Omdat zoals ik zei niemand verplicht is jullie te accepteren. Gewoon een stukje acceptatie van beide zijden.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:04 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat hij het sowieso niet gaat accepteren, ongeacht de argumenten en feiten dus why bother?
Ik ook niet, maar ze schijnbaar erg vervelend.quote:
De maatschappij bestaat uit meer mensen dan jijquote:Op woensdag 20 februari 2013 21:15 schreef BellaGoth het volgende:
Die woorden zijn alleen in jullie ogen verkeerd, niet in de ogen van de maatschappij. Jij kan wel roepen dat je een vrouw bent, maar de maatschappij blijft je als een omgebouwde man zien.
Hoe vind je het als er aan je gerefereerd wordt met "omgebouwde"?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:15 schreef Nezhi het volgende:
Al een jaar ofzo niet meer. Ik ben wel skinny maar dat komt meer omdat ik er niets aan doe
Leuk, met je neerbuigende opmerkingen. Dat 'bronnen' (als je ze al zo wil noemen) zeggen dat er overeenkomsten zijn tussen vrouwen en kerels die zich ombouwen naar vrouwenquote:Op woensdag 20 februari 2013 20:01 schreef Nezhi het volgende:
Je hebt net mooi duidelijk gemaakt dat je dus niets hebt gelezenEn mensen vragen zich af waarom elke generatie mensen achterlijker en dommer wordt...
Je bent toch ook omgebouwd? Ik kan het wel netter verwoorden maar het principe blijft het zelfde.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe vind je het als er aan je gerefereerd wordt met "omgebouwde"?
Mij maakt het niet uit, anderen vinden het enorm respectloos (wat het ook is maar /care). Het is onwaarschijnlijk dat ik met mensen om (blijf) ga die het wel zo noemen.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe vind je het als er aan je gerefereerd wordt met "omgebouwde"?
Leuke kloon ben jij.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:21 schreef BellaGoth het volgende:
[..]
Je bent toch ook omgebouwd? Ik kan het wel netter verwoorden maar het principe blijft het zelfde.
Dat kan, maar de wetenschappelijke artikelen van Dick Swaab (waar de linkjes grotendeels op zijn gebaseerd) zijn allemaal peer-reviewed door andere onderzoekers. Hij focust daarnaast ook niet alleen op transseksuelen. Zo partijdig lijkt het mij niet dus.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:21 schreef Nikmans het volgende:
Dus in het kort, aangezien je minimale hersencapaciteit blijkbaar tot het uiterste wordt getest: Ik vind die bronnen op zijn best dubieus en op zijn slechtst compleet waardeloos.
Ik denk ook niet dat die mensen met jou om willen gaan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:21 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, anderen vinden het enorm respectloos (wat het ook is maar /care). Het is onwaarschijnlijk dat ik met mensen om (blijf) ga die het wel zo noemen.
Er valt best wat aan te merken op onderzoeken van Dick Swaab hoor. Ik ben in ieder geval niet iemand die zegt "o dan moet het wel kloppen" als je met hem aan komt zetten.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:25 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Dat kan, maar de wetenschappelijke artikelen van Dick Swaab (waar de linkjes grotendeels op zijn gebaseerd) zijn allemaal peer-reviewed door andere onderzoekers. Hij focust daarnaast ook niet alleen op transseksuelen. Zo partijdig lijkt het mij niet dus.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dick_Swaab
Hoe lang deed je erover om zo'n mooi woord te vinden?
Waarom?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:39 schreef BellaGoth het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat die mensen met jou om willen gaan.
Respect is ook maar subjectief en werkt daar naast twee kanten op.
Ik vind een omgebouwde vaak een belediging voor de vrouw.
Maar hoezo voel je je daardoor beledigd? Voel je je ook beledigd als iemand een nep Louis Vuitton tas draagt, terwijl jij een echte hebt?quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:42 schreef BellaGoth het volgende:
Omdat ze geen vrouwen zijn, en er nooit helemaal op lijken. Net zoals dat je meteen ziet dat een nep Louis Vuitton tas nep is.
Dat zeg ik niet. Ik bedoel dat het gewoon overduidelijk nep is. Dat ik het lelijk vind.quote:Op woensdag 20 februari 2013 21:44 schreef Piye het volgende:
[..]
Maar hoezo voel je je daardoor beledigd? Voel je je ook beledigd als iemand een nep Louis Vuitton tas draagt, terwijl jij een echte hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |