Ik weet niet of hij dronken was, maar het viel me ook wat tegen..quote:Op dinsdag 19 februari 2013 21:50 schreef bloodymary1 het volgende:
De vorige keer dat die er waren vielen die wel tegen hoor, met die stomdronken zanger.
Was het al van planquote:Op woensdag 20 februari 2013 07:34 schreef Basp1 het volgende:
Wat een brakke opening, er zijn toch al veel meer namen bekend, kun je die ook nog toevoegen?
Dan moet je wel 2 jaar geleden aanwezig geweest zijn op die foto, want daar staat de marquee nog op de oude plaats.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ziet er keimooi uit zo!
Wat een grappige foto. En dan te weten dat je daar op staat. Maar ja, waar?
Kloptquote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je wel 2 jaar geleden aanwezig geweest zijn op die foto, want daar staat de marquee nog op de oude plaats.![]()
En mooi aangepast rolstaart.
Ik ben sinds 1997 elk jaar aanwezig geweest, dus dat zal wel goed zijn.quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:28 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dan moet je wel 2 jaar geleden aanwezig geweest zijn op die foto, want daar staat de marquee nog op de oude plaats.![]()
En mooi aangepast rolstaart.
Komt nog een hele ladingquote:Op woensdag 20 februari 2013 14:00 schreef kossikvassik het volgende:
ZIj alle namen eigenlijk al bekendgemaakt? Of komt er nog een lading?
Wow gaaf!quote:Op woensdag 20 februari 2013 11:37 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
KloptEr zijn geen recentere luchtfoto's helaas.
Net zo vies, wat groter als pinkpop, gaat 3 van de 4 avonden door tot rond 4.00 uur. Ik ben al jaren geleden gestopt met 3 dagen pinkpop te doen, en ga daarvoor in de plaats naar werchter.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef MissSpooky het volgende:
Na de line-up van Pinkpop te hebben gezien lijkt me dit festival (qua namen) veul beter!
Kun je t een beetje vergelijken met Pinkpop? Viezer/schoner? Veel groter/kleiner? Dat soort dingen.
Alleen QOTSA ontbreekt hier nog. Vind ik wel jammer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:08 schreef MissSpooky het volgende:
Na de line-up van Pinkpop te hebben gezien lijkt me dit festival (qua namen) veul beter!
Kun je t een beetje vergelijken met Pinkpop? Viezer/schoner? Veel groter/kleiner? Dat soort dingen.
Inderdaad, dan had ik gelijk kaarten gehaald.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Alleen QOTSA ontbreekt hier nog. Vind ik wel jammer.
Rond half april ongeveer.quote:Op woensdag 20 februari 2013 14:43 schreef MissSpooky het volgende:
Hmm oke, thanksHoe lang duurt het trouwens ongeveer voordat het uitverkocht is? Want ik vind dat er best goede namen zijn en de kaartverkoop toch al vanaf november is gestart. En aangezien ik dan eerst nog wat mensen bij elkaar moet gaan sprokkelen, kan t nog even duren voordat ik zeker weet of ik ga.
eergisteren.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:10 schreef kreuk050 het volgende:
Weet iemand wanneer ongeveer de zondag dag-tickets uitverkocht zijn??
quote:Rock Werchter kroont zich opnieuw tot Beste Festival ter wereld
zondag 10 maart 2013
Rock Werchter heeft voor de vijfde keer de ILMC Arthur Award voor Beste Festival in de wacht gesleept. Het muziekfestival gaf daarmee onder meer Exit (Servië) en Roskilde (Denemarken) het nakijken.
'De ILMC brengt jaarlijks meer dan 1.500 professionals uit de live muziekindustrie samen in Londen. De conferentie vond voor het eerst plaats in 1988 en is sindsdien uitgegroeid tot één van de belangrijkste samenkomsten voor oa. promoters, agents, managers, festivalorganisatoren en productiemensen uit meer dan 40 landen', vertelt Nele Bigaré, woordvoerster van Rock Werchter.
'Traditiegetrouw worden tijdens deze conferentie de Arthur Awards uitgereikt. Een shortlist, opgesteld door zeer belangrijke spelers uit de sector, wordt voorgelegd aan meer dan 3.000 stemgerechtigde professionals. Het zijn hun stemmen die in negen verschillende categorieën de winnaar bepalen.'
Zo kwam Rock Werchter al voor de vijfde keer in negen jaar tijd als winnaar uit de bus. 'Rock Werchter wordt internationaal erkend om zijn puike organisatie en steeds indrukwekkende line-up. Deze prijs onderstreept opnieuw welke faam ons festival geniet op wereldschaal', aldus nog Bigaré.
Het rockfestival heeft dit jaar plaats op 4, 5, 6 en 7 juli 2013. Kleppers als Blur, Kings Of Leon, Rammstein, Dizzee Rascal en Sigur Rós zijn alvast van de partij. Meer namen worden binnenkort gelost.
http://www.standaard.be/a(...)utm_campaign=seeding
Heel snel, hoop ikquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:43 schreef Moody het volgende:
Wanneer wordt Damien Rice bekend gemaakt?
Nick Cave solo is wel even wat anders dan Grinderman hè.quote:Op donderdag 14 maart 2013 01:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Pfff, al dat singer-songwriter gedoe......
Ik wil Nick Cave! Knallen op dat podium!
Met the bad seeds heeft hij toch ook genoeg wat wildere nummers gemaakt, het zal een beetje afhankelijk zijn wat hij eruit zou pikken voor een optreden.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nick Cave solo is wel even wat anders dan Grinderman hè.
Eens, het laatste album is ook heel rustig. Maar Nick Cave kan als geen ander zelfs knallen met rustige nummers.quote:Op donderdag 14 maart 2013 08:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nick Cave solo is wel even wat anders dan Grinderman hè.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:17 schreef Bayswater het volgende:
Ik ga niet dit jaar.![]()
Iets te veel vakanties gepland, april naar Andalusie en de hele maand juni naar Italië.![]()
En september wil ik ook nog wegWerchter past er dus eens niet in, volgend jaar weer van de partij.
![]()
Het was ook geen makkelijke beslissing.quote:
Was het Siciliëtopic toch? Oef, Puglia die staat hoog op mijn lijst, nog niet zo toeristisch. Maar hebben nu een kleine van ruim 1 dus rijden niet zover Italië in. Juni wordt het dus de twee foutste plekken van Italië, het Gardameer en dat schiereiland bij Venetië.quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:30 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, de hele maand juni Italie is ook mooi! Geldt voor mij ook. 3 weken Puglia langs de kust afrijden. Waar ga jij heen? Al is dit meer voor het Italietopic..... is dat er nog?
Gaan geruchten dat Bowie wel gaat touren.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:02 schreef Moody het volgende:
Suede graag
Ik verwacht Foals ook wel, net als Local Natives, Franz Ferdinand en The xx (nog een keer).
Damien Rice zou ook mooi zijn. Graag Beirut nog een keer (wat een feest was dat vorig jaar), maar die kans is niet groot.
Oja, treedt Bowie nog op op festivals?
Wat uiteindelijk wel een van de grootste feestjes werd op Werchter ooit volgens mij. (2manyDj's)quote:Op maandag 18 maart 2013 23:13 schreef Tourniquet het volgende:
Bowie heeft nog wat goed te maken, ik ging in 2004 mede voor Bowie naar Werchter, kwam hij niet.
Ja, dat was zeker tof. Ze begonnen hun set toen met Rebel Rebel.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:14 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wat uiteindelijk wel een van de grootste feestjes werd op Werchter ooit volgens mij. (2manyDj's)
Toppertje van het weekendquote:Op maandag 18 maart 2013 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker tof. Ze begonnen hun set toen met Rebel Rebel.
Maar ik had toch liever Bowie gezien.
22 minuten van de set.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, dat was zeker tof. Ze begonnen hun set toen met Rebel Rebel.
Maar ik had toch liever Bowie gezien.
OMG ja haha.quote:
Cool! Thanks.quote:Op maandag 18 maart 2013 23:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
22 minuten van de set.
http://www.mediafire.com/?edo41nke8d8w7do
quote:Op donderdag 21 maart 2013 11:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Ben helaas gedregradeerd naar de tribune en gehandicaptencamping
Vind het ook wat lang duren. Had gedacht dat Werchter nog een hele lading namen bekend zou maken toen Pukkelpop met een hele lading kwam.quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:04 schreef wc-eend het volgende:
Het is wel weer eens tijd voor wat nieuwe namen zeg... want zoveel is er nog niet bekend
Balen zeg, Werchter is natuurlijk ten voeten uit een plaats waar je veel staat en loopt. Sterkte!quote:Op donderdag 21 maart 2013 12:03 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Voet op 3 plaatsen gebrokenBen minimaal een half jaar uit de 'running' (
)
Staan 6 juli nog in Parijs...quote:Op donderdag 21 maart 2013 18:27 schreef bloodymary1 het volgende:
Atoms for Peace staat 7 juli in Amsterdam. Misschien een van de dagen er voor in Werchter....?
Nooit begrepen wat daar nou leuk aan is, geluid staat veel te hard en heel gezellig is het niet...quote:
Het geluid te hard? Serieus?quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat daar nou leuk aan is, geluid staat veel te hard en heel gezellig is het niet...
Om normaal een conversatie te voeren wel jaquote:Op woensdag 27 maart 2013 17:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Het geluid te hard? Serieus?
Het is ook niet om er de hele dag te zijn, maar gewoon af en toe tussendoor als er verder niets is en je geen zin hebt om lui in het gras te liggen of in een biertent te zitten. Gewoon even lekker simpel. Het is juist leuk omdat het zo fout is.quote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Nooit begrepen wat daar nou leuk aan is, geluid staat veel te hard en heel gezellig is het niet...
Jajajajajatwitter:RockWerchter twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:58:4299 days to go now... Would a bunch of new names make the waiting a little more bearable? - Friday around noon, we announce more! #rw13 reageer retweet
Eindelijk!quote:Op woensdag 27 maart 2013 20:04 schreef RolStaart-Beer het volgende:
Jajajajajatwitter:RockWerchter twitterde op woensdag 27-03-2013 om 19:58:4299 days to go now... Would a bunch of new names make the waiting a little more bearable? - Friday around noon, we announce more! #rw13 reageer retweet
Er was vorig jaar ook zo'n heel fout Coca Cola tentje, met meisjes met veel te weinig kleren. Dat was wel echt een beetje schunnig. Ook niet zo festival achtig, daar horen toch hippies en geen door een multinational op hun uiterlijk geselecteerde schaars geklede grietjes?quote:Op woensdag 27 maart 2013 19:36 schreef lolcat8811 het volgende:
Het is tegenwoordig trouwens Joe Piler Town![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Als dat toch eens waar zou zijn. In dat opzicht heeft reading soms wel eens acts die normaal geen festivals doen, maar op werchter heb ik dat nog nooit meegemaakt.quote:
Zou wel mooi zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als dat toch eens waar zou zijn. In dat opzicht heeft reading soms wel eens acts die normaal geen festivals doen, maar op werchter heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Als ik dan zou mogen kiezen voor een niet festivalact zou ik liever U2 zien ipv de rolling stones.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:15 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zou wel mooi zijnMaar wishful thinking ben ik bang.
wat is er mis met leuke schaars geklede grietjes?????quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er was vorig jaar ook zo'n heel fout Coca Cola tentje, met meisjes met veel te weinig kleren. Dat was wel echt een beetje schunnig. Ook niet zo festival achtig, daar horen toch hippies en geen door een multinational op hun uiterlijk geselecteerde schaars geklede grietjes?
Ik had er geen problemen mee. Ook lekker pompende beats daartoen, zeker op de laatste dag was dat wel ff kicken.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:40 schreef ErikT het volgende:
[..]
Er was vorig jaar ook zo'n heel fout Coca Cola tentje, met meisjes met veel te weinig kleren. Dat was wel echt een beetje schunnig. Ook niet zo festival achtig, daar horen toch hippies en geen door een multinational op hun uiterlijk geselecteerde schaars geklede grietjes?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als dat toch eens waar zou zijn. In dat opzicht heeft reading Glasto soms wel eens acts die normaal geen festivals doen, maar op werchter heb ik dat nog nooit meegemaakt.
Niks, maar ik zie ze liever vrij rondlopen op Werchter dan dat ze met hun uiterlijk een baantje bemachtigen als uithangbord van een multinational.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:42 schreef Xummon het volgende:
[..]
wat is er mis met leuke schaars geklede grietjes?????
Maar dat zijn die dames bij de joepiler saloon natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:43 schreef ErikT het volgende:
[..]
Niks, maar ik zie ze liever vrij rondlopen op Werchter dan dat ze met hun uiterlijk een baantje bemachtigen als uithangbord van een multinational.
A1, B0 en C1, maar de rest is ook heel makkelijk te doen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:57 schreef Monsieursander het volgende:
Welke camping is het best gelegen tov Werchter?
De minder valide camping die zit helemaal dicht bij, je loopt het terrein af en hoeft alleen de weg over te steken. Maar dan moet je natuurlijk wel minder valide zijn of met iemand mee kunnen gaan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
A1 en C1, maar de rest is ook heel makkelijk te doen.
Daar zit ik dus dit jaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:01 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De minder valide camping die zit helemaal dicht bij, je loopt het terrein af en hoeft alleen de weg over te steken. Maar dan moet je natuurlijk wel minder valide zijn of met iemand mee kunnen gaan.
Waarschijnlijk om de grote massa een beetje te verdelenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom staat Goose nou waarschijnlijk weer tegelijk met Rammstein en waarom Bloody Beetroots tegelijk met Netsky.
Dan is er al zo weinig en dan komt al het leuke nog tegelijk. Nou ja, hopelijk valt het mee bij het definitieve programma...
Ben ook erg benieuwd naar de tijden, want voor mij lijken er ook veel dingen gelijk te vallen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 12:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Waarom staat Goose nou waarschijnlijk weer tegelijk met Rammstein en waarom Bloody Beetroots tegelijk met Netsky.
Dan is er al zo weinig en dan komt al het leuke nog tegelijk. Nou ja, hopelijk valt het mee bij het definitieve programma...
Campng A1 dak erafquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:59 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
A1, B0 en C1, maar de rest is ook heel makkelijk te doen.
Toppertje ditquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, ik dacht ik ga eens luisteren wat Trash Talk voor iets is.....
quote:Er valt ook een programmawijziging te noteren. VOLBEAT zal aantreden op de Main Stage op zaterdag 6 juli en niet op donderdag 4 juli zoals eerder aangekondigd
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |