quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:02 schreef BellaGoth het volgende:
Ik ken twee transseksuelen, mtf en ftm. mtf is bijna 2 meter en heeft een brede kaaklijn, ook als is hij sinds zijn puberteit bezig met vrouw worden. ftm is maar 1.60 lang en je merkt ook dat ze genetisch een vrouw is, omdat haar gelaatstrekken dat verraden.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Nezhi het volgende:
Maar kan jij dan zien welke ftm is, zo op straat dan bijv?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 11:42 schreef Nezhi het volgende:
Haha beetje valsspelen als je ze al een keer hebt gezientwee foutjes
quote:Op donderdag 21 februari 2013 12:35 schreef Xenzo het volgende:
De foto van deze man had ik al eens eerder gezien, dat klopt. De andere foto's herkende ik niet, daar ik ze volgens mij nog nooit eerder gezien had. Maar goed, welke had ik fout? Daar ben ik nu wel benieuwd naar.
Dus welke had ik nu fout? Want dat wordt niet helemaal duidelijk in uw antwoord.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:10 schreef Nezhi het volgende:
De eerste transman klopt niet en je hebt er eentje niet, en die ene die niet meer laad had ik verkeerd gezien dus die klopt wel (Zat mobiel).
Kijk dat is een antwoordquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:12 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Ik weet niet of je al antwoord hebt gehad?
Maar er zijn veel mensen die op iedereen vallen, ongeacht de geslachtskenmerken. Ook veel die het eerst verwarrend vinden en het dan ok vinden. Natuurlijk zijn er altijd mensen die het niet aantrekkelijk vinden en puur op mensen vallen die geboren zijn als het geslacht, dat is ook prima. Voor mij is dat gewoon net als een voorkeur, net als dat je bijv. bruin of rood haar of skinny mensen niet aantrekkelijk vind.
En vergeet Kim petras nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 13:43 schreef Xenzo het volgende:
@ Sinterklaaskapoentje,
Tegenwoordig kunnen ze best veel, kijk maar eens naar Kelly. Ze heeft een stel prachtige borsten, billen en heupen gekregen. Jammer van haar hoofd en stem, maar qua lichaam lijkt het echt wel op een (iets wat mannelijke) vrouw.
What the fuck, is zij ooit een vent geweest? Als dat het geval is, wow, wat een mooi meisje om te zien!quote:
Nee geen man een jongetje.quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef Xenzo het volgende:
[..]
What the fuck, is zij ooit een vent geweest? Als dat het geval is, wow, wat een mooi meisje om te zien!
Die kreeg al vrij vroeg een operatie. Enige wat haar nu verraad is der kaaklijn maar voor de rest helemaal "vrouw"quote:Op donderdag 21 februari 2013 13:59 schreef Xenzo het volgende:
[..]
What the fuck, is zij ooit een vent geweest? Als dat het geval is, wow, wat een mooi meisje om te zien!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ken ook zat gozers zonder kaaklijn.
quote:
Dus die mensen moeten tot suicidaal aan depressief worden omdat ze dat niet kunnen betalen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 19:28 schreef Triptamine2 het volgende:
Van mij mag iedereen zich man/vrouw/lady gaga noemen zolang hij/zij/het maar gelukkig is.
Maar, ik vind het niet kunnen dat sommige sexchange operaties betaald worden door de zorgverzekering, vooral in tijden waarin ieder dubbeltje omgedraaid moet worden, zou dit niet mogen kunnen.
Dat gebeurd echt niet bij alle gevallen. Daarbij, dan kunnen we alles wel gaan vergoeden.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dus die mensen moeten tot suicidaal aan depressief worden omdat ze dat niet kunnen betalen?
Weet je hoeveel er al vergoed wordt mang, is primaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:45 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Dat gebeurd echt niet bij alle gevallen. Daarbij, dan kunnen we alles wel gaan vergoeden.
Daar ben ik het niet mee eens. Mang.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Weet je hoeveel er al vergoed wordt mang, is prima
Waarom zit het je zo dwars? Heb je wat tegen d'r?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef BellaGoth het volgende:
Valentijn de Hingh is nog duidelijk een vent, geen heupen, strakke kaak, geen borsten.
Ik vind haar best vrouwelijk, ondanks dat ze (zeer) kleine borstjes en smalle heupen heeft. Daarbij vind ik haar een toffe meid, zij doet niet hysterisch of labiel als ze persoonlijke vragen krijgt over hoe zij haar proces ervaren heeft en wat erbij kwam kijken. Serieus, daar kunnen heel wat transseksuelen een voorbeeld aan nemen vind ik.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef BellaGoth het volgende:
Valentijn de Hingh is nog duidelijk een vent, geen heupen, strakke kaak, geen borsten.
quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:46 schreef HaywoodJablome het volgende:
'raar' ook niet echt trouwens. Maargoed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |