Ik weet niet of hij dronken was, maar het viel me ook wat tegen..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:50 schreef bloodymary1 het volgende:
De vorige keer dat die er waren vielen die wel tegen hoor, met die stomdronken zanger.
Was het al van planquote:Op woensdag 20 februari 2013 07:34 schreef Basp1 het volgende:
Wat een brakke opening, er zijn toch al veel meer namen bekend, kun je die ook nog toevoegen?
Dan moet je wel 2 jaar geleden aanwezig geweest zijn op die foto, want daar staat de marquee nog op de oude plaats.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ziet er keimooi uit zo!
Wat een grappige foto. En dan te weten dat je daar op staat. Maar ja, waar?
Kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je wel 2 jaar geleden aanwezig geweest zijn op die foto, want daar staat de marquee nog op de oude plaats.![]()
En mooi aangepast rolstaart.
Ik ben sinds 1997 elk jaar aanwezig geweest, dus dat zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je wel 2 jaar geleden aanwezig geweest zijn op die foto, want daar staat de marquee nog op de oude plaats.![]()
En mooi aangepast rolstaart.
Komt nog een hele ladingquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:00 schreef kossikvassik het volgende:
ZIj alle namen eigenlijk al bekendgemaakt? Of komt er nog een lading?
Wow gaaf!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
KloptEr zijn geen recentere luchtfoto's helaas.
Net zo vies, wat groter als pinkpop, gaat 3 van de 4 avonden door tot rond 4.00 uur. Ik ben al jaren geleden gestopt met 3 dagen pinkpop te doen, en ga daarvoor in de plaats naar werchter.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef MissSpooky het volgende:
Na de line-up van Pinkpop te hebben gezien lijkt me dit festival (qua namen) veul beter!
Kun je t een beetje vergelijken met Pinkpop? Viezer/schoner? Veel groter/kleiner? Dat soort dingen.
Alleen QOTSA ontbreekt hier nog. Vind ik wel jammer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef MissSpooky het volgende:
Na de line-up van Pinkpop te hebben gezien lijkt me dit festival (qua namen) veul beter!
Kun je t een beetje vergelijken met Pinkpop? Viezer/schoner? Veel groter/kleiner? Dat soort dingen.
Inderdaad, dan had ik gelijk kaarten gehaald.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Alleen QOTSA ontbreekt hier nog. Vind ik wel jammer.
Rond half april ongeveer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef MissSpooky het volgende:
Hmm oke, thanksHoe lang duurt het trouwens ongeveer voordat het uitverkocht is? Want ik vind dat er best goede namen zijn en de kaartverkoop toch al vanaf november is gestart. En aangezien ik dan eerst nog wat mensen bij elkaar moet gaan sprokkelen, kan t nog even duren voordat ik zeker weet of ik ga.
eergisteren.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef kreuk050 het volgende:
Weet iemand wanneer ongeveer de zondag dag-tickets uitverkocht zijn??
quote:Rock Werchter kroont zich opnieuw tot Beste Festival ter wereld
zondag 10 maart 2013
Rock Werchter heeft voor de vijfde keer de ILMC Arthur Award voor Beste Festival in de wacht gesleept. Het muziekfestival gaf daarmee onder meer Exit (Servië) en Roskilde (Denemarken) het nakijken.
'De ILMC brengt jaarlijks meer dan 1.500 professionals uit de live muziekindustrie samen in Londen. De conferentie vond voor het eerst plaats in 1988 en is sindsdien uitgegroeid tot één van de belangrijkste samenkomsten voor oa. promoters, agents, managers, festivalorganisatoren en productiemensen uit meer dan 40 landen', vertelt Nele Bigaré, woordvoerster van Rock Werchter.
'Traditiegetrouw worden tijdens deze conferentie de Arthur Awards uitgereikt. Een shortlist, opgesteld door zeer belangrijke spelers uit de sector, wordt voorgelegd aan meer dan 3.000 stemgerechtigde professionals. Het zijn hun stemmen die in negen verschillende categorieën de winnaar bepalen.'
Zo kwam Rock Werchter al voor de vijfde keer in negen jaar tijd als winnaar uit de bus. 'Rock Werchter wordt internationaal erkend om zijn puike organisatie en steeds indrukwekkende line-up. Deze prijs onderstreept opnieuw welke faam ons festival geniet op wereldschaal', aldus nog Bigaré.
Het rockfestival heeft dit jaar plaats op 4, 5, 6 en 7 juli 2013. Kleppers als Blur, Kings Of Leon, Rammstein, Dizzee Rascal en Sigur Rós zijn alvast van de partij. Meer namen worden binnenkort gelost.
http://www.standaard.be/a(...)utm_campaign=seeding
Heel snel, hoop ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:43 schreef Moody het volgende:
Wanneer wordt Damien Rice bekend gemaakt?
Nick Cave solo is wel even wat anders dan Grinderman hè.quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Pfff, al dat singer-songwriter gedoe......
Ik wil Nick Cave! Knallen op dat podium!
Met the bad seeds heeft hij toch ook genoeg wat wildere nummers gemaakt, het zal een beetje afhankelijk zijn wat hij eruit zou pikken voor een optreden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nick Cave solo is wel even wat anders dan Grinderman hè.
Eens, het laatste album is ook heel rustig. Maar Nick Cave kan als geen ander zelfs knallen met rustige nummers.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nick Cave solo is wel even wat anders dan Grinderman hè.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:17 schreef Bayswater het volgende:
Ik ga niet dit jaar.![]()
Iets te veel vakanties gepland, april naar Andalusie en de hele maand juni naar Italië.![]()
En september wil ik ook nog wegWerchter past er dus eens niet in, volgend jaar weer van de partij.
![]()
Het was ook geen makkelijke beslissing.quote:
Was het Siciliëtopic toch? Oef, Puglia die staat hoog op mijn lijst, nog niet zo toeristisch. Maar hebben nu een kleine van ruim 1 dus rijden niet zover Italië in. Juni wordt het dus de twee foutste plekken van Italië, het Gardameer en dat schiereiland bij Venetië.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, de hele maand juni Italie is ook mooi! Geldt voor mij ook. 3 weken Puglia langs de kust afrijden. Waar ga jij heen? Al is dit meer voor het Italietopic..... is dat er nog?
Gaan geruchten dat Bowie wel gaat touren.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
Suede graag
Ik verwacht Foals ook wel, net als Local Natives, Franz Ferdinand en The xx (nog een keer).
Damien Rice zou ook mooi zijn. Graag Beirut nog een keer (wat een feest was dat vorig jaar), maar die kans is niet groot.
Oja, treedt Bowie nog op op festivals?
Wat uiteindelijk wel een van de grootste feestjes werd op Werchter ooit volgens mij. (2manyDj's)quote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Bowie heeft nog wat goed te maken, ik ging in 2004 mede voor Bowie naar Werchter, kwam hij niet.
Ja, dat was zeker tof. Ze begonnen hun set toen met Rebel Rebel.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk wel een van de grootste feestjes werd op Werchter ooit volgens mij. (2manyDj's)
Toppertje van het weekendquote:Op maandag 18 maart 2013 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker tof. Ze begonnen hun set toen met Rebel Rebel.
Maar ik had toch liever Bowie gezien.
22 minuten van de set.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker tof. Ze begonnen hun set toen met Rebel Rebel.
Maar ik had toch liever Bowie gezien.
OMG ja haha.quote:
Cool! Thanks.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
22 minuten van de set.
http://www.mediafire.com/?edo41nke8d8w7do
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ben helaas gedregradeerd naar de tribune en gehandicaptencamping
Vind het ook wat lang duren. Had gedacht dat Werchter nog een hele lading namen bekend zou maken toen Pukkelpop met een hele lading kwam.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:04 schreef wc-eend het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor wat nieuwe namen zeg... want zoveel is er nog niet bekend
Balen zeg, Werchter is natuurlijk ten voeten uit een plaats waar je veel staat en loopt. Sterkte!quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voet op 3 plaatsen gebrokenBen minimaal een half jaar uit de 'running' (
)
Staan 6 juli nog in Parijs...quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Atoms for Peace staat 7 juli in Amsterdam. Misschien een van de dagen er voor in Werchter....?
Nooit begrepen wat daar nou leuk aan is, geluid staat veel te hard en heel gezellig is het niet...quote:
Het geluid te hard? Serieus?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat daar nou leuk aan is, geluid staat veel te hard en heel gezellig is het niet...
Om normaal een conversatie te voeren wel jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het geluid te hard? Serieus?
Het is ook niet om er de hele dag te zijn, maar gewoon af en toe tussendoor als er verder niets is en je geen zin hebt om lui in het gras te liggen of in een biertent te zitten. Gewoon even lekker simpel. Het is juist leuk omdat het zo fout is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat daar nou leuk aan is, geluid staat veel te hard en heel gezellig is het niet...
Jajajajajatwitter:RockWerchter twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:58:4299 days to go now... Would a bunch of new names make the waiting a little more bearable? - Friday around noon, we announce more! #rw13 reageer retweet
Eindelijk!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jajajajajatwitter:RockWerchter twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:58:4299 days to go now... Would a bunch of new names make the waiting a little more bearable? - Friday around noon, we announce more! #rw13 reageer retweet
Er was vorig jaar ook zo'n heel fout Coca Cola tentje, met meisjes met veel te weinig kleren. Dat was wel echt een beetje schunnig. Ook niet zo festival achtig, daar horen toch hippies en geen door een multinational op hun uiterlijk geselecteerde schaars geklede grietjes?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef lolcat8811 het volgende:
Het is tegenwoordig trouwens Joe Piler Town![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als dat toch eens waar zou zijn. In dat opzicht heeft reading soms wel eens acts die normaal geen festivals doen, maar op werchter heb ik dat nog nooit meegemaakt.quote:
Zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als dat toch eens waar zou zijn. In dat opzicht heeft reading soms wel eens acts die normaal geen festivals doen, maar op werchter heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Als ik dan zou mogen kiezen voor een niet festivalact zou ik liever U2 zien ipv de rolling stones.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijnMaar wishful thinking ben ik bang.
wat is er mis met leuke schaars geklede grietjes?????quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er was vorig jaar ook zo'n heel fout Coca Cola tentje, met meisjes met veel te weinig kleren. Dat was wel echt een beetje schunnig. Ook niet zo festival achtig, daar horen toch hippies en geen door een multinational op hun uiterlijk geselecteerde schaars geklede grietjes?
Ik had er geen problemen mee. Ook lekker pompende beats daartoen, zeker op de laatste dag was dat wel ff kicken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er was vorig jaar ook zo'n heel fout Coca Cola tentje, met meisjes met veel te weinig kleren. Dat was wel echt een beetje schunnig. Ook niet zo festival achtig, daar horen toch hippies en geen door een multinational op hun uiterlijk geselecteerde schaars geklede grietjes?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als dat toch eens waar zou zijn. In dat opzicht heeft reading Glasto soms wel eens acts die normaal geen festivals doen, maar op werchter heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Niks, maar ik zie ze liever vrij rondlopen op Werchter dan dat ze met hun uiterlijk een baantje bemachtigen als uithangbord van een multinational.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
wat is er mis met leuke schaars geklede grietjes?????
Maar dat zijn die dames bij de joepiler saloon natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Niks, maar ik zie ze liever vrij rondlopen op Werchter dan dat ze met hun uiterlijk een baantje bemachtigen als uithangbord van een multinational.
A1, B0 en C1, maar de rest is ook heel makkelijk te doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:57 schreef Monsieursander het volgende:
Welke camping is het best gelegen tov Werchter?
De minder valide camping die zit helemaal dicht bij, je loopt het terrein af en hoeft alleen de weg over te steken. Maar dan moet je natuurlijk wel minder valide zijn of met iemand mee kunnen gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
A1 en C1, maar de rest is ook heel makkelijk te doen.
Daar zit ik dus dit jaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De minder valide camping die zit helemaal dicht bij, je loopt het terrein af en hoeft alleen de weg over te steken. Maar dan moet je natuurlijk wel minder valide zijn of met iemand mee kunnen gaan.
Waarschijnlijk om de grote massa een beetje te verdelenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom staat Goose nou waarschijnlijk weer tegelijk met Rammstein en waarom Bloody Beetroots tegelijk met Netsky.
Dan is er al zo weinig en dan komt al het leuke nog tegelijk. Nou ja, hopelijk valt het mee bij het definitieve programma...
Ben ook erg benieuwd naar de tijden, want voor mij lijken er ook veel dingen gelijk te vallen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom staat Goose nou waarschijnlijk weer tegelijk met Rammstein en waarom Bloody Beetroots tegelijk met Netsky.
Dan is er al zo weinig en dan komt al het leuke nog tegelijk. Nou ja, hopelijk valt het mee bij het definitieve programma...
Campng A1 dak erafquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
A1, B0 en C1, maar de rest is ook heel makkelijk te doen.
Toppertje ditquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ik dacht ik ga eens luisteren wat Trash Talk voor iets is.....
quote:Er valt ook een programmawijziging te noteren. VOLBEAT zal aantreden op de Main Stage op zaterdag 6 juli en niet op donderdag 4 juli zoals eerder aangekondigd
quote:
Als het programma compleet is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:56 schreef BoerBert het volgende:
Wanneer worden de timetables waarschijnlijk bekend gemaakt?
Hoe vet is Bastille dan preciesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:46 schreef kreuk050 het volgende:
Kaarten voor de zondag!! Bastille, Passenger, Depeche mode en Editors hoe vette dag!!! Was het maar 7 juli
Was gezellig vorig jaarquote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef lolcat8811 het volgende:
Het is tegenwoordig trouwens Joe Piler Town![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Dat was op Pinkpop ook zo`n gigantisch feest!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:33 schreef GuitarJJ het volgende:
Dit gaat ook vast wel weer een knalfeest worden![]()
Verder, Nick Cave, Modestep, Major Lazer, Matthew E. White en Goose!
Gaat lekker, gezellig!quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Zondag is uitverkocht. De rest van de kaarten zijn er ook bijna allemaal doorheen.
En dat maakt de donderdag compleet. Ben wel blij met Vampire Weekendquote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef lolcat8811 het volgende:
Nieuwe namen: Black Rebel Motorcycle Club, Fidlar, Vintage Trouble, Vampire Weekend.
Wie?quote:Op maandag 8 april 2013 16:08 schreef lolcat8811 het volgende:
Nieuwe namen: Black Rebel Motorcycle Club, Fidlar, Vintage Trouble, Vampire Weekend.
Daar moet je tegenwoordig in oktober al bij zijn.quote:Op zondag 7 april 2013 13:25 schreef bloodymary1 het volgende:
Dan kun je denk ik het beste in Leuven kijken. Daar gaan geloof ik tot diep in de nacht ook nog gratis pendelbussen naar toe.
Jouw UIquote:Op dinsdag 9 april 2013 16:49 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Ik ben zelf in 2009 en 2010 geweest en elk jaar zeg ik wil dit jaar weer gaan maar het komt er nooit van![]()
Hoe is het terrein tegenwoordig ingedeeld? Want er zijn nu 3 stage's?
Ik ben 2 jaar terug op een schrale zondagmiddag met een vriend naar het Werchter terrein gereden en het ziet er echt heel gek uit als er niks staat. Waar de pyramid marquee staat lopen normaal koeien rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2013 21:47:10 ]
Dat belooft veel goeds!quote:Op dinsdag 9 april 2013 17:42 schreef Monsieursander het volgende:
Voorlopige setlist Rammstein (probeconcerten)
quote:Op dinsdag 9 april 2013 16:49 schreef HenkDeVries2.0 het volgende:
Ik ben zelf in 2009 en 2010 geweest en elk jaar zeg ik wil dit jaar weer gaan maar het komt er nooit van![]()
Hoe is het terrein tegenwoordig ingedeeld? Want er zijn nu 3 stage's?
Die foto klopt dit jaar niet meer. The Barn komt naast de main te staan.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien is het festivalterrein linksonder een stuk groter geworden. Die grote tent is het nieuwe podium "The Barn". De Marquee is verplaatst.
Idd waar je nu rechts van de main nog wat bomen ziet staan die zou men gaan kappen om daar de ruimte voor die tent te creeren.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:46 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Die foto klopt dit jaar niet meer. The Barn komt naast de main te staan.
Dat dacht ik ook. Volgens mij blijven de 3 huidige podia staan en zullen er pas bomen gekapt worden voor het 4de podium in 2014.quote:
quote:Op woensdag 10 april 2013 19:56 schreef lolcat8811 het volgende:
Op de site staat trouwens een prachtig overzicht van alle jaren Rock Werchter (sinds '75).
Dit was de Mainstage in '81![]()
[ afbeelding ]
Is dat dezelfde tent als de Alpha op Lowlands? Iig wel vergelijkbaar qua grootte zo te zien.quote:Op woensdag 10 april 2013 12:35 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals je kan zien is het festivalterrein linksonder een stuk groter geworden. Die grote tent is het nieuwe podium "The Barn". De Marquee is verplaatst.
Nope, 2 palen kleiner. Althans, dat was hij vorig jaar.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dat dezelfde tent als de Alpha op Lowlands? Iig wel vergelijkbaar qua grootte zo te zien.
Vergelijkbare tent maar maatje kleiner inderdaad.quote:Op donderdag 11 april 2013 22:38 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is dat dezelfde tent als de Alpha op Lowlands? Iig wel vergelijkbaar qua grootte zo te zien.
quote:Only a few hours left until you know the complete line up for Rock Werchter 2013! We are revealing the last names this afternoon.
https://twitter.com/RockWerchter/status/325172213848350720
quote:All the pieces of the puzzle have been revealed. Eighty names now grace the full line-up of Rock Werchter 2013. Latest additions are Twin Forks, Youth Lagoon, SX, Haim, Dimitri Vegas & Like Mike and Stereophonics.
These are all 80 bands who will be performing at Werchter 2013: A Day To Remember, Airbourne, All Time Low, Alt-J, Angel Haze, Asaf Avidan, Azealia Banks, Balthazar, Band of Horses, Bastille, Black Rebel Motorcycle Club, Ben Howard, Biffy Clyro, Bloc Party, Blur, Boys Noize, C2C, Charles Bradley and his Extraordinaires, Depeche Mode, Dimitri Vegas & Like Mike, Disclosure, Dizzee Rascal, Django Django, Earl Sweatshirt, Editors, Fidlar, Frank Ocean, Gary Clark Jr., Gogol Bordello, Goose, Graveyard, Green Day, Haim, Jake Bugg, James Blake, Jamie Lidell, Jessie Ware, John Legend, Jonathan Jeremiah, Ke$ha, Kendrick Lamar, Kings of Leon, Laura Mvula, Lianne La Havas, Major Lazer, Matthew E. White, Modest Mouse, Modestep, Netsky (live), Nick Cave and The Bad Seeds, Odd Future, Of Monsters and Men, Palma Violets, Passenger, Phoenix, Rammstein, Richard Hawley, Rudimental, Sigur Rós, Stereophonics, SX, Tame Impala, The Black Angels, The Bloody Beetroots, The Bots, The Gaslight Anthem, The Hives, The Lumineers, The National, The Script, Thirty Seconds To Mars, Tom Odell, Trash Talk, Twin Forks, Two Door Cinema Club, Vampire Weekend, Vintage Trouble, Vitalic VTLZR, Volbeat and Youth Lagoon.
Ik moet zeggen dat er dit jaar wat meer - voor mij - onbekende artiesten tussen zitten. Echter, het blijft altijd leuk om nieuwe artiesten te ontdekkenquote:
Gewoon gaanquote:Op vrijdag 19 april 2013 16:04 schreef ChatGirl het volgende:
Ik twijfel nog steeds of ik wel of niet zou gaan.
I know. Maar vriendinnetje gaat met haar vriendje. Moet alleen nog ff vragen of er nog meer mensen mee gaan. Anders sta ik daar straks op het veld met twee van die klefbekkenquote:
We kunnen ergens afspreken hoorquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
I know. Maar vriendinnetje gaat met haar vriendje. Moet alleen nog ff vragen of er nog meer mensen mee gaan. Anders sta ik daar straks op het veld met twee van die klefbekken
Dat probeerden we vorig jaar ook te doen met een aantal anderen. Berichten die 3 uur later eens aankwamenquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef Moody het volgende:
Youth Lagoon is een leuke nieuwe naam, Stereophonics stond ook nog op mijn lijstje. Laatste album is best goed.
Wel een pak minder dan vorig jaar zeg. Jammer. Pearl Jam, The xx, Beirut, dEUS, Elbow, My Morning Jacket, The Cure.
Dit jaar zijn de uitschieters Asaf Avidan (een must go - hij is 10x meer dan dat ene hitje), The National, Editors (again), Graveyard, Balthazar en James Blake.
We maken er gewoon weer een feestje van
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 19 april 2013 22:36 schreef Moody het volgende:
Youth Lagoon is een leuke nieuwe naam, Stereophonics stond ook nog op mijn lijstje. Laatste album is best goed.
Wel een pak minder dan vorig jaar zeg. Jammer. Pearl Jam, The xx, Beirut, dEUS, Elbow, My Morning Jacket, The Cure.
Dit jaar zijn de uitschieters Asaf Avidan (een must go - hij is 10x meer dan dat ene hitje), The National, Editors (again), Graveyard, Balthazar en James Blake.
We maken er gewoon weer een feestje van
Haha begrijpelijkquote:Op vrijdag 19 april 2013 22:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
I know. Maar vriendinnetje gaat met haar vriendje. Moet alleen nog ff vragen of er nog meer mensen mee gaan. Anders sta ik daar straks op het veld met twee van die klefbekken
Als je headliners wilt zien moet je naar Glastonburyquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:25 schreef donroyco het volgende:
Last.fm geeft 97% aan compatibiliteit aan met de line-up van Rock Werchter, maar toch twijfel ik of ik moet gaan. Veel namen al een keer gezien en niet échte headliners...
Ik ben al vaker op Werchter geweest dus ik weet wat ik kan verwachten.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:37 schreef Moody het volgende:
[..]
Als je headliners wilt zien moet je naar Glastonbury
RW is er voor een handjevol populaire headliners (die ik links laat liggen deze keer), 15-20 goede opkomende bandjes, Belgisch bier en een relaxte sfeer (haaks op de sfeer van Pinkpop).
Oei wat was RHCP een afknapper zegquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik ben al vaker op Werchter geweest dus ik weet wat ik kan verwachten.
Vorig jaar hadden ze nog (voor mij) goede headliners met Justice, The Cure, Pearl Jam, Deadmau5, Red Hot Chili Peppers om er maar een paar te noemen...
Het gaat in eerste instantie om de namen, niet om het concert wat ze pas daarna neerzetten...quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:43 schreef Moody het volgende:
[..]
Oei wat was RHCP een afknapper zeg
Slechtste concert van de 2012-editie. Ze hadden Editors toen al beter afsluiter kunnen maken
Snap ikquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:45 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het gaat in eerste instantie om de namen, niet om het concert wat ze pas daarna neerzetten...
I feel your lossquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:47 schreef Moody het volgende:
[..]
Snap ik
Ik was ook getriggered door RHCP. Waren zo'n beetje mijn helden uit de vroege '90.
Daarom was zo teleurgesteld door hun concert. En als dat de afsluiter is van een verder geslaagd RW12 geeft dat toch een naar gevoel. Zeker als je dezelfde avond 250 km terug moet rijden
Dat geneuzel tussen de nummers door was echt een afknapper. Net zoals 50x het woordje "fuck".quote:
hoezo dat? niks mis met de sfeer op Pinkpop hoorquote:
Zal met de Belgen te maken hebben. Op RW is ruim de helft Belg, op Pinkpop is 90% Nederlander. De laatste zijn wat minder beleefd, directer, asocialer (hoe je het ook wilt noemen). Helaas veel Randstedelingen. Belgen komen meer overeen met Tukkers heb ik gemerktquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo dat? niks mis met de sfeer op Pinkpop hoor![]()
dit jaar wordt m`n 11e Pinkpop, heb geloof ik 2x een (overigens hele korte) vecht partij gezien
haha nee ok, dat is wel waar. Woon zelf vlak bij de grens met Belgie ( zo`n 15 minuten er van af) dus dat van die Belgen herken ik zeker. Extreem relaxed volk, zeker in `t festival seizoenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:53 schreef Moody het volgende:
[..]
Zal met de Belgen te maken hebben. Op RW is ruim de helft Belg, op Pinkpop is 90% Nederlander. De laatste zijn wat minder beleefd/asocialer/arroganter.
Ik heb op Pinkpop in ieder geval nog nooit meegemaakt dat een onbekende me een biertje in de hand schuift of een toeter aanbiedt
Als Twente supporter heb ik altijd een enorme sympathie voor Roda gehad, maar dat terzijde.quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha nee ok, dat is wel waar. Woon zelf vlak bij de grens met Belgie ( zo`n 15 minuten er van af) dus dat van die Belgen herken ik zeker. Extreem relaxed volk, zeker in `t festival seizoen![]()
![]()
![]()
Heb trouwens op, bijvoorbeeld, Pinkpop wel al meegemaakt dat `n onbekende me bier in de hand schoof
Buiten dat, zijn de Belgen idd een stuk relaxter! Het was vorig jaar, op mijn eerste Werchter, een verademing ten opzichte van Pinkpop. Zowel qua bezoekers als qua organisatie. Zo`n zin in![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 april 2013 00:59 schreef Moody het volgende:
[..]
Als Twente supporter heb ik altijd een enorme sympathie voor Roda gehad, maar dat terzijde.
Beetje dezelfde clubs qua historie (volksclubs), alleen maakt Roda er de laatste jaren een zootje van
Dit jaar nog hoorquote:Op zaterdag 20 april 2013 01:05 schreef Timo20 het volgende:
[..]![]()
thanks. En wij hier ook voor FC Twente
Echt hey, waar zijn de tijden van Europees voetbal gebleven?
Bedoel bij Rodaquote:
Bier heb ik ook gekregen op Pinkpop. Heb toen een half uur out gelegenquote:Op zaterdag 20 april 2013 00:57 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha nee ok, dat is wel waar. Woon zelf vlak bij de grens met Belgie ( zo`n 15 minuten er van af) dus dat van die Belgen herken ik zeker. Extreem relaxed volk, zeker in `t festival seizoen![]()
![]()
![]()
Heb trouwens op, bijvoorbeeld, Pinkpop wel al meegemaakt dat `n onbekende me bier in de hand schoof
Buiten dat, zijn de Belgen idd een stuk relaxter! Het was vorig jaar, op mijn eerste Werchter, een verademing ten opzichte van Pinkpop. Zowel qua bezoekers als qua organisatie. Zo`n zin in![]()
![]()
Wie wilde van je af?quote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
Bier heb ik ook gekregen op Pinkpop. Heb toen een half uur out gelegen
haha dat is geen goede iddquote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
De GHB werkte dus?quote:Op zondag 21 april 2013 18:49 schreef Monsieursander het volgende:
[..]
edit: crap, ik zie nu pas dat het XL-ticket niet op A1 geldig isquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:20 schreef Exterminator het volgende:
Heeft iemand nog praktische tips?
Welke camping is 't leukste/gezelligste?
Vorig jaar (eerste keer RW) zaten wij op A1. Prima camping, en lekker dicht bij het festivalterrein.
Hoelaat moet je aanwezig zijn om een plekje te krijgen (voor 7 personen)?
Vorig jaar waren wij met z'n 4en. We kwamen 's middags aan rond 13.00, maar toen zat de camping al bijna vol. De eerdere campings op de looproute zaten ook al vol. Dit jaar gaan we met de auto, een dag van te voren.
Zijn er nog afterparty's net zoals bij Pinkpop?
Op de website staat dat 12 blikken bier p.p. de camping opmogen, wordt meer gedoogd?
Geen idee. Bij ons werd niet gecontroleerd. De parkeerplaats (voor mensen die niet met het OV gaan) ligt dicht bij camping A1. Daar werd volgens mij ook niet gecontroleerd.
Meer (handige) weetjes zijn welkom
Misschien zijn er nog veel leukere campings, maar wij hebben ons wel vermaakt op camping A1![]()
Jawel hoor, alleen pas vanaf donderdagquote:Op vrijdag 26 april 2013 15:57 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
edit: crap, ik zie nu pas dat het XL-ticket niet op A1 geldig is![]()
quote:Op vrijdag 26 april 2013 16:51 schreef wc-eend het volgende:
XL ticket was toch juist voor mensen die eerder kwamen?
quote:Met het campingticket xl kan men reeds vanaf woensdag 3 juli om 16u terecht op campings A2, A3 en A4 in de zone Haacht. Het ticket blijft geldig tem maandagmiddag 8 juli, 12 uur.
Daar heb ik nog een trauma van, 2010quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:44 schreef Frenkel het volgende:
Wij hebben in 2009 en 2010 bijna 8 uur in de file gestaan,
En terug, veel file? Lijkt me namelijk veel chiller met de auto te gaan dan met OV (vorig jaar gedaan).quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:44 schreef Frenkel het volgende:
Wij hebben in 2009 en 2010 bijna 8 uur in de file gestaan, hebben daarna ook meteen XL tickets besteld.. Op woensdag zonder file naar Werchter rijden en dan lekker rustig een plekje uitzoeken voor je tent!
Terug heb je geen file. Want sommigen gaan zondagnacht al, en maandagochtend gaat iedereen verspreidquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:49 schreef Timm-E het volgende:
[..]
En terug, veel file? Lijkt me namelijk veel chiller met de auto te gaan dan met OV (vorig jaar gedaan).
Wij gaan altijd op maandag terug.. Alleen bij het wegrijden op de parkeerplaatsen sta je dan stil.. maar dat valt meestal wel mee..quote:Op zaterdag 27 april 2013 13:49 schreef Timm-E het volgende:
[..]
En terug, veel file? Lijkt me namelijk veel chiller met de auto te gaan dan met OV (vorig jaar gedaan).
Heb nog steeds geen kaartjes, deze week beslissen of ik ga. Blij dat de verkoop niet net zo hard gaat als vorig jaar.
In NL zouden er natuurlijk geen problemen zijn als pakweg honderdduizend mensen op hetzelfde ogenblik naar een klein dorpje zouden trekkenquote:Op zaterdag 27 april 2013 13:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Daar heb ik nog een trauma van, 2010
Snap nog steeds niet hoe het zo slecht geregeld kon zijn, zal wel België zijn
Natuurlijk wel, maar 8! uur doen over een paar kilometer, dan heb je als organisatie toch je verkeersplan niet helemaal op orde hoor. En blijkbaar ook geen backup-scenario.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:12 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
In NL zouden er natuurlijk geen problemen zijn als pakweg honderdduizend mensen op hetzelfde ogenblik naar een klein dorpje zouden trekken![]()
Dat laatste is hopeliijk cynisch bedoeld? Ik heb zelden een groot evenement gezien dat zo goed georganiseerd is als Werchter. Het enige dat beter kan is de lange rijen bij de toegang tot het terrein de eerste dag. Het krijgt ook niet voor niets jaren achter elkaar de award voor het beste festival van Europa.quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:12 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Verder staat Werchter natuurlijk bekend om z'n slechte organisatie. België hé.
Het vreemde is dat dit de jaren er voor niet was, terwijl het festival toen net zo groot was. Dus het is 1 jaar een beetje file geweest en 1 jaar vreselijke file. Het jaar daarop was het direct opgelost door met die XL tickets voor camping op woensdag te komen. Daar is dan toch prima op ingesprongen?quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:15 schreef Piles het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, maar 8! uur doen over een paar kilometer, dan heb je als organisatie toch je verkeersplan niet helemaal op orde hoor. En blijkbaar ook geen backup-scenario.
Uiteraard. Belgische (Vlaamse) festivals zijn uitstekend georganiseerd en zijn vaak een voorbeeld voor buitenlandse festivals. Zo is het bekende crowd-control systeem (met hekken) dat je ziet voor vele mainstages overal ter wereld in België (Werchter) ontwikkeld na de dramatische gebeurtenissen op Roskilde. Ook de podia voor vele festivals en tournees van grote artiesten als U2 en Coldplay worden in Werchter bedacht en gemaakt (StageCo).quote:Op zaterdag 27 april 2013 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dat laatste is hopeliijk cynisch bedoeld?
StageCoquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:14 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Uiteraard. Belgische (Vlaamse) festivals zijn uitstekend georganiseerd en zijn vaak een voorbeeld voor buitenlandse festivals. Zo is het bekende crowd-control systeem (met hekken) dat je ziet voor vele mainstages overal ter wereld in België (Werchter) ontwikkeld na de dramatische gebeurtenissen op Roskilde. Ook de podia voor vele festivals en tournees van grote artiesten als U2 en Coldplay worden in Werchter bedacht en gemaakt (StageCo).
[ afbeelding ]
'The Claw' van U2, made in Werchter.
De hekken bestonden inderdaad al, maar de opstelling (2 rijen in een soort van V-vorm) is volgens mij in Werchter ontstaan. Zo heeft de baas van RW Herman Schuermans toch altijd beweerdquote:Op zaterdag 27 april 2013 20:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Die hekken, Mojo Barriers, zijn trouwens Nederlands en bestonden al voor Roskilde
quote:Op zaterdag 27 april 2013 20:14 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Uiteraard. Belgische (Vlaamse) festivals zijn uitstekend georganiseerd en zijn vaak een voorbeeld voor buitenlandse festivals. Zo is het bekende crowd-control systeem (met hekken) dat je ziet voor vele mainstages overal ter wereld in België (Werchter) ontwikkeld na de dramatische gebeurtenissen op Roskilde. Ook de podia voor vele festivals en tournees van grote artiesten als U2 en Coldplay worden in Werchter bedacht en gemaakt (StageCo).
[ afbeelding ]
'The Claw' van U2, made in Werchter.
En dat werkt perfect met die stoplichten. Vol is vol en zelfs dan heb je nog genoeg ruimte als je vooraan staat, zodat je niet geplet wordt.quote:Op zondag 28 april 2013 10:22 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
De hekken bestonden inderdaad al, maar de opstelling (2 rijen in een soort van V-vorm) is volgens mij in Werchter ontstaan. Zo heeft de baas van RW Herman Schuermans toch altijd beweerd![]()
[ afbeelding ]
Al is dat voorste gedeelte wel echt veel te smal. Je staat nog heel krap als je bij het begin van het vak aan de zijkant staat en stukken minder ziet, terwijl je meer naar het midden toe meer ruimte hebt. Maar daar kom je echt heel moeilijk.quote:Op zondag 28 april 2013 14:13 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
En dat werkt perfect met die stoplichten. Vol is vol en zelfs dan heb je nog genoeg ruimte als je vooraan staat, zodat je niet geplet wordt.
Zelfde type.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:35 schreef RolStaart-Beer het volgende:
De Marquee gaat verdwijnenIn de plaats daarvoor komt er een nieuwe tent, zelfde als The Barn, met de geweldige naam KluB C
![]()
Tijdschema staat ook online
Heel subtiel ja.quote:Met KluB C krijgt de samenwerking tussen Rock Werchter en festivalpartner KBC ook een extra dimensie. Op subtiele wijze zit KBC verweven in KluB C.
Ja, vrijdag en zaterdag nu ook. Zondag was al uitverkocht.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:45 schreef Basp1 het volgende:
Op stubru had men het er trouwens over dat voor 2 andere dagen nu ook de dagtickets uitverkocht zijn.
Wordt aan gewerkt. Zal zo ook een blokkenschema in de OP zettenquote:Op donderdag 2 mei 2013 15:47 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Line Up in de OP moet ook weer eens een keer uitgebreid worden. Zijn ondertussen bijna dubbel zoveel bands..
aight.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:51 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wordt aan gewerkt. Zal zo ook een blokkenschema in de OP zetten
Wist ik niet!quote:De Pyramid Marquee, het tweede podium van Rock Werchter, wordt vervangen door een nieuwe tent, die de naam KluB C krijgt. Het wordt een big top tent, zoals de Barn. "We kijken er echt naar uit om hem in gebruik te zien", klinkt het.
De nieuwe tent zal groter zijn dan de Marquee. De naam verwijst naar festivalpartner KBC.
Mijn dank is groot.quote:Op donderdag 2 mei 2013 15:55 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Blokkenschema: http://clashfinder.com/s/rockwerchter2013/
Die momenten dat het buiten de tent even hard gaat als binnenquote:Op vrijdag 3 mei 2013 13:53 schreef bloodymary1 het volgende:
Underworld! Niet de laatste keer, maar de keer er voor, dat de mensen tot achter de bomenrij stonden te springen .
Single?quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef Andromache het volgende:
zijn hier nog leuke mensen van eind 20, begin 30 die naar Rock Werchter gaan en het leuk vinden om met een groepje te gaan/te meeten? ik ga in mijn eentje, ik zou eerst samen met een vriend gaan + een vriend van hem, maar zij willen met zijn tweeën geen verplichtingen aangaan en alle vrijheid hebben om te bewegen, dus ik ga nu toch op eigen gelegenheid. meldt u maar, recensies voor mijn leuke-festival-ganger-schap op aanvraag beschikbaar bij mijn vrienden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Single?
nou dan haal ik mezelf direct van de datingsites af want ooooooooooooooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
Nee ik val buiten je doelgroep, ben 21.quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:13 schreef Andromache het volgende:
[..]
nou dan haal ik mezelf direct van de datingsites af want oooooooooooooo
Hmm ja. Ik ga ook vaak met een 2 andere jongens naar festivals en daar raken we elkaar ook vaak kwijt of gaan zij 2 naar wat anders kijken. Meestal is dat niet echt zo'n probleem bij wat kleinschaligere festivals, maar bij Werchter kan dat nog wel eens lastig worden. Aangezien we nooit een mobiel of iets dergelijks bij ons hebben...quote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:25 schreef Andromache het volgende:
nou ja, niet bij, niet bij, ze zeggen dat ik niet moet verwachten dat we alles met ons drieën afstemmen gedurende 5 dagen. ze willen vooral met zijn tweeën er op uit. nou ja. het loopt wel los. ik ontmoet wel mensen. in 2010 ben ik echt helemaal alleen gegaan en toen stond ik heel wat minder sterk in mijn schoenen dus komt wel goed.
Douchesquote:Op woensdag 8 mei 2013 00:20 schreef Andromache het volgende:
hoe zit het trouwens tegenwoordig met douches, zijn die op A2, 3, én 4 aanwezig?
Oh je hebt nog geen vriendje?quote:
Dat was toch meer een gerucht, dat via 3FM naar buiten was gekomen. Voor zover ik weet, is Jacco Gardner nooit officieel aangekondigd.quote:Op woensdag 8 mei 2013 08:21 schreef Basp1 het volgende:
Ik dacht trouwens dat jacco gardner ook zou komen, maar deze is blijkbaar toch van de affiche afgevoerd, of kijk ik er niet goed op.
Wat een vrienden zegquote:Op dinsdag 7 mei 2013 22:06 schreef Andromache het volgende:
zijn hier nog leuke mensen van eind 20, begin 30 die naar Rock Werchter gaan en het leuk vinden om met een groepje te gaan/te meeten? ik ga in mijn eentje, ik zou eerst samen met een vriend gaan + een vriend van hem, maar zij willen met zijn tweeën geen verplichtingen aangaan en alle vrijheid hebben om te bewegen, dus ik ga nu toch op eigen gelegenheid. meldt u maar, recensies voor mijn leuke-festival-ganger-schap op aanvraag beschikbaar bij mijn vrienden
Zelfs op stubru heeft men het er over gehad dat hij zou komen. Niet dat het mij iets uit maakt want ik ga hem nog wel op LL zien, maar wat mensen die meegaan had ik al lekker gemaakt.quote:Op woensdag 8 mei 2013 10:59 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Dat was toch meer een gerucht, dat via 3FM naar buiten was gekomen. Voor zover ik weet, is Jacco Gardner nooit officieel aangekondigd.
twitter:RockWerchter twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:14:14IMPORTANT: The last 100 combi tickets are on sale now! Be quick if you want to attend all four days of party and music at #RW13! reageer retweet
Ennn ze zijn op!quote:Op donderdag 16 mei 2013 15:18 schreef donroyco het volgende:
twitter:RockWerchter twitterde op donderdag 16-05-2013 om 15:14:14IMPORTANT: The last 100 combi tickets are on sale now! Be quick if you want to attend all four days of party and music at #RW13! reageer retweet
twitter:RockWerchter twitterde op donderdag 16-05-2013 om 17:49:57Combitickets for Rock Werchter are sold out too. Only day tickets for Thursday still available rw13 http://t.co/gUek7mEEsc reageer retweet
Waar stond Joe Piler Town nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 11 mei 2013 14:26 schreef lolcat8811 het volgende:
De opstelling vorig jaar:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 16 mei 2013 17:56 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Waar stond Joe Piler Town nou eigenlijk?
Haha, thanks! Ik snap niet hoe ons groepje die gemist kan hebbenquote:
Ik ben er bang voor. De zondag was volgens mij het vroegst uitverkocht, dus de lijst is wel aardig lang geworden.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:51 schreef Bronson het volgende:
Ik heb mijzelf afgelopen 9 mei op de wachtlijst voor de zondag gezet.
Zal ik nog enige kans maken?
Ik was er al bang voor.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor. De zondag was volgens mij het vroegst uitverkocht, dus de lijst is wel aardig lang geworden.
En anders op zondag (of evt vrijdag al) naar Werchter gaan en hopen dat mensen die plotseling verhinderd zijn hun ticket voor zondag omgeruild hebben.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:51 schreef Bronson het volgende:
Ik heb mijzelf afgelopen 9 mei op de wachtlijst voor de zondag gezet.
Zal ik nog enige kans maken?
Vorig jaar had Humo zo'n boekje. Geniale omschrijvingen van de bands stonden daarin.quote:Op woensdag 22 mei 2013 10:04 schreef wc-eend het volgende:
Ik heb er zin in
Komt er ook op Werchter zelf een programmaboekje waarin je lekker kan markeren wie je wilt zien
Ik heb hem hier nog liggenquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:23 schreef Bronson het volgende:
[..]
Vorig jaar had Humo zo'n boekje. Geniale omschrijvingen van de bands stonden daarin.
Kun je ook middels de RW appquote:Op woensdag 22 mei 2013 10:04 schreef wc-eend het volgende:
Komt er ook op Werchter zelf een programmaboekje waarin je lekker kan markeren wie je wilt zien
In een boekje kan ik gewoon omcirkelen enzo.. De app is leuk.. maar heb liever gewoon een programmaboekje..quote:
En daarbij zou ik mijn smartphone niet meenemen. Ik had zo'n goedkope Nokia gekocht. Gaat ook 4 dagen mee zonder opladen.quote:Op woensdag 22 mei 2013 11:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
In een boekje kan ik gewoon omcirkelen enzo.. De app is leuk.. maar heb liever gewoon een programmaboekje..
Had ik ook, tot ik m s nachts in een plas water naast mn luchtbed gooidequote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
En daarbij zou ik mijn smartphone niet meenemen. Ik had zo'n goedkope Nokia gekocht. Gaat ook 4 dagen mee zonder opladen.
twitter:RockWerchter twitterde op woensdag 22-05-2013 om 12:16:50Our combi tickets are sold out, but we still have some Hotel Packages, in which a combi ticket is included! #rw13 http://t.co/uo96dJdb3A reageer retweet
De aflopen jaren heeft het toch niet geregend (of ben ik dat alweer vergetenquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Had ik ook, tot ik m s nachts in een plas water naast mn luchtbed gooide
Had ook al aan zoiets gedacht, maar ik zou zo graag Instagrammen tijdens RWquote:Op woensdag 22 mei 2013 11:58 schreef Bronson het volgende:
[..]
En daarbij zou ik mijn smartphone niet meenemen. Ik had zo'n goedkope Nokia gekocht. Gaat ook 4 dagen mee zonder opladen.
Vorig jaar had het toch een keer aardig geregend? Weet het nog goed, want toen stortte onze party-tent in elkaarquote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De aflopen jaren heeft het toch niet geregend (of ben ik dat alweer vergeten) hoe kan er dan een plas water in je tent komen?
Hmm, die regenbui heb ik gemist.quote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vorig jaar had het toch een keer aardig geregend? Weet het nog goed, want toen stortte onze party-tent in elkaar
Was volgens mij heel even een plensbui op zaterdag-of zondagmiddag. Verder was het volgens mij toch aardig droog gezien de temperatuurquote:Op woensdag 22 mei 2013 13:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Vorig jaar had het toch een keer aardig geregend? Weet het nog goed, want toen stortte onze party-tent in elkaar
2010 was het denk ik, die bloedhete editie. 's Nachts heeft het toen nog wel geregend.quote:Op woensdag 22 mei 2013 12:42 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De aflopen jaren heeft het toch niet geregend (of ben ik dat alweer vergeten) hoe kan er dan een plas water in je tent komen?
A3 staat helemaal vol, zijn ongeveer 15.000 manquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Joszwa het volgende:
Over precies 6 weken is Green Day net begonnen.. De kriebels beginnen te komen![]()
We hebben dit jaar XL tickets, maar is 't op woensdagavond ook al een beetje gezellig? Oftewel, zijn er veel mensen met zo'n ticket?
Zekerquote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Joszwa het volgende:
Over precies 6 weken is Green Day net begonnen.. De kriebels beginnen te komen![]()
Woensdagavond, dat was een feest jongen! Met een kater Werchter beginnen ideaal!quote:Op donderdag 23 mei 2013 22:13 schreef Joszwa het volgende:
We hebben dit jaar XL tickets, maar is 't op woensdagavond ook al een beetje gezellig? Oftewel, zijn er veel mensen met zo'n ticket?
Heb 5 jaar achter elkaar op A3 gestaan, dus kan niet veel zeggen over de andere camping'squote:Op vrijdag 24 mei 2013 09:59 schreef senderrr het volgende:
Hallo mensen! We hebben met een paar maten XL tickets gekocht voor Werchter. Wordt onze eerste keer, maar niet ons eerste festival (twee jaar geleden zijn we naar Pinkpop geweest). Ik begin er steeds meer zin in te krijgen! Ik heb van meerdere mensen gehoord A3 de beste camping is. Hoe denken jullie hierover?
Ik neem aan dat er op de campings niet moeilijk wordt gedaan over radio's/speakers zolang ze maar niet asociaal hard staan?![]()
Hoe is trouwens de verhouding Belgen/Nederlanders/Engelsen/Fransen?
Weinig Duitsers? We waren vorig jaar bij Groezrock en daar was toch wel 40% duits, 35% Belg 25% Nederlands ongeveer.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Heb 5 jaar achter elkaar op A3 gestaan, dus kan niet veel zeggen over de andere camping'sSfeer is altijd zeer prima
Verhouding is ongeveer 50% Belgen, 20% Nederlanders, 10% Fransen/Walen, 20% rest.
Duitsers zijn echt een prima volkquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:31 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Weinig Duitsers? We waren vorig jaar bij Groezrock en daar was toch wel 40% duits, 35% Belg 25% Nederlands ongeveer.
Prima lui trouwens altijd. Minder arrogant dan de meeste Nederlanders daar die druk bezig waren hun kleren schoon te houden.![]()
ja heb er meer mee dan Engelsen of zo. Beetje slecht Duits praten en zij slecht Nederlands met je dronken kop en elkaar natuurlijk VOLKOMEN begrijpen.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:40 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Duitsers zijn echt een prima volkMaar ik kom ze niet zoveel tegen op Werchter.
Walen zijn ook Belgen héquote:Op vrijdag 24 mei 2013 10:22 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Verhouding is ongeveer 50% Belgen, 20% Nederlanders, 10% Fransen/Walen, 20% rest.
Concerten zijn mooier qua geluid en beeld, maar de sfeer op een festival is 100x beter!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 01:37 schreef Monsieursander het volgende:
Ik heb echt weer zin om Rammstein te zien. Al meer dan een jaar heb ik ze niet meer gezien en het begint echt te kriebelen. Iemand ervaring met de sfeer op festivals in vergelijking met concerten?
Er zijn veel Vlamingen die Wallonië niet meer tot België rekenenquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:22 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Walen zijn ook Belgen hé
50% Vlamingen dus
Tot België wel, maar ze erkennen België gewoon niet meerquote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:28 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Er zijn veel Vlamingen die Wallonië niet meer tot België rekenen
In Werchter zijn de Walen gewoon buitenlandersquote:Until the 1990s the festival attracted mostly Flemish people, but in recent years it has become more and more international with an especially large influx of Dutch, French, Walloon, British and a notable Australian and South African contingent.
Australiërs en Zuid-Afrikanen dan... Wtf.. Dan heb je een beste trip achter de rug.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 11:56 schreef lolcat8811 het volgende:
[..]
Tot België wel, maar ze erkennen België gewoon niet meer
Dit staat trouwens op wikipedia:
[..]
In Werchter zijn de Walen gewoon buitenlanders
Dan ga jij naar Ros en de groep naar Day en dan spreek je daarna gezamelijk af.. probleem opgelost.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:18 schreef ebke het volgende:
Ik ben ook van de partij.
Iemand die ervaring heeft met Sigur Ros live?
Lijkt me echt heel gaaf.Maar dat moet nog blijken.
Helaas op hetzelfde tijdstip als GreendayDenk dat de groep liever daarheen wil.
De groep is er om kwijt te raken en wederom te vinden.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 13:18 schreef ebke het volgende:
Ik ben ook van de partij.
Iemand die ervaring heeft met Sigur Ros live?
Lijkt me echt heel gaaf.Maar dat moet nog blijken.
Helaas op hetzelfde tijdstip als GreendayDenk dat de groep liever daarheen wil.
twitter:RockWerchter twitterde op maandag 27-05-2013 om 14:06:12Minor change in our Main Stage line-up for Sunday July 7: DEPECHE MODE will play a 90-minute set instead of a 75-minute performance! #rw13 reageer retweet
http://www.rockwerchter.be/nl/tickets/playpassquote:- Krijg 5 euro korting aan de festival merchandise stands bij aankoop van een Rock Werchter T-shirt *
- Ga deze zomer naar de geweldige tentoonstelling “You Ain’t Seen Nothing Yet”, over muziekfotografie, in het Fotomuseum (FoMu) in Antwerpen. De geactiveerde RFID chip van je festivalbandje is geldig voor 1 gratis toegang. De tentoonstelling loopt van 28 juni tot 6 oktober. **
- Maak kans om de Rock Werchter Peugeot 208 te winnen. Bezoek de Peugeot-stand tijdens het festival, scan je geactiveerde bandje en geef antwoord op de schiftingsvraag. Wie weet word jij de gelukkige winnaar van een blitse Peugeot 208!
- De eerste 750 geregistreerden genieten 1 maand lang gratis van Deezer Premium Plus. Luister dankzij deze dienst onbeperkt, online én offline, naar je favoriete muziek op je smartphone, tablet of computer!
- Informeer je Facebook vrienden over je doen en laten in het Festivalpark. Scan je bandje aan één van acht Rock Werchter Share Points die her en der op het terrein te vinden zijn en meteen krijgt je Facebookstatus een update, aangepast aan de locatie waar je je bevindt en ook aan het moment van de dag. Let wel: om hiervan gebruik te kunnen maken dien je de RFID chip in je bandje aan je Facebookprofiel te koppelen. Lees verder hoe je dat doet!
Wel een leuk idee.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:32 schreef lolcat8811 het volgende:
Als je je ticket registreert op de site van RW geniet je van volgende voordelen:
[..]
http://www.rockwerchter.be/nl/tickets/playpass
quote:Informeer je Facebook vrienden over je doen en laten in het Festivalpark. Scan je bandje aan één van acht Rock Werchter Share Points die her en der op het terrein te vinden zijn en meteen krijgt je Facebookstatus een update, aangepast aan de locatie waar je je bevindt en ook aan het moment van de dag. Let wel: om hiervan gebruik te kunnen maken dien je de RFID chip in je bandje aan je Facebookprofiel te koppelen. Lees verder hoe je dat doet!
Precies. Krampachtig vasthouden aan zo'n vaste groep kan wel leuk zijn maar is ook zo voorspelbaar. Ga dan liever mijn eigen weg en maak dan vaak de leukste dingen mee.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 19:43 schreef bremmie het volgende:
Precies!! Ik ga ook altijd naar de bands die ik wil zien. Gaat er niemand mee? Ok, we zien elkaar straks wel. Vaak is dat een vast punt waar we de rest van het festival staan.
Krijg er nu langzaamaan toch wel zin in! Nog maar een paar weekjes!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |