Komt dat niet omdat ze zich vol met vrouwelijke hormonen spuiten en zich daarom enigszins labiel gedragen? No offence verderquote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:33 schreef Gewas het volgende:
Het is misschien niet netjes van je om hier een klaagbaaktopic over te maken, maar ik begrijp je punt wel.
Dat topic staat ook in mijn Active Topics omdat ik er een paar keer gereageerd had, en zelfs om goedbedoelde opmerkingen voelen ze zich vaak beledigd.
Hier kan ik ook echt niet tegen. Het is gewoon een man.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:58 schreef Nikmans het volgende:
Mensen die een tranny aanduiden met 'zij' en 'haar' zijn nog veel hatelijker, in ieder geval zo lang er een penis hangt
Als iemand graag zo aangesproken wilt worden (wat voor hun goed voelt), waarom zou ik dat dan niet doen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:28 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Hier kan ik ook echt niet tegen. Het is gewoon een man.
Omdat iemand graag aangesproken wil worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:49 schreef Louvre het volgende:
[..]
Als iemand graag zo aangesproken wilt worden (wat voor hun goed voelt), waarom zou ik dat dan niet doen?
Ben hem aan 't kijken, hier zouden meer transseksuelen een voorbeeld aan kunnen nemenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik vind haar best vrouwelijk, ondanks dat ze (zeer) kleine borstjes en smalle heupen heeft. Daarbij vind ik haar een toffe meid, zij doet niet hysterisch of labiel als ze persoonlijke vragen krijgt over hoe zij haar proces ervaren heeft en wat erbij kwam kijken. Serieus, daar kunnen heel wat transseksuelen een voorbeeld aan nemen vind ik.
Van mij mag je hoor, maar het is enkel en alleen voor de voldoening van de transseksuele in kwestie. Technisch gezien zal het altijd een man zijn, en al helemaal als er zo'n primair geslachtskenmerk aanhangt. Mijn klacht ging meer over het feit dat mensen dan ook daadwerkelijk denken dat het een vrouw is. Een vrouwelijk uitziend lichaam met een piemel is géén vrouw.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:49 schreef Louvre het volgende:
[..]
Als iemand graag zo aangesproken wilt worden (wat voor hun goed voelt), waarom zou ik dat dan niet doen?
Jij doet alsof 'hysterisch of labiel' gedrag de norm is voor transgender mensen. Daarmee ben je zelf al kwetsend bezig.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik vind haar best vrouwelijk, ondanks dat ze (zeer) kleine borstjes en smalle heupen heeft. Daarbij vind ik haar een toffe meid, zij doet niet hysterisch of labiel als ze persoonlijke vragen krijgt over hoe zij haar proces ervaren heeft en wat erbij kwam kijken. Serieus, daar kunnen heel wat transseksuelen een voorbeeld aan nemen vind ik.
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef BellaGoth het volgende:
Valentijn de Hingh is nog duidelijk een vent, geen heupen, strakke kaak, geen borsten.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 15:58 schreef Xenzo het volgende:
Laat ik het zo zeggen: ik kan serieus op één hand tellen hoeveel transseksuelen, die op televisie te zien waren, normaal reageren en niet hysterisch dan wel labiel reageren op persoonlijke vragen en/of kritische meningen. Voor de helderheid: ik zwijg nu voor het gemak over hoe hysterisch en labiel transseksuelen zich in het openbaar gedragen en reageren als ze per ongeluk foutief aangesproken worden, in reacties op websites of in discussies op forums.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:01 schreef Aukje83 het volgende:
Jij doet alsof 'hysterisch of labiel' gedrag de norm is voor transgender mensen. Daarmee ben je zelf al kwetsend bezig.
Ik hoor helemaal geen mannelijkheid in haar stemquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben hem aan 't kijken, hier zouden meer transseksuelen een voorbeeld aan kunnen nemen
Valentijn is echt een mooie vrouw (geworden), niks mis mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:36 schreef FL_Freak het volgende:
Ik hoor helemaal geen mannelijkheid in haar stem
Ze komt erg vrouwelijk over, maar ben zelf niet zo van de super lange en dan heel dunne lijvenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:37 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Valentijn is echt een mooie vrouw (geworden), niks mis mee.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef BellaGoth het volgende:
Hem.
Valentijn is bijna 2 meter, dat staat gewoon bij iedereen lelijk, transvrouw of niet.
Och.. jij bent toch zo sympathiek hé.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef BellaGoth het volgende:
Hem.
Valentijn is bijna 2 meter, dat staat gewoon bij iedereen lelijk, transvrouw of niet.
Persoonlijk, al hangen er 10 piemels aan, voor mij telt het wat iemand voelt zwaarder. Als iemand zich vrouw voelt is het wat mij betreft een vrouw.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:00 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Van mij mag je hoor, maar het is enkel en alleen voor de voldoening van de transseksuele in kwestie. Technisch gezien zal het altijd een man zijn, en al helemaal als er zo'n primair geslachtskenmerk aanhangt. Mijn klacht ging meer over het feit dat mensen dan ook daadwerkelijk denken dat het een vrouw is. Een vrouwelijk uitziend lichaam met een piemel is géén vrouw.
Ik vind het wel mooi bij haar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:13 schreef BellaGoth het volgende:
Hem.
Je een paard voelen is geen menselijk gevoel?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:46 schreef Louvre het volgende:
We hebben het hier over menselijke gevoelens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |