijn de Hingh is nog duidelijk een vent, geen heupen, strakke kaak, geen borsten.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
'raar' ook niet echt trouwens. Maargoed.
Komt dat niet omdat ze zich vol met vrouwelijke hormonen spuiten en zich daarom enigszins labiel gedragen? No offence verderquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:33 schreef Gewas het volgende:
Het is misschien niet netjes van je om hier een klaagbaaktopic over te maken, maar ik begrijp je punt wel.
Dat topic staat ook in mijn Active Topics omdat ik er een paar keer gereageerd had, en zelfs om goedbedoelde opmerkingen voelen ze zich vaak beledigd.
Hier kan ik ook echt niet tegen. Het is gewoon een man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die een tranny aanduiden met 'zij' en 'haar' zijn nog veel hatelijker, in ieder geval zo lang er een penis hangt
Als iemand graag zo aangesproken wilt worden (wat voor hun goed voelt), waarom zou ik dat dan niet doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hier kan ik ook echt niet tegen. Het is gewoon een man.
Omdat iemand graag aangesproken wil worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:49 schreef Louvre het volgende:
[..]
Als iemand graag zo aangesproken wilt worden (wat voor hun goed voelt), waarom zou ik dat dan niet doen?
Ben hem aan 't kijken, hier zouden meer transseksuelen een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik vind haar best vrouwelijk, ondanks dat ze (zeer) kleine borstjes en smalle heupen heeft. Daarbij vind ik haar een toffe meid, zij doet niet hysterisch of labiel als ze persoonlijke vragen krijgt over hoe zij haar proces ervaren heeft en wat erbij kwam kijken. Serieus, daar kunnen heel wat transseksuelen een voorbeeld aan nemen vind ik.
Van mij mag je hoor, maar het is enkel en alleen voor de voldoening van de transseksuele in kwestie. Technisch gezien zal het altijd een man zijn, en al helemaal als er zo'n primair geslachtskenmerk aanhangt. Mijn klacht ging meer over het feit dat mensen dan ook daadwerkelijk denken dat het een vrouw is. Een vrouwelijk uitziend lichaam met een piemel is géén vrouw.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:49 schreef Louvre het volgende:
[..]
Als iemand graag zo aangesproken wilt worden (wat voor hun goed voelt), waarom zou ik dat dan niet doen?
Jij doet alsof 'hysterisch of labiel' gedrag de norm is voor transgender mensen. Daarmee ben je zelf al kwetsend bezig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik vind haar best vrouwelijk, ondanks dat ze (zeer) kleine borstjes en smalle heupen heeft. Daarbij vind ik haar een toffe meid, zij doet niet hysterisch of labiel als ze persoonlijke vragen krijgt over hoe zij haar proces ervaren heeft en wat erbij kwam kijken. Serieus, daar kunnen heel wat transseksuelen een voorbeeld aan nemen vind ik.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef BellaGoth het volgende:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef Xenzo het volgende:
Laat ik het zo zeggen: ik kan serieus op één hand tellen hoeveel transseksuelen, die op televisie te zien waren, normaal reageren en niet hysterisch dan wel labiel reageren op persoonlijke vragen en/of kritische meningen. Voor de helderheid: ik zwijg nu voor het gemak over hoe hysterisch en labiel transseksuelen zich in het openbaar gedragen en reageren als ze per ongeluk foutief aangesproken worden, in reacties op websites of in discussies op forums.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:01 schreef Aukje83 het volgende:
Jij doet alsof 'hysterisch of labiel' gedrag de norm is voor transgender mensen. Daarmee ben je zelf al kwetsend bezig.
Ik hoor helemaal geen mannelijkheid in haar stemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben hem aan 't kijken, hier zouden meer transseksuelen een voorbeeld aan kunnen nemen
Valentijn is echt een mooie vrouw (geworden), niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoor helemaal geen mannelijkheid in haar stem
Ze komt erg vrouwelijk over, maar ben zelf niet zo van de super lange en dan heel dunne lijvenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Valentijn is echt een mooie vrouw (geworden), niks mis mee.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef BellaGoth het volgende:
Hem.
Valentijn is bijna 2 meter, dat staat gewoon bij iedereen lelijk, transvrouw of niet.
Och.. jij bent toch zo sympathiek hé.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef BellaGoth het volgende:
Hem.
Valentijn is bijna 2 meter, dat staat gewoon bij iedereen lelijk, transvrouw of niet.
Persoonlijk, al hangen er 10 piemels aan, voor mij telt het wat iemand voelt zwaarder. Als iemand zich vrouw voelt is het wat mij betreft een vrouw.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor, maar het is enkel en alleen voor de voldoening van de transseksuele in kwestie. Technisch gezien zal het altijd een man zijn, en al helemaal als er zo'n primair geslachtskenmerk aanhangt. Mijn klacht ging meer over het feit dat mensen dan ook daadwerkelijk denken dat het een vrouw is. Een vrouwelijk uitziend lichaam met een piemel is géén vrouw.
Ik vind het wel mooi bij haar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef BellaGoth het volgende:
Hem.
Je een paard voelen is geen menselijk gevoel?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:46 schreef Louvre het volgende:
We hebben het hier over menselijke gevoelens.
Ja, dat bestaat echt. The Lizardman en The Catman zijn twee mannen die zich geen mens voelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:02 schreef Louvre het volgende:
Iemand die zich een paard voelt? (Bestaat dit echt? Nog nooit van gehoord.)
Ik moet bekennen dat u humor heeft, slechte, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:23 schreef hoink581 het volgende:
TS is op het moment een van de bekrompste en minst sympathieke users in KLB. Wat een hormonaal zeurkutje.
Het valt mij op dat hetero's altijd zo tegen homo's en transseksuelen zijn, en altijd roepen van: homo vind ik ok, zolang ze er niet te koop mee staan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef Xenzo het volgende:
Het valt me op dat transseksuelen altijd zo hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen. Wat ik nog erger vind is dat ze het dan raar vinden dat wij "normale mensen" hun labiel, raar en apart vinden. Maar ja, laten we eerlijk zijn: dat hebben ze toch echt aan hun zelf te danken vind ik.
Klacht: transseksuelen die niet normaal kunnen doen.
even grof gezegd: die is goed gelukt zeg! Mooie man geworden! (down under ook man?quote:
Wat is dit nu weer voor een comment?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:51 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat u humor heeft, slechte, dat dan weer wel.
quote:
Veel transmannen kiezen ervoor om down under gewoon vrouw te blijven omdat die penis-operaties heftige shit schijnt te zijn, want het resultaat qua uiterlijk en functie niet al te best schijnt te zijn (lees, en dat is dan nog zacht uitgedrukt).quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:17 schreef Apotheose het volgende:
even grof gezegd: die is goed gelukt zeg! Mooie man geworden! (down under ook man?)
Ik snap het ook niet, het klopt gewoon wat je postte.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een comment?
Het was niet eens een poging tot humor inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, het klopt gewoon wat je postte.
ok.. das kut (quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:13 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Veel transmannen kiezen ervoor om down under gewoon vrouw te blijven omdat die penis-operaties heftige shit schijnt te zijn, want het resultaat qua uiterlijk en functie niet al te best schijnt te zijn (lees, en dat is dan nog zacht uitgedrukt).
Daar heeft u een punt, een transseksueel persoon zal nooit worden wat hij of zij denkt te zijn. Ja, qua uiterlijk kunnen ze operatief gezien veel tegenwoordig. Maar ja, het DNA, de chromosomen en lichaamsbouw is niet te veranderen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:03 schreef BellaGoth het volgende:
Homo's laten namelijk niet aan hun lichaam sleutelen om iets te worden wat ze nooit zullen zijn.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:59 schreef Piye het volgende:
Furry's voelen zich geen paard. Er zijn wel mensen die zich vampier voelen en derhalve ook bloed drinken. Zolang mensen daarvoor vrijwillig hun bloed beschikbaar stellen, zie ik daar weinig problemen mee.
Jij eist dus van iedereen een een complete MRI-scan en een volledig DNA rapport? Lees je toch eens in in de hedendaagse psychologische en (neuro)biologische literatuur en doe niet zo achterlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:08 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Daar heeft u een punt, een transseksueel persoon zal nooit worden wat hij of zij denkt te zijn. Ja, qua uiterlijk kunnen ze operatief gezien veel tegenwoordig. Maar ja, het DNA, de chromosomen en lichaamsbouw is niet te veranderen.
hou eens op hier mensen dom en achterlijk te noemen als ze het anders zien, man man manquote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef Fixers het volgende:
[..]
Jij eist dus van iedereen een een complete MRI-scan en een volledig DNA rapport? Lees je toch eens in in de hedendaagse psychologische en (neuro)biologische literatuur en doe niet zo achterlijk.
Zo, fixed that for you.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef Xenzo het volgende:
Het valt me op dat transseksuelen fok!'ers altijd zo hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen. Wat ik nog erger vind is dat ze het dan raar vinden dat wij "normale mensen" hun labiel, raar en apart vinden. Maar ja, laten we eerlijk zijn: dat hebben ze toch echt aan hun zelf te danken vind ik.
Klacht: transseksuelen fok!'ers die niet normaal kunnen doen.
Waarom niet, beestje bij de naam noemen mag best vind ik.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hou eens op hier mensen dom en achterlijk te noemen als ze het anders zien, man man man
Achterlijk mensquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:03 schreef BellaGoth het volgende:
Ik heb niks tegen homo's. Homo's laten namelijk niet aan hun lichaam sleutelen om iets te worden wat ze nooit zullen zijn.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:03 schreef BellaGoth het volgende:
Homo's laten namelijk niet aan hun lichaam sleutelen om iets te worden wat ze nooit zullen zijn.
quote:Op zondag 24 februari 2013 02:08 schreef Xenzo het volgende:
Daar heeft u een punt, een transseksueel persoon zal nooit worden wat hij of zij denkt te zijn. Ja, qua uiterlijk kunnen ze operatief gezien veel tegenwoordig. Maar ja, het DNA, de chromosomen en lichaamsbouw is niet te veranderen.
Ik geloof niet dat ik iets geëist had... Maar goed, wat ik gezegd had, dat zijn gewoon feiten. Het DNA, de chromosomen en lichaamsbouw van mensen zijn tot op heden operatief gezien niet te veranderen. Een transseksueel persoon zal, ondanks allerlei lichamelijke aanpassing door middel van zware operaties, altijd een man/vrouw blijven. Omdat ik lief ben, een simpel (extreem) voorbeeld: ik kan mijn lichaam qua uiterlijk laten ombouwen tot een blank persoon, maar onder andere mijn DNA zegt dat ik een negroïde man ben. Snapt u? Vast wel, u bent neem ik aan niet dom.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef Fixers het volgende:
Jij eist dus van iedereen een een complete MRI-scan en een volledig DNA rapport? Lees je toch eens in in de hedendaagse psychologische en (neuro)biologische literatuur en doe niet zo achterlijk.
Nee, maar jij blijkbaar wel, want je verhaal klopt niet. Het is nl. absoluut niet waar dat mannen altijd XY genen hebben en vrouwen XX genen. Dat is het simpele verhaaltje dat je biologieleraar je waarschijnlijk ooit verteld heeft, maar de werkelijkheid is een stuk gevarieerder.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Snapt u? Vast wel, u bent neem ik aan niet dom.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:03 schreef BellaGoth het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 02:08 schreef Xenzo het volgende:
quote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef Fixers het volgende:
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:28 schreef Xenzo het volgende:
Ik geloof niet dat ik iets geëist had... Maar goed, wat ik gezegd had, dat zijn gewoon feiten. Het DNA, de chromosomen en lichaamsbouw van mensen zijn tot op heden operatief gezien niet te veranderen. Een transseksueel persoon zal, ondanks allerlei lichamelijke aanpassing door middel van zware operaties, altijd een man/vrouw blijven. Omdat ik lief ben, een simpel (extreem) voorbeeld: ik kan mijn lichaam qua uiterlijk laten ombouwen tot een blank persoon, maar onder andere mijn DNA zegt dat ik een negroïde man ben. Snapt u? Vast wel, u bent neem ik aan niet dom.
Nogmaals: wat ik zei, dat zijn gewoon feiten. De 46 menselijke chromosomen bestaan uit 23 paren, te weten 22 paren autosomen en 1 paar geslachtschromosomen. Het Y-chromosoom zet aan tot de productie van mannelijke hormonen en zodoende tot de ontwikkeling van mannelijke geslachtskenmerken. In de lichaamscellen van een man bevinden zich altijd een X- en een Y-chromosoom en in de lichaamscellen van een vrouw altijd twee X-chromosomen.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Joanne35 het volgende:
Nee, maar jij blijkbaar wel, want je verhaal klopt niet. Het is nl. absoluut niet waar dat mannen altijd XY genen hebben en vrouwen XX genen. Dat is het simpele verhaaltje dat je biologieleraar je waarschijnlijk ooit verteld heeft, maar de werkelijkheid is een stuk gevarieerder.
Dat valt weer mee, dat u dat wél snapt.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Joanne35 het volgende:
En nee, jij kan je niet laten ombouwen tot een blanke man want dat ben je nooit geweest, net zoals een cisgender man zich nooit om kan laten bouwen tot een vrouw.
Transseksualiteit zit, letterlijk, tussen de oren. De hersenen van een transvrouw zijn, volgens de wetenschap, voor een gedeelte vrouwelijk ontwikkeld waardoor de man denkt dat hij een vrouw is. Transseksualiteit is dus geen lichamelijke afwijking: het DNA, de chromosomen en lichaamsbouw van een transvrouw zijn mannelijk ontwikkeld.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Joanne35 het volgende:
Maar een transseksuele vrouw is altijd al vrouw geweest, en daarin zit 'm dus het verschil.
Het zou me niks verbazen eigenlijkquote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Of is TS iemand die stiekem op shemaleporn fapt en in de ontkenningsfase zit?
Net als met die anti-gay activisten in de USA die dan uit de kast komen
Ik val niet op vrouwen, dus ook niet op "vrouwen" met een pik.quote:Op maandag 25 februari 2013 23:39 schreef Tommeke het volgende:
Of is TS iemand die stiekem op shemaleporn fapt en in de ontkenningsfase zit?
Homo!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 00:32 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik val niet op vrouwen, dus ook niet op "vrouwen" met een pik.
Ik denk dat sowieso veel mannen problemen hebben met omgebouwde mannen (naar vrouw) omdat veel mannen toch biologische kinderen willen.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:24 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Homo!
Ik moet nog een deel van het topic lezen, maar je komt een beetje close-minded over. Snap het probleem niet echt. Gender is ingewikkelder dan X en Y. Daarbij komt dat het niet schadelijk is voor andere, sowieso niet, ook niet als je er seks mee hebt. Je valt nou eenmaal op een persoon of dat doe je niet, wat het geslacht van die persoon dan is, dat is bijzaak.
Belangrijkste is toch wel dat mensen gelukkig zijn en niet zo zeer of ze aan andermans normen voldoen.
Daarnaast "niet normaal doen"; daar hebben meer mensen last van en dat heeft weinig te maken met gender, maar meer met de mens.
Juist, alsof ze aan elk meisje vragen of ze vruchtbaar zijn. Daarbij komt, ik hoor van heel veel mannen dat ze absoluut geen kinderen willen, maar dan vinden ze "het idee" nog een probleem.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat sowieso veel mannen problemen hebben met omgebouwde mannen (naar vrouw) omdat veel mannen toch biologische kinderen willen.
Kan het goed begrijpen. Ieder zijn smaak.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:34 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Juist, alsof ze aan elk meisje vragen of ze vruchtbaar zijn. Daarbij komt, ik hoor van heel veel mannen dat ze absoluut geen kinderen willen, maar dan vinden ze "het idee" nog een probleem.
Best wel een naar idee dat er mannen zijn die je daarvoor zouden dumpen. Wel begrijpelijk, maar toch.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik denk dat sowieso veel mannen problemen hebben met omgebouwde mannen (naar vrouw) omdat veel mannen toch biologische kinderen willen.
Hoezo? Leg het mij eens uit, want ik snap het echt niet. Als het eruit ziet als een vrouw, ruikt als een vrouw, zich gedraagd als een vrouw en je het zo zou willen neuken voordat je dat weet en jou piemel er van overeind gaat, wat is het probleem dan met die kennis?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 01:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Kan het goed begrijpen. Ieder zijn smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |