Ja, dat bestaat echt. The Lizardman en The Catman zijn twee mannen die zich geen mens voelen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:02 schreef Louvre het volgende:
Iemand die zich een paard voelt? (Bestaat dit echt? Nog nooit van gehoord.)
Ik moet bekennen dat u humor heeft, slechte, dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:23 schreef hoink581 het volgende:
TS is op het moment een van de bekrompste en minst sympathieke users in KLB. Wat een hormonaal zeurkutje.
Het valt mij op dat hetero's altijd zo tegen homo's en transseksuelen zijn, en altijd roepen van: homo vind ik ok, zolang ze er niet te koop mee staan.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef Xenzo het volgende:
Het valt me op dat transseksuelen altijd zo hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen. Wat ik nog erger vind is dat ze het dan raar vinden dat wij "normale mensen" hun labiel, raar en apart vinden. Maar ja, laten we eerlijk zijn: dat hebben ze toch echt aan hun zelf te danken vind ik.
Klacht: transseksuelen die niet normaal kunnen doen.
even grof gezegd: die is goed gelukt zeg! Mooie man geworden! (down under ook man?quote:
Wat is dit nu weer voor een comment?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:51 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat u humor heeft, slechte, dat dan weer wel.
quote:
Veel transmannen kiezen ervoor om down under gewoon vrouw te blijven omdat die penis-operaties heftige shit schijnt te zijn, want het resultaat qua uiterlijk en functie niet al te best schijnt te zijn (lees, en dat is dan nog zacht uitgedrukt).quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:17 schreef Apotheose het volgende:
even grof gezegd: die is goed gelukt zeg! Mooie man geworden! (down under ook man?)
Ik snap het ook niet, het klopt gewoon wat je postte.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:55 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor een comment?
Het was niet eens een poging tot humor inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:22 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet, het klopt gewoon wat je postte.
ok.. das kut (quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:13 schreef Xenzo het volgende:
[..]
[..]
Veel transmannen kiezen ervoor om down under gewoon vrouw te blijven omdat die penis-operaties heftige shit schijnt te zijn, want het resultaat qua uiterlijk en functie niet al te best schijnt te zijn (lees, en dat is dan nog zacht uitgedrukt).
Daar heeft u een punt, een transseksueel persoon zal nooit worden wat hij of zij denkt te zijn. Ja, qua uiterlijk kunnen ze operatief gezien veel tegenwoordig. Maar ja, het DNA, de chromosomen en lichaamsbouw is niet te veranderen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:03 schreef BellaGoth het volgende:
Homo's laten namelijk niet aan hun lichaam sleutelen om iets te worden wat ze nooit zullen zijn.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:59 schreef Piye het volgende:
Furry's voelen zich geen paard. Er zijn wel mensen die zich vampier voelen en derhalve ook bloed drinken. Zolang mensen daarvoor vrijwillig hun bloed beschikbaar stellen, zie ik daar weinig problemen mee.
Jij eist dus van iedereen een een complete MRI-scan en een volledig DNA rapport? Lees je toch eens in in de hedendaagse psychologische en (neuro)biologische literatuur en doe niet zo achterlijk.quote:Op zondag 24 februari 2013 02:08 schreef Xenzo het volgende:
[..]
Daar heeft u een punt, een transseksueel persoon zal nooit worden wat hij of zij denkt te zijn. Ja, qua uiterlijk kunnen ze operatief gezien veel tegenwoordig. Maar ja, het DNA, de chromosomen en lichaamsbouw is niet te veranderen.
hou eens op hier mensen dom en achterlijk te noemen als ze het anders zien, man man manquote:Op zondag 24 februari 2013 20:42 schreef Fixers het volgende:
[..]
Jij eist dus van iedereen een een complete MRI-scan en een volledig DNA rapport? Lees je toch eens in in de hedendaagse psychologische en (neuro)biologische literatuur en doe niet zo achterlijk.
Zo, fixed that for you.quote:Op woensdag 20 februari 2013 17:44 schreef Xenzo het volgende:
Het valt me op dat transseksuelen fok!'ers altijd zo hysterisch, drammerig en schreeuwerig reageren op kritische vragen en meningen. Wat ik nog erger vind is dat ze het dan raar vinden dat wij "normale mensen" hun labiel, raar en apart vinden. Maar ja, laten we eerlijk zijn: dat hebben ze toch echt aan hun zelf te danken vind ik.
Klacht: transseksuelen fok!'ers die niet normaal kunnen doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |