abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123137767
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef BellaGoth het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik bedoel dat het gewoon overduidelijk nep is. Dat ik het lelijk vind.
Wil jij een date met mhij?
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:47:27 #127
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_123137838
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef Nezhi het volgende:
Voel je je ook beledigd als je een lelijke vrouw ziet, of een vrouw die heel erg mannelijk eruit ziet? Dan bedoel ik dus ook geboren met vrouwenlichaam.
Het is gewoon een uitdrukking, "een belediging voor vrouwen". Ik ben niet beledigd, maar ik vind het gewoon kansloos ja. ik denk dan altijd "tryhard" bij zo iemand.
pi_123137898
Oh haha ik las het verkeerd. Ik snap het.
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:48:58 #129
396325 BellaGoth
Bekend van The Sims.
pi_123137942
quote:
11s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:46 schreef Argo het volgende:

[..]

Wil jij een date met mhij?
Ik ben niet gelovig.
  woensdag 20 februari 2013 @ 21:53:05 #130
351780 Piye
King of Kush
pi_123138199
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:45 schreef BellaGoth het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Ik bedoel dat het gewoon overduidelijk nep is. Dat ik het lelijk vind.
Aha op die manier.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123139115
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:02 schreef BellaGoth het volgende:

[..]

Ik ken twee transseksuelen, mtf en ftm. mtf is bijna 2 meter en heeft een brede kaaklijn, ook als is hij sinds zijn puberteit bezig met vrouw worden. ftm is maar 1.60 lang en je merkt ook dat ze genetisch een vrouw is, omdat haar gelaatstrekken dat verraden.
Maar kan jij dan zien welke ftm is, zo op straat dan bijv?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123139459
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 20:48 schreef Nezhi het volgende:
Als ik in de spiegel kijk walg ik van mijn lichaam puur door de geslachtskenmerken. Als ik het niet zie heb ik constant een ongemakkelijk gevoel (denk bijv. als je ergens bent waar je niemand kent ofzo), bijna altijd. Als ik in de spiegel kijk dringt het echt tot me door dat ik een verkeerd of vreemd lichaam heb waar ik niet in thuishoort, het is letterlijk ziekmakend. Toen ik nog niet uit de kast was maakte ik pogingen om gewoon te doen zoals ik was geboren, maar dat trok ik niet meer in de pubertijd als je lichaam zo verandert. Op sociaal gebied kon ik totaal niet omgaan met andere meiden, ik snapte ze niet en voelde me meer een 'iets' dan een mens. Een keer kon ik het echt niet aan en viel ik mezelf zowat aan in de hoop dat ik mijn lichaam kapot kon scheuren ofzo, maar toen zat ik ook in een erg diep dal haha.

Al zou ik een mannenlichaam met zware obesitas krijgen dan zou ik blijer zijn dan wat ik nu heb. Als ik als vrouw door het leven zou moeten gaan zou ik liever dood gaan.

Maar dit beantwoord waarschijnlijk niet hoe iemand zich vrouw of man kan voelen. Ik denk dat je dit alleen kan voelen als je geslacht en je gender niet overeen komen.
1. waarom weet je zo zeker dat je je in het lichaam van de andere sekse juist wel gelukkig zal voelen?
2. is het niet mogelijk dat je je onzekerheid probeert 'goed' te praten door deze gedachten?

Ik heb zelf geen ervaringen met transseksuelen, maar dit zijn wel de eerste vragen die -uit interesse- meteen in mij opkomen n.a.v. dit soort posts. Wellicht dat hier een verklaring in te vinden is waarom mensen vaak met onbegrip reageren? Mij maakt het verder niet uit trouwens, ieder mens is vrij om te doen met zijn of haar lichaam. :) Wat dat betreft vind ik het maar knap dat je de stap kan zetten om een complete geslachtsverandering te ondergaan.
pi_123139729
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:10 schreef Justinn het volgende:

[..]

1. waarom weet je zo zeker dat je je in het lichaam van de andere sekse juist wel gelukkig zal voelen?
2. is het niet mogelijk dat je je onzekerheid probeert 'goed' te praten door deze gedachten?

Ik heb zelf geen ervaringen met transseksuelen, maar dit zijn wel de eerste vragen die meteen in mij opkomen n.a.v. dit soort posts. Wellicht dat hier een verklaring in te vinden is waarom mensen vaak met onbegrip reageren? Mij maakt het verder niet uit trouwens, ieder mens is vrij om te doen met zijn of haar lichaam. :) Wat dat betreft vind ik het maar knap dat je de stap kan zetten om een complete geslachtsverandering te ondergaan.
Als ik puur onzeker was omdat ik mijn lichaam niet mooi vind ofzo, ongeacht geslacht dan, zou ik denk ik niet enorm zijn veranderd sinds ik uit de kast ben gekomen. Ik ben een stuk socialer geworden e.d., heb meer rust en emotioneel een stuk stabieler. Ik geloof niet dat je je uit zo'n onzekerheid zomaar kan praten haha, zeker als je er jaren mee hebt lopen worstelen.

Ik denk zolang ik nog niet alles heb (daar kan ik nog niet over oordelen) zal ik niet helemaal gelukkig worden. Je hebt dan nog steeds een herinnering aan je 'verkeerde' lichaam zeg maar. Maar nu ik er voor ga ben ik al een stuk gelukkiger geworden. De mensen die ik ken die klaar zijn met de transitie hebben soms een dipje maar zijn nu bezig met het echte leven en niet meer met alle genderpoep.
pi_123139855
Ik vind het wel iets moois en obsceens hebben, een vrouw met een lul. In veel samenlevingen uit de geschiedenis werden zulke mensen erg gewaardeerd.
  woensdag 20 februari 2013 @ 22:18:27 #135
351780 Piye
King of Kush
pi_123139977
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:16 schreef Kiyoaki het volgende:
Ik vind het wel iets moois en obsceens hebben, een vrouw met een lul. In veel samenlevingen uit de geschiedenis werden zulke mensen erg gewaardeerd.
Zeker allemaal in Azië?
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
pi_123140365
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:18 schreef Piye het volgende:

[..]

Zeker allemaal in Azië?
Nou ja, nu in Thailand inderdaad, maar ook wel elders geloof ik. Vroeger hadden ze natuurlijk geen transsexuelen, maar de Romeinen hielden erg van hermafrodieten.
pi_123140421
Komt dat niet gewoon door al die hormonen die ze toegediend krijgen?
pi_123147769
quote:
10s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:51 schreef Piye het volgende:
Jij bent toch homo TS?
Dat klopt, alleen ik doe er niet hysterisch over als iemand kritische vragen stelt of een mening erover heeft.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 21:02 schreef BellaGoth het volgende:
Ik ken twee transseksuelen, mtf en ftm. mtf is bijna 2 meter en heeft een brede kaaklijn, ook als is hij sinds zijn puberteit bezig met vrouw worden. ftm is maar 1.60 lang en je merkt ook dat ze genetisch een vrouw is, omdat haar gelaatstrekken dat verraden.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 22:05 schreef Nezhi het volgende:
Maar kan jij dan zien welke ftm is, zo op straat dan bijv?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ga een poging wagen, ondanks dat u het niet aan mij vroeg.

Deze man, deze man en deze man zijn transmannen.

Deze man en deze man zijn biologisch geboren mannen.
pi_123154634
Haha beetje valsspelen als je ze al een keer hebt gezien ;) twee foutjes
pi_123156772
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 11:42 schreef Nezhi het volgende:
Haha beetje valsspelen als je ze al een keer hebt gezien ;) twee foutjes
De foto van deze man had ik al eens eerder gezien, dat klopt. De andere foto's herkende ik niet, daar ik ze volgens mij nog nooit eerder gezien had. Maar goed, welke had ik fout? Daar ben ik nu wel benieuwd naar.
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2013 @ 12:37:09 #141
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_123156821
100% waar, probeer maar een vraag te stellen zonder dat je ze beledigd zogenaamd. Serieus probeer maar :r
:')
pi_123156908
quote:
13s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
100% waar, probeer maar een vraag te stellen zonder dat je ze beledigd zogenaamd. Serieus probeer maar :r
Oké hoe was voor jouw de operatie van vrouw naar man?
pi_123157047
quote:
13s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
probeer maar een vraag te stellen zonder dat je ze beledigd zogenaamd.
Het kan wel, user Nezhi en Fixers reageren normaal op vragen en meningen, zie hun reacties maar eens in de topics over dit onderwerp. Laatst genoemde user heeft zelfs een weblog over haar ervaringen, wat ze denkt en wat ze doet.
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2013 @ 12:51:33 #144
pi_123157177
quote:
0s.gif Op woensdag 20 februari 2013 18:01 schreef CristinaYang het volgende:
Ik denk dat het heel erg afhankelijk is van het persoon. Ik heb zelf een vriend die geboren is als meisje, en hij gaat er heel gemakkelijk mee om als mensen fouten maken met hij/zij, of gekke vragen stellen. Hij probeert begrip op te brengen voor de visie van anderen en verder gewoon blij te zijn dat al zijn vrienden zo accepterend zijn. En dat vind ik eigenlijk wel heel erg knap van hem.
Lijkt me meer dan normaal dat als je die stap neemt dat mensen daar vragen over gaan stellen die dan 'kortzichtig' zijn. Dan moet je volgens dat volk in genderdystrofie topic eerst urenlang onderzoek doen en precies de aanduidingen gebruiken die zij willen.

Heb het daar 2x geprobeert. Eerste keer probeerde ik serieus zo net mogelijk te blijven en respectvol. Ik vroeg (en vraag me nog steeds af) of die mensen na hun geslachtsverandering (zeg vooral NIET ombouwen, dan gaat de HELE discussie daar over bij dat volk) denken nog een relatie te kunnen hebben met het andere geslacht. Dat lijkt me veel lastiger gezien niet iedereen zit te wachten op iemand wiens lichaam is begonnen als hetzelfde geslacht als zijzelf.

Maar goed als je dat vraagt gaat het alleenmaar over hoe je ze hebt beledigd en hoe kortzichtig je bent etc. Te veel hormonen dat volk.
  † In Memoriam † donderdag 21 februari 2013 @ 12:52:24 #145
pi_123157198
quote:
14s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:40 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Oké hoe was voor jouw de operatie van vrouw naar man?
OPERATIE?? HET IS EEN HEEL LANG PROCES MET PILLEN EN ALLES DAT IS NIET ZOMAAR EEN OPERATIE DOE ONDERZOEK GOOGLE EENS KORTZICHTIGE BLABLA

Zon reactie krijg je dan
pi_123157333
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

OPERATIE?? HET IS EEN HEEL LANG PROCES MET PILLEN EN ALLES DAT IS NIET ZOMAAR EEN OPERATIE DOE ONDERZOEK GOOGLE EENS KORTZICHTIGE BLABLA

Zon reactie krijg je dan
:D

Ik ken iemand die zo totaal niet reageert _O_
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:01:36 #147
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_123157471
Op zich wel een terechte klacht.

Maar dat komt alleen maar omdat er nou eenmaal van dat soort irritante mensen bestaan, of zo nou transseksueel zijn of niet. Tel daarbij op de relatieve anonimiteit van het internet en het feit dat het zeer moeilijk is voor iemand om zich in te leven in beide kanten en je krijgt dus een topic als dit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 21 februari 2013 @ 13:03:39 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_123157511
Overigens zijn die zwakzinnigen die roepen 'maar het zal altijd een man blijven in mijn ogen!' net zo klachtwaardig. Als je zulke uitspraken doet probeer ze dan tenminste te onderbouwen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_123157743
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:35 schreef Xenzo het volgende:

[..]

De foto van deze man had ik al eens eerder gezien, dat klopt. De andere foto's herkende ik niet, daar ik ze volgens mij nog nooit eerder gezien had. Maar goed, welke had ik fout? Daar ben ik nu wel benieuwd naar.
De eerste transman klopt niet en je hebt er eentje niet, en die ene die niet meer laad had ik verkeerd gezien dus die klopt wel (Zat mobiel). Vind het wel een leuk testje, er zijn vast mensen die het gelijk weten maar wil gewoon laten zien dat niet elke transpersoon er precies hetzelfde uitzet :)
pi_123157826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 februari 2013 12:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Lijkt me meer dan normaal dat als je die stap neemt dat mensen daar vragen over gaan stellen die dan 'kortzichtig' zijn. Dan moet je volgens dat volk in genderdystrofie topic eerst urenlang onderzoek doen en precies de aanduidingen gebruiken die zij willen.

Heb het daar 2x geprobeert. Eerste keer probeerde ik serieus zo net mogelijk te blijven en respectvol. Ik vroeg (en vraag me nog steeds af) of die mensen na hun geslachtsverandering (zeg vooral NIET ombouwen, dan gaat de HELE discussie daar over bij dat volk) denken nog een relatie te kunnen hebben met het andere geslacht. Dat lijkt me veel lastiger gezien niet iedereen zit te wachten op iemand wiens lichaam is begonnen als hetzelfde geslacht als zijzelf.

Maar goed als je dat vraagt gaat het alleenmaar over hoe je ze hebt beledigd en hoe kortzichtig je bent etc. Te veel hormonen dat volk.
Ik weet niet of je al antwoord hebt gehad?
Maar er zijn veel mensen die op iedereen vallen, ongeacht de geslachtskenmerken. Ook veel die het eerst verwarrend vinden en het dan ok vinden. Natuurlijk zijn er altijd mensen die het niet aantrekkelijk vinden en puur op mensen vallen die geboren zijn als het geslacht, dat is ook prima. Voor mij is dat gewoon net als een voorkeur, net als dat je bijv. bruin of rood haar of skinny mensen niet aantrekkelijk vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')